Natuurlijk zijn er genoeg vragen bij te zetten. Ook de ID kaarten bijvoorbeeld. Maar om dan te zeggen dat verkoopcijfers niet waar zijn gaat mij toch drie of vier stappen te snel zeg maar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je noemt hem debiel omdat je hem niet begrijpt.
Het is allemaal wel vaag natuurlijk:
donderdag 7 januari - aanslag
vrijdag 8 januari - gijzeling
zondag 10 januari - enorme marsen en heel fijnzinnig gestaged politiek propagandastukje
week later - miljoenen uitgaven van een blad dat voorheen maar bij weinig mensen bekend was, zeker buiten Frankrijk
week later - Cameron, Opstelten, Rutte en vele andere politici roepen op of hebben zelfs al (klaarliggende?) plannen om de privacy en andere burgerlijke vrijheden in te perken
Daar géén vragen bij stellen, en dan hardop denkend in dit topic (waar anderen wellicht van schrikken), lijkt me juist niet erg verstandig.
quote:e redactie van het satirische weekblad 'Charlie Hebdo', dat vandaag een speciaal nummer uitbrengt na de verkiezingen in Tunesië, is afgelopen nacht vernield door een brand die aangestoken werd. Dat meldt een politiebron. Er zou een molotovcocktail naar het gebouw gegooid zijn, maar er vielen geen gewonden.
In het nummer van vandaag 'viert' de krant, die voor de gelegenheid de titel 'Charia Hebdo' kreeg en de profeet Mohammed als hoofdredacteur had, 'de overwinning' van de islamistische partij Ennahda in Tunesië.
De brand brak uit rond 1 uur 's nachts en is onder controle. Volgens de politie werd niemand opgepakt. Tekenaar Charb, die ook de publicatiedirecteur van het blad is, meent dat de brand rechtstreeks verbonden is met het verschijnen van 'Charia Hebdo'. (afp/adv)
Merci beaucoup!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:52 schreef Tjacka het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)ed-announcement.html
[..]
Ja, en niet voor niets.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Merci beaucoup!
Kan er mooi bij in de nieuwe OP, deze is locked.
Tuurlijk is de verkoop gestegen, iedereen is benieuwd!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er genoeg vragen bij te zetten. Ook de ID kaarten bijvoorbeeld. Maar om dan te zeggen dat verkoopcijfers niet waar zijn gaat mij toch drie of vier stappen te snel zeg maar.
Precies dat ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk is de verkoop gestegen, iedereen is benieuwd!
Micheal Jackson overleed en iedereen wou gelijk zijn albums kopen..
Zo gaat dat nu eenmaal.
Huh? Een korte uitleg voor de TS misschien? Wat bedoel je te zeggen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en niet voor niets.
'In beperking toont zich de meester'
Dat is inderdaad de massapyschologische kant van de zaak.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tuurlijk is de verkoop gestegen, iedereen is benieuwd!
Micheal Jackson overleed en iedereen wou gelijk zijn albums kopen..
Zo gaat dat nu eenmaal.
Dat de OP niet van een strekkende meter hoeft te zijn om goed te zijn..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh? Een korte uitleg voor de TS misschien? Wat bedoel je te zeggen?
En als de OP niet gewaardeerd wordt, dan kunnen we daar toch gewoon over praten? In het topic, zoals dat met Kris en Lisanne ook erg goed werkte?
En waarom praat je daar niet over hier? Waarop wordt ie gelocked? Dit topic en de OP maken we samen, dan is het toch ook het handigste om daar samen over te praten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat de OP niet van een strekkende meter hoeft te zijn om goed te zijn..
Wat is er vijandig aan dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En waarom praat je daar niet over hier? Waarop wordt ie gelocked? Dit topic en de OP maken we samen, dan is het toch ook het handigste om daar samen over te praten?
De OP van Kris en Lisanne is ook lang, maar gestructureerd. Ik heb meermalen opgeroepen daarbij mee te helpen en hoewel deze zaak me niet al te veel in detail interesseert, heb ik toch een poging gedaan de informatievoorziening zo compleet mogelijk te houden.
Vanwaar deze vijandige slotjes?
Niks vijandigs aan. Het moet wel leesbaar blijven en niet elke scheet hoeft er in.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En waarom praat je daar niet over hier? Waarop wordt ie gelocked? Dit topic en de OP maken we samen, dan is het toch ook het handigste om daar samen over te praten?
De OP van Kris en Lisanne is ook lang, maar gestructureerd. Ik heb meermalen opgeroepen daarbij mee te helpen en hoewel deze zaak me niet al te veel in detail interesseert, heb ik toch een poging gedaan de informatievoorziening zo compleet mogelijk te houden.
Vanwaar deze vijandige slotjes?
In 1 post, geniaal.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks vijandigs aan. Het moet wel leesbaar blijven en niet elke scheet hoeft er in.
Zeg, ik woon hier niet al zou je dat bijna denken.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In 1 post, geniaal.
Daar kan je het toch gewoon over hebben? Ofwel in het topic ofwel per DM. Ideetjes voor de OP.
Ga je de nieuwe OP ook alvast locken of kunnen we die gewoon samen verbeteren, zoals dat gaat op een sociaal project als een forum?
1 kort berichtje tussendoor is onmogelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg, ik woon hier niet al zou je dat bijna denken.
Soms heb ik ook weleens wat anders te doen dan BNW. En een sociaal leven. Ja, klinkt gek ik weet het.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 kort berichtje tussendoor is onmogelijk.
Mensen bij Kris en Lisanne hadden ook hun levens. Zie hoe mooi de OP is geworden.
Dat vraag ik mij wel eens af.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 kort berichtje tussendoor is onmogelijk.
Mensen bij Kris en Lisanne hadden ook hun levens. Zie hoe mooi de OP is geworden.
Voorbeeld, elk verhaal heeft minimaal 2 kanten!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de massapyschologische kant van de zaak.
Wil natuurlijk niet zeggen dat er meer kanten aanzitten. Die 2 uit je ondertitel is natuurlijk symbolisch?
Wat wil je hier mee zeggen Mata?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:38 schreef El_Matador het volgende:
Geschiedenis Charlie Hebdo en aanslagen:
31-10-2011 - Publicatie van deze cartoon naar aanleiding van de Tunesische start van wat toen nog Arabische Lente genoemd werd - DailyTelegraph
[ afbeelding ]
02-11-2011 - "Aanslag" op Charlie Hebdo; 1 molotovcocktail gegooid, brand snel uit, wat kantoorpapieren beschadigd - Daily Telegraph
------------------------------------------------------
xx-xx-2014 - Publicatie deze cartoons, volgens massamedia aanleiding voor de aanslag op Charlie Hebdo
07-01-2015 - Aanslag tijdens redactievergadering op het kantoor van Charlie Hebdo - 12 doden (8 journalisten, 1 receptionist, 1 bezoeker en 2 agenten) - nu.nl
08-01-2015 - Gijzeling joodse supermarkt in voorstad Parijs (?) - 4 doden - nu.nl
08-01-2015 - Verdachten (broers Karouchi en Calibouly) aanslagen 07 & 08-01 doodgeschoten door de politie - 3 doden
10-01-2015 - Politieke en publieke marsen in Parijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |