Die is toch grappig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Pixxie. het volgende:
Kom je hier vakerAls ik achter de kassa had gezeten had ik je eroverheen getrokken en een cola fles in je strot gedouwd
Maar succes! ^O ^
Oeh dat is een sterke.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef RingBewoner het volgende:
"kassabon mee?"
"alleen als je nummer erop staat"
Klaar.
En geloof mij, het werkt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oeh dat is een sterke.
Die staat bij mijn favorieten.
'Toen ik jou zag was het kassa!'.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oeh dat is een sterke.
Die staat bij mijn favorieten.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
'Toen ik jou zag was het kassa!'.
Godver wat slecht
Net zat je nog achter de kassa of vragen ze dat ook aan je.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Pixxie. het volgende:
Zeg gewoon; Hey hoer wat is je nummer?
Werkt bij mij altijd
Minstens 3x per dagquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Net zat je nog achter de kassa of vragen ze dat ook aan je.
die is wel goed, ff onthoudenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef RingBewoner het volgende:
"kassabon mee?"
"alleen als je nummer erop staat"
Klaar.
Inderdaad maar je moet wel een beetje zin hebben, daarnaast kom ik vaker in die winkel, je moet niet de naam hebben van he daar is die kerel die haar eerst voor hoer uitschold en vervolgens om haar nummer vroeger.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef KitteKat het volgende:
Gewoon vragen.. Doe niet zo poesje. Ze eet je hoofd niet op.. Als ze je ook leuk vind voel je dat wel..
Zeg ook niet dat je daar moet gaat schelden.. Hahah Ik heb 2x een nummer gevraagd en 2x gekregen en natuurlijk liep het niet goed af maar goed nummers waren er wel..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad maar je moet wel een beetje zin hebben, daarnaast kom ik vaker in die winkel, je moet niet de naam hebben van he daar is die kerel die haar eerst voor hoer uitschold en vervolgens om haar nummer vroeger.
Jawel deze voelt het goed ik ga zoals bedoeld niet proberen elk aardig of leuk kassameisje te versieren maar deze is het waard.quote:
Ik heb het zelden gevraag aan een meisje die bezig was met haar werk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef KitteKat het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat je daar moet gaat schelden.. Ik heb 2x een nummer gevraagd en 2x gekregen en natuurlijk liep het niet goed af maar goed nummers waren er wel..
ik heb 2 jaar achter de kassa gewerkt, maar goed doe maar!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jawel deze voelt het goed ik ga zoals bedoeld niet proberen elk aardig of leuk kassameisje te versieren maar deze is het waard.
Verassingseffect! Dat werkt het best in de kroeg zijn toch op keuze zat I gesteld. Ben ook benieuwd naar je leeftijd..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb het zelden gevraag aan een meisje die bezig was met haar werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |