Ja! Sterker nog: eigenlijk moet dat default zijn in jouw systeem. Tenzij je bouwvakker bent, dan mag je fluiten en roepen. Van mij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:53 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Tss, ik betaal me krom, moet ik nog galant zijn ook.
Fluiten is niet galant?quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja! Sterker nog: eigenlijk moet dat default zijn in jouw systeem. Tenzij je bouwvakker bent, dan mag je fluiten en roepen. Van mij.
Eehm, ik bouw ook vakken vol.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nah.... niet echt... maar bouwvakkers vind ik lief dus die mogen dat.
Dat ligt eraan wat je bedoelt, maar ik had het niet over het versierstadium overigens, hehe.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Je zit nog in het versier-stadium.
4 jaar terug werkte ik ook achter de kassa en werd vaak versierd en werd er naar mijn nummer gevraagd, nummers achtergelaten enzo.. alleen bij 1 persoon ben ik erin meegegaan en ben met hem gaan daten, maar hij deed dan ook echt zijn best en bleef proberen. Die jongen is nu nog steeds mijn vriendquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb het zelden gevraag aan een meisje die bezig was met haar werk.
Haha, luister eens, ik doe het niet bij elk kassameisje dat ik knap vind of die even vriendelijk lacht maar deze is het een ander soort lach, beetje verlegen bepaalde spanning aankijken ook al sta ik niet recht voor haar neus, en dat werd ook al tegen mij gezegd voordat ik er echt op begon te letten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:23 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
4 jaar terug werkte ik ook achter de kassa en werd vaak versierd en werd er naar mijn nummer gevraagd, nummers achtergelaten enzo.. alleen bij 1 persoon ben ik erin meegegaan en ben met hem gaan daten, maar hij deed dan ook echt zijn best en bleef proberen. Die jongen is nu nog steeds mijn vriend
Dat klinkt wel goed toch, er is dus blijkbaar chemie tussen julliequote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, luister eens, ik doe het niet bij elk kassameisje dat ik knap vind of die even vriendelijk lacht maar deze is het een ander soort lach, beetje verlegen bepaalde spanning aankijken ook al sta ik niet recht voor haar neus, en dat werd ook al tegen mij gezegd voordat ik er echt op begon te letten.
Maar ik ben blij voor jou in ieder geval![]()
.
Mooi dank en ik zal je op de hoogte proberen te houden van de ontwikkelingen, een ervaringsdeskundige als jij, kan ik wellicht goed gebruikenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:39 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed toch, er is dus blijkbaar chemie tussen jullie
Ik zou zeggen blijf proberen als je haar echt leuk vindt, niet gelijk opgeven als ze de eerste keer nee zegt
(Tips vanuit mijn ervaring: mijn vriend liet eerst zijn nummer achter, heb ik niet gebeld. Daarna bleef hij komen, expres mijn rij kiezen, grappig kletsen. Uiteindelijk heeft hij mij een keer opgewacht na werktijd om mijn nummer te vragen en ik vond hem toen wel te cute om dat te weigeren)
Je zou haast denken van wel, je moet uiteraard niet zeggen: 'Toen ik jou zag was het de jackpot!' Zoveel hebben ze uiteraard niet in kas.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deze moet wel werken!
Wat een psycho. Beter wacht je geen kassameisjes op na hun werkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 01:39 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed toch, er is dus blijkbaar chemie tussen jullie
Ik zou zeggen blijf proberen als je haar echt leuk vindt, niet gelijk opgeven als ze de eerste keer nee zegt
(Tips vanuit mijn ervaring: mijn vriend liet eerst zijn nummer achter, heb ik niet gebeld. Daarna bleef hij komen, expres mijn rij kiezen, grappig kletsen. Uiteindelijk heeft hij mij een keer opgewacht na werktijd om mijn nummer te vragen en ik vond hem toen wel te cute om dat te weigeren)
Als je dat gelijk doet, is het inderdaad weird en komt beetje stalkerig over, maar na een aantal weken laten blijken dat je haar leuk vindt en wanneer je merkt dat zij jou stiekem ook beetje leuk begint te vinden, is het best mogelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat een psycho. Beter wacht je geen kassameisjes op na hun werk
hehe ,quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Pixxie. het volgende:
Kom je hier vakerAls ik achter de kassa had gezeten had ik je eroverheen getrokken en een cola fles in je strot gedouwd
Maar succes!je kan het enzo
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hehe ,
ik zeg altijd wat ruik je lekker , meestal zeggen ze hi hi , en daarna zeg ik bitch vanavond ruik je naar sperma..
werkt altijd
Nou nou nou.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Pixxie. het volgende:
Kom je hier vakerAls ik achter de kassa had gezeten had ik je eroverheen getrokken en een cola fles in je strot gedouwd
Maar succes!je kan het enzo
Er loopt een hele dunne lijn tussen romanticus en potentiële seksueel delinquent.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat een psycho. Beter wacht je geen kassameisjes op na hun werk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |