Ik hoop dat ze Grandel er binnenkort uitlichten.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke speler ze er vanavond uitlichten in dat afsluitende item.
Grandelquote:Op zondag 18 januari 2015 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Grandel er binnenkort uitlichten.
Eric Addo of Pa-Modou Kah.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Grandel er binnenkort uitlichten.
Je ergert je wel aan bijzonder veel dingen van FOX. Misschien moet je maar gewoon niet meer kijken.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg altijd bloedvernauwingen als Jan-Joost rond 16:35 met zijn blije kutkop: ''Heerlijk zondagochtend, bakkie koffie erbij, lekker de Tafel van KEES'' uitspreekt.
wat zei Pellé ook alweer tegen hemquote:Op zondag 18 januari 2015 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg altijd bloedvernauwingen als Jan-Joost rond 16:35 met zijn blije kutkop: ''Heerlijk zondagochtend, bakkie koffie erbij, lekker de Tafel van KEES'' uitspreekt.
Haha uitgeluld door davyquote:
Nog gelachen om PSV gisteren?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben niet mijn huis uit geweest. Hoe kom je daar bij?
Wie is Jehro Wihhems?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, hoe kan je nou niet lachen om dat domme hoofd van Jehro Wihhems.
Ik kwam ook niet meer bij toen ik erachter kwam dat we onze voorsprong uitbouwden naar vijftien punten op de nummer drie, zij het voor één dagje.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwakke poging tot grappig zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet meer bij toen ik erachter kwam dat we onze voorsprong uitbouwden naar vijftien punten op de nummer drie, zij het voor één dagje.
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:
Het zit diep.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kleuter. Met je mad. Niveautje Willems.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |