Prima, begin je daar meequote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt. Als ik op mezelf woon ga ik echt goed leren koken.
Sowieso moet ik een keer risotto maken.Met behulp van Myrs blog. Nooit eerder gehad.
Slimquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:24 schreef chocovlokje het volgende:
Ik kies soms een recept en dat moet ik dan ook gaan maken. Dat doe ik dan wel als ik de tijd heb.
Daarom. Ik houd van simpel, en dat werkt primaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje wokken of groenten opwarmen uit een potje is ook niet zo moeilijk.
Of broccoli en bloemkool koken en yum.
Is best makkelijk geloof ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Prima, begin je daar mee
Lijkt me heerlijk!
Ik moet dat ook eens maken.
Succes!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:25 schreef chocovlokje het volgende:
Ik ga morgen myrs bananenbrood maken
Hoe is het met ons engeltje?quote:
Ik zag het netquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Miles Teller wordt gespanked op TV.
Ik voelde me een beetje mieperig... dus heb me klem gegeten en nu gaat het weerquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes!
[..]
Hoe is het met ons engeltje?
Had niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zag het net
Lijkt mij ook wel wat, gespanked worden. Gedomineerd worden door een vrouw
Voldaan op de bank?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik voelde me een beetje mieperig... dus heb me klem gegeten en nu gaat het weer
Toen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:34 schreef perro. het volgende:
[..]
heb je hem niet gespanked toen dan?
jullie zijn toch met elkaar de koffer in gedoken? anders moet iemand me echt es even bijpraten over de lijntjes.quote:
Dat schema is volgens mij allang achterhaald.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:40 schreef perro. het volgende:
[..]
jullie zijn toch met elkaar de koffer in gedoken? anders moet iemand me echt es even bijpraten over de lijntjes.
ik bedoel het schaduwschema natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat schema is volgens mij allang achterhaald.
Ze zijn er nog niet uitgekomenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:40 schreef perro. het volgende:
[..]
jullie zijn toch met elkaar de koffer in gedoken? anders moet iemand me echt es even bijpraten over de lijntjes.
t schaduw schaduw schema dan .....of is het ondertussen al schaduw schaduw schaduw schema gewordenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ik bedoel het schaduwschema natuurlijk.
Volgegeten dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou voldaan is niet het goede woord denk ik
Oh dat. Als je er maar genoeg lampen op schijnt komen er meerdere lijntjes?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:42 schreef perro. het volgende:
[..]
ik bedoel het schaduwschema natuurlijk.
Het Soppende Schema.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
t schaduw schaduw schema dan .....of is het ondertussen al schaduw schaduw schaduw schema geworden
ik was zelfs aan de koala beertjes begonnen ... maar waarom weet ik nog niet... vind ze niet zo... doosje maar weer terug gelegd....quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgegeten dan?
[..]
Oh dat. Als je er maar genoeg lampen op schijnt komen er meerdere lijntjes?
alleen zichtbaar onder een black light, amateur.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgegeten dan?
[..]
Oh dat. Als je er maar genoeg lampen op schijnt komen er meerdere lijntjes?
Hoor je een tijdje later heel in de verte *plop*, dan zijn ze er wel uitgekomen.quote:
met d'r hakken over je heen lopenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zag het net
Lijkt mij ook wel wat, gespanked worden. Gedomineerd worden door een vrouw
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik was zelfs aan de koala beertjes begonnen ... maar waarom weet ik nog niet... vind ze niet zo... doosje maar weer terug gelegd....
Dat dat lijntjes zijn en geen vlekjes...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:45 schreef perro. het volgende:
[..]
alleen zichtbaar onder een black light, amateur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |