De Faalbokaal zou standaard iedere week naar NAC moeten gaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Faalbokaal van het weekend gaat naar Jesus Corona.
Hup Twente.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk uit naar vanavond.
Twente v Heracles Heracles
Uitkijken naar een wedstrijd van FC Twente. Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk uit naar vanavond.
Twente v Heracles Heracles
Ik kan me op mijn beurt weer heel goed voorstellen dat een PSV'er niet uitkijkt naar wedstrijden met Twente.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uitkijken naar een wedstrijd van FC Twente. Dat kan ik me niet voorstellen.
Met 5 verdedigers spelenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling FC TWENTE: Stevens; Martina, Lachman, Bengtsson, Bjelland, Schilder; Mokotjo, Engelaar, Ziyech; Corona, Castaignos
Opstelling HERACLES: Telgenkamp; Te Wierik, Schenkeveld, Zomer, Aktaou; Bel Hassani, Bruns, Flederrus; Linssen, Avdic, Tannane.
Die twee backs gaan mee naar voren, maar daar was je hopelijk zelf ook al achter.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met 5 verdedigers spelen
In een thuiswedstrijd
Tegen de nummer 15 van de ranglijst
Martina en Schilder zijn wel echt twee backs die telkens opkomen en het moeten hebben van hun goede voorzetten. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die twee backs gaan mee naar voren, maar daar was je hopelijk zelf ook al achter.
Wat had jij dan een logischere opstelling van Twente gevonden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met 5 verdedigers spelen
In een thuiswedstrijd
Tegen de nummer 15 van de ranglijst
Gewoon 4 verdedigers en Bilal Ould-Chickh in de aanval erbij. Opgelost.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat had jij dan een logischere opstelling van Twente gevonden?
Corona - Bilal - Castaignos - Kuskquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat had jij dan een logischere opstelling van Twente gevonden?
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Heracles minstens een punt pakt vandaag.
In uitwedstrijden hebben ze dit jaar meer laten zien dan in de thuiswedstrijden. Ze hebben minder druk op zich want ze zijn de underdog, in de praktijk altijd. Ze kunnen dan goed de tegenstander het spel laten maken en op de counter profiteren van hun waardevolle snelheid. FC Twente is defensief instabiel en Heracles heeft bijvoorbeeld ook geprofiteerd in Heerenveen, Utrecht en Deventer.quote:
Ik hoop met je mee, maar het lijkt me bijzonder stug. Ik heb Heracles afgelopen zondag zien spelen en ze waren bij vlagen machteloos tegen nota bene Excelsior.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In uitwedstrijden hebben ze dit jaar meer laten zien dan in de thuiswedstrijden. Ze hebben minder druk op zich want ze zijn de underdog, in de praktijk altijd. Ze kunnen dan goed de tegenstander het spel laten maken en op de counter profiteren van hun waardevolle snelheid. FC Twente is defensief instabiel en Heracles heeft bijvoorbeeld ook geprofiteerd in Heerenveen, Utrecht en Deventer.
Dat weet ik want ik heb het ook gezien.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar het lijkt me bijzonder stug. Ik heb Heracles afgelopen zondag zien spelen en ze waren bij vlagen machteloos tegen nota bene Excelsior.
Supportershome tot de grond toe afgebrand.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is er eigenlijk in damsko gebeurd?
Is met name hun expert op het gebied van de EPL.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom niet vaker Kamperman in de Eredivisie te horen?
Ik denk dat hij bang is in slaap te vallen, dus slaat hij de Eredivisie vaak overquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom niet vaker Kamperman in de Eredivisie te horen?
Ah, daar heb je wel gelijk in. Net als het feit dat er dit weekend FA Cup is.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Is met name hun expert op het gebied van de EPL.
Hoe?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:01 schreef Downwards het volgende:
[..]
Supportershome tot de grond toe afgebrand.
Zeker, daarom ook over een uurtje BBC1.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, daar heb je wel gelijk in. Net als het feit dat er dit weekend FA Cup is.
Ah, ik dacht met ijs.quote:
Hebben die banden met feyenoord?quote:
Wat. Deze grap is nog onbegrijpelijker dan de grappen van JR.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, ik dacht met ijs.
IJs-brand. Haha. XD.
Oke, vergeet deze post.
Vergeet deze post, Stijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Deze grap is nog onbegrijpelijker dan de grappen van JR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |