Het is juist de kick om een grote, brede, lange vrouw te dominerenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:04 schreef Nammie het volgende:
Wil je graag gedomineerd worden door grote, brede en lange vrouwen?
Goede. Mss valt hij daar ook wel op.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef hoink581 het volgende:
Transeksueel daten. Opgelost. Slotje.
Nee serieus of maak je een grap?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:06 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Het is juist de kick om een grote, brede, lange vrouw te domineren
Ranomiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:07 schreef Piebe het volgende:
Zoek iemand die de zwemsport fanatiek beoefend.
[ afbeelding ]
Dan denk ik dat je onverwerkte problemen hebt. Is je moeder een grote en brede vrouw?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:08 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Geen grap.
[..]
Dat voldoet al niet meer aan mijn criteria.
Lang wel, niet breed.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:10 schreef Nammie het volgende:
Is je moeder een grote en brede vrouw?
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:08 schreef jatochneetoch het volgende:
Misschien kun je Aberella daten.
Zij zou TS doenquote:
Adorabella bedoel jequote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:08 schreef jatochneetoch het volgende:
Misschien kun je Aberella daten.
quote:
Hey broertjes, zijn dat jullie vriendinnen? Respect.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breed genoeg?
Walgelijkquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breed genoeg?
Best knap gezicht, maar toch best wel eng eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breed genoeg?
Beangstigend.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breed genoeg?
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zeg je nu, alleen wacht maar tot ze je een zieke handjob geeft met die bicepsen
Ik zou hem niet eens omhoog krijgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, alleen wacht maar tot ze je een zieke handjob geeft met die bicepsen
Dikke photoshop. Kijk die derde foto en dan naar dr tieten en haar onderlichaam.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:23 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Dikke photoshop. Kijk die derde foto en dan naar dr tieten en haar onderlichaam.
Ja inderdaad, en die vent aan de zijkant blijft ook stilstaan terwijl ze de oefening doet. Kan helemaal niet of het moet een pop zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol was me nog niet opgevallenje ziet idd dat het bovenlichaam gewoon soort van schuift
Die hebben het getraind, niet van naturequote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zonde en eng, maar volgens mij spoort ze sowieso niet helemaal, maar in ieder geval wel precies waar TS naar op zoek is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee want dan hebben ze een kort pittig kapselquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef AdoraBelle het volgende:
TS wil graag een vrouwelijke versie van zichzelf .
Nee, want zodra die erachter komen dat de TS hun alleen wil om hun brede schouders, dumpen ze hem.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:05 schreef hoink581 het volgende:
Transeksueel daten. Opgelost. Slotje.
Blijkbaar dacht hoink581 dat bij brede schouders een lul hoort.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Nee, want zodra die erachter komen dat de TS hun alleen wil om hun brede schouders, dumpen ze hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |