Hoe hij zat te drammen als een klein kind.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:17 schreef Cavaliers het volgende:
Weghorst vraagt om een penalty. Gras is groen.
Ergerlijke speler. Als hij niet krijgt wat hij wilt, loopt 'ie te janken. Als hij wel een penalty versiert en een collega een kaart aannaait, loopt 'ie te juichen. Walgelijk.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe hij zat te drammen als een klein kind.
GENOT.
Supersub iig.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
De Reuver scoorde toch ook na twee tellen tegen AZ?
Het was me eigenlijk nooit opgevallen.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een gigantische debiel is die gozer zeg, ongehoord. Alleen die kop is al zum kotsen.
Héracles Heeeraclesquote:Op zondag 18 januari 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was me eigenlijk nooit opgevallen.
Misschien dat het komt omdat ik zelden naar Heracles kijk.
Probeert altijd tegenstander te naaien, te irriteren etc.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was me eigenlijk nooit opgevallen.
Misschien dat het komt omdat ik zelden naar Heracles kijk.
Tomasson kreeg complimenten omdat hij met dit elftal zesde stond in de Jupiter League en verdiende er een ''transfer'' mee naar Roda, Dijkhuizen promoveerde met dit elftal en lijkt zich veilig te gaan spelen zonder promotie/degradatie playoffs. Genot.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:29 schreef Muto het volgende:
Excelsior
Verdienen het om in de Eredivisie te blijven.
Dijkhuizen is volgens mij een prima coach.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tomasson kreeg complimenten omdat hij met dit elftal zesde stond in de Jupiter League en verdiende er een ''transfer'' mee naar Roda, Dijkhuizen promoveerde met dit elftal en lijkt zich veilig te gaan spelen zonder promotie/degradatie playoffs. Genot.
Ik vind het niet bij Heracles passen.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Probeert altijd tegenstander te naaien, te irriteren etc.
Ik zou het een leuke opvolger van Henk de Jong vinden.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Dijkhuizen is volgens mij een prima coach.
Heeft al eens vijf jaar bij Cambuur gespeeld.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het een leuke opvolger van Henk de Jong vinden.
Dat weet ikquote:Op zondag 18 januari 2015 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft al eens vijf jaar bij Cambuur gespeeld.
Heeft vriend Stans nog een assistje gegeven?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
FT.
HER 0-3 EXC
Weert, Mieghem, Reuver.
Nee.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft vriend Stans nog een assistje gegeven?
Wat als er maar één echte uitblinker was dit weekend?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [Eredivisie] FOK! Speler van de week
Dan geef je alleen nummer 1 vijf punten. Ik ben simpel.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat als er maar één echte uitblinker was dit weekend?
True.quote:
Mooie constatering de eerste wedstrijd na de winterstop.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Schreuder hekelt angstig FC Twente: "Meer lef tonen"
Ben blij dat hij eindelijk doorheeft waar het probleem ligt.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlang weer terug naar Steve McClaren. Die man trapte nooit open deuren in.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Engelaar de beste man op het veld is, dan weet je het wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben blij dat hij eindelijk doorheeft waar het probleem ligt.
Blijkt het dus helemaal niet te liggen aan het feit dat ze een zeer matig elftal hebben en hij zelf een nog veel matigere trainer is.
Hij versloeg Labyad op het nippertje.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Faalbokaal van het weekend gaat naar Jesus Corona.
God, nu vergeet ik nog Rochdi Achenteh. Wat was die treurig gisteren.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij versloeg Labyad op het nippertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |