Die is toch grappig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Pixxie. het volgende:
Kom je hier vakerAls ik achter de kassa had gezeten had ik je eroverheen getrokken en een cola fles in je strot gedouwd
Maar succes! ^O ^
Oeh dat is een sterke.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef RingBewoner het volgende:
"kassabon mee?"
"alleen als je nummer erop staat"
Klaar.
En geloof mij, het werkt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oeh dat is een sterke.
Die staat bij mijn favorieten.
'Toen ik jou zag was het kassa!'.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oeh dat is een sterke.
Die staat bij mijn favorieten.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
'Toen ik jou zag was het kassa!'.
Godver wat slecht
Net zat je nog achter de kassa of vragen ze dat ook aan je.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Pixxie. het volgende:
Zeg gewoon; Hey hoer wat is je nummer?
Werkt bij mij altijd
Minstens 3x per dagquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Net zat je nog achter de kassa of vragen ze dat ook aan je.
die is wel goed, ff onthoudenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef RingBewoner het volgende:
"kassabon mee?"
Klaar.
Inderdaad maar je moet wel een beetje zin hebben, daarnaast kom ik vaker in die winkel, je moet niet de naam hebben van he daar is die kerel die haar eerst voor hoer uitschold en vervolgens om haar nummer vroeger.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef KitteKat het volgende:
Gewoon vragen.. Doe niet zo poesje. Ze eet je hoofd niet op.. Als ze je ook leuk vind voel je dat wel..
Zeg ook niet dat je daar moet gaat schelden.. Hahah Ik heb 2x een nummer gevraagd en 2x gekregen en natuurlijk liep het niet goed af maar goed nummers waren er wel..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad maar je moet wel een beetje zin hebben, daarnaast kom ik vaker in die winkel, je moet niet de naam hebben van he daar is die kerel die haar eerst voor hoer uitschold en vervolgens om haar nummer vroeger.
Jawel deze voelt het goed ik ga zoals bedoeld niet proberen elk aardig of leuk kassameisje te versieren maar deze is het waard.quote:
Ik heb het zelden gevraag aan een meisje die bezig was met haar werk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef KitteKat het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat je daar moet gaat schelden.. Ik heb 2x een nummer gevraagd en 2x gekregen en natuurlijk liep het niet goed af maar goed nummers waren er wel..
ik heb 2 jaar achter de kassa gewerkt, maar goed doe maar!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jawel deze voelt het goed ik ga zoals bedoeld niet proberen elk aardig of leuk kassameisje te versieren maar deze is het waard.
Verassingseffect! Dat werkt het best in de kroeg zijn toch op keuze zat I gesteld. Ben ook benieuwd naar je leeftijd..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb het zelden gevraag aan een meisje die bezig was met haar werk.
Nu is het wel genoeg, vind je niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Solo7609 het volgende:
"Hoi, hier ben ik dan, je kassanova"
En ik schiet muntjes..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Solo7609 het volgende:
Dat mag, het was maar een vraag, je hoeft niet meteen zo gepikeerd te doenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:43 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ben er wel benieuwd naar! En??
Gast, dit is zo afgezaagd, daarmee daal je gelijk in haar achting. Beter luister je naar KitKat en vraag je het haar gewoon direct op de vrouw af. Niet vergeten charmant te lachen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:42 schreef DeParo het volgende:
De kassabon plus nummer is tot dusverre mijn favoriet.
Ik houd jullie op de hoogte van eventuele ontwikkelingen.
Ik kan heel goed charmant lachen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:47 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Gast, dit is zo afgezaagd, daarmee daal je gelijk in haar achting. Beter luister je naar KitKat en vraag je het haar gewoon direct op de vrouw af. Niet vergeten charmant te lachen.
Ik ben niet gepikeerd! :-)quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat mag, het was maar een vraag, je hoeft niet meteen zo gepikeerd te doen![]()
. Maar ik vind dat dus niet zo relevant om te zeggen even.
Wat versta je onder oud?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:52 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik ben niet gepikeerd! :-)
Veel oude mannen hebben de neiging om veel te flirten aan de kassa en ze denken ook dat ze kans maken, vandaar...
Dat denk ik niet maar ik weet natuurlijk niet precies hoe oud ze is maar zelf ben ik ook niet bejaard dus wat dat betreftquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet veel ouder bent dan het kassameisje toch?
Ah, nou dan valt het allemaal wel mee wat je onder ouder verstaat, trouwens is mijn stelregel om niet een meisje onder de 18 te regelen dus mocht ze, maar dat lijkt me niet, jonger zijn dan 18 dan lijkt het me sterk dat ik zelf iets doe.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef Inspireme het volgende:
[..]
25+
Als je je bedenkt dat caissieres vaak 16/17/18 zijn.
Mja 16 en 25 is ook weer....
Je noemt een vrouw toch nooit 'hoer'quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad maar je moet wel een beetje zin hebben, daarnaast kom ik vaker in die winkel, je moet niet de naam hebben van he daar is die kerel die haar eerst voor hoer uitschold en vervolgens om haar nummer vroeger.
Deze moet wel werken!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
'Toen ik jou zag was het kassa!'.
Godver wat slecht
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Solo7609 het volgende:
Er zijn omstandigheden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je noemt een vrouw toch nooit 'hoer'Vergeet die tip.
Die mensen denken van zij is zo lelijk, die is vast nooit flink uit elkaar getrokken, ik zal me wel opofferenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:52 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik ben niet gepikeerd! :-)
Veel oude mannen hebben de neiging om veel te flirten aan de kassa en ze denken ook dat ze kans maken, vandaar...
Bij vrouwen met enige vorm van zelfrespect werkt dit meestal niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Pixxie. het volgende:
Werkt bij mij altijd
Shit. Wat slechtquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef DeParo het volgende:
Nou, eigenlijk is het verhaal heel duidelijk, ik zoek een goede openingszin.
Ik kom wel meer knappe dames achter de kassa tegen, maar goed deze keer is wel een leuke spanning om het zo maar te zeggen, en omdat ik haar buiten de kassa om nauwelijks zie (en zo vaak werkt ze daar dus niet ik neem aan dat het een bijbaantje is) zoek ik een goede openingszin.
Welke ik al overweeg:
Kom je hier vaker? (die zou mij iig een grote glimlach bezorgen)
Wat een mooie blauwe ogen? (ongeacht de kleur)
Of gewoon hoe gaat het met je of werk je hier al lang?
Vooral de FOK-kassameisjes mogen met goede suggesties komen maar in principe is bijna alles welkom.
"Hee hoer, hoeveel voor een nummertje?"quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je noemt een vrouw toch nooit 'hoer'Vergeet die tip.
Nee, ook dán nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:00 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
"Hee hoer, hoeveel voor een nummertje?"
Hoer is 2013, begin 2015 kan je wellicht nog wegkomen met slet, alhoewel dat eigenlijk 2014 isquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:00 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
"Hee hoer, hoeveel voor een nummertje?"
Ja! Sterker nog: eigenlijk moet dat default zijn in jouw systeem. Tenzij je bouwvakker bent, dan mag je fluiten en roepen. Van mij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:53 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Tss, ik betaal me krom, moet ik nog galant zijn ook.
Fluiten is niet galant?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja! Sterker nog: eigenlijk moet dat default zijn in jouw systeem. Tenzij je bouwvakker bent, dan mag je fluiten en roepen. Van mij.
Eehm, ik bouw ook vakken vol.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nah.... niet echt... maar bouwvakkers vind ik lief dus die mogen dat.
Dat ligt eraan wat je bedoelt, maar ik had het niet over het versierstadium overigens, hehe.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Je zit nog in het versier-stadium.
4 jaar terug werkte ik ook achter de kassa en werd vaak versierd en werd er naar mijn nummer gevraagd, nummers achtergelaten enzo.. alleen bij 1 persoon ben ik erin meegegaan en ben met hem gaan daten, maar hij deed dan ook echt zijn best en bleef proberen. Die jongen is nu nog steeds mijn vriendquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb het zelden gevraag aan een meisje die bezig was met haar werk.
Haha, luister eens, ik doe het niet bij elk kassameisje dat ik knap vind of die even vriendelijk lacht maar deze is het een ander soort lach, beetje verlegen bepaalde spanning aankijken ook al sta ik niet recht voor haar neus, en dat werd ook al tegen mij gezegd voordat ik er echt op begon te letten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:23 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
4 jaar terug werkte ik ook achter de kassa en werd vaak versierd en werd er naar mijn nummer gevraagd, nummers achtergelaten enzo.. alleen bij 1 persoon ben ik erin meegegaan en ben met hem gaan daten, maar hij deed dan ook echt zijn best en bleef proberen. Die jongen is nu nog steeds mijn vriend
Dat klinkt wel goed toch, er is dus blijkbaar chemie tussen julliequote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, luister eens, ik doe het niet bij elk kassameisje dat ik knap vind of die even vriendelijk lacht maar deze is het een ander soort lach, beetje verlegen bepaalde spanning aankijken ook al sta ik niet recht voor haar neus, en dat werd ook al tegen mij gezegd voordat ik er echt op begon te letten.
Maar ik ben blij voor jou in ieder geval![]()
.
Mooi dank en ik zal je op de hoogte proberen te houden van de ontwikkelingen, een ervaringsdeskundige als jij, kan ik wellicht goed gebruikenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:39 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed toch, er is dus blijkbaar chemie tussen jullie
Ik zou zeggen blijf proberen als je haar echt leuk vindt, niet gelijk opgeven als ze de eerste keer nee zegt
(Tips vanuit mijn ervaring: mijn vriend liet eerst zijn nummer achter, heb ik niet gebeld. Daarna bleef hij komen, expres mijn rij kiezen, grappig kletsen. Uiteindelijk heeft hij mij een keer opgewacht na werktijd om mijn nummer te vragen en ik vond hem toen wel te cute om dat te weigeren)
Je zou haast denken van wel, je moet uiteraard niet zeggen: 'Toen ik jou zag was het de jackpot!' Zoveel hebben ze uiteraard niet in kas.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze moet wel werken!
Wat een psycho. Beter wacht je geen kassameisjes op na hun werkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:39 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed toch, er is dus blijkbaar chemie tussen jullie
Ik zou zeggen blijf proberen als je haar echt leuk vindt, niet gelijk opgeven als ze de eerste keer nee zegt
(Tips vanuit mijn ervaring: mijn vriend liet eerst zijn nummer achter, heb ik niet gebeld. Daarna bleef hij komen, expres mijn rij kiezen, grappig kletsen. Uiteindelijk heeft hij mij een keer opgewacht na werktijd om mijn nummer te vragen en ik vond hem toen wel te cute om dat te weigeren)
Als je dat gelijk doet, is het inderdaad weird en komt beetje stalkerig over, maar na een aantal weken laten blijken dat je haar leuk vindt en wanneer je merkt dat zij jou stiekem ook beetje leuk begint te vinden, is het best mogelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat een psycho. Beter wacht je geen kassameisjes op na hun werk
hehe ,quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Pixxie. het volgende:
Kom je hier vakerAls ik achter de kassa had gezeten had ik je eroverheen getrokken en een cola fles in je strot gedouwd
Maar succes!je kan het enzo
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hehe ,
ik zeg altijd wat ruik je lekker , meestal zeggen ze hi hi , en daarna zeg ik bitch vanavond ruik je naar sperma..
werkt altijd
Nou nou nou.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Pixxie. het volgende:
Maar succes!je kan het enzo
Er loopt een hele dunne lijn tussen romanticus en potentiële seksueel delinquent.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat een psycho. Beter wacht je geen kassameisjes op na hun werk
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Solo7609 het volgende:
Whataplayerquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Solo7609 het volgende:
Hey hoer wat is je nummer?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Pixxie. het volgende:
Werkt bij mij altijd
Hou ons niet langer in spanningquote:Op zondag 18 januari 2015 16:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag een belangrijke stap gezet!!!!
Al jullie advies ten spijt ben ik gewoon een conversatie begonnen, een gesprekje over een of ander onderwerp wat die winkel betreft, en dat ging uiteindelijk vrij lekker als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Ik begrijp de richting maar niet de 'extent'.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Al jullie advies ten spijt ben ik gewoon een conversatie begonnen, een gesprekje over een of ander onderwerp wat die winkel betreft, en dat ging uiteindelijk vrij lekker als je begrijpt wat ik bedoel![]()
..!!
Nou wat ik zeg dus, wat ik al dacht klopte, maar als ik hier de ontwikkelingen moet bijhouden wat niet de bedoeling was, dan mag het topic wel openblijven, dat is niet erg blijf dan vooral reageren.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:54 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Ik begrijp de richting maar niet de 'extent'.
Nummertje gefixt of alleen dat small talkje gehouden ?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou wat ik zeg dus, wat ik al dacht klopte, maar als ik hier de ontwikkelingen moet bijhouden wat niet de bedoeling was, dan mag het topic wel openblijven, dat is niet erg blijf dan vooral reageren.
Loser.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Al jullie advies ten spijt ben ik gewoon een conversatie begonnen, een gesprekje over een of ander onderwerp wat die winkel betreft, en dat ging uiteindelijk vrij lekker als je begrijpt wat ik bedoel![]()
..!!
Let maar op.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nummertje gefixt of alleen dat small talkje gehouden ?
Je zus denkt daar anders over.quote:
Helaas ben ik niet beschikbaar op de DM, is er een FOK-mailadres waar ik je vraag kan beantwoorden, wellicht zo.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
Tips voor een goed stanleymes? Liefst met intrekbaar blad of een houder waarmee het mes afgeschermd is?
Waar moet ik op lettenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Let maar op.
[..]
Je zus denkt daar anders over.
Lieve Deparo, kassameisjes houden hier niet van.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef DeParo het volgende:
Nou, eigenlijk is het verhaal heel duidelijk, ik zoek een goede openingszin.
Ik kom wel meer knappe dames achter de kassa tegen, maar goed deze keer is wel een leuke spanning om het zo maar te zeggen, en omdat ik haar buiten de kassa om nauwelijks zie (en zo vaak werkt ze daar dus niet ik neem aan dat het een bijbaantje is) zoek ik een goede openingszin.
Welke ik al overweeg:
Kom je hier vaker? (die zou mij iig een grote glimlach bezorgen)
Wat een mooie blauwe ogen? (ongeacht de kleur)
Of gewoon hoe gaat het met je of werk je hier al lang?
Vooral de FOK-kassameisjes mogen met goede suggesties komen maar in principe is bijna alles welkom.
Beste BG, jouw uitspraken hebben geen enkele betrekking op de situatie waar ik mij in bevind, elke vorm van flirten die ik heb bespeurd bij de kassa is zonder enige twijfel correct gebleken, dus bewaar je onzin maar voor de AH-klanten die er echt iets aan hebben want ik winkel nauwelijks bij de AH, groet, DeParo. PS, die beenschroef mag je sowieso wel eens proberen te geven laat ik zien wat een achterwaartse klap van Karachi precies inhoudt.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Lieve Deparo, kassameisjes houden hier niet van.
Laatst (lees gister ) nog aan de kassa van de AH een kassameisje gevraagd waarom ze geen naamplaatje op had, die was ze kwijt tijdens het wassen van dr AHoutfitje dus maar ik vroeg het omdat ik dacht 'mischien is het wel afgeschaft uit veiligheidsoverwegingen omdat mannen anders meteen de naam weten van die meisjes daar en hun gaan opzoeken oid'.
Toen vertelde ze dat er wel iemand kwam vaak die altijd haar naam bij elke zin zei en dat was wel eng.
Was ik het mee eens, best wel eng.
En daarmee kom ik dus tot mijn punt: Deparo, staak uw wild geraas naar die meisjens anders komt ome BG je in een beenschroef tegen de muur werpen.
Mijn beenschroef zal jou voorwaards bereiken, waardoor je geen achterwaartse dingen kunt doen, wel zal ik tijdens de beenschroef proberen om je armen 180 graden door de koffie automaat te zwiepen zodat ik zelf niet hoef te schenken.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Beste BG, jouw uitspraken hebben geen enkele betrekking op de situatie waar ik mij in bevind, elke vorm van flirten die ik heb bespeurd bij de kassa is zonder enige twijfel correct gebleken, dus bewaar je onzin maar voor de AH-klanten die er echt iets aan hebben want ik winkel nauwelijks bij de AH, groet, DeParo. PS, die beenschroef mag je sowieso wel eens proberen te geven laat ik zien wat een achterwaartse klap van Karachi precies inhoudt.
Die kans krijg je niet, op het moment dat jij het woord beenschroef hebt uitgesproken giet ik de Cup-A-Soup (in poedervorm) al door je strot heen, en dan wacht ik net zo lang tot het vier uur is.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn beenschroef zal jou voorwaards bereiken, waardoor je geen achterwaartse dingen kunt doen, wel zal ik tijdens de beenschroef proberen om je armen 180 graden door de koffie automaat te zwiepen zodat ik zelf niet hoef te schenken.
Ik lust nieteens cup a soup, ik heb jou voordat je de cup a soup hebt gevonden allang uitgestrekt op de schappenband neergelegd.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die kans krijg je niet, op het moment dat jij het woord beenschroef hebt uitgesproken giet ik de Cup-A-Soup (in poedervorm) al door je strot heen, en dan wacht ik net zo lang tot het vier uur is.
Dat zou knap zijn want tegen die tijd ben je al opgevouwen in een boodschappenmandje en op weg naar de huismerkenfabriek.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik lust nieteens cup a soup, ik heb jou voordat je de cup a soup hebt gevonden allang uitgestrekt op de schappenband neergelegd.
Tegen 'die tijd sta jij in de reclame van je supermarkt als het nieuwtse plakje kaas van het seizoen.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zou knap zijn want tegen die tijd ben je al opgevouwen in een boodschappenmandje en op weg naar de huismerkenfabriek.
Hoogstens om de bijhorende kaasschaaf op jou te testen.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tegen 'die tijd sta jij in de reclame van je supermarkt als het nieuwtse plakje kaas van het seizoen.
Ik test de deegroller op je bruine bolletjes.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoogstens om de bijhorende kaasschaaf op jou te testen.
Jouw worstarmpjes liggen tegen die tijd al keurig in plakjes naast de kaasblokjes.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik test de deegroller op je bruine bolletjes.
De borrelnootjes die jouw biceps zijn dan..quote:Op maandag 19 januari 2015 18:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jouw worstarmpjes liggen tegen die tijd al keurig in plakjes naast de kaasblokjes.
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Laatst (lees gister ) nog aan de kassa van de AH een kassameisje gevraagd waarom ze geen naamplaatje op had, die was ze kwijt tijdens het wassen van dr AHoutfitje dus maar ik vroeg het omdat ik dacht 'mischien is het wel afgeschaft uit veiligheidsoverwegingen omdat mannen anders meteen de naam weten van die meisjes daar en hun gaan opzoeken oid'.
Toen vertelde ze dat er wel iemand kwam vaak die altijd haar naam bij elke zin zei en dat was wel eng.
En daarmee kom ik dus tot mijn punt: Deparo, staak uw wild geraas naar die meisjens anders komt ome BG je in een beenschroef tegen de muur werpen.
Dit is helaas wel waar. Tijdje in de AH gewerkt en er werden meerdere meisje lastig gevallen op facebook.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, dat is niet creapy hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:25 schreef c-u-t-e het volgende:
![]()
![]()
![]()
Echt grappig, jullie.
Maar even on-topic, ik vond het altijd vreselijk irritant als jongens dat deden als ik aan het werk was. Misschien een optie om gewoon aan 1 van haar collega's achter de balie te vragen hoe laat ze klaar is en haar opwachten (niet op een creapy manier) en dan een goede openingszin te gebruiken als ze naar buiten komt?
Al denk ik niet dat ze gaan vertellen hoe laat ze klaar is, maar goed. Nee heb je, ja kan je krijgen. Successsss meneer..
Praat nog maar lekker verder want het schijnt dat met de vla die ik dadelijk van jou maak lastig te converseren valt.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De borrelnootjes die jouw biceps zijn dan..
Lastigvallen online doe ik sowieso niet als ik niet eerst met ze heb gepraat en een goed gesprek uitkomt dus wat dat betreft.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
[..]
Dit is helaas wel waar. Tijdje in de AH gewerkt en er werden meerdere meisje lastig gevallen op facebook.
Geef ik het schaaltje wel aan een weeshuis.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij is 2 meter en maat 48 schoen, kijk maar uit
Ja, ik bedenk ook maar wat hoor.. Denk alleen dat dat aan de kassa vragen absoluut geen effect heeft. Maar wie weet staat zij wel open voor mannen aan de kassa.quote:
Ik kan zelfs als vla jou nog met je pelvis door een tafel heen werpen.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Praat nog maar lekker verder want het schijnt dat met de vla die ik dadelijk van jouw maak lastig te converseren valt.
[..]
Hoe ben jij tot Hunk verkozen? ben ik serieus benieuwd naar. Wie heeft dat bepaald?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan zelfs als vla jou nog met je pelvis door een tafel heen werpen.
smooth hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
P.s. alle fokse kassameisjes mogen mij dmen voor tips hoe om te gaan met het slag irritante aandekassaversierders.
Tegen die tijd ben je al opgeslurpt door de lokale daklozenkrantverkoper aan wie we jou gratis geven.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan zelfs als vla jou nog met je pelvis door een tafel heen werpen.
Dan neem ik aan dat je niet één van die gare openingszinnen hebt gebruikt? Dat vervult mij met trots, jonge sprinkhaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
..!!
Ook als je wel een goed gesprek met ze hebt gehad, behoeft het de voorkeur om dames niet lastig te vallen, online of ergens anders. Lastigvallen past een echte charmeur niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Lastigvallen online doe ik sowieso niet als ik niet eerst met ze heb gepraat en een goed gesprek uitkomt dus wat dat betreft.
Ja maar die hebben het vaak druk, ik ben altijd wel bereikbaar via Pm.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:31 schreef Inspireme het volgende:
[..]
smooth hoor.
tevens heb je daar teamleiders en managers voorr
De userbase van fok.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hoe ben jij tot Hunk verkozen? ben ik serieus benieuwd naar. Wie heeft dat bepaald?
Dat bleek anders niet de laatste keer dat ik haar heb gesproken alhoewel ik moet toegeven dat er weinig werd gesproken dus wat dat betreft heb ik op andere manieren bepaalde indrukken gekregenquote:Op maandag 19 januari 2015 22:41 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat klopt. Die vindt jou een stumper.
Dat is enigszins correct te noemen en dat leek haar ook enigszins te bevallen.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:48 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je niet één van die gare openingszinnen hebt gebruikt? Dat vervult mij met trots, jonge sprinkhaan.
Vrees niet, ik laat de dames mij eerst lastigvallen op internet, daarna praat ik terug en heb ik een excuus en kan je het waarschijnlijk ook niet meer lastigvallen noemen.quote:Ook als je wel een goed gesprek met ze hebt gehad, behoeft het de voorkeur om dames niet lastig te vallen, online of ergens anders. Lastigvallen past een echte charmeur niet.
Zo cliché als het maar kan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef RingBewoner het volgende:
"kassabon mee?"
Klaar.
Hey hoer wat is je nummer?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Pixxie. het volgende:
Werkt bij mij altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |