abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148734370
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nee, ook dán niet ;)
Tss, ik betaal me krom, moet ik nog galant zijn ook. :')
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:55:49 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_148734443
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:53 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Tss, ik betaal me krom, moet ik nog galant zijn ook. :')
Ja! Sterker nog: eigenlijk moet dat default zijn in jouw systeem. Tenzij je bouwvakker bent, dan mag je fluiten en roepen. Van mij.
pi_148734492
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:55 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja! Sterker nog: eigenlijk moet dat default zijn in jouw systeem. Tenzij je bouwvakker bent, dan mag je fluiten en roepen. Van mij.
Fluiten is niet galant?
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:58:46 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_148734538
quote:
15s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:57 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Fluiten is niet galant?
Nah.... niet echt... maar bouwvakkers vind ik lief dus die mogen dat.
pi_148734688
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nah.... niet echt... maar bouwvakkers vind ik lief dus die mogen dat.
Eehm, ik bouw ook vakken vol. :@
pi_148734874
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

:?
Je zit nog in het versier-stadium. -O-
Dat ligt eraan wat je bedoelt, maar ik had het niet over het versierstadium overigens, hehe.
pi_148736452
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb het zelden gevraag aan een meisje die bezig was met haar werk.
4 jaar terug werkte ik ook achter de kassa en werd vaak versierd en werd er naar mijn nummer gevraagd, nummers achtergelaten enzo.. alleen bij 1 persoon ben ik erin meegegaan en ben met hem gaan daten, maar hij deed dan ook echt zijn best en bleef proberen. Die jongen is nu nog steeds mijn vriend O+
pi_148736496
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 01:23 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

4 jaar terug werkte ik ook achter de kassa en werd vaak versierd en werd er naar mijn nummer gevraagd, nummers achtergelaten enzo.. alleen bij 1 persoon ben ik erin meegegaan en ben met hem gaan daten, maar hij deed dan ook echt zijn best en bleef proberen. Die jongen is nu nog steeds mijn vriend O+
Haha, luister eens, ik doe het niet bij elk kassameisje dat ik knap vind of die even vriendelijk lacht maar deze is het een ander soort lach, beetje verlegen bepaalde spanning aankijken ook al sta ik niet recht voor haar neus, en dat werd ook al tegen mij gezegd voordat ik er echt op begon te letten.

Maar ik ben blij voor jou in ieder geval :) :).
pi_148736601
Dit wordt helemaal niks :')
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_148736639
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 01:31 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dit wordt helemaal niks :')
Onzin, heb vertrouwen, als er iemand een enorme charmeur is dan ben ik het wel dus.
pi_148736723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 01:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Haha, luister eens, ik doe het niet bij elk kassameisje dat ik knap vind of die even vriendelijk lacht maar deze is het een ander soort lach, beetje verlegen bepaalde spanning aankijken ook al sta ik niet recht voor haar neus, en dat werd ook al tegen mij gezegd voordat ik er echt op begon te letten.

Maar ik ben blij voor jou in ieder geval :) :).
Dat klinkt wel goed toch, er is dus blijkbaar chemie tussen jullie ;)

Ik zou zeggen blijf proberen als je haar echt leuk vindt, niet gelijk opgeven als ze de eerste keer nee zegt :P

(Tips vanuit mijn ervaring: mijn vriend liet eerst zijn nummer achter, heb ik niet gebeld. Daarna bleef hij komen, expres mijn rij kiezen, grappig kletsen. Uiteindelijk heeft hij mij een keer opgewacht na werktijd om mijn nummer te vragen en ik vond hem toen wel te cute om dat te weigeren :P )
pi_148736810
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 01:39 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Ik zou zeggen blijf proberen als je haar echt leuk vindt, niet gelijk opgeven als ze de eerste keer nee zegt :P

(Tips vanuit mijn ervaring: mijn vriend liet eerst zijn nummer achter, heb ik niet gebeld. Daarna bleef hij komen, expres mijn rij kiezen, grappig kletsen. Uiteindelijk heeft hij mij een keer opgewacht na werktijd om mijn nummer te vragen en ik vond hem toen wel te cute om dat te weigeren :P )
Mooi dank en ik zal je op de hoogte proberen te houden van de ontwikkelingen, een ervaringsdeskundige als jij, kan ik wellicht goed gebruiken ;) ;) ;) ;).
pi_148738857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Deze moet wel werken!
Je zou haast denken van wel, je moet uiteraard niet zeggen: 'Toen ik jou zag was het de jackpot!' Zoveel hebben ze uiteraard niet in kas. :P
pi_148740305
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 01:39 schreef Wondertjex het volgende:

[..]

Wat een psycho. Beter wacht je geen kassameisjes op na hun werk :')
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_148740665
Gewoon aan haar vragen of ze nog XXXXXL condooms hebben B-)
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_148741249
Gegarandeerde awkwardness. Doe het niet. :N
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_148741688
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:01 schreef Klokov het volgende:

[..]

Als je dat gelijk doet, is het inderdaad weird en komt beetje stalkerig over, maar na een aantal weken laten blijken dat je haar leuk vindt en wanneer je merkt dat zij jou stiekem ook beetje leuk begint te vinden, is het best mogelijk :P

Hoe moet je anders een nummer scoren, ik had moeilijk aan de kassa mijn nummer kunnen geven, waar er altijd mensen bij zijn en in de rij staan :P
pi_148741692
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Pixxie. het volgende:
Kom je hier vaker :') Als ik achter de kassa had gezeten had ik je eroverheen getrokken en een cola fles in je strot gedouwd

Maar succes! ^O^ je kan het enzo
hehe ,

ik zeg altijd wat ruik je lekker , meestal zeggen ze hi hi , en daarna zeg ik bitch vanavond ruik je naar sperma..

werkt altijd
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_148742586
edit laat maar die hou ik lekker voor mezelf

[ Bericht 77% gewijzigd door PendingApproval op 16-01-2015 11:35:52 ]
  vrijdag 16 januari 2015 @ 11:39:35 #70
439239 EenBeetjeVanAlles
Beetje van dit, Beetje van dat
pi_148742798
Hou ons op de hoogte :)
I think careers are a 20th century invention and I don't want one
pi_148743952
Ik heb drie jaar achter zo'n kassa gezeten en ik vond het er altijd wel kansloos uitzien als gasten mijn collega's probeerden te versieren. Het is geen ideale plek voor los contact. Je kan hooguit de status van bekend koppie / vaste klant bereiken, maar ik geloof dat maar weinig mannen een vrouw neuken bij wie ze eerst hun blikjes Redbull afrekenden.
Copthorne 2.0
pi_148762245
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:55 schreef Thezappa het volgende:

[..]

hehe ,

ik zeg altijd wat ruik je lekker , meestal zeggen ze hi hi , en daarna zeg ik bitch vanavond ruik je naar sperma..

werkt altijd
_O-
pi_148762793
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Pixxie. het volgende:
Kom je hier vaker :') Als ik achter de kassa had gezeten had ik je eroverheen getrokken en een cola fles in je strot gedouwd

Maar succes! ^O^ je kan het enzo
Nou nou nou.

Vurig hoor.
pi_148775527
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:01 schreef Klokov het volgende:

[..]

Er loopt een hele dunne lijn tussen romanticus en potentiële seksueel delinquent.
pi_148776184
ni hao awesome
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')