Tja. Afgelegen plek. Dicht bebost. Als je de juiste plek weet kan je je gang gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ohhhh. Wij vonden daar altijd gebruikte condooms als we de honden daar uitlieten. Gadverdamme.
Ze deden het iig veiligquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ohhhh. Wij vonden daar altijd gebruikte condooms als we de honden daar uitlieten. Gadverdamme.
Bah bah bah.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja. Afgelegen plek. Dicht bebost. Als je de juiste plek weet kan je je gang gaan.
Toch niet helemaal comfy lijkt mequote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja. Afgelegen plek. Dicht bebost. Als je de juiste plek weet kan je je gang gaan.
Overal zand en takjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Buitensex is leuk voor het idee maar in de praktijk niet zo mijn ding. Wel goed voor je tijgerpunten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Buitensex is leuk voor het idee maar in de praktijk niet zo mijn ding. Wel goed voor je tijgerpunten.
Rare jongens die Raarenaarsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Snap ik met al die Raarenaars!
Klop dan niet inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Moeders die kloppen en dan direct de deur opengooien.
Het bos kan best leuk zijnquote:
In de lente/zomer midden in een veld met hoog gras of een korenveldquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Je was 'druk bezig'? Soms ben ik blij met die kraaktrap naar zolderquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat was de situatie?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.quote:
Bazenvader.quote:
Klopt. Wel knap dat die kerel zo rustig kan blijven al die tijd.quote:
Dat dusquote:
Tis best koud buiten....quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:38 schreef artelligence het volgende:
Vandaag fetisj dag. Dus ik ga buitenseks hebben in vrouwenondergoed en mijn date draagt een latex pakje
Als toeschouwer levert het wel vermaak op soms, maar toch vooral gevoel van walging en medelijdenquote:
Nee, Hep moet op zijn broertjes passen.quote:
Zijn er meer?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, Hep moet op zijn broertjes passen.
4. En één zusje.quote:
Was is er in jou gevaren vandaag?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:42 schreef Fascination het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het voelt om eens vreemd te gaan. Je moet alles een keer proberen toch, haha.!
Not worth it.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:42 schreef Fascination het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het voelt om eens vreemd te gaan. Je moet alles een keer proberen toch, haha.!
Een bed blijft toch de beste plek.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:04 schreef Harmankardon het volgende:
Niet allesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:42 schreef Fascination het volgende:
Ik doe gewoon een beetje gek. :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was is er in jou gevaren vandaag?
Een piemel?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:42 schreef Fascination het volgende:
Je moet alles een keer proberen toch, haha.!
Ik snap er niks van, dus ik neem het maar aan voor wat het is.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een beetje gek. :$
Nee lekker gek is een kort pittig kapsel en met vriendinnen naar de huishoudbeurs.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een beetje gek. :$
Niet haten op de huishoudbeurs. Dat is het festival van het jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee lekker gek is een kort pittig kapsel en met vriendinnen naar de huishoudbeurs.
Kort pittig kapsel gespot.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet haten op de huishoudbeurs. Dat is het festival van het jaar.
Kinkyquote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:38 schreef artelligence het volgende:
Vandaag fetisj dag. Dus ik ga buitenseks hebben in vrouwenondergoed en mijn date draagt een latex pakje
Een weekje maar? Is straw zo vergevend?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb wel een weekje ruzie voor jou over
Moet je dan niet eerst een relatie hebben?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:42 schreef Fascination het volgende:
Nee dat is de biertent ernaast waar mannen gedumpt worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet haten op de huishoudbeurs. Dat is het festival van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |