Ja, ik bedenk ook maar wat hoor.. Denk alleen dat dat aan de kassa vragen absoluut geen effect heeft. Maar wie weet staat zij wel open voor mannen aan de kassa.quote:
Ik kan zelfs als vla jou nog met je pelvis door een tafel heen werpen.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Praat nog maar lekker verder want het schijnt dat met de vla die ik dadelijk van jouw maak lastig te converseren valt.
[..]
Hoe ben jij tot Hunk verkozen? ben ik serieus benieuwd naar. Wie heeft dat bepaald?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan zelfs als vla jou nog met je pelvis door een tafel heen werpen.
smooth hoor.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
P.s. alle fokse kassameisjes mogen mij dmen voor tips hoe om te gaan met het slag irritante aandekassaversierders.
Tegen die tijd ben je al opgeslurpt door de lokale daklozenkrantverkoper aan wie we jou gratis geven.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan zelfs als vla jou nog met je pelvis door een tafel heen werpen.
Dan neem ik aan dat je niet één van die gare openingszinnen hebt gebruikt? Dat vervult mij met trots, jonge sprinkhaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Al jullie advies ten spijt ben ik gewoon een conversatie begonnen, een gesprekje over een of ander onderwerp wat die winkel betreft, en dat ging uiteindelijk vrij lekker als je begrijpt wat ik bedoel![]()
..!!
Ook als je wel een goed gesprek met ze hebt gehad, behoeft het de voorkeur om dames niet lastig te vallen, online of ergens anders. Lastigvallen past een echte charmeur niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Lastigvallen online doe ik sowieso niet als ik niet eerst met ze heb gepraat en een goed gesprek uitkomt dus wat dat betreft.
Ja maar die hebben het vaak druk, ik ben altijd wel bereikbaar via Pm.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:31 schreef Inspireme het volgende:
[..]
smooth hoor.
tevens heb je daar teamleiders en managers voorr
De userbase van fok.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hoe ben jij tot Hunk verkozen? ben ik serieus benieuwd naar. Wie heeft dat bepaald?
Dat bleek anders niet de laatste keer dat ik haar heb gesproken alhoewel ik moet toegeven dat er weinig werd gesproken dus wat dat betreft heb ik op andere manieren bepaalde indrukken gekregenquote:Op maandag 19 januari 2015 22:41 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat klopt. Die vindt jou een stumper.
Dat is enigszins correct te noemen en dat leek haar ook enigszins te bevallen.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:48 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je niet één van die gare openingszinnen hebt gebruikt? Dat vervult mij met trots, jonge sprinkhaan.
Vrees niet, ik laat de dames mij eerst lastigvallen op internet, daarna praat ik terug en heb ik een excuus en kan je het waarschijnlijk ook niet meer lastigvallen noemen.quote:Ook als je wel een goed gesprek met ze hebt gehad, behoeft het de voorkeur om dames niet lastig te vallen, online of ergens anders. Lastigvallen past een echte charmeur niet.
Zo cliché als het maar kan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef RingBewoner het volgende:
"kassabon mee?"
"alleen als je nummer erop staat"
Klaar.
Hey hoer wat is je nummer?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Pixxie. het volgende:
Zeg gewoon; Hey hoer wat is je nummer?
Werkt bij mij altijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |