Alleen in mijn broek.quote:
Een regenboog. Speciaal voor Fas. :$quote:
Dw huisHOUSEbeursquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:47 schreef Fera het volgende:
Jullie hebben die huishoudhype niet meegekregen? Was best grappig.
Goede sneer, man.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:46 schreef yats het volgende:
Moet je dan niet eerst een relatie hebben?
En je dan betrappen met een 30cm tarzan tussen je benenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Moeders die kloppen en dan direct de deur opengooien.
Wat een klootzak die yats.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Of een goede bankquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een bed blijft toch de beste plek.Net als met ingewikkelde standjes. Als je meer moeite moet doen dan dat het daadwerkelijk lekker is...
seks mag ook gewoon leuk zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een bed blijft toch de beste plek.Net als met ingewikkelde standjes. Als je meer moeite moet doen dan dat het daadwerkelijk lekker is...
Inderdaad. Zelfs grappig soms. Als je kunt lachen met elkaar zit het goedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
seks mag ook gewoon leuk zijn
quote:
2nded.quote:
omdat je gevoelens had voor n ander ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:51 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nooit vreemd gegaan, maar heb wel het gevoel gehad dat het zo was. Niet in deze relatie overigens.
Niet die zoen met Kaneel?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:51 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nooit vreemd gegaan, maar heb wel het gevoel gehad dat het zo was. Niet in deze relatie overigens.
Wel eens gehad. Was uit met vriendin, daarna weer aan. Tussendoor rebound gehad, terwijl ik nog wel mijn best deed voor mijn exquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat je gevoelens had voor n ander ofzo?
Precies en wat niet weet, wat niet deert.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga standaard vreemd, houdt de boel n beetje spannend enzo. Vooral t verborgen houden van n bijvriendje is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |