abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148751019
Het sterfbed van mijn oma was het gezelligste sterfbed ooit O+
Gut, wat hebben we gelachen O+
Ja doei.
pi_148751049
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:12 schreef ems. het volgende:
Bij het overlijden vorig jaar van een van mijn beste vrienden waar ik een stuk meer om geef dan alle fransmannen van de wereld incluis Hollande heb ik me helemaal kapot gelachen op de begrafenis. Dus ja, er kunnen zoveel redenen zijn om te lachen. Dat is verder compleet niet opmerkelijk inderdaad.
Dat heb ik ook gedaan met mijn zusje bij het overlijden van mijn oma.

Dat zegt alleen niets over dit filmpje en de gedane observaties.

quote:
Mooie woorden, nu nog zelf naleven.
Zoals je ziet, doe ik dat allang. Niet in de minste plaats in dit topic.

quote:
Omdat jij er zelf meerdere hebt en omdat het een nutteloos argument is met als enige reden om je eigen denkwijze niet verder te hoeven formuleren.
Neuh, dat heb ik niet, maar misschien zie jij dat bij mij, ben dus wel benieuwd welke "blinde vlekken" je denkt te zien.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148751105
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:14 schreef El_Matador het volgende:
Waarom niet?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_148751147
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat het totaal verschillende situaties zijn en je daarmee de observaties wegwuift.

"ik lachte op de begrafenis van oma/goeie vrienden, dus hier is niets raars aan de hand".

Weinig inhoudelijk, vind je wel?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148751173
quote:

[..]

[..]

Waarom niet eigenlijk? Ik bedoel, het is bij ems, copycat en jou gebeurd bij een begravenis. Of athans, bij jou bij het overlijden. Als het bij jullie kan gebeuren, hoezo kan het dan niet met die mensen daar gebeuren?

Het is toch ook niet: "Er wordt hier gelachen op de begravenis/optocht/whatever ze het noemden, dus er moet wel iets aan de hand zijn" ?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148751193
Wie weet ook wat meneer de president zegt. "Fijn hè? Dat jullie hier zo gesteund worden?", of de beste man is blij dat de President er is, of een combinatie. Meneer de president stelt zich voor als "Je suis Charlie", en de mensen daar vooraan doen hetzelfde. Ze vinden het grappig, ze zijn gewend aan dingen relativeren, ook de grofste dingen, in hun beroep. Er zijn zoveel redenen waarom ze daar zouden kunnen lachen die niet betekent dat ze bij een complot betrokken waren, zóveel dingen die gezegd kunnen zijn. Kies er maar een uit, net als dat die mevrouw die dat filmpje met dat debiele commentaar (serieus, als je serieus genomen wilt worden ga je toch niet dat soort teksten in filmpjes zetten met MS Paint?) heeft gedaan.

En hier, tadaaaa, zie hoe selectief elke mediasoort is.
Ja doei.
pi_148751249
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:19 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk? Ik bedoel, het is bij ems, copycat en jou gebeurd bij een begravenis. Of athans, bij jou bij het overlijden. Als het bij jullie kan gebeuren, hoezo kan het dan niet met die mensen daar gebeuren?
Nee, bij mij ook met begrafenis.

Omdat je de verschillende mimieken ziet, de contacten die de mensen onderling maken. Op een gegeven moment kan die vrouw van Renard (aangenomen) haar lachen niet meer inhouden en verschuilt ze zich tegen de jas van Renard, dat zie je heel duidelijk in beeld.

Er staan camera's op, het is het belangrijkste moment in vele jaren voor veel mensen, en de reacties zijn niet verschillend (wat dus wel zo hoort te zijn; iedereen reageert anders op stress) maar juist heel vergelijkbaar.

Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 16:24:01 #158
249559 crew  Lavenderr
pi_148751306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Wie weet ook wat meneer de president zegt. "Fijn hè? Dat jullie hier zo gesteund worden?", of de beste man is blij dat de President er is, of een combinatie. Meneer de president stelt zich voor als "Je suis Charlie", en de mensen daar vooraan doen hetzelfde. Ze vinden het grappig, ze zijn gewend aan dingen relativeren, ook de grofste dingen, in hun beroep. Er zijn zoveel redenen waarom ze daar zouden kunnen lachen die niet betekent dat ze bij een complot betrokken waren, zóveel dingen die gezegd kunnen zijn. Kies er maar een uit, net als dat die mevrouw die dat filmpje met dat debiele commentaar (serieus, als je serieus genomen wilt worden ga je toch niet dat soort teksten in filmpjes zetten met MS Paint?) heeft gedaan.

En hier, tadaaaa, zie hoe selectief elke mediasoort is.
Iedereen zou dat ooggetuigenverslag wat Cc postte eens moeten lezen, daar kun je al uit opmaken dat men van de grove grappen en keiharde humor is/was.
pi_148751311
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat het totaal verschillende situaties zijn en je daarmee de observaties wegwuift.

"ik lachte op de begrafenis van oma/goeie vrienden, dus hier is niets raars aan de hand".

Weinig inhoudelijk, vind je wel?
Ik vind het in zoverre inhoudelijk dat je emoties van mensen en de uiting van die emoties heel moeilijk kunt voorspellen. Je kunt er al helemaal geen conclusies aan verbinden.
pi_148751336
quote:

[..]

In welke wereld zegt dat er niets over? Jij was niet aanwezig, jij was niet één van de slachtoffers, jij weet niet hoe die mensen in elkaar zitten. Maar je meent wel even gedachten te kunnen lezen en in te vullen waarom iemand tijdens een treurige betekenis lacht.

Hoe kunnen wij zo zeker weten dat jij en je zusje niet aan het lachen waren omdat dat oude mens eindelijk dood was en je zo een beetje erfenis kon opstrijken? Als jij zelf een buitenstaander was die naar je zus en jezelf keek, was je dan ook cynisch geworden over het lachen?
quote:
Neuh, dat heb ik niet, maar misschien zie jij dat bij mij, ben dus wel benieuwd welke "blinde vlekken" je denkt te zien. Met je eigen psychologie als uitgangspunt.
Dit is daar een prima voorbeeld van. De drang om dingen te zien die er niet zijn en daarvoor bereid te zijn om maar even in te vullen voor iedereen wat zij denken.
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 16:25:21 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_148751339
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat je de verschillende mimieken ziet, de contacten die de mensen onderling maken. Op een gegeven moment kan die vrouw van Renard (aangenomen) haar lachen niet meer inhouden en verschuilt ze zich tegen de jas van Renard, dat zie je heel duidelijk in beeld.

Er staan camera's op, het is het belangrijkste moment in vele jaren voor veel mensen, en de reacties zijn niet verschillend (wat dus wel zo hoort te zijn; iedereen reageert anders op stress) maar juist heel vergelijkbaar.
Dus van jezelf vind je het wel heel gewoon en normaal dat je in de lach schiet op een begrafenis maar voor de mensen van Charlie geldt een andere maatstaf?
pi_148751353
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:24 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vind het in zoverre inhoudelijk dat je emoties van mensen en de uiting van die emoties heel moeilijk kunt voorspellen. Je kunt er al helemaal geen conclusies aan verbinden.
Dat vind jij inderdaad.

Ik vind dat je alles moet kunnen analyseren en mogelijke conclusies kunnen bediscussieerd worden.

Als jij je niet wil branden aan een analyse van emoties, is dat natuurlijk je goed recht. Anderen doen dat wel en halen daar informatie uit.

pi_148751377
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb juist het idee dat ze in dat shot haar tranen probeert tegen te houden en daarom zich juist verschuilt. Het continu op pauze zetten van ht beeld draagt er ook niet echt aan bij. Pauseer een willekeurige video en let dan op de gezichtsuitdrukking.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148751427
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus van jezelf vind je het wel heel gewoon en normaal dat je in de lach schiet op een begrafenis maar voor de mensen van Charlie geldt een andere maatstaf?
Gewoon en normaal, wat moet ik met die etiketjes?

Bij mijn zusje en ik was het een iets andere situatie dan een massamoord waardoor het land in rep en roer is, als je dat niet ziet, vrees ik dat elke discussie verder zinloos is....

Daarbij stonden er geen camera's op onze neuzen. Zou dat wel het geval zijn, reageer je natuurlijk anders, dat is menselijk.

En daarom is het lachen bij veel van die figuren zeer verdacht. Ze reageren allemaal op ongeveer dezelfde manier en breken daarmee het "iedereen reageert anders"-argument.

pi_148751435
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind jij inderdaad.

Ik vind dat je alles moet kunnen analyseren en mogelijke conclusies kunnen bediscussieerd worden.

Als jij je niet wil branden aan een analyse van emoties, is dat natuurlijk je goed recht. Anderen doen dat wel en halen daar informatie uit.
Waardeloze informatie ja. Succes daarmee.
pi_148751811
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan zou ik nog maar es kijken, vooral naar de dame die als vrouw van Renald wordt vermoed.
Die zie je al helemaal niet lachen behalve dan een bemoedigende glimlach

[..]

quote:
Dat dacht ik ook als mogelijkheid, maar de mimiek is duidelijk anders bij huilen dan bij schaterlachen.
Ah daar ben je ook al expert in?

quote:
De laatste persoonlijke aanval laten we maar weer voor wat het is, het zoveelste zwaktebod voor jouw rekening.
Je hebt moeite met de term waarheidszoeker? ik in jouw geval ook

[..]

quote:
Welnee. Wellicht dat jij genoegen neemt met "verklaringen" gegeven door de VSAmerikaanse overheid en haar hulpjes, dat is wat anders.
Haha dit is pas een zwaktebod.

[..]

quote:
Wat doe je hier dan? Behalve mensen constant uitschelden?
Wat ik hier doe bepaal ik zelf wel, snap dat je liever met gelijkgestemden discussieert maar dan ben je op dit forum niet op de juiste plaats.

[..]

quote:
Welnee, de achtergronden geven genoeg aan. Het werk van anderen geeft aan dat het vertelde verhaal niet waar kan zijn. Mijn eigen onderzoek borduurt daarop voor. Ik heb juist een open mind bij dat onderzoek, dat zul je wel zien.
Tot nu toe bewijs je keer op keer het tegenovergestelde, het werk van anderen die je hier al hebt laten zien geven geen enkel bewijs om te twijfelen aan het officiële verhaal.

Je onderzoek uitvoeren als de uitkomst bij jou toch al vast staat is juist een teken dat je helemaal geen open mind hebt en alleen bevestigd wil worden in je, in dit geval, waandenkbeelden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2015 16:42:23 ]
pi_148751877
En maar blijven schelden. Waarom toch? Is het ingaan op de inhoud van 9/11 en Apollo te moeilijk?

Ik vraag je: "Wat doe je op BNW?"
Jij: "Dat bepaal ik zelf"

Goed antwoord op de vraag! :')

pi_148752056
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:28 schreef El_Matador het volgende:
Daarbij stonden er geen camera's op onze neuzen. Zou dat wel het geval zijn, reageer je natuurlijk anders, dat is menselijk.
Doe je het weer :')
Conscience do cost.
pi_148752059
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind jij inderdaad.

nou ja, de mogelijke conclusie die bij dat lachen getrokken wordt, is op z'n minst vreemd te noemen. 'Ze lachen omdat t komisch is de hele wereld voor de gek te houden'.
Ipv een wat logischere conclusie dat er gewoon iets grappigs wordt gezegd.
Ik schaamde me dood toen ik de slappe lach kreeg op mijn oma's begrafenis en deed erg m'n best om dat te verbergen, werd ook nogal veroordelend aangekeken door een aantal familieleden... Goede reden om je te verstoppen toch?

Sterker, als ik zenuwachtig ben, lach ik vrijwel altijd, of dat nu is omdat ik n presentatie moet geven, of omdat ik me geen houding weet te geven, of bij n begrafenis.

Andere argumenten, prima, maar menselijke emoties kun je niet als bewijs gebruiken voor dit soort dingen.
compact en kleverig.
pi_148752119
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

Andere argumenten, prima, maar menselijke emoties kun je niet als bewijs gebruiken voor dit soort dingen.
Jij vindt dat je het niet kunt gebruiken. Ik zeg; gebruik zoveel mogelijk en weeg af wat betere aanwijzingen zijn dan andere.

Het is ook geen "bewijs", het is een aanwijzing dat er iets vreemds aan de hand is. Voor mij en voor anderen. Jij wil je er niet aan wagen want je vindt dat je "menselijke emoties niet kunt [...] gebruiken". Dat is je goed recht. Anderen gebruiken dat wel. :)

pi_148752177
Het sterfbed van je oma is iets anders dan 10 collegas kwijt in zo'n manier(alsof 't waar is)
But nice to see the MSM'ers suitably shocked and outraged as usual. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148752243
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:54 schreef Tingo het volgende:
Het sterfbed van je oma is iets anders dan 10 collegas kwijt in zo'n manier(alsof 't waar is)
Het sterfbed van jouw oma is ook iets anders dan het sterfbed van mijn oma.
quote:
But nice to see the MSM'ers suitably shocked and outraged as usual. :)
Je ijlt.
Conscience do cost.
pi_148752427
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij vindt dat je het niet kunt gebruiken. Ik zeg; gebruik zoveel mogelijk en weeg af wat betere aanwijzingen zijn dan andere.

Het is ook geen "bewijs", het is een aanwijzing dat er iets vreemds aan de hand is. Voor mij en voor anderen. Jij wil je er niet aan wagen want je vindt dat je "menselijke emoties niet kunt [...] gebruiken". Dat is je goed recht. Anderen gebruiken dat wel. :)
nou, wat mij betreft mag je het erbij gebruiken, maar probeer dan idd wat meer openminded te kijken.

Ik zie die mensen ook lachen en denk dan aan die keren dat ik op totaal ongepaste momenten in de lach schoot. Jij ziet die mensen lachen en denkt: dat doen ze omdat het allemaal nep is.
Dat kán, als je de rest van de hoax theorie gelooft, maar het is niet de meest logische verklaring. óók niet als het om n hoax gaat. Dan is nog steeds te meest logische verklaring dat er iets grappigs wordt gezegd door iemand.

Het probleem dat ik n beetje heb met dit soort false flags is dat óveral iets achter wordt gezocht.
Geef aan dat er íets niet klopt en maak dat aannemelijk en je hebt m'n aandacht, maar geef aan dat álles niet klopt en je bent me kwijt. Het kán imo simpelweg niet zo zijn dat er niets van waar is, dat is ook teveel werk...

Zou het niet logischer en veel gemakkelijker zijn om als overheid bv mensen in te huren die daadwerkelijk deze aanslag plegen en te zorgen dat de politie op dat moment niet in de buurt is? Dan hoef je niet al die acteurs in te huren en te herplaatsen en loop je dus geen risico op dit soort ontmaskeringen.
Huur desnoods n aantal demonstranten in om wat meer mensen op de been te krijgen, maar vertel die niet dat het nep is, heb je wat meer draagvlak ook.

De false flags die bekend zijn (al dan niet uitgevoerd) gingen voor zover ik weet ook om échte aanslagen met échte doden. Veel minder geregel en minder kans dat t uitkomt.
compact en kleverig.
pi_148752518
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zie die mensen ook lachen en denk dan aan die keren dat ik op totaal ongepaste momenten in de lach schoot. Jij ziet die mensen lachen en denkt: dat doen ze omdat het allemaal nep is.
Waar is deze stroman nu weer voor nodig?? Ik heb nog geen verklaring gegeven. Ik vind het opvallend, dat is alles. En dus reden voor meer verdieping in deze zaak.

Het staat alleen wel wat lager op mijn prioriteitenlijstje dan andere dingen. :)

pi_148752557
quote:
18s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 17:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waar is deze stroman nu weer voor nodig?? Ik heb nog geen verklaring gegeven. Ik vind het opvallend, dat is alles. En dus reden voor meer verdieping in deze zaak.

Het staat alleen wel wat lager op mijn prioriteitenlijstje dan andere dingen. :)
het was meer een algemene jij.
compact en kleverig.
pi_148755716
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Omg children are dead , will someone think about the childreeeeeeeeeen . Vind dit zo respectloos :( Kan me daar echt kwaad om maken
Niet overgevoelige doen Ali- dan kan je niet zo kritisch denken.
Emotie en gevoeligheid staat in de weg van waarheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 16-01-2015 22:47:40 (spelling fout) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148756040
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank Tingo, goede bijdrage!

Het lachen van die mensen, het is toch ongelooflijk. 'Frankrijks 9/11'...

Dat is het probleem met vicims; ze geven zichzelf weg omdat ze juist wel op dezelfde manier reageren.

Het argument "iedereen reageert anders" is een heel goed argument, maar dat wordt nu net niet gevolgd. Je zag het bij Sandy Hook, bij de Boston Bombings, de zieke "vader" van James Foley en nu hier weer.

Dank voor deze video, dit is goed materiaal.
Graag gedaan. Tis maar nog 'n stuk van de hele puzzel vind ik.
Geen bewijs maar wel verdacht denk ik. Als ik 10 van m'n hele lieve collegas had veriiezen zou ik zeker niet staan met m'n vriendin lekker aan 't smoesen met een of ander politicus of wie-dan-ook.
Niet normaal imo, maar voor de moral majority die geloven alles wat zn media baasjes zeggen is 't :
De arme nabestanden!Wat erg zeg!.....bla-di-bla-di-fckin-bla.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 19:32:37 #178
45833 crew  Fogel
pi_148756409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen bewijs maar wel verdacht denk ik. Als ik 10 van m'n hele lieve collegas had veriiezen zou ik zeker niet staan met m'n vriendin lekker aan 't smoesen met een of ander politicus of wie-dan-ook.
Niet normaal imo, maar voor de moral majority die geloven alles wat zn media baasjes zeggen is 't :
Ik vraag me soms af of je iets wel als echt kan beschouwen. En indien je dat doet, waarom geloof je die verhalen wel?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_148756747
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet overgevoelige doen Ali- dan kan je niet zo kritisch denken.
Emotie en geveligheid staat in de weg van waarheid.
Dat mensen zoals jij zo bot kunnen zijn. -edit-

[ Bericht 14% gewijzigd door Fogel op 16-01-2015 20:12:11 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:54:27 #180
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148759190
heb intussen een link dat de dader moordde uit naam van Donald Duck.

Donald Duck is 10 letters
Rothschild ook...

go figure!

of ben ik nu een troll, terwijl ik hetzelfde niveau bewijzen aandraag? :') :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_148759195
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mijn vrouw moest ook lachen op een begrafenis. Niet omdat ze het leuk vond. Ze wist zelf niet waarom. Een bekend verschijnsel volgens mij. Ik heb gehuild en gelachen op begrafenissen. Gehuild van verdriet en gelachen omdat je toch verder moet en omdat sommige gebeurtenissen op zo'n intens moment via lachen spanningen wegnemen. En ik hou nou eenmaal van humor, juist op die moeilijke momenten. Wie weet fluisterde zijn vrouw wel een hele gevatte/sarcastische/etc. opmerking? Of herhaalde ze een opmerking van een omgekomen collega over de hoge Piet die hij net een hand gaf?
Er zijn boeken over vol te schrijven en geschreven maar om dit te gebruiken als aanwijzing voor evt.betrokkenheid van degene die lachen is imo ongefundeerd.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148759244
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:54 schreef Michielos het volgende:
heb intussen een link dat de dader moordde uit naam van Donald Duck.

Donald Duck is 10 letters
Rothschild ook...

go figure!

of ben ik nu een troll, terwijl ik hetzelfde niveau bewijzen aandraag? :') :D
Troll is teveel eer voor je.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:56:14 #183
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148759271
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Troll is teveel eer voor je.
ik zeg niet veel anders dan izzy23 met haar "bewijs"? Wat is het verschil precies? :)
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 21:35:41 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_148760790
De omstreden Franse komiek Dieudonné M'Bala M'Bala kan dankzij tussenkomst van de rechter vrijdagavond optreden in de noordoostelijke stad Metz.

De uitbater van de zaal waarin Dieudonné optreedt, had de voorstelling geschrapt, nadat de komiek op Facebook had gesuggereerd dat hij de terrorist Amedy Coulibaly bewondert.

De rechter oordeelde echter dat Dieudonné toch een voorstelling in Metz mag geven. De exploitant van de zaal riskeert een boete van 50.000 euro als hij de deuren niet opent voor Dieudonné, aldus Franse media.

De komiek zat deze week korte tijd vast. Hij was aangehouden na uitlatingen over Coulibaly op Facebook. ''Wat mij betreft ben ik Charlie Coulibaly'', schreef Dieudonné. Coulibaly viel een week geleden een joodse supermarkt in het oosten van Parijs binnen. Hij schoot daar vier mensen dood, voordat hij zelf door de politie werd omgebracht.

Naar aanleiding van zijn uitlating op Facebook moet Dieudonné terechtstaan voor het verdedigen van terrorisme

http://www.nu.nl/buitenla(...)n-metz-optreden.html

Dus eerst optreden en dan voor de rechter?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:39:24 #185
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148760964
Terwijl de berichtgevingen van de MSM gaan over Charlie, invallen bij Jihadisten en terreur.
Sluit Rusland de gastoevoer af die via Oekraïne Europa binnenkomt.
6 landen direct getroffen, Bulgarije, Griekenland, Macedonië, Roemenië, Kroatië en Turkije
Niets over gehoord in de media.
http://www.dailymail.co.u(...)-supply-Ukraine.html

[ Bericht 17% gewijzigd door Izzy73 op 16-01-2015 21:45:38 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:46:33 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148761301
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Izzy73 het volgende:
Terwijl de berichtgevingen van de MSM gaan over Charlie, invallen bij Jihadisten en terreur.
6 landen direct getroffen, Bulgarije, Griekenland, Macedonië, Roemenië, Kroatië en Turkije
https://nieuwsvaneuropa.w(...)ies-via-de-oekraine/
Je bron gebruikt Dailly Mail als bron. If ever there were MSM ...
Verder nogal off topic, me dunkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 16-01-2015 22:41:12 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 21:49:19 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_148761438
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Izzy73 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-supply-Ukraine.html
Off topic Izzy. Graag bij het onderwerp houden.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 21:51:46 #188
45833 crew  Fogel
pi_148761549
In Noorwegen was de eerste oplage van het blad in 45 minuten uitverkocht. Sommige mensen stonden er een hele dag voor in de rij!
Aldus ongeveer iedere Noorse online krant vandaag.
De eerste koper wilde overigens niet met naam of foto in de krant, iets wat sommige kranten wel respecteerden en anderen niet. Altijd fijn.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:53:53 #189
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148761636
hoe kan het zo zijn dat Dagobert Duck IS financieert en Willy Wortel wapens maakt voor IS en andere terreurorganisaties? Als jullie 2 minuten hebben, zoek ik even wat "bewijs" bij elkaar :) En wat is de rol van Charlie Hebdo hieromtrent? Dit zijn slinkse NLP technieken in actie

[ Bericht 6% gewijzigd door Michielos op 16-01-2015 21:59:58 ]
pi_148762236
Dagobert Duck die IS financieert lijkt me niet meer dan aannemelijk.. die eend.. euh man heeft geld als water en dat klink niet meer dan plausibel. Willy wortel kan inderdaad achter de wapenproductie zitten maar dan verwacht ik iets geavanceerdere wapens.. Ak's zijn vrij goedkope wapens namelijk.

Ik geloof verder ook dat Guus Geluk ook een aandeel heeft aangezien hij altijd op het juiste moment de dans onspringt maar ik zal verder op onderzoek uitgaan om te zien welke rol hij speelt in dit illustere verhaal.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 22:13:45 #191
45833 crew  Fogel
pi_148762344
Ik stel voor dat een van jullie een Donald Duck topic aanmaakt met alle bewijzen en parallelen naar de niet getekende wereld, dan kunnen we het hier weer over de tekeningen van Charlie en aanverwante zaken hebben. ^O^
  vrijdag 16 januari 2015 @ 22:16:57 #192
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148762448
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:13 schreef Fogel het volgende:
Ik stel voor dat een van jullie een Donald Duck topic aanmaakt met alle bewijzen en parallelen naar de niet getekende wereld, dan kunnen we het hier weer over de tekeningen van Charlie en aanverwante zaken hebben. ^O^
dit gaat over charlie hebdo? Het gaat dieper dan we voor mogelijk hielden :) Schapen, ontwaak! :)
pi_148762674
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:54 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Mijn vrouw moest ook lachen op een begrafenis. Niet omdat ze het leuk vond. Ze wist zelf niet waarom. Een bekend verschijnsel volgens mij. Ik heb gehuild en gelachen op begrafenissen. Gehuild van verdriet en gelachen omdat je toch verder moet en omdat sommige gebeurtenissen op zo'n intens moment via lachen spanningen wegnemen. En ik hou nou eenmaal van humor, juist op die moeilijke momenten. Wie weet fluisterde zijn vrouw wel een hele gevatte/sarcastische/etc. opmerking? Of herhaalde ze een opmerking van een omgekomen collega over de hoge Piet die hij net een hand gaf?
Er zijn boeken over vol te schrijven en geschreven maar om dit te gebruiken als aanwijzing voor evt.betrokkenheid van degene die lachen is imo ongefundeerd.
True,er is wel 'n dunne grens tussen verdriet en blijheid.
Maar de beelden uit Parijs zijn anders dat ik zelf gezien heb bij begrafinissen.Misschien de fimpjer betekend helemaal niks,maar in mijne ogen niet.
pi_148762807
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bron gebruikt Dailly Mail als bron. If ever there where MSM ...
Verder nogal off topic, me dunkt.
If ever there were.
FYI-seein as you are regularly so keen to play grammar nazi
  vrijdag 16 januari 2015 @ 22:40:19 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148763253
I stand corrected.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148764036
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen was de eerste oplage van het blad in 45 minuten uitverkocht. Sommige mensen stonden er een hele dag voor in de rij!
Aldus ongeveer iedere Noorse online krant vandaag.
De eerste koper wilde overigens niet met naam of foto in de krant, iets wat sommige kranten wel respecteerden en anderen niet. Altijd fijn.
Yes,well.Kan ook zijn dat de hele publicatie/verkoop cijfers zyn fake. Ik vind 't ook moeillijk te geloven dat er zijn zoveel mensen(2.3m?!) zo gepassioneerde gevoelde om naar 'n 'sponatne protest' te gaan over zo'n bladje.De 'Jesuischarlie' twitter campagne was begonnen binnen 'n uur naar de 'massacre'.
pi_148764190
:') is er ooit iets wel echt?
Ja doei.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 23:09:58 #198
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_148764258
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
:') is er ooit iets wel echt?
Nee.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 23:10:22 #199
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_148764275
Hier niet in ieder geval. Maar dat is te verwachten.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 16 januari 2015 @ 23:27:51 #200
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_148764805
Oh man, dit topic :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: