Niet overgevoelige doen Ali- dan kan je niet zo kritisch denken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Omg children are dead , will someone think about the childreeeeeeeeeen . Vind dit zo respectloosKan me daar echt kwaad om maken
Graag gedaan. Tis maar nog 'n stuk van de hele puzzel vind ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank Tingo, goede bijdrage!
Het lachen van die mensen, het is toch ongelooflijk. 'Frankrijks 9/11'...
Dat is het probleem met vicims; ze geven zichzelf weg omdat ze juist wel op dezelfde manier reageren.
Het argument "iedereen reageert anders" is een heel goed argument, maar dat wordt nu net niet gevolgd. Je zag het bij Sandy Hook, bij de Boston Bombings, de zieke "vader" van James Foley en nu hier weer.
Dank voor deze video, dit is goed materiaal.
Ik vraag me soms af of je iets wel als echt kan beschouwen. En indien je dat doet, waarom geloof je die verhalen wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Graag gedaan. Tis maar nog 'n stuk van de hele puzzel vind ik.
Geen bewijs maar wel verdacht denk ik. Als ik 10 van m'n hele lieve collegas had veriiezen zou ik zeker niet staan met m'n vriendin lekker aan 't smoesen met een of ander politicus of wie-dan-ook.
Niet normaal imo, maar voor de moral majority die geloven alles wat zn media baasjes zeggen is 't :
De arme nabestanden!Wat erg zeg!.....bla-di-bla-di-fckin-bla.
Dat mensen zoals jij zo bot kunnen zijn. -edit-quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet overgevoelige doen Ali- dan kan je niet zo kritisch denken.
Emotie en geveligheid staat in de weg van waarheid.
Mijn vrouw moest ook lachen op een begrafenis. Niet omdat ze het leuk vond. Ze wist zelf niet waarom. Een bekend verschijnsel volgens mij. Ik heb gehuild en gelachen op begrafenissen. Gehuild van verdriet en gelachen omdat je toch verder moet en omdat sommige gebeurtenissen op zo'n intens moment via lachen spanningen wegnemen. En ik hou nou eenmaal van humor, juist op die moeilijke momenten. Wie weet fluisterde zijn vrouw wel een hele gevatte/sarcastische/etc. opmerking? Of herhaalde ze een opmerking van een omgekomen collega over de hoge Piet die hij net een hand gaf?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Graag gedaan. Tis maar nog 'n stuk van de hele puzzel vind ik.
Geen bewijs maar wel verdacht denk ik. Als ik 10 van m'n hele lieve collegas had veriiezen zou ik zeker niet staan met m'n vriendin lekker aan 't smoesen met een of ander politicus of wie-dan-ook.
Niet normaal imo, maar voor de moral majority die geloven alles wat zn media baasjes zeggen is 't :
De arme nabestanden!Wat erg zeg!.....bla-di-bla-di-fckin-bla.
Troll is teveel eer voor je.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:54 schreef Michielos het volgende:
heb intussen een link dat de dader moordde uit naam van Donald Duck.
Donald Duck is 10 letters
Rothschild ook...
go figure!
of ben ik nu een troll, terwijl ik hetzelfde niveau bewijzen aandraag?![]()
ik zeg niet veel anders dan izzy23 met haar "bewijs"? Wat is het verschil precies?quote:
Je bron gebruikt Dailly Mail als bron. If ever there were MSM ...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Izzy73 het volgende:
Terwijl de berichtgevingen van de MSM gaan over Charlie, invallen bij Jihadisten en terreur.
Sluit Rusland de gastoevoer af die via Oekraïne Europa binnenkomt.
6 landen direct getroffen, Bulgarije, Griekenland, Macedonië, Roemenië, Kroatië en Turkije
Niets over gehoord in de media.
https://nieuwsvaneuropa.w(...)ies-via-de-oekraine/
Off topic Izzy. Graag bij het onderwerp houden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:39 schreef Izzy73 het volgende:
Terwijl de berichtgevingen van de MSM gaan over Charlie, invallen bij Jihadisten en terreur.
Sluit Rusland de gastoevoer af die via Oekraïne Europa binnenkomt.
6 landen direct getroffen, Bulgarije, Griekenland, Macedonië, Roemenië, Kroatië en Turkije
Niets over gehoord in de media.
http://www.dailymail.co.u(...)-supply-Ukraine.html
dit gaat over charlie hebdo? Het gaat dieper dan we voor mogelijk hieldenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:13 schreef Fogel het volgende:
Ik stel voor dat een van jullie een Donald Duck topic aanmaakt met alle bewijzen en parallelen naar de niet getekende wereld, dan kunnen we het hier weer over de tekeningen van Charlie en aanverwante zaken hebben.
True,er is wel 'n dunne grens tussen verdriet en blijheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Mijn vrouw moest ook lachen op een begrafenis. Niet omdat ze het leuk vond. Ze wist zelf niet waarom. Een bekend verschijnsel volgens mij. Ik heb gehuild en gelachen op begrafenissen. Gehuild van verdriet en gelachen omdat je toch verder moet en omdat sommige gebeurtenissen op zo'n intens moment via lachen spanningen wegnemen. En ik hou nou eenmaal van humor, juist op die moeilijke momenten. Wie weet fluisterde zijn vrouw wel een hele gevatte/sarcastische/etc. opmerking? Of herhaalde ze een opmerking van een omgekomen collega over de hoge Piet die hij net een hand gaf?
Er zijn boeken over vol te schrijven en geschreven maar om dit te gebruiken als aanwijzing voor evt.betrokkenheid van degene die lachen is imo ongefundeerd.
If ever there were.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bron gebruikt Dailly Mail als bron. If ever there where MSM ...
Verder nogal off topic, me dunkt.
Yes,well.Kan ook zijn dat de hele publicatie/verkoop cijfers zyn fake. Ik vind 't ook moeillijk te geloven dat er zijn zoveel mensen(2.3m?!) zo gepassioneerde gevoelde om naar 'n 'sponatne protest' te gaan over zo'n bladje.De 'Jesuischarlie' twitter campagne was begonnen binnen 'n uur naar de 'massacre'.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:51 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen was de eerste oplage van het blad in 45 minuten uitverkocht. Sommige mensen stonden er een hele dag voor in de rij!
Aldus ongeveer iedere Noorse online krant vandaag.
De eerste koper wilde overigens niet met naam of foto in de krant, iets wat sommige kranten wel respecteerden en anderen niet. Altijd fijn.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |