abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148755716
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Omg children are dead , will someone think about the childreeeeeeeeeen . Vind dit zo respectloos :( Kan me daar echt kwaad om maken
Niet overgevoelige doen Ali- dan kan je niet zo kritisch denken.
Emotie en gevoeligheid staat in de weg van waarheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 16-01-2015 22:47:40 (spelling fout) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148756040
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank Tingo, goede bijdrage!

Het lachen van die mensen, het is toch ongelooflijk. 'Frankrijks 9/11'...

Dat is het probleem met vicims; ze geven zichzelf weg omdat ze juist wel op dezelfde manier reageren.

Het argument "iedereen reageert anders" is een heel goed argument, maar dat wordt nu net niet gevolgd. Je zag het bij Sandy Hook, bij de Boston Bombings, de zieke "vader" van James Foley en nu hier weer.

Dank voor deze video, dit is goed materiaal.
Graag gedaan. Tis maar nog 'n stuk van de hele puzzel vind ik.
Geen bewijs maar wel verdacht denk ik. Als ik 10 van m'n hele lieve collegas had veriiezen zou ik zeker niet staan met m'n vriendin lekker aan 't smoesen met een of ander politicus of wie-dan-ook.
Niet normaal imo, maar voor de moral majority die geloven alles wat zn media baasjes zeggen is 't :
De arme nabestanden!Wat erg zeg!.....bla-di-bla-di-fckin-bla.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 19:32:37 #178
45833 crew  Fogel
pi_148756409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen bewijs maar wel verdacht denk ik. Als ik 10 van m'n hele lieve collegas had veriiezen zou ik zeker niet staan met m'n vriendin lekker aan 't smoesen met een of ander politicus of wie-dan-ook.
Niet normaal imo, maar voor de moral majority die geloven alles wat zn media baasjes zeggen is 't :
Ik vraag me soms af of je iets wel als echt kan beschouwen. En indien je dat doet, waarom geloof je die verhalen wel?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_148756747
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet overgevoelige doen Ali- dan kan je niet zo kritisch denken.
Emotie en geveligheid staat in de weg van waarheid.
Dat mensen zoals jij zo bot kunnen zijn. -edit-

[ Bericht 14% gewijzigd door Fogel op 16-01-2015 20:12:11 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:54:27 #180
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148759190
heb intussen een link dat de dader moordde uit naam van Donald Duck.

Donald Duck is 10 letters
Rothschild ook...

go figure!

of ben ik nu een troll, terwijl ik hetzelfde niveau bewijzen aandraag? :') :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_148759195
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mijn vrouw moest ook lachen op een begrafenis. Niet omdat ze het leuk vond. Ze wist zelf niet waarom. Een bekend verschijnsel volgens mij. Ik heb gehuild en gelachen op begrafenissen. Gehuild van verdriet en gelachen omdat je toch verder moet en omdat sommige gebeurtenissen op zo'n intens moment via lachen spanningen wegnemen. En ik hou nou eenmaal van humor, juist op die moeilijke momenten. Wie weet fluisterde zijn vrouw wel een hele gevatte/sarcastische/etc. opmerking? Of herhaalde ze een opmerking van een omgekomen collega over de hoge Piet die hij net een hand gaf?
Er zijn boeken over vol te schrijven en geschreven maar om dit te gebruiken als aanwijzing voor evt.betrokkenheid van degene die lachen is imo ongefundeerd.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148759244
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:54 schreef Michielos het volgende:
heb intussen een link dat de dader moordde uit naam van Donald Duck.

Donald Duck is 10 letters
Rothschild ook...

go figure!

of ben ik nu een troll, terwijl ik hetzelfde niveau bewijzen aandraag? :') :D
Troll is teveel eer voor je.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:56:14 #183
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148759271
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Troll is teveel eer voor je.
ik zeg niet veel anders dan izzy23 met haar "bewijs"? Wat is het verschil precies? :)
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 21:35:41 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_148760790
De omstreden Franse komiek Dieudonné M'Bala M'Bala kan dankzij tussenkomst van de rechter vrijdagavond optreden in de noordoostelijke stad Metz.

De uitbater van de zaal waarin Dieudonné optreedt, had de voorstelling geschrapt, nadat de komiek op Facebook had gesuggereerd dat hij de terrorist Amedy Coulibaly bewondert.

De rechter oordeelde echter dat Dieudonné toch een voorstelling in Metz mag geven. De exploitant van de zaal riskeert een boete van 50.000 euro als hij de deuren niet opent voor Dieudonné, aldus Franse media.

De komiek zat deze week korte tijd vast. Hij was aangehouden na uitlatingen over Coulibaly op Facebook. ''Wat mij betreft ben ik Charlie Coulibaly'', schreef Dieudonné. Coulibaly viel een week geleden een joodse supermarkt in het oosten van Parijs binnen. Hij schoot daar vier mensen dood, voordat hij zelf door de politie werd omgebracht.

Naar aanleiding van zijn uitlating op Facebook moet Dieudonné terechtstaan voor het verdedigen van terrorisme

http://www.nu.nl/buitenla(...)n-metz-optreden.html

Dus eerst optreden en dan voor de rechter?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:39:24 #185
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148760964
Terwijl de berichtgevingen van de MSM gaan over Charlie, invallen bij Jihadisten en terreur.
Sluit Rusland de gastoevoer af die via Oekraïne Europa binnenkomt.
6 landen direct getroffen, Bulgarije, Griekenland, Macedonië, Roemenië, Kroatië en Turkije
Niets over gehoord in de media.
http://www.dailymail.co.u(...)-supply-Ukraine.html

[ Bericht 17% gewijzigd door Izzy73 op 16-01-2015 21:45:38 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:46:33 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148761301
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Izzy73 het volgende:
Terwijl de berichtgevingen van de MSM gaan over Charlie, invallen bij Jihadisten en terreur.
6 landen direct getroffen, Bulgarije, Griekenland, Macedonië, Roemenië, Kroatië en Turkije
https://nieuwsvaneuropa.w(...)ies-via-de-oekraine/
Je bron gebruikt Dailly Mail als bron. If ever there were MSM ...
Verder nogal off topic, me dunkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 16-01-2015 22:41:12 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 21:49:19 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_148761438
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Izzy73 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)-supply-Ukraine.html
Off topic Izzy. Graag bij het onderwerp houden.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 21:51:46 #188
45833 crew  Fogel
pi_148761549
In Noorwegen was de eerste oplage van het blad in 45 minuten uitverkocht. Sommige mensen stonden er een hele dag voor in de rij!
Aldus ongeveer iedere Noorse online krant vandaag.
De eerste koper wilde overigens niet met naam of foto in de krant, iets wat sommige kranten wel respecteerden en anderen niet. Altijd fijn.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:53:53 #189
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148761636
hoe kan het zo zijn dat Dagobert Duck IS financieert en Willy Wortel wapens maakt voor IS en andere terreurorganisaties? Als jullie 2 minuten hebben, zoek ik even wat "bewijs" bij elkaar :) En wat is de rol van Charlie Hebdo hieromtrent? Dit zijn slinkse NLP technieken in actie

[ Bericht 6% gewijzigd door Michielos op 16-01-2015 21:59:58 ]
pi_148762236
Dagobert Duck die IS financieert lijkt me niet meer dan aannemelijk.. die eend.. euh man heeft geld als water en dat klink niet meer dan plausibel. Willy wortel kan inderdaad achter de wapenproductie zitten maar dan verwacht ik iets geavanceerdere wapens.. Ak's zijn vrij goedkope wapens namelijk.

Ik geloof verder ook dat Guus Geluk ook een aandeel heeft aangezien hij altijd op het juiste moment de dans onspringt maar ik zal verder op onderzoek uitgaan om te zien welke rol hij speelt in dit illustere verhaal.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 22:13:45 #191
45833 crew  Fogel
pi_148762344
Ik stel voor dat een van jullie een Donald Duck topic aanmaakt met alle bewijzen en parallelen naar de niet getekende wereld, dan kunnen we het hier weer over de tekeningen van Charlie en aanverwante zaken hebben. ^O^
  vrijdag 16 januari 2015 @ 22:16:57 #192
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148762448
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:13 schreef Fogel het volgende:
Ik stel voor dat een van jullie een Donald Duck topic aanmaakt met alle bewijzen en parallelen naar de niet getekende wereld, dan kunnen we het hier weer over de tekeningen van Charlie en aanverwante zaken hebben. ^O^
dit gaat over charlie hebdo? Het gaat dieper dan we voor mogelijk hielden :) Schapen, ontwaak! :)
pi_148762674
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:54 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Mijn vrouw moest ook lachen op een begrafenis. Niet omdat ze het leuk vond. Ze wist zelf niet waarom. Een bekend verschijnsel volgens mij. Ik heb gehuild en gelachen op begrafenissen. Gehuild van verdriet en gelachen omdat je toch verder moet en omdat sommige gebeurtenissen op zo'n intens moment via lachen spanningen wegnemen. En ik hou nou eenmaal van humor, juist op die moeilijke momenten. Wie weet fluisterde zijn vrouw wel een hele gevatte/sarcastische/etc. opmerking? Of herhaalde ze een opmerking van een omgekomen collega over de hoge Piet die hij net een hand gaf?
Er zijn boeken over vol te schrijven en geschreven maar om dit te gebruiken als aanwijzing voor evt.betrokkenheid van degene die lachen is imo ongefundeerd.
True,er is wel 'n dunne grens tussen verdriet en blijheid.
Maar de beelden uit Parijs zijn anders dat ik zelf gezien heb bij begrafinissen.Misschien de fimpjer betekend helemaal niks,maar in mijne ogen niet.
pi_148762807
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bron gebruikt Dailly Mail als bron. If ever there where MSM ...
Verder nogal off topic, me dunkt.
If ever there were.
FYI-seein as you are regularly so keen to play grammar nazi
  vrijdag 16 januari 2015 @ 22:40:19 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148763253
I stand corrected.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148764036
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen was de eerste oplage van het blad in 45 minuten uitverkocht. Sommige mensen stonden er een hele dag voor in de rij!
Aldus ongeveer iedere Noorse online krant vandaag.
De eerste koper wilde overigens niet met naam of foto in de krant, iets wat sommige kranten wel respecteerden en anderen niet. Altijd fijn.
Yes,well.Kan ook zijn dat de hele publicatie/verkoop cijfers zyn fake. Ik vind 't ook moeillijk te geloven dat er zijn zoveel mensen(2.3m?!) zo gepassioneerde gevoelde om naar 'n 'sponatne protest' te gaan over zo'n bladje.De 'Jesuischarlie' twitter campagne was begonnen binnen 'n uur naar de 'massacre'.
pi_148764190
:') is er ooit iets wel echt?
Ja doei.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 23:09:58 #198
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_148764258
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
:') is er ooit iets wel echt?
Nee.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 23:10:22 #199
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_148764275
Hier niet in ieder geval. Maar dat is te verwachten.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 16 januari 2015 @ 23:27:51 #200
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_148764805
Oh man, dit topic :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: