SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Klokov op 17-01-2015 17:05:34 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dat wordt een andere slowchat dan. Ergens in liv ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja maar laat dat nu net mn type zijn, Maccie N.
Dan hoef je je ook geen zorgen te maken om trashy gedrag toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:57 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben hier gelukkig niet om te hosselen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens: denken dat vrouwen met een grote mond/vrouwen die niet snel afschrikken van nasty talk een uitgeleefde grot hebben waar het in echoot.
Ik zou alleen IrCute doen maar die leeft niet eens op dit continent.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:04 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou alleen Fanta doen hier maar de is weg.
Kom dan met een goeden plaatje.quote:
Oh ja, die krijgt de wildcard.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zou alleen IrCute doen maar die leeft niet eens op dit continent.
Eerste kende ik al. Tweede is wel geinig.quote:
zou ik ook wel pompenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik zou alleen IrCute doen maar die leeft niet eens op dit continent.
That's all it takes? Voordeliger dan kinky.nl.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als bedankje mag hij in m'n keel komen hoor.
Ook direct de uitleg van "een pauze nemen in de relatie" wat gewoon betekent: ik vind iemand anders leuk en wil me ff zonder schuldgevoel door hem laten uitwonen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh. Hoogstens een meisje die een klap verdient. R&P / Iemand anders misschien leuker vinden
Amen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook direct de uitleg van "een pauze nemen in de relatie" wat gewoon betekent: ik vind iemand anders leuk en wil me ff zonder schuldgevoel door hem laten uitwonen.
Het is altijd wachten in dat soort topics tot "...daarnaast heb ik iemand anders ontmoet" langskomtquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook direct de uitleg van "een pauze nemen in de relatie" wat gewoon betekent: ik vind iemand anders leuk en wil me ff zonder schuldgevoel door hem laten uitwonen.
Eens, maar mannen zijn vaak ook bitches.Bijna net zo erg.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:58 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen zijn eik gewoon kut man. Tis dat ik gewoon nog nooit een stijve heb gekregen van mannen anders wist ik het wel.
Daarom gewoon shemales.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:58 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen zijn eik gewoon kut man. Tis dat ik gewoon nog nooit een stijve heb gekregen van mannen anders wist ik het wel.
goeie fa2 sapoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Of volwassen vrouwen daten, die zijn die soort fase wel voorbij meestal.
Valt meestal tegen hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Of volwassen vrouwen daten, die zijn die soort fase wel voorbij meestal.
Hey c_c.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Valt meestal tegen hoor. Meiden die op hun 20e niet kunnen communiceren, zijn op hun 30e doorgaans nog steeds dramaqueens.
Ben jij dat op die gif?quote:
ayy lmaoquote:21. Nacho
Xseptionquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:33 schreef seto het volgende:
berlusconi![]()
vraag me af hoeveel van die namen van negers komen
Moet je eens bij die onderste lijst kijken:quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Xseption
Denk dat dit een mokkababy is
Roderick-Peter?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:42 schreef seto het volgende:
zou mijn kinderen zelf wel beetje deftige namen geven
geen daan of sam ofzo
zou me geen rustigere jongen voor kunnen stellen voor haarquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:48 schreef Awesome_ het volgende:
Seto, omdat je we echte vrienden zijn , zou je het erg vinden als ik bv je dochter zou daten later? Nee toch?
thanks maat. Had niet anders verwacht maar beetje bevestiging is altijd fijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:51 schreef seto het volgende:
[..]
zou me geen rustigere jongen voor kunnen stellen voor haar
Ben je niet bekend met het oeuvre van bob? Die man is junkie xxxxxxxxxxl. Wat ik in een jaar naar binnen werk doet hij in 3 dagenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #135 Mijne dames & heren
wat
wat wat wat
Zijn ook echt van die white people namen manquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:42 schreef seto het volgende:
geen daan of sam ofzo
Dat vind ik echt irritant. Van die asians die je tegenkomt met 2 namen, 1 asian en 1 westerse naam.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:42 schreef seto het volgende:
geen daan of sam ofzo
henk, my nigga. Boks.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je niet bekend met het oeuvre van bob? Die man is junkie xxxxxxxxxxl. Wat ik in een jaar naar binnen werk doet hij in 3 dagen
ik ken er een die Arendt heet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat vin dik echt irritant. Van die asians die je tegenkomt met 2 namen, 1 asian en 1 westerse naam.
Zo'n spleetoog die Dennis of Diederik heet![]()
Het enige wat ik denk is;
'quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat vind ik echt irritant. Van die asians die je tegenkomt met 2 namen, 1 asian en 1 westerse naam.
oh, welke drie dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:03 schreef seto het volgende:
[..]
'
ik heb 3 namengeen aziatische helaas
Bruce Leequote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat vind ik echt irritant. Van die asians die je tegenkomt met 2 namen, 1 asian en 1 westerse naam.
GC / Meisje achter de Kassa versierenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:19 schreef Awesome_ het volgende:
Voel me baldadig. Welk topic pakken we?
Niet te hard roepen ander wordt Ray weer boosquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je niet bekend met het oeuvre van bob? Die man is junkie xxxxxxxxxxl. Wat ik in een jaar naar binnen werk doet hij in 3 dagen
Hey Tjempie/Sjampie?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:07 schreef Champy het volgende:
[..]
Niet te hard roepen ander wordt Ray weer boos
Whahah ja altijd he.. had een Chinese collega die heette Keesquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan hier dus echt niet tegen hequote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey klokov je zou trots op me zijn. Grote schoonmaak gaande in huize c_c. voor het geval ik vanavond een triootje heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Vertel mff fmf fff?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey klokov je zou trots op me zijn. Grote schoonmaak gaande in huize c_c. voor het geval ik vanavond een triootje heb.
Hoi. Laatstequote:
Brandende levensvraag is nu beantwoord waarvoor dank.quote:
Goeiequote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:28 schreef Awesome_ het volgende:
Oh, daar deed Ik eerst ook dagelijks posten, wacht.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neger pls
Mannen zijn door God ontworpen als demo/dummie. Alle onderdelen die problemen opleveren zijn bij de vrouw weggelaten.
Neem een rib uit de man en begin opnieuw.
Vrouwen zijn dus net zoals mannen, maar dan een 2.0, betere versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |