Het is juist de kick om een grote, brede, lange vrouw te dominerenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:04 schreef Nammie het volgende:
Wil je graag gedomineerd worden door grote, brede en lange vrouwen?
Goede. Mss valt hij daar ook wel op.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef hoink581 het volgende:
Transeksueel daten. Opgelost. Slotje.
Nee serieus of maak je een grap?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:06 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Het is juist de kick om een grote, brede, lange vrouw te domineren
Ranomiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:07 schreef Piebe het volgende:
Zoek iemand die de zwemsport fanatiek beoefend.
[ afbeelding ]
Dan denk ik dat je onverwerkte problemen hebt. Is je moeder een grote en brede vrouw?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:08 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Geen grap.
[..]
Dat voldoet al niet meer aan mijn criteria.
Lang wel, niet breed.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:10 schreef Nammie het volgende:
Is je moeder een grote en brede vrouw?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:08 schreef jatochneetoch het volgende:
Misschien kun je Aberella daten.
Zij zou TS doenquote:
Adorabella bedoel jequote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:08 schreef jatochneetoch het volgende:
Misschien kun je Aberella daten.
quote:
Hey broertjes, zijn dat jullie vriendinnen? Respect.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breed genoeg?
Walgelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breed genoeg?
Best knap gezicht, maar toch best wel eng eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breed genoeg?
Beangstigend.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breed genoeg?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zeg je nu, alleen wacht maar tot ze je een zieke handjob geeft met die bicepsen
Ik zou hem niet eens omhoog krijgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, alleen wacht maar tot ze je een zieke handjob geeft met die bicepsen
Dikke photoshop. Kijk die derde foto en dan naar dr tieten en haar onderlichaam.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:23 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Dikke photoshop. Kijk die derde foto en dan naar dr tieten en haar onderlichaam.
Ja inderdaad, en die vent aan de zijkant blijft ook stilstaan terwijl ze de oefening doet. Kan helemaal niet of het moet een pop zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol was me nog niet opgevallenje ziet idd dat het bovenlichaam gewoon soort van schuift
Die hebben het getraind, niet van naturequote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zonde en eng, maar volgens mij spoort ze sowieso niet helemaal, maar in ieder geval wel precies waar TS naar op zoek is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee want dan hebben ze een kort pittig kapselquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef AdoraBelle het volgende:
TS wil graag een vrouwelijke versie van zichzelf .
Nee, want zodra die erachter komen dat de TS hun alleen wil om hun brede schouders, dumpen ze hem.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef hoink581 het volgende:
Transeksueel daten. Opgelost. Slotje.
Blijkbaar dacht hoink581 dat bij brede schouders een lul hoort.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Nee, want zodra die erachter komen dat de TS hun alleen wil om hun brede schouders, dumpen ze hem.
Wutquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:06 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Blijkbaar dacht hoink581 dat bij brede schouders een lul hoort.
Doe eens even normaalquote:
Ik welquote:Op zondag 18 januari 2015 01:34 schreef BlueJeans het volgende:
Ik ben gewoon smal maar heb wel brede schouders vind ik, maarja kan er verder niks aan doen, ik ben nou eenmaal niet perfect
Toppiequote:Op zondag 18 januari 2015 01:34 schreef BlueJeans het volgende:
Ik ben gewoon smal maar heb wel brede schouders vind ik, maarja kan er verder niks aan doen, ik ben nou eenmaal niet perfect
Dat gezicht bij die armenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zonde en eng, maar volgens mij spoort ze sowieso niet helemaal, maar in ieder geval wel precies waar TS naar op zoek is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er dan niet perfect aan jou?quote:Op zondag 18 januari 2015 01:34 schreef BlueJeans het volgende:
pics?quote:
Altijd fijn, zo'n Big Brother die niets beters te doen heeft.quote:
Zou wel eens een beschuitje met haar willen eten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je zelf ook smal bent ja.quote:Op maandag 13 april 2015 18:01 schreef topdeck het volgende:
ik vind smalle schouder en kleine bouw leuker want dan heb je meer macht over haar zeg maar. Voelt heel alfa achtig om met je grote handen haar handen op haar rug te houden alsof je haar arresteert. Leuke roleplay :-)
Deze man weetquote:Op maandag 13 april 2015 18:33 schreef getfitbysmith het volgende:
Moeten er genoeg zijn in Nederland
holy shit , is toch ktoermottodidooododoo?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:07 schreef Piebe het volgende:
[ afbeelding ]
gek de bovenste 2 plaatjes is 4 kilo ofzo , druk ik met een hand op de rugquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen dikke ronde billen hebbenquote:
Dat bovenlijf is gewoon van een vent.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:25 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en die vent aan de zijkant blijft ook stilstaan terwijl ze de oefening doet. Kan helemaal niet of het moet een pop zijn.
Dit is trouwens geen Photoshop, maar een echte vrouw die behoorlijk veel anabolen heeft geslikt.quote:
Beetje kansloos interview en 20 seconden zwart op het eind.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:47 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dit is trouwens geen Photoshop, maar een echte vrouw die behoorlijk veel anabolen heeft geslikt.
doe ff huilen danquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:18 schreef Maharajah het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 april 2015 21:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
gek de bovenste 2 plaatjes is 4 kilo ofzo , druk ik met een hand op de rug
kun je toch wel weer zien dat mannen het sterke geslacht zijn
[/urlquote]
Faal quote![]()
![]()
Eens.quote:Op woensdag 15 april 2015 09:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Beetje kansloos interview en 20 seconden zwart op het eind.
Echt een topproductie, dit.
Ik zie op sportschool vaak gespierde kerels met lichte gewichten trainen. Ik weet niet precies waarom, maar het zou kunnen dat ze de eerste sessie met lichte gewichten trainen om hun spieren op te warmen en daarna zwaarder pakken. En bij zogenaamde plyo-moves moet je een oefening zo snel mogelijk uitvoeren - ook daarmee train je je witte spiervezels die verantwoordelijk zijn voor een gespierd uiterlijk.quote:
ok?thanxquote:Op woensdag 15 april 2015 10:06 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik zie op sportschool vaak gespierde kerels met lichte gewichten trainen. Ik weet niet precies waarom, maar het zou kunnen dat ze de eerste sessie met lichte gewichten trainen om hun spieren op te warmen en daarna zwaarder pakken. En bij zogenaamde plyo-moves moet je een oefening zo snel mogelijk uitvoeren - ook daarmee train je je witte spiervezels die verantwoordelijk zijn voor een gespierd uiterlijk.
Speciaal voor jou: B&H / Gespierde / athletische meisjes, deel 2quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:02 schreef TheMechanic het volgende:
Waarschijnlijk willen veel mannelijke Fokkers mij nu publiekelijk stenigen, maar jeweet; vrijheid van meningsuiting en shit.
Er zijn naar mijn mening te weinig dames met brede schouders![]()
Aangezien ik een redelijk brede boy ben, val ik wel op brede schouders. Niet dat er een causaal verband bestaat tussen die twee, maar anders krijg ik het gevoel dat ik ze plet. Ook is het gewoon heerlijk om te worden geknuffeld door een dame met brede schouders, dan voel ik mezelf minder groot. Grote dames![]()
Zoals jullie weten, mag iedereen hier zijn mening geven. Ik verwacht dat ik niet word uitgelachen door jullie omdat men zoiets hier niet doet.
Klacht: Veel dames met smalle schouders
Inb4: gay, battieboy, darmtoerist, homo, ruigridder
Je bent dan wel als vrouw een volwaardige tegenstander bij het kickboksen tijdens het sparren.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:27 schreef RealRenegade het volgende:
Brede schouders hebben als vrouw is echt geen pretje, ik spreek uit ervaring. Jassen passen bijna nooit netjes omdat je schouders breed zijn maar je taille wel normaal past er eentje om je schouders? Grote kans dat hij rondom je taille de ruimte heeft voor een extra persoon. Heerlijk altijd is dat. Ook heb je juist snel het idee dat je van je iele mannetjes zo kunt breken, nee das ook niet fijn. Dus inderdaad brede schouders zijn een pro!
Betekend ook echt niet dat je persé veel muscle moet hebben of dik moet zijn voor brede schouders. Het is helaas vaak gewoon hoe je gebouwd bent.
Dit ja. Al die foto´s van afgetrainde vrouwen in dit topicquote:Op vrijdag 17 april 2015 12:27 schreef RealRenegade het volgende:
Betekend ook echt niet dat je persé veel muscle moet hebben of dik moet zijn voor brede schouders. Het is helaas vaak gewoon hoe je gebouwd bent.
Even dacht ik dat je een smalle boy was maar blijkbaar ben je een potige she-hulk.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:27 schreef RealRenegade het volgende:
Brede schouders hebben als vrouw is echt geen pretje, ik spreek uit ervaring. Jassen passen bijna nooit netjes omdat je schouders breed zijn maar je taille wel normaal past er eentje om je schouders? Grote kans dat hij rondom je taille de ruimte heeft voor een extra persoon. Heerlijk altijd is dat. Ook heb je juist snel het idee dat je van je iele mannetjes zo kunt breken, nee das ook niet fijn. Dus inderdaad brede schouders zijn een pro!
quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Even dacht ik dat je een smalle boy was maar blijkbaar ben je een potige she-hulk.Pics?
Is waar. Breeje kip daar op die boerderijquote:
Nee, ik weet precies waar je over praat daarom lach ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2015 15:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Is waar. Breeje kip daar op die boerderij(maar niet direct onsmakelijk ofzo)
Is ze trouwens al weer vrijgelaten of zit ze nog steeds opgehokt!?
Haha, zeker dat ik geen smalle boy ben. Ben gewoon een chick/meid(?) met brede schouders haha.quote:Op vrijdag 17 april 2015 15:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Even dacht ik dat je een smalle boy was maar blijkbaar ben je een potige she-hulk.Pics?
Je weet niet zeker of je een meid bent?quote:Op zondag 19 april 2015 00:54 schreef RealRenegade het volgende:
[..]
Haha, zeker dat ik geen smalle boy ben. Ben gewoon een chick/meid(?) met brede schouders haha.
Weet niet hoe te benoemen haha. Ben er honderd procent zeker van dat ik een meid ben.quote:Op zondag 19 april 2015 01:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je weet niet zeker of je een meid bent?
Maar misschien toch ook wel een chick?quote:Op zondag 19 april 2015 02:07 schreef RealRenegade het volgende:
[..]
Weet niet hoe te benoemen haha. Ben er honderd procent zeker van dat ik een meid ben.
Haha ja zeker ben ook een chick.quote:Op zondag 19 april 2015 02:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar misschien toch ook wel een chick?
Goeie trekarmen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:07 schreef Piebe het volgende:
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op zondag 19 april 2015 00:54 schreef RealRenegade het volgende:
[..]
Haha, zeker dat ik geen smalle boy ben. Ben gewoon een chick/meid(?) met brede schouders haha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |