Jah nuquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Straks lekker vunzen met een baap toch?
Ik begon er niet mee hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij is ook echt creepy, standaard geassocieerd met Faxie posts
Over netjes gesprokenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik ben heel netjes gebleven en elke keer als ik op die vestiging kwam en ze zag me dan zwaaide ze wel vriendelijk.
Hahahaha! Dat is dan weer aardig van je, kudosquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over netjes gesproken
Vanmorgen vroeg veel Karma punten verdiend
Moest een dame om half 8 in Rotterdam zijn, maar aangezien de treinen niet rijden, reden wij met bussen.. Stom toevallig had ik nog een passagier voor Rijswijk, met de mededeling van de coordinatie dat we "Alleen uitstappers" zouden hebben..
Staat dus die dame te wachten in Rijswijk, die wilde dan via Delft naar Rotterdam.. Maar ik moest ook nog naar Schiedam, en had Rotterdam Centraal als eindpunt.. Zij moest in het centrum van Rotterdam wezen om te gaan werken.. Dus ok, dan maar Schiedam.. Ik nog eens op m'n lijstje kijken, moest ik ook naar Rotterdam Centraal, met alleen haar er nog in, zij vertellen over waar ze werkt, en dat ze de dag ervoor ruim een uur in de kou heeft staan wachten.
Dus om de geleden kou goed te maken en het te laat op haar werk zijn heb ik haar voor de deur van haar werk afgezet
You've already won me over in spite of mequote:
Een collega van haar kwam ook net aanlopen, die stond echt te kijken van "wtf is dat dan, een privé bus.."quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahahaha! Dat is dan weer aardig van je, kudos
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
You've already won me over in spite of me
Don't be alarmed if I fall head over feet
Dit bewijst dan wel dat er ook mensen zijn die aan andere mensen denken. Heel tof.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een collega van haar kwam ook net aanlopen, die stond echt te kijken van "wtf is dat dan, een privé bus.."
Ah, de pannenkoeken zijn op?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:49 schreef Samzz het volgende:
Je hebt toch op z'n minst d'r nummer gehosseld, ey.
Bijna, als ze vandaag weer met de bus zou moeten, maar ze had al ander vervoer geregeld..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:49 schreef Samzz het volgende:
Je hebt toch op z'n minst d'r nummer gehosseld, ey.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bijna, als ze vandaag weer met de bus zou moeten, maar ze had al ander vervoer geregeld..
Wat is de eindstand?quote:
Ik zou nieteens meer weten hoe ze eruit zietquote:
stomme maherquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:52 schreef perro. het volgende:
[..]
verre van bijna dus. anders had ze dat ander vervoer wel geannuleerd.
Dat zal niet, want ik heb vannacht sowieso niet dezelfde route, dat wist ik gisteren nog niet..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:52 schreef perro. het volgende:
[..]
verre van bijna dus. anders had ze dat ander vervoer wel geannuleerd.
quote:
It wasn't me, iig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou nieteens meer weten hoe ze eruit ziet
Weet alleen dat ze blond was en flink gebouwd
Te druk met op de weg letten
Jawel, hij had hem niet van de lijn moeten halen. 1-1 was beter geweestquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:54 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh. maar wat een kutwedstrijd verder zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |