Wellicht is de nieuwste stap nog niet door Wikipedia (bewezen onvolledig) meegenomen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 04:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sinds november 2005 een belang van 37%.
De spoeling wordt allengs dunner.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 04:40 schreef El_Matador het volgende:
Wellicht is de nieuwste stap nog niet door Wikipedia (bewezen onvolledig) meegenomen?
quote:This page was last modified on 12 January 2015, at 21:59.
Charlie Hebdo maakt geen onderdeel uit van Libération, de redactie heeft daar -tijdelijk- onderdak gekregen.quote:Een krant die van de Rothschilds is en een tijdschrift met selectieve (!) (antisemitisme mag niet, anti-islamisme wel) cartoons maakt daar onderdeel van uit, is wel degelijk een opvallende zaak.
Schitterende steek onder water, het kan niet anders gezegd worden.quote:Behalve als je op zoek bent naar zo dun mogelijke spoelingen, maar dan zou ik het eerder bij de homeopaten proberen.
Je kan het tot in het belachelijke trekken. Maar je laat zien, door je google maps-argument, dat je dus zodra je íets leest wat verdacht zou kunnen zijn, je het neerplempt. Je doet niet zelf éventjes onderzoek of het idd vreemd is ja of nee. Welnee, je tyft het gelijk hier neer. Vervolgens wordt er dan op gereageerd en als antwoord trek je het door tot in het belachelijke, zoals de post die ik nu quote. Het komt je geloofwaardigheid niet ten goede, thats all. Het komt over alsof je met hagel schiet, onder het mom van "nja, als ik maar zoveel mogelijk 'bewijzen' post, zal er wellicht 1tje niet compleet belachelijk zijn". De links van Mata hierboven zijn wat dat betreft qua BNW een stuk interessanter.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 02:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja ik zuig alles uit mijn duim, morgen kom ik met een bericht dat Donald Duck zich verkleed had
als terrorist, omdat hij geen concurrentie duld van een ander stripfiguur.
Dit is exact wat ik ook bedoel. Het is gewoon een spervuur van losse flodders en als er dan op 1 toevallig geen antwoord gegeven kan worden, is dat een bewijs van een complot en doet het alle voorgaande debunkede dingen teniet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:55 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je kan het tot in het belachelijke trekken. Maar je laat zien, door je google maps-argument, dat je dus zodra je íets leest wat verdacht zou kunnen zijn, je het neerplempt. Je doet niet zelf éventjes onderzoek of het idd vreemd is ja of nee. Welnee, je tyft het gelijk hier neer. Vervolgens wordt er dan op gereageerd en als antwoord trek je het door tot in het belachelijke, zoals de post die ik nu quote. Het komt je geloofwaardigheid niet ten goede, thats all. Het komt over alsof je met hagel schiet, onder het mom van "nja, als ik maar zoveel mogelijk 'bewijzen' post, zal er wellicht 1tje niet compleet belachelijk zijn". De links van Mata hierboven zijn wat dat betreft qua BNW een stuk interessanter.
Die punten en links die El_Matador aankaart heb ik ook allemaal al aangegeven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:55 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je kan het tot in het belachelijke trekken. Maar je laat zien, door je google maps-argument, dat je dus zodra je íets leest wat verdacht zou kunnen zijn, je het neerplempt. Je doet niet zelf éventjes onderzoek of het idd vreemd is ja of nee. Welnee, je tyft het gelijk hier neer. Vervolgens wordt er dan op gereageerd en als antwoord trek je het door tot in het belachelijke, zoals de post die ik nu quote. Het komt je geloofwaardigheid niet ten goede, thats all. Het komt over alsof je met hagel schiet, onder het mom van "nja, als ik maar zoveel mogelijk 'bewijzen' post, zal er wellicht 1tje niet compleet belachelijk zijn". De links van Mata hierboven zijn wat dat betreft qua BNW een stuk interessanter.
Wil je zeggen dat Charlie-hebdo niet door een Rothschild wordt uitgegeven?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 04:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Charlie Hebdo maakt geen onderdeel uit van Libération, de redactie heeft daar -tijdelijk- onderdak gekregen.
[..]
Schitterende steek onder water, het kan niet anders gezegd worden.
Wat is de logica hier achter?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Charlie-hebdo niet door een Rothschild wordt uitgegeven?
Of is dat pas na de aanslag zo? Kan nergens vinden sinds wanneer dit zo is.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)eten-uitgeven-142940
Een Rothschild meld dat de Mossad achter de aanslag zit.
http://www.darkmoon.me/20(...)ehind-paris-attacks/
Snap je vraag niet.quote:
quote:This whole event was organized in Brussels. Even Ahmed Merabet, the first French policeman purportedly shot dead, is actually not a Muslim at all: his real name is Avigdor, and his brother’s name is Maloch, recently changed to Melek—all of them crypto-Jews in the service of Israeli intelligence
Het maakt inderdaad allemaal niks uit, het is sowieso een complot.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:42 schreef Tingo het volgende:
Mossad,Rothschilds,Illoominazi,NWO,CIA,wie-dan-ook,maakt niet erg veel uit en tis 'n beetje tijd verspillend vind ik.....de zaak klopt gewoon niet.imo.
Wat is er logisch of begrijpelijk aan dat de Mossad een Rothschild doodt? Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Snap je vraag niet.
Artikel lijkt me vrij duidelijk toch.
De agent was geen moslim, maar Mossad.
[..]
Een Rothschild doodt, waar lees je dat en wie zegt dat dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er logisch of begrijpelijk aan dat de Mossad een Rothschild doodt? Dat bedoel ik.
Wel goed lezen wat er staat. Ze drukken deze krant vanwege de gebeurtenissen nu, zijn er niet de uitgever van.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:27 schreef Resonancer het volgende:
Of is dat pas na de aanslag zo? Kan nergens vinden sinds wanneer dit zo is.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)eten-uitgeven-142940
Áls het maar een complot is. Motieven enzo maken allemaal niet uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:40 schreef Awsom het volgende:
[..]
Het maakt inderdaad allemaal niks uit, het is sowieso een complot.
We begrijpen elkaar verkeerd. Laat maar.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:48 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Een Rothschild doodt, waar lees je dat en wie zegt dat dan?
Klopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:27 schreef Resonancer het volgende:
(...)
Beetje Jammer El Matador, valt me tegen van je om je mede BNW-ers af te vallen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 04:40 schreef El_Matador het volgende:
Behalve als je op zoek bent naar zo dun mogelijke spoelingen, maar dan zou ik het eerder bij de homeopaten proberen.
Wat een arrogantie van iemand die alleen maar veel punten bij elkaar lijkt te verzinnen en ze aan elkaar probeert te knopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:59 schreef Izzy73 het volgende:
De argumenten en artikelen die je nu post zijn allemaal al voorbij gekomen.
Dus vallen dan ook maar meteen onder de categorie dunne spoeling zullen we maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |