Tja. Afgelegen plek. Dicht bebost. Als je de juiste plek weet kan je je gang gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ohhhh. Wij vonden daar altijd gebruikte condooms als we de honden daar uitlieten. Gadverdamme.
Ze deden het iig veiligquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ohhhh. Wij vonden daar altijd gebruikte condooms als we de honden daar uitlieten. Gadverdamme.
Bah bah bah.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja. Afgelegen plek. Dicht bebost. Als je de juiste plek weet kan je je gang gaan.
Toch niet helemaal comfy lijkt mequote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja. Afgelegen plek. Dicht bebost. Als je de juiste plek weet kan je je gang gaan.
Overal zand en takjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Buitensex is leuk voor het idee maar in de praktijk niet zo mijn ding. Wel goed voor je tijgerpunten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Buitensex is leuk voor het idee maar in de praktijk niet zo mijn ding. Wel goed voor je tijgerpunten.
Rare jongens die Raarenaarsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Snap ik met al die Raarenaars!
Klop dan niet inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Moeders die kloppen en dan direct de deur opengooien.
Het bos kan best leuk zijnquote:
In de lente/zomer midden in een veld met hoog gras of een korenveldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Je was 'druk bezig'? Soms ben ik blij met die kraaktrap naar zolderquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat was de situatie?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.quote:
Bazenvader.quote:
Klopt. Wel knap dat die kerel zo rustig kan blijven al die tijd.quote:
Dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |