Succes voor morgenquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:06 schreef Helsinki het volgende:
[..].
Hoop dat ik dit morgen ook kan posten.
Maar nu best wel zenuwachtig dus.
Oh de ironiequote:Op woensdag 14 januari 2015 10:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sommige aandachtshoeren hier
OT: goed want de voorbereidingen voor mijn afstdeeropdracht zijn in volle gang
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoorquote:
Dat doe ik ook niet, ik vind het gewoon wel humor om te zeuren over aandachtshoeren in een topic als deze.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hooren ik doel op heel wat anders dan je wellicht denkt.
Succes morgen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:06 schreef Helsinki het volgende:
[..].
Aandachtshoeren? Op fok? Neeeeeeequote:Op woensdag 14 januari 2015 10:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sommige aandachtshoeren hier
OT: goed want de voorbereidingen voor mijn afstdeeropdracht zijn in volle gang
quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aandachtshoeren? Op fok? Neeeeeee
OT: happy, vakantie geboekt, nu al zin in![]()
Hehe.quote:
Dit dus. Wordt er chagrijnig wakker van en ontzettend depressief. Dat het maar snel weer lente mag worden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word wel schijtziek van het weer.
De dagen gaan in ieder geval al weer lengenquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dit dus. Wordt er chagrijnig wakker van en ontzettend depressief. Dat het maar snel weer lente mag worden.
OT : chagrijnig en depressief dus. En stress omdat studie
Het gaat de laatste tijd niet zo goed, he?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Ben kapot. En het is nog niet eens avond
Nee inderdaad, maar dit heeft daar toevallig niks mee te maken. Gewoon een hele drukke dagquote:Op donderdag 15 januari 2015 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het gaat de laatste tijd niet zo goed, he?
En?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:06 schreef Helsinki het volgende:
[..].
Nee, heb er geen goed gevoel overquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En?![]()
OT: Volgens mij vet hoge koorts. Maar wel veel gedaan en goed nieuws gekregen.
Dit ja hahahhaaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is vrijdag, wat denk je zelf?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar, hatsjoequote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:21 schreef aeque het volgende:
Dipje en volgens mij begin ik ziek te worden. Altijd leuk.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
Wanneer houdt alles op? Liefst zou ik de tijd willen terugdraaien.
Hmmm, zou fijn zijn maar aan de andere kant heb ik van de afgelopen jaren weer veel geleerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
Ik ook, dan zou ik geen notes hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
WWquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:30 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik wil iemand achter het behang plakken
leuk kbeetjequote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Best wel goeddd. Leuke cadeaus gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |