Ja dat zeg ik het toont de krankzinnigheid en de onmenselijkheid aan van krankzinnigen die zich waarheidszoeker durven te noemen, het zegt vrij weinig over de mensen die je in het filmpje ziet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit filmpje zegt een heleboel, en met name omdat het gewoon MSM is wat je ziet, alleen wordt er een visie van een iets kritischer kijker dan jij (totaal onbeargumenteerd "vol(g)slagen krankzinnig" genoemd) bij gezet.
Het probleem is dat je dit helemaal niet ziet in het filmpje, de krankzinnige die het commentaar er bij heeft gezet suggereert het alleen maar.quote:Je hoeft het niet met al die observaties eens te zijn, je kunt je eigen kijk hebben, maar dat al die mensen daar een beetje staan te lachen, grinniken tot zelfs een schaterlach van de "uitgeslapen" Renald aan toe, dat zou je aan het denken moeten zetten.
Ach zo kennen we el_mata weerquote:Maar ik las dat jij denkt dat "er geen enkel bewijs van een inside job voor 9/11 is", dan wordt het moeilijk. Categorisch duizenden aanwijzingen en duidelijke fysische onmogelijkheden negeren om het VSAmerikaanse staatspropagandaverhaal maar te herhalen, is natuurlijk weinig kritisch.
Ja bijzonder toch elke keer, de zogenaamde powers that be zijn in staat om alle ellende in de wereld uit te voeren maar acteurs een beetje goed instrueren is dan weer teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dus eigenlijk zijn het allemaal slechte acteurs, die zich zo gemakkelijk laten ontmaskeren vanaf de zolderkamer?
Over magertjes gesproken.
En daar moeten we dan bang voor zijn en tegen in opstand komen. Wat dat betreft is mijn buurvrouw een stuk gevaarlijker dan de vermeende machten achten de gordijnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dus eigenlijk zijn het allemaal slechte acteurs, die zich zo gemakkelijk laten ontmaskeren vanaf de zolderkamer?
Over magertjes gesproken.
Dus mensen met een geestelijke beperking zijn over het algemeen acteursquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, het soort volk dat zich om laat kopen voor dit soort praktijken zal natuurlijk niet de crème de la crème zijn.... De Tokkies vind ik ook niet zulke goede acteurs. Zanger Rinus ook niet.
Je denkt; als ik het maar vaak genoeg "krankzinnig" noem, dan wordt het dat ook? Ik ben niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik het toont de krankzinnigheid en de onmenselijkheid aan van krankzinnigen die zich waarheidszoeker durven te noemen, het zegt vrij weinig over de mensen die je in het filmpje ziet.
Je ziet die mensen niet lachen? Op dit ernstige moment, net nadat je de hoogste politieke man van het land een handje hebt geschud?quote:Het probleem is dat je dit helemaal niet ziet in het filmpje, de krankzinnige die het commentaar er bij heeft gezet suggereert het alleen maar.
Over beide onderwerpen zijn al door vele anderen duidelijke argumenten naar voren gebracht. Bij 9/11 is Judy Wood een zeer sterke, bij de Moonhoax is het meer een combinatie van personen, maar Jarrah White heeft een uitgebreide analyse laten zien in zijn MoonFaker serie.quote:Ach zo kennen we el_mata weerwaarschijnlijk heb ik je stilmakende overtuigende bewijs hierover gemist net zoals die van de moonhoax
De arrogantie van de macht is inderdaad groot te noemen. Maar het erge is, ondanks de vaak povere kwaliteit van de acteurs en de overduidelijke fysische onmogelijkheden, is dat ze er mee wegkomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, het soort volk dat zich om laat kopen voor dit soort praktijken zal natuurlijk niet de crème de la crème zijn.... De Tokkies vind ik ook niet zulke goede acteurs. Zanger Rinus ook niet.
Schaterlachen, hysterical laughing. En nu, door mij "krankzinnig" te noemen, heb je argumenten gegeven?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:52 schreef Chewie het volgende:
Als je die beelden goed bekijkt en dan tot de conclusie komt dat Renald hysterisch aan het lachen is dan ben je wat mij betreft krankzinnig.
Dat was een Hoax Cc. Ze zit gewoon ergens op een eilandje nu, met haar eigen privézwembad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:54 schreef Copycat het volgende:
Samen met nogal wat klasgenoten kreeg ik een enorme lachkick, vlak voor de begrafenis van een klasgenootje. En we waren allemaal erg verdrietig en ontdaan. Ze stierf notabene in ons bijzijn op schoolkamp.
Emoties doen soms rare dingen met mensen.
Ik zie nergens lachen, hooguit een bemoedigende glimlach wat vrij normaal is bij zulke evenementen en begrafenissen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je denkt; als ik het maar vaak genoeg "krankzinnig" noem, dan wordt het dat ook? Ik ben niet onder de indruk.
En als jij kijkend naar die mensen zelf, dus de MSM-camera, zonder die teksten erbij, niet op zijn minst veel dezelfde observaties doet, A) wil je het niet zien of B) mankeert er iets aan je observatievermogen.
Nee meer hysterisch huilen. Maar ik heb dan ook enigszins gevoel in tegenstelling tot de gemiddelde "waarheidszoeker" hier.quote:Je ziet die mensen niet lachen? Op dit ernstige moment, net nadat je de hoogste politieke man van het land een handje hebt geschud?
Wat helaas voor jou al allemaal ontkracht is.quote:Over beide onderwerpen zijn al door vele anderen duidelijke argumenten naar voren gebracht. Bij 9/11 is Judy Wood een zeer sterke, bij de Moonhoax is het meer een combinatie van personen, maar Jarrah White heeft een uitgebreide analyse laten zien in zijn MoonFaker serie.
quote:Niet dat ik verwacht dat jij dat zult gaan bekijken, omdat je rotsvast geloof in "wat het officiele verhaal is" niet wil laten wankelen.
Niet door zelfbenoemde waarheidszoekers die hier nog nooit met enig steekhoudend argument zijn gekomen.quote:- Ben je ooit tot een nieuw inzicht gekomen over de gebeurtenissen in de wereld door BNW?
Hoe durf jij jezelf openminded te noemen? Je hele moonhoax "onderzoek" toont al aan dat je een closed mind hebt, je onderzoek of wat er voor door moet gaan mag maar 1 uitkomst hebben en word het te heet onde je voeten dan weiger je verder de discussie aan te gaan.quote:- Ben je van plan ooit open minded te gaan kijken en niet constant anderen uit te maken voor "waanzinnigen"?
quote:Ik vrees dat het antwoord op beide vragen een hard "NEE!" is, wat betekent dat je een bewuste blinde vlek creeert.
Zestien jaar en al met pensioen. Deed ze goed. En die ouders maar nephuilen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Dat was een Hoax Cc. Ze zit gewoon ergens op een eilandje nu, met haar eigen privézwembad.
Ja hoor. Het komt ook voor dat mensen gefeliciteerd zeggen bij een condoleance.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:54 schreef Copycat het volgende:
Samen met nogal wat klasgenoten kreeg ik een enorme lachkick, vlak voor de begrafenis van een klasgenootje. En we waren allemaal erg verdrietig en ontdaan. Ze stierf notabene in ons bijzijn op schoolkamp.
Emoties doen soms rare dingen met mensen.
Datzelfde is te zeggen over jouw conclusies. Kwestie van perspectief dus, wederom.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je denkt; als ik het maar vaak genoeg "krankzinnig" noem, dan wordt het dat ook? Ik ben niet onder de indruk.
En als jij kijkend naar die mensen zelf, dus de MSM-camera, zonder die teksten erbij, niet op zijn minst veel dezelfde observaties doet, A) wil je het niet zien of B) mankeert er iets aan je observatievermogen.
Dus?quote:Je ziet die mensen niet lachen? Op dit ernstige moment, net nadat je de hoogste politieke man van het land een handje hebt geschud?
Jij bent nou niet bepaald iemand die anderen mag betichten van blinde vlekken.quote:Ik vrees dat het antwoord op beide vragen een hard "NEE!" is, wat betekent dat je een bewuste blinde vlek creeert.
Dan zou ik nog maar es kijken, vooral naar de dame die als vrouw van Renald wordt vermoed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zie nergens lachen, hooguit een bemoedigende glimlach wat vrij normaal is bij zulke evenementen en begrafenissen.
Dat dacht ik ook als mogelijkheid, maar de mimiek is duidelijk anders bij huilen dan bij schaterlachen.quote:Nee meer hysterisch huilen. Maar ik heb dan ook enigszins gevoel in tegenstelling tot de gemiddelde "waarheidszoeker" hier.
Welnee. Wellicht dat jij genoegen neemt met "verklaringen" gegeven door de VSAmerikaanse overheid en haar hulpjes, dat is wat anders.quote:Wat helaas voor jou al allemaal ontkracht is.
Wat doe je hier dan? Behalve mensen constant uitschelden?quote:Niet door zelfbenoemde waarheidszoekers die hier nog nooit met enig steekhoudend argument zijn gekomen.
Welnee, de achtergronden geven genoeg aan. Het werk van anderen geeft aan dat het vertelde verhaal niet waar kan zijn. Mijn eigen onderzoek borduurt daarop voor. Ik heb juist een open mind bij dat onderzoek, dat zul je wel zien.quote:Hoe durf jij jezelf openminded te noemen? Je hele moonhoax "onderzoek" toont al aan dat je een closed mind hebt, je onderzoek of wat er voor door moet gaan mag maar 1 uitkomst hebben en word het te heet onde je voeten dan weiger je verder de discussie aan te gaan.
11 van je collega's zijn zojuist "volgens de verhalen" neergemaaid, er is een politieke propagandaplechtigheid met Hollande en je staat een beetje te lachen? Dat vind jij verder niet opmerkelijk?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Datzelfde is te zeggen over jouw conclusies. Kwestie van perspectief dus, wederom.
[quote]Dus?
Ik mag dat zeker, zeker als ik het zie. Ik heb zelf erg weinig blinde vlekken, sta juist open voor goede argumenten, van welke kant dan ook. Het is namelijk niet de bron, maar het argument, dat telt.quote:Jij bent nou niet bepaald iemand die anderen mag betichten van blinde vlekken.
Vermoed?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar es kijken, vooral naar de dame die als vrouw van Renald wordt vermoed.
[..]
Dat dacht ik ook als mogelijkheid, maar de mimiek is duidelijk anders bij huilen dan bij schaterlachen.
Ja, door de maker van het filmpje. "Aangenomen" is trouwens een betere vertaling van "assumed".quote:
Bij het overlijden vorig jaar van een van mijn beste vrienden waar ik een stuk meer om geef dan alle fransmannen van de wereld incluis Hollande heb ik me helemaal kapot gelachen op de begrafenis. Dus ja, er kunnen zoveel redenen zijn om te lachen. Dat is verder compleet niet opmerkelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
11 van je collega's zijn zojuist "volgens de verhalen" neergemaaid, er is een politieke propagandaplechtigheid met Hollande en je staat een beetje te lachen? Dat vind jij verder niet opmerkelijk?
Mooie woorden, nu nog zelf naleven.quote:Ik mag dat zeker, zeker als ik het zie. Ik heb zelf erg weinig blinde vlekken, sta juist open voor goede argumenten, van welke kant dan ook. Het is namelijk niet de bron, maar het argument, dat telt.
Omdat jij er zelf meerdere hebt en omdat het een nutteloos argument is met als enige reden om je eigen denkwijze niet verder te hoeven formuleren.quote:Waarom vind jij dat ik het niet over blinde vlekken mag hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |