Prima, begin je daar meequote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt. Als ik op mezelf woon ga ik echt goed leren koken.
Sowieso moet ik een keer risotto maken.Met behulp van Myrs blog. Nooit eerder gehad.
Slimquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:24 schreef chocovlokje het volgende:
Ik kies soms een recept en dat moet ik dan ook gaan maken. Dat doe ik dan wel als ik de tijd heb.
Daarom. Ik houd van simpel, en dat werkt primaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje wokken of groenten opwarmen uit een potje is ook niet zo moeilijk.
Of broccoli en bloemkool koken en yum.
Is best makkelijk geloof ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Prima, begin je daar mee
Lijkt me heerlijk!
Ik moet dat ook eens maken.
Succes!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:25 schreef chocovlokje het volgende:
Ik ga morgen myrs bananenbrood maken
Hoe is het met ons engeltje?quote:
Ik zag het netquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Miles Teller wordt gespanked op TV.
Ik voelde me een beetje mieperig... dus heb me klem gegeten en nu gaat het weerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Hoe is het met ons engeltje?
Had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zag het net
Lijkt mij ook wel wat, gespanked worden. Gedomineerd worden door een vrouw
Voldaan op de bank?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik voelde me een beetje mieperig... dus heb me klem gegeten en nu gaat het weer
Toen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:34 schreef perro. het volgende:
[..]
heb je hem niet gespanked toen dan?
jullie zijn toch met elkaar de koffer in gedoken? anders moet iemand me echt es even bijpraten over de lijntjes.quote:
Dat schema is volgens mij allang achterhaald.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:40 schreef perro. het volgende:
[..]
jullie zijn toch met elkaar de koffer in gedoken? anders moet iemand me echt es even bijpraten over de lijntjes.
ik bedoel het schaduwschema natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat schema is volgens mij allang achterhaald.
Ze zijn er nog niet uitgekomenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:40 schreef perro. het volgende:
[..]
jullie zijn toch met elkaar de koffer in gedoken? anders moet iemand me echt es even bijpraten over de lijntjes.
t schaduw schaduw schema dan .....of is het ondertussen al schaduw schaduw schaduw schema gewordenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ik bedoel het schaduwschema natuurlijk.
Volgegeten dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou voldaan is niet het goede woord denk ik
Oh dat. Als je er maar genoeg lampen op schijnt komen er meerdere lijntjes?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ik bedoel het schaduwschema natuurlijk.
Het Soppende Schema.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
t schaduw schaduw schema dan .....of is het ondertussen al schaduw schaduw schaduw schema geworden
ik was zelfs aan de koala beertjes begonnen ... maar waarom weet ik nog niet... vind ze niet zo... doosje maar weer terug gelegd....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgegeten dan?
[..]
Oh dat. Als je er maar genoeg lampen op schijnt komen er meerdere lijntjes?
alleen zichtbaar onder een black light, amateur.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgegeten dan?
[..]
Oh dat. Als je er maar genoeg lampen op schijnt komen er meerdere lijntjes?
Hoor je een tijdje later heel in de verte *plop*, dan zijn ze er wel uitgekomen.quote:
met d'r hakken over je heen lopenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zag het net
Lijkt mij ook wel wat, gespanked worden. Gedomineerd worden door een vrouw
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik was zelfs aan de koala beertjes begonnen ... maar waarom weet ik nog niet... vind ze niet zo... doosje maar weer terug gelegd....
Dat dat lijntjes zijn en geen vlekjes...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:45 schreef perro. het volgende:
[..]
alleen zichtbaar onder een black light, amateur.
Gewoon dominatrix prostituee worden. Mannen vertrappelen en er geld voor krijgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met d'r hakken over je heen lopen
Slimme vrouwen zijn datquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon dominatrix prostituee worden. Mannen vertrappelen en er geld voor krijgen.
bbw smotheringquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon dominatrix prostituee worden. Mannen vertrappelen en er geld voor krijgen.
Iets voor jou Yv?quote:
Waarom nog naar het toilet gaan als je er ook geld voor kunt krijgen om het op het gezicht van een man te doenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In jouw geval zijn voetbalschoenen misschien een betere keuze.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met hakken helaas.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom nog naar het toilet gaan als je er ook geld voor kunt krijgen om het op het gezicht van een man te doen
Voor het gemak meegenomen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zijn duits.... heb ze in nl nog niet gezien
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mee zo van dit is typisch duits dus neem mee....
Ja, zoiets:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In jouw geval zijn voetbalschoenen misschien een betere keuze.
[..]
[..]
Precies, jij snapt het.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom nog naar het toilet gaan als je er ook geld voor kunt krijgen om het op het gezicht van een man te doen
Dan mag je best over mijn rug heen.quote:
Jij niet, schijterdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zijn jullie toch schatjes tegen elkaar.
quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:05 schreef -Engel- het volgende:
ik ben richting mijn bed....trusten all...
ja het is vroeg ;') maar i kwas dan ook al vroeg op![]()
Welterusten Engeltjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:05 schreef -Engel- het volgende:
ik ben richting mijn bed....trusten all...
ja het is vroeg ;') maar i kwas dan ook al vroeg op![]()
Awhquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook naar bed, maar het duurt nog wel een uurtje om naar huis te komen
Smurf!quote:
Niks mis met lekker lui in bed liggen en Fokken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
AwhStiekem wil ik ook wel naar bed. Maar vind het zonde van het weekend
Wow. Waar zie je me voor aan?quote:
TT.quote:
Heb tot half 2 in bed gelegen vandaagquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smurf!
[..]
Niks mis met lekker lui in bed liggen en Fokken.
Dat is geen nieuws.quote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb tot half 2 in bed gelegen vandaagEn ik zou dan slapen. Lig nu op de bank.
Ik reageer gewoon op de TT.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij gewoon af, aangezien jouw vraag ineens uit het niets kwam.
Terecht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Ja, die klopt wel.
Eerst die trouwring nog he, dan mag het pas
En met kapsalons eten natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. We hebben geen seks. Te druk met slowchatten.
Struggles van een FOK!verslaafde.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. We hebben geen seks. Te druk met slowchatten.
Hngggquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel seks.Knuffelseks, ruige seks. Seks seks seks.
Lewd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
En sushi.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En met kapsalons eten natuurlijk.
Wow!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smurf!
[..]
Niks mis met lekker lui in bed liggen en Fokken.
Jeetje, dit had ik nu niet achter je gezocht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
En baapjes roken. Wilde ik eigenlijk vanavond doen, maar lig met 1 hijs al te pitten denk ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En met kapsalons eten natuurlijk.
Nu je het zegt, ik heb wel trek daarin eigenlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
En baapjes roken. Wilde ik eigenlijk vanavond doen, maar lig met 1 hijs al te pitten denk ik
Met jou altijd natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi.Neuken? Liefde bedrijven?
Ik heb bier. Daar had ik wel zin in. Wel veel alcohol gedronken deze week :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb wel trek daarin eigenlijk
Hier wel gelukkigquote:
De werkelijkheid is nat en hard.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
De liefde bedrijven klinkt zo schattig.
Een hoerenkiet is ook een liefde bedrijfquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
De liefde bedrijven klinkt zo schattig.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De werkelijkheid is nat en hard.
Dat wel. Elke keer als mijn ex voorstelde 'de liefde te bedrijven' begon het allemaal lief en knuffelig. Maar daarna ging het er hard aan toequote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier wel gelukkig
Paprika ribbel chips
PABO is leuk. Ooit eens stage gelopen toen ik zelf nog op school zat. Leuk als je de dames moet helpen omdat een pc het niet doet of hun presentatie niet geopend kon worden.quote:
Heb je al een aanzoek gedaan?quote:
Je kroop bij hun onder het bureau?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PABO is leuk. Ooit eens stage gelopen toen ik zelf nog op school zat. Leuk als je de dames moet helpen omdat een pc het niet doet of hun presentatie niet geopend kon worden.
*knabbel knabbel*quote:
Geloof het of niet, moest een keer gebeuren. Ik zei nog: wil je even aan de kant gaan? En zij: nee hoor, ik blijf wel zitten want dit moet echt af!quote:
Verstandig.quote:
Uitzicht?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geloof het of niet, moest een keer gebeuren. Ik zei nog: wil je even aan de kant gaan? En zij: nee hoor, ik blijf wel zitten want dit moet echt af!
Tja.
Haar benen waren mooi glad. Maar fuck wat was het heet onder die tafelquote:
Softie momentjes zijn okequote:
Ik deel gewoon een ervaring met jullie.quote:
Warme PC'squote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Haar benen waren mooi glad. Maar fuck wat was het heet onder die tafel
Ik heb nietsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Straks lekker vunzen met een baap toch?
Dat, en het was hoogzomer. 30 graden buiten en binnen was het iets koeler maar hielp ook niet veel. Ik kwam onder die tafel uit met een rooie kop waar een tomaat jaloers op zou zijn. Ze moesten lachen maar bedankten me welgemeend voor de bewezen diensten.quote:
Dat geloof ik best jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat, en het was hoogzomer. 30 graden buiten en binnen was het iets koeler maar hielp ook niet veel. Ik kwam onder die tafel uit met een rooie kop waar een tomaat jaloers op zou zijn. Ze moesten lachen maar bedankten me welgemeend voor de bewezen diensten.
Die smiley, ik krijg er nog steeds jeuk vanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja [ afbeelding ]
Als je jeuk hebt moet er gekrabt wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die smiley, ik krijg er nog steeds jeuk van
Hij is ook echt creepy, standaard geassocieerd met Faxie postsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben heel netjes gebleven en elke keer als ik op die vestiging kwam en ze zag me dan zwaaide ze wel vriendelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja [ afbeelding ]
Jah nuquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Straks lekker vunzen met een baap toch?
Ik begon er niet mee hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij is ook echt creepy, standaard geassocieerd met Faxie posts
Over netjes gesprokenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik ben heel netjes gebleven en elke keer als ik op die vestiging kwam en ze zag me dan zwaaide ze wel vriendelijk.
Hahahaha! Dat is dan weer aardig van je, kudosquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over netjes gesproken
Vanmorgen vroeg veel Karma punten verdiend
Moest een dame om half 8 in Rotterdam zijn, maar aangezien de treinen niet rijden, reden wij met bussen.. Stom toevallig had ik nog een passagier voor Rijswijk, met de mededeling van de coordinatie dat we "Alleen uitstappers" zouden hebben..
Staat dus die dame te wachten in Rijswijk, die wilde dan via Delft naar Rotterdam.. Maar ik moest ook nog naar Schiedam, en had Rotterdam Centraal als eindpunt.. Zij moest in het centrum van Rotterdam wezen om te gaan werken.. Dus ok, dan maar Schiedam.. Ik nog eens op m'n lijstje kijken, moest ik ook naar Rotterdam Centraal, met alleen haar er nog in, zij vertellen over waar ze werkt, en dat ze de dag ervoor ruim een uur in de kou heeft staan wachten.
Dus om de geleden kou goed te maken en het te laat op haar werk zijn heb ik haar voor de deur van haar werk afgezet
You've already won me over in spite of mequote:
Een collega van haar kwam ook net aanlopen, die stond echt te kijken van "wtf is dat dan, een privé bus.."quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahahaha! Dat is dan weer aardig van je, kudos
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
You've already won me over in spite of me
Don't be alarmed if I fall head over feet
Dit bewijst dan wel dat er ook mensen zijn die aan andere mensen denken. Heel tof.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een collega van haar kwam ook net aanlopen, die stond echt te kijken van "wtf is dat dan, een privé bus.."
Ah, de pannenkoeken zijn op?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:49 schreef Samzz het volgende:
Je hebt toch op z'n minst d'r nummer gehosseld, ey.
Bijna, als ze vandaag weer met de bus zou moeten, maar ze had al ander vervoer geregeld..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:49 schreef Samzz het volgende:
Je hebt toch op z'n minst d'r nummer gehosseld, ey.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bijna, als ze vandaag weer met de bus zou moeten, maar ze had al ander vervoer geregeld..
Wat is de eindstand?quote:
Ik zou nieteens meer weten hoe ze eruit zietquote:
stomme maherquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:52 schreef perro. het volgende:
[..]
verre van bijna dus. anders had ze dat ander vervoer wel geannuleerd.
Dat zal niet, want ik heb vannacht sowieso niet dezelfde route, dat wist ik gisteren nog niet..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:52 schreef perro. het volgende:
[..]
verre van bijna dus. anders had ze dat ander vervoer wel geannuleerd.
quote:
It wasn't me, iig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou nieteens meer weten hoe ze eruit ziet
Weet alleen dat ze blond was en flink gebouwd
Te druk met op de weg letten
Jawel, hij had hem niet van de lijn moeten halen. 1-1 was beter geweestquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:54 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh. maar wat een kutwedstrijd verder zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |