Tja. Afgelegen plek. Dicht bebost. Als je de juiste plek weet kan je je gang gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ohhhh. Wij vonden daar altijd gebruikte condooms als we de honden daar uitlieten. Gadverdamme.
Ze deden het iig veiligquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ohhhh. Wij vonden daar altijd gebruikte condooms als we de honden daar uitlieten. Gadverdamme.
Bah bah bah.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja. Afgelegen plek. Dicht bebost. Als je de juiste plek weet kan je je gang gaan.
Toch niet helemaal comfy lijkt mequote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja. Afgelegen plek. Dicht bebost. Als je de juiste plek weet kan je je gang gaan.
Overal zand en takjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Buitensex is leuk voor het idee maar in de praktijk niet zo mijn ding. Wel goed voor je tijgerpunten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Buitensex is leuk voor het idee maar in de praktijk niet zo mijn ding. Wel goed voor je tijgerpunten.
Rare jongens die Raarenaarsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Snap ik met al die Raarenaars!
Klop dan niet inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Moeders die kloppen en dan direct de deur opengooien.
Het bos kan best leuk zijnquote:
In de lente/zomer midden in een veld met hoog gras of een korenveldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Je was 'druk bezig'? Soms ben ik blij met die kraaktrap naar zolderquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat was de situatie?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.quote:
Bazenvader.quote:
Klopt. Wel knap dat die kerel zo rustig kan blijven al die tijd.quote:
Dat dusquote:
Tis best koud buiten....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:38 schreef artelligence het volgende:
Vandaag fetisj dag. Dus ik ga buitenseks hebben in vrouwenondergoed en mijn date draagt een latex pakje
Als toeschouwer levert het wel vermaak op soms, maar toch vooral gevoel van walging en medelijdenquote:
Nee, Hep moet op zijn broertjes passen.quote:
Zijn er meer?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, Hep moet op zijn broertjes passen.
4. En één zusje.quote:
Was is er in jou gevaren vandaag?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:42 schreef Fascination het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het voelt om eens vreemd te gaan. Je moet alles een keer proberen toch, haha.!
Not worth it.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:42 schreef Fascination het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het voelt om eens vreemd te gaan. Je moet alles een keer proberen toch, haha.!
Een bed blijft toch de beste plek.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Niet allesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:42 schreef Fascination het volgende:
Ik doe gewoon een beetje gek. :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was is er in jou gevaren vandaag?
Een piemel?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:42 schreef Fascination het volgende:
Je moet alles een keer proberen toch, haha.!
Ik snap er niks van, dus ik neem het maar aan voor wat het is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een beetje gek. :$
Nee lekker gek is een kort pittig kapsel en met vriendinnen naar de huishoudbeurs.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een beetje gek. :$
Niet haten op de huishoudbeurs. Dat is het festival van het jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee lekker gek is een kort pittig kapsel en met vriendinnen naar de huishoudbeurs.
Kort pittig kapsel gespot.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet haten op de huishoudbeurs. Dat is het festival van het jaar.
Kinkyquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:38 schreef artelligence het volgende:
Vandaag fetisj dag. Dus ik ga buitenseks hebben in vrouwenondergoed en mijn date draagt een latex pakje
Een weekje maar? Is straw zo vergevend?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb wel een weekje ruzie voor jou over
Moet je dan niet eerst een relatie hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:42 schreef Fascination het volgende:
Nee dat is de biertent ernaast waar mannen gedumpt worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet haten op de huishoudbeurs. Dat is het festival van het jaar.
Alleen in mijn broek.quote:
Een regenboog. Speciaal voor Fas. :$quote:
Dw huisHOUSEbeursquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:47 schreef Fera het volgende:
Jullie hebben die huishoudhype niet meegekregen? Was best grappig.
Goede sneer, man.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:46 schreef yats het volgende:
Moet je dan niet eerst een relatie hebben?
En je dan betrappen met een 30cm tarzan tussen je benenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een klootzak die yats.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Of een goede bankquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een bed blijft toch de beste plek.Net als met ingewikkelde standjes. Als je meer moeite moet doen dan dat het daadwerkelijk lekker is...
seks mag ook gewoon leuk zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een bed blijft toch de beste plek.Net als met ingewikkelde standjes. Als je meer moeite moet doen dan dat het daadwerkelijk lekker is...
Inderdaad. Zelfs grappig soms. Als je kunt lachen met elkaar zit het goedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
seks mag ook gewoon leuk zijn
quote:
2nded.quote:
omdat je gevoelens had voor n ander ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:51 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nooit vreemd gegaan, maar heb wel het gevoel gehad dat het zo was. Niet in deze relatie overigens.
Niet die zoen met Kaneel?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:51 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nooit vreemd gegaan, maar heb wel het gevoel gehad dat het zo was. Niet in deze relatie overigens.
Wel eens gehad. Was uit met vriendin, daarna weer aan. Tussendoor rebound gehad, terwijl ik nog wel mijn best deed voor mijn exquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat je gevoelens had voor n ander ofzo?
Precies en wat niet weet, wat niet deert.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga standaard vreemd, houdt de boel n beetje spannend enzo. Vooral t verborgen houden van n bijvriendje is leuk
Ooit een keer, per ongeluk.quote:
Een vriend van mij deed dat ook. Was toen twee weken uit met zijn vriendin, toen een rebound en daarna kwamen ze weer bij elkaar. Alleen hij heeft het nooit gezegd. Ik vond ergens dat ze daar wel recht op had, maar ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel eens gehad. Was uit met vriendin, daarna weer aan. Tussendoor rebound gehad, terwijl ik nog wel mijn best deed voor mijn exOok direct gezegd voordat we weer bij elkaar kwamen (ook dat doe ik niet weer. Uit is uit). Ergens voelde ik me schuldig.
Nee geen gevoelens, maar ik zat veel meer bij een goede vriend van me dan bij mijn ex. En dan gewoon tegen elkaar aanhangen tijdens een film. Is allemaal niet fout, maar merkte vooral dat ik liever daar zat dan bij mijn ex. Dus dan voel je je toch een beetje schuldig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat je gevoelens had voor n ander ofzo?
We wisten niet op welke wang we een kusje zouden geven en toen ging het fout.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Per ongeluk?
Hoe zoen je per ongeluk?
Ik was er niet bij.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Per ongeluk?
Hoe zoen je per ongeluk?
Nou ja, wel een beetje sneu voor haar dat hij blijkbaar bij een tweede poging nog steeds niet eerlijk kan zijn over dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vriend van mij deed dat ook. Was toen twee weken uit met zijn vriendin, toen een rebound en daarna kwamen ze weer bij elkaar. Alleen hij heeft het nooit gezegd. Ik vond ergens dat ze daar wel recht op had, maar ja.Ik weet nog steeds niet of ik daar gelijk in heb.
Ja, dat vond ik ook. Als ik haar was zou ik zoiets wel willen weten. Weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, wel een beetje sneu voor haar dat hij blijkbaar bij een tweede poging nog steeds niet eerlijk kan zijn over dingen
En als je dan toch op de mond zoent dan kun je net zo goed ook de tong gebruiken ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
We wisten niet op welke wang we een kusje zouden geven en toen ging het fout.
Tja uit is uit toch... maar zou z'n vriendin daar hetzelfde over gedacht hebben als hij het meldde?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vriend van mij deed dat ook. Was toen twee weken uit met zijn vriendin, toen een rebound en daarna kwamen ze weer bij elkaar. Alleen hij heeft het nooit gezegd. Ik vond ergens dat ze daar wel recht op had, maar ja.Ik weet nog steeds niet of ik daar gelijk in heb.
Er was geen tong.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als je dan toch op de mond zoent dan kun je net zo goed ook de tong gebruiken ja.
Duidelijk.
Zwijgen en liegen zijn 2 verschillende dingen...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, wel een beetje sneu voor haar dat hij blijkbaar bij een tweede poging nog steeds niet eerlijk kan zijn over dingen
Daarom. Ik snap ook niet dat je iemand wel terugwilt maar vervolgens nog steeds niet communiceertquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook. Als ik haar was zou ik zoiets wel willen weten. Weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
Daarom weet ik nog steeds niet of het nou juist was of niet. Ik vind het toch wel iets te belangrijk om te verzwijgen denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja uit is uit toch... maar zou z'n vriendin daar hetzelfde over gedacht hebben als hij het meldde?
Mijn ex heeft toen met een ander gezoend. Ik ben dus verder gegaan. Maar eerlijkheid duurt het langst.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
hoezo? Het is toch niet zo raar om met n ander de koffer in te duiken als t uit is?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook. Als ik haar was zou ik zoiets wel willen weten. Weet je wat voor vlees je in de kuip hebt.
Ik zou het gewoon letterlijk vragen mocht ik een poosje uit elkaar zijn met iemand. Al geloof ik gewoon niet zo in een tweede kans.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
In een goede relatie zou je dat moeten kunnen melden ja. Maar de relatie was toch al niet zo goed...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom weet ik nog steeds niet of het nou juist was of niet. Ik vind het toch wel iets te belangrijk om te verzwijgen denk ik.
Ja, was ook een beetje vaag allemaal. Maar ze zijn intussen alweer twee jaar samen of zo. Dus blijkbaar gaat het toch goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom. Ik snap ook niet dat je iemand wel terugwilt maar vervolgens nog steeds niet communiceert
Maar snap hem wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom weet ik nog steeds niet of het nou juist was of niet. Ik vind het toch wel iets te belangrijk om te verzwijgen denk ik.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deceptie weer dit.
Nu is het een stuk minder spannend.
Sorry. Maar ik wil twi niet op mijn dak.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar snap hem wel.
Al zou ik er zelf wel eerlijk over zijn. Het komt toch wel een keer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |