PABO is leuk. Ooit eens stage gelopen toen ik zelf nog op school zat. Leuk als je de dames moet helpen omdat een pc het niet doet of hun presentatie niet geopend kon worden.quote:
Heb je al een aanzoek gedaan?quote:
Je kroop bij hun onder het bureau?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
PABO is leuk. Ooit eens stage gelopen toen ik zelf nog op school zat. Leuk als je de dames moet helpen omdat een pc het niet doet of hun presentatie niet geopend kon worden.
*knabbel knabbel*quote:
Geloof het of niet, moest een keer gebeuren. Ik zei nog: wil je even aan de kant gaan? En zij: nee hoor, ik blijf wel zitten want dit moet echt af!quote:
Verstandig.quote:
Uitzicht?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geloof het of niet, moest een keer gebeuren. Ik zei nog: wil je even aan de kant gaan? En zij: nee hoor, ik blijf wel zitten want dit moet echt af!
Tja.
Haar benen waren mooi glad. Maar fuck wat was het heet onder die tafelquote:
Softie momentjes zijn okequote:
Ik deel gewoon een ervaring met jullie.quote:
Warme PC'squote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Haar benen waren mooi glad. Maar fuck wat was het heet onder die tafel
Ik heb nietsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Straks lekker vunzen met een baap toch?
Dat, en het was hoogzomer. 30 graden buiten en binnen was het iets koeler maar hielp ook niet veel. Ik kwam onder die tafel uit met een rooie kop waar een tomaat jaloers op zou zijn. Ze moesten lachen maar bedankten me welgemeend voor de bewezen diensten.quote:
Dat geloof ik best jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat, en het was hoogzomer. 30 graden buiten en binnen was het iets koeler maar hielp ook niet veel. Ik kwam onder die tafel uit met een rooie kop waar een tomaat jaloers op zou zijn. Ze moesten lachen maar bedankten me welgemeend voor de bewezen diensten.
Die smiley, ik krijg er nog steeds jeuk vanquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja [ afbeelding ]
Als je jeuk hebt moet er gekrabt wordenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die smiley, ik krijg er nog steeds jeuk van
Hij is ook echt creepy, standaard geassocieerd met Faxie postsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben heel netjes gebleven en elke keer als ik op die vestiging kwam en ze zag me dan zwaaide ze wel vriendelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |