abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2015 @ 22:19:19 #251
431881 BredeBrenda
Net zo breed als mijn broeder
pi_148790183
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 18:38 schreef El_Matador het volgende:

10-01-2015 - Politieke en publieke marsen in Parijs

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit is ook gewoon op TV aangegeven hé. In verband met de veiligheid liepen de wereldleiders een stuk voor op de gewone stoet en achter de nabestaanden (vrienden en familie van .. )
pi_148790419
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:19 schreef BredeBrenda het volgende:

[..]

Dit is ook gewoon op TV aangegeven hé. In verband met de veiligheid liepen de wereldleiders een stuk voor op de gewone stoet en achter de nabestaanden (vrienden en familie van .. )
Yep. Dat is inmiddels iedereen al duidelijk. En het is logisch ook dat ze dat doen.
pi_148790496
quote:

[..]

Iemand is op zoek naar jou. :)

KLB / Te weinig dames met brede schouders
pi_148790853
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:D
  zaterdag 17 januari 2015 @ 23:18:12 #255
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_148792468
Texas gun rights group reenacts Paris massacre with ‘armed civilian’ — and everyone still dies
http://www.rawstory.com/r(...)still-dies/comments/

Filmpje is ook wel interessant. Een van de deelnemers stelt daar dat mensen onder stress anders reageerden dan je zou verwachten, een ander vertelt dat hij in het vervolg anders zal handelen dan hij in eerste instantie in gedachten had. Men heeft de simulatie twaalf keer herhaald en de enige keer dat de gewapende burger wist te overleven, was toen hij/zij vluchtte ipv de confrontatie aan te gaan met de terroristen. Het toeval ( ;)?) wil dat dit overeenkomt met wat er in het echt is gebeurd. De twee politieagenten die zijn gedood gingen de confrontatie aan, terwijl de politieagenten die vluchtten met hun auto het hebben overleefd.

Overigens wel ironisch dat een groep die voor vrij wapenbezit pleit aantoont dat vrij wapenbezit niet werkt in zo'n scenario.
pi_148793183
Dat het blad veel verkocht is afgelopen week geloof ik wel. Je kon geen TV-programma aankijken of ze waren niet elke potloodstreep aan het analyseren. Ik heb niet het idee dat dat allemaal maar gefaked is, nog los van de vraag voor welk doel je het zou willen faken overigens.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148793545
quote:

[..]

Dit is ook gewoon op TV aangegeven hé.
Oh op TV? Oh nee, maar dan is die verklaring afdoende, toch? Hoeven we niet meer verder te zoeken naar het hoe en waarom. Het is op TV al 100% dichtgetimmerd.

quote:
In verband met de veiligheid liepen de wereldleiders een stuk voor op de gewone stoet en achter de nabestaanden (vrienden en familie van .. )
Plausibele verklaring voor 3 geisoleerde groepen, maar dat is het punt niet.

Het punt van de foto is het aangeven van het verneukeratieve perspectief van de onderste. Het standpunt dat die fotograaf zeer bewust koos, lijkt te wijzen op een massale demonstratie voorgezeten door de politici.

Het is interessant dat de bovenste fotograaf de framing van de onderste vast heeft gelegd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 18 januari 2015 @ 00:47:12 #258
431881 BredeBrenda
Net zo breed als mijn broeder
pi_148794906
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:D

quote:
12s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh op TV? Oh nee, maar dan is die verklaring afdoende, toch? Hoeven we niet meer verder te zoeken naar het hoe en waarom. Het is op TV al 100% dichtgetimmerd.

[..]

Het punt van de foto is het aangeven van het verneukeratieve perspectief van de onderste. Het standpunt dat die fotograaf zeer bewust koos, lijkt te wijzen op een massale demonstratie voorgezeten door de politici.

Het is interessant dat de bovenste fotograaf de framing van de onderste vast heeft gelegd.
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[..]

Maar het is in essentie toch ook een massale demonstratie voorgezeten door de politici? Er zit alleen wat ruimte tussen de diverse groepen zodra de wereldleiders meelopen. Het is (volgensmij) niet zo dat die groep compleet ergens anders is langsgelopen (anders had ik het hier al wel voorbij zien komen).

Dat het eerste standpunt lijkt weer te geven dat het om één grote groep gaat, is inderdaad niet 'netjes', maar in de juiste context is het niet misleidend oid.
pi_148813843
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:13 schreef Tingo het volgende:
Dit is echt raar!
Fucking weirdo's.

Lesta's Hebdo Hoax - It's hilarious when you know that nobody died or got hurt!

Maar natuurlijk gaan de MSM'ers roepen dat "Everyone reacts differently to bereavement"
Nee, die weten dat vaak niet. Maar het is wel een feit. Bovendien zijn ze vlakbij de president, en dat werkt vaak ook op de lachspieren. Dus dat filmpje met commentaar slaat nergens op. Net als de rest van wat de complot-believers er allemaal bij slepen.

Is dit topic trouwens bewust gestart om de meest rabiate CT'ers op BNW snel te leren kennen? Goeie zet, if so.
-- <br />Pinpoint
  maandag 19 januari 2015 @ 01:21:07 #260
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148829083
Een quote van een bericht op de FP:

De grootse denker Noam Chomsky heeft zich ook over de aanslag (op Charle Hebdo in Parijs) uitgesproken in dit bijzonder goed geschreven stuk. Hij maakt duidelijk dat deze aanslag níet de ergste moord op journalisten was in de recente geschiedenis, hetgeen werd gepropageerd in de media.

Die twijfelachtige eer valt namelijk ten deel aan de NAVO, die in 1999 een raket mikte op het televisiestation van de Servische overheid. Daar raakten zestien journalisten bij gewond en verloren nog eens zestien hun leven. Puur omdat ze niet zeiden en schreven wat wij, verlichte Europeanen en Amerikanen, graag wilden.

http://frontpage.fok.nl/c(...)harlie-hebzucht.html
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148831611
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 01:21 schreef Izzy73 het volgende:
Een quote van een bericht op de FP:

De grootse denker Noam Chomsky heeft zich ook over de aanslag (op Charle Hebdo in Parijs) uitgesproken in dit bijzonder goed geschreven stuk. Hij maakt duidelijk dat deze aanslag níet de ergste moord op journalisten was in de recente geschiedenis, hetgeen werd gepropageerd in de media.

Die twijfelachtige eer valt namelijk ten deel aan de NAVO, die in 1999 een raket mikte op het televisiestation van de Servische overheid. Daar raakten zestien journalisten bij gewond en verloren nog eens zestien hun leven. Puur omdat ze niet zeiden en schreven wat wij, verlichte Europeanen en Amerikanen, graag wilden.

http://frontpage.fok.nl/c(...)harlie-hebzucht.html
Ach ja- poor old Noam Chomsky geloof dat er zijn doden gevallen.
Hij blijft 't 911 OCT geloven ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148839153
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 10:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'hele rare gebeurtenis' dat is wel erg eufemistisch uitgedrukt.
Trouwens als het blad toch een onopgemerkt bestaan leidde waarom dan die terroritstische aanval?
Gokje: het ging ze om de cartoonisten, niet om het blad. De tekenaars publiceerden in tal van andere media. Het kantoor van Charlie Hebdo was de ideale plek om toe te slaan, daar had je ze tegelijk aanwezig.
-- <br />Pinpoint
pi_148839633
Oh, stomme edit bug..

http://www.theguardian.co(...)tire-in-muslim-world

quote:
There are no crude Charlie Hebdo-style cartoons portraying the Prophet Muhammad – strictly taboo – but plenty of clever and excoriating images of corrupt and hypocritical leaders – and enemies.
En zo hoort het. Vind ik dan.
Ja doei.
pi_148839680
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ach ja- poor old Noam Chomsky geloof dat er zijn doden gevallen.
Hij blijft 't 911 OCT geloven ook.
Chomsky is de Bobby Fischer voor intellectuelen of wat daarvoor door moet gaan.
Of nee, de nòg interlectueleren, want schaken is natuurlijk al harstikke interlekteweel:

[ Bericht 3% gewijzigd door Pinpoint op 19-01-2015 14:46:51 (drempelverlagend snoeiwerk) ]
-- <br />Pinpoint
  maandag 19 januari 2015 @ 14:30:57 #265
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_148839891
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:24 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Chomsky is de Bobby Fischer voor intellectuelen of wat daarvoor door moet gaan.
Of nee, de nòg interlectueleren, want schaken is natuurlijk al harstikke interlekteweel:

Tragisch, zoveel talent en succes, en dan toch verworden tot bezienswaardigheid voor journalisten, en idool de zelf-oppoetsende would-be-waakzaamheidscult.
Wat staat hier?
pi_148840046
Met als bonuslink (waar ik het artikel vandaan heb): https://visualmethodcultu(...)in-the-visual-field/
Ja doei.
pi_148840383
quote:
5s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wat staat hier?
Noem het maar de lange versie van "grootse denker" uit het FP artikel van Bert (superworm)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Pinpoint op 19-01-2015 14:51:40 ]
-- <br />Pinpoint
  maandag 19 januari 2015 @ 15:02:03 #268
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_148841061
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:45 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Noem het maar de lange versie van "grootse denker" uit het FP artikel van Bert (superworm)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens in je hoofd zal dit vast wel een betekenisvolle reactie zijn maar kun je voor degenen die niet in jouw vaarwater dobberen misschien kort en helder uitleggen wat je punt is?
pi_148845558
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:02 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ergens in je hoofd zal dit vast wel een betekenisvolle reactie zijn maar kun je voor degenen die niet in jouw vaarwater dobberen misschien kort en helder uitleggen wat je punt is?
Voor wie?
-- <br />Pinpoint
  maandag 19 januari 2015 @ 17:03:01 #270
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_148845953
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:53 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Voor wie?
Mij.
  maandag 19 januari 2015 @ 17:11:10 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148846311
En voor mij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148846328
Ik ben 't verhaal ook aardig kwijt hoor.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148846384
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:11 schreef kalinhos het volgende:
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148847049
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:11 schreef kalinhos het volgende:
O, ik dacht dat het namens anderen gevraagd werd, en dan heb ik er geen trek in. Maar nee dus, en bij dezen dan:
Zo heel veel verhaal was het niet: Chomsky wordt wel eens als boegbeeld gebruikt door mensen die zichzelf kritischer vinden dan de rest. Maar intussen heb ik het bedoelde stuk gelezen, en dat viel me zo'n 90% mee. Zijn punt was alleen nogal verwrongen weergegeven (door Bert "superworm"). Vandaar dat ik eerst dacht: meneer is weer eens lekker bezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinpoint op 19-01-2015 17:31:07 (haakje) ]
-- <br />Pinpoint
pi_148849283
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 23:18 schreef Terecht het volgende:
Texas gun rights group reenacts Paris massacre with ‘armed civilian’ — and everyone still dies
http://www.rawstory.com/r(...)still-dies/comments/

Filmpje is ook wel interessant. Een van de deelnemers stelt daar dat mensen onder stress anders reageerden dan je zou verwachten, een ander vertelt dat hij in het vervolg anders zal handelen dan hij in eerste instantie in gedachten had. Men heeft de simulatie twaalf keer herhaald en de enige keer dat de gewapende burger wist te overleven, was toen hij/zij vluchtte ipv de confrontatie aan te gaan met de terroristen. Het toeval ( ;)?) wil dat dit overeenkomt met wat er in het echt is gebeurd. De twee politieagenten die zijn gedood gingen de confrontatie aan, terwijl de politieagenten die vluchtten met hun auto het hebben overleefd.

Overigens wel ironisch dat een groep die voor vrij wapenbezit pleit aantoont dat vrij wapenbezit niet werkt in zo'n scenario.
Tja, als je totaal niet voorbereid bent op dergelijk geweld en je je dan toch in de strijd mengt...
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')