Die is toch grappig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Pixxie. het volgende:
Kom je hier vakerAls ik achter de kassa had gezeten had ik je eroverheen getrokken en een cola fles in je strot gedouwd
Maar succes! ^O ^
Oeh dat is een sterke.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef RingBewoner het volgende:
"kassabon mee?"
"alleen als je nummer erop staat"
Klaar.
En geloof mij, het werkt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oeh dat is een sterke.
Die staat bij mijn favorieten.
'Toen ik jou zag was het kassa!'.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oeh dat is een sterke.
Die staat bij mijn favorieten.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
'Toen ik jou zag was het kassa!'.
Godver wat slecht
Net zat je nog achter de kassa of vragen ze dat ook aan je.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Pixxie. het volgende:
Zeg gewoon; Hey hoer wat is je nummer?
Werkt bij mij altijd
Minstens 3x per dagquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Net zat je nog achter de kassa of vragen ze dat ook aan je.
die is wel goed, ff onthoudenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef RingBewoner het volgende:
"kassabon mee?"
"alleen als je nummer erop staat"
Klaar.
Inderdaad maar je moet wel een beetje zin hebben, daarnaast kom ik vaker in die winkel, je moet niet de naam hebben van he daar is die kerel die haar eerst voor hoer uitschold en vervolgens om haar nummer vroeger.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:32 schreef KitteKat het volgende:
Gewoon vragen.. Doe niet zo poesje. Ze eet je hoofd niet op.. Als ze je ook leuk vind voel je dat wel..
Zeg ook niet dat je daar moet gaat schelden.. Hahah Ik heb 2x een nummer gevraagd en 2x gekregen en natuurlijk liep het niet goed af maar goed nummers waren er wel..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad maar je moet wel een beetje zin hebben, daarnaast kom ik vaker in die winkel, je moet niet de naam hebben van he daar is die kerel die haar eerst voor hoer uitschold en vervolgens om haar nummer vroeger.
Jawel deze voelt het goed ik ga zoals bedoeld niet proberen elk aardig of leuk kassameisje te versieren maar deze is het waard.quote:
Ik heb het zelden gevraag aan een meisje die bezig was met haar werk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef KitteKat het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat je daar moet gaat schelden.. Ik heb 2x een nummer gevraagd en 2x gekregen en natuurlijk liep het niet goed af maar goed nummers waren er wel..
ik heb 2 jaar achter de kassa gewerkt, maar goed doe maar!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jawel deze voelt het goed ik ga zoals bedoeld niet proberen elk aardig of leuk kassameisje te versieren maar deze is het waard.
Verassingseffect! Dat werkt het best in de kroeg zijn toch op keuze zat I gesteld. Ben ook benieuwd naar je leeftijd..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb het zelden gevraag aan een meisje die bezig was met haar werk.
Nu is het wel genoeg, vind je niet?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Solo7609 het volgende:
"Hoi, hier ben ik dan, je kassanova"
En ik schiet muntjes..quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Solo7609 het volgende:
Dat mag, het was maar een vraag, je hoeft niet meteen zo gepikeerd te doenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:43 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ben er wel benieuwd naar! En??
Gast, dit is zo afgezaagd, daarmee daal je gelijk in haar achting. Beter luister je naar KitKat en vraag je het haar gewoon direct op de vrouw af. Niet vergeten charmant te lachen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:42 schreef DeParo het volgende:
De kassabon plus nummer is tot dusverre mijn favoriet.
Ik houd jullie op de hoogte van eventuele ontwikkelingen.
Ik kan heel goed charmant lachen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:47 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Gast, dit is zo afgezaagd, daarmee daal je gelijk in haar achting. Beter luister je naar KitKat en vraag je het haar gewoon direct op de vrouw af. Niet vergeten charmant te lachen.
Ik ben niet gepikeerd! :-)quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat mag, het was maar een vraag, je hoeft niet meteen zo gepikeerd te doen![]()
. Maar ik vind dat dus niet zo relevant om te zeggen even.
Wat versta je onder oud?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:52 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik ben niet gepikeerd! :-)
Veel oude mannen hebben de neiging om veel te flirten aan de kassa en ze denken ook dat ze kans maken, vandaar...
Dat denk ik niet maar ik weet natuurlijk niet precies hoe oud ze is maar zelf ben ik ook niet bejaard dus wat dat betreftquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:07 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet veel ouder bent dan het kassameisje toch?
Ah, nou dan valt het allemaal wel mee wat je onder ouder verstaat, trouwens is mijn stelregel om niet een meisje onder de 18 te regelen dus mocht ze, maar dat lijkt me niet, jonger zijn dan 18 dan lijkt het me sterk dat ik zelf iets doe.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:10 schreef Inspireme het volgende:
[..]
25+
Als je je bedenkt dat caissieres vaak 16/17/18 zijn.
Mja 16 en 25 is ook weer....
Je noemt een vrouw toch nooit 'hoer'quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inderdaad maar je moet wel een beetje zin hebben, daarnaast kom ik vaker in die winkel, je moet niet de naam hebben van he daar is die kerel die haar eerst voor hoer uitschold en vervolgens om haar nummer vroeger.
Deze moet wel werken!quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
'Toen ik jou zag was het kassa!'.
Godver wat slecht
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:41 schreef Solo7609 het volgende:
Er zijn omstandigheden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je noemt een vrouw toch nooit 'hoer'Vergeet die tip.
Die mensen denken van zij is zo lelijk, die is vast nooit flink uit elkaar getrokken, ik zal me wel opofferenquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:52 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ik ben niet gepikeerd! :-)
Veel oude mannen hebben de neiging om veel te flirten aan de kassa en ze denken ook dat ze kans maken, vandaar...
Bij vrouwen met enige vorm van zelfrespect werkt dit meestal niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:31 schreef Pixxie. het volgende:
Zeg gewoon; Hey hoer wat is je nummer?
Werkt bij mij altijd
Shit. Wat slechtquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:28 schreef DeParo het volgende:
Nou, eigenlijk is het verhaal heel duidelijk, ik zoek een goede openingszin.
Ik kom wel meer knappe dames achter de kassa tegen, maar goed deze keer is wel een leuke spanning om het zo maar te zeggen, en omdat ik haar buiten de kassa om nauwelijks zie (en zo vaak werkt ze daar dus niet ik neem aan dat het een bijbaantje is) zoek ik een goede openingszin.
Welke ik al overweeg:
Kom je hier vaker? (die zou mij iig een grote glimlach bezorgen)
Wat een mooie blauwe ogen? (ongeacht de kleur)
Of gewoon hoe gaat het met je of werk je hier al lang?
Vooral de FOK-kassameisjes mogen met goede suggesties komen maar in principe is bijna alles welkom.
"Hee hoer, hoeveel voor een nummertje?"quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je noemt een vrouw toch nooit 'hoer'Vergeet die tip.
Nee, ook dán nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:00 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
"Hee hoer, hoeveel voor een nummertje?"
Hoer is 2013, begin 2015 kan je wellicht nog wegkomen met slet, alhoewel dat eigenlijk 2014 isquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:00 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
"Hee hoer, hoeveel voor een nummertje?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |