Gewoon dominatrix prostituee worden. Mannen vertrappelen en er geld voor krijgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met d'r hakken over je heen lopen

Slimme vrouwen zijn datquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon dominatrix prostituee worden. Mannen vertrappelen en er geld voor krijgen.

bbw smotheringquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon dominatrix prostituee worden. Mannen vertrappelen en er geld voor krijgen.

Iets voor jou Yv?quote:

Waarom nog naar het toilet gaan als je er ook geld voor kunt krijgen om het op het gezicht van een man te doenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]

In jouw geval zijn voetbalschoenen misschien een betere keuze.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met hakken helaas.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom nog naar het toilet gaan als je er ook geld voor kunt krijgen om het op het gezicht van een man te doen
Voor het gemak meegenomen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zijn duits.... heb ze in nl nog niet gezien

quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mee zo van dit is typisch duits dus neem mee....

Ja, zoiets:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In jouw geval zijn voetbalschoenen misschien een betere keuze.
[..]
[..]

Precies, jij snapt het.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom nog naar het toilet gaan als je er ook geld voor kunt krijgen om het op het gezicht van een man te doen

Dan mag je best over mijn rug heen.quote:
Jij niet, schijterdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zijn jullie toch schatjes tegen elkaar.

quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]

Slaap lekker!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:05 schreef -Engel- het volgende:
ik ben richting mijn bed....trusten all...
ja het is vroeg ;') maar i kwas dan ook al vroeg op

Welterusten Engeltjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:05 schreef -Engel- het volgende:
ik ben richting mijn bed....trusten all...
ja het is vroeg ;') maar i kwas dan ook al vroeg op

Awhquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook naar bed, maar het duurt nog wel een uurtje om naar huis te komen
 Stiekem wil ik ook wel naar bed. Maar vind het zonde van het weekend
 Stiekem wil ik ook wel naar bed. Maar vind het zonde van het weekend  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |