Alles is uitgesloten dus definitieve diagnose is cvsquote:Op zondag 11 januari 2015 21:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Nu gaat mobiel kwoten zo kut
Maar Q ga ze nog verder kijken of blijft het hier bij?
Klotequote:Op zondag 11 januari 2015 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alles is uitgesloten dus definitieve diagnose is cvs
Jup. But like I said: Er zijn ergere dingen.quote:
Je moet je sporten er niet aftrekken.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Lotusss het volgende:
Samenvatting van vandaag:
- Bmr = 1850 Kcal
- Binnengekregen = 1383 Kcal (hou het bij via Fatsecret)
- Wandeling = -500 Kcal (RunKeeper)
Netto dus 883 Kcal overgehouden.
Is dit ok? Te weinig?
Kloptquote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. But like I said: Er zijn ergere dingen.
Ok, maar dan nog. Met een (geschat) Bmr van 1850, is 1383 Kcal dan ok?quote:
Trustuhquote:Op zondag 11 januari 2015 21:53 schreef Qwea het volgende:
Ik ga slapen. Ik mag me morgen een uur eerder bij de fysio voor PT melden want we gaan nieuw schema maken![]()
trust
500 kcal eronder is volgens mij helemaal niet raar. Kijken wat de weegschaal zegt, gaat het te hard kun je altijd wat opschroevenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog. Met een (geschat) Bmr van 1850, is 1383 Kcal dan ok?
Er moet 35 kg af en ik ga trouwen in augustus. Dan kan het niet hard genoeg gaanquote:Op zondag 11 januari 2015 21:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
500 kcal eronder is volgens mij helemaal niet raar. Kijken wat de weegschaal zegt, gaat het te hard kun je altijd wat opschroeven
Lijkt mij erg weinig?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn bmr is inclusief pal-waarde. Ik voer normaliter bijna geen flikker uit elke dag. Met de auto naar mijn kantoorbaan en mijn vriend doet 90% van het huishouden want hij zit helaas thuis. Dus, 1850 klopt wel redelijkquote:Op zondag 11 januari 2015 23:06 schreef xuryah het volgende:
[..]
Lijkt mij erg weinig?
Hoe lang ben je en wat is je gewicht, als ik vragen mag?
BMR is wat je nodig hebt als je alleen maar de hele dag ligt. Ik neem aan dat je ook wel wat beweegt, dus er moet eigenlijk een PAL-waarde bij berekend worden (hoe actief je bent).. en onder die uiteindelijke behoefte (met PAL erbij dus) mag je best wel 500 kcal zitten. Ik weet niet of je dat al gedaan had?
De gemiddelde Nederlander heeft iig een PAL-waarde tussen de 1.4 en 1.6
Je BMR vermenigvuldig je dan met 1.6
Maar aangezien ik je niet ken en niet weet hoe actief je bent, neem ik een PAL waarde van 1.4 voor je. Dit betekend dat je zittend werk doet en in je vrije tijd niet veel beweegt.
Dus ik kom op een energiebehoefte van 2590 kcal voor jou..
Dan is een te kort van 1207 kcal is vrij veel ja. Te veel dus, als je het mij vraagt.
Als je meer beweegt en dus je PAL waarde hoger is, wordt je te kort alleen maar groter.
Grapje toch hoop ik? Die 35kg heeft er jaren over gedaan om eraan te komen en die moet er nu in een halfjaar af? Ik bedoel, met een flink crash dieet lukt het je vast maar dan zit er gegarandeerd na je huwelijksreis alweer >5kg aan.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er moet 35 kg af en ik ga trouwen in augustus. Dan kan het niet hard genoeg gaan
Ik viel ong 1kg per week af op een gezonde wijze.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Grapje toch hoop ik? Die 35kg heeft er jaren over gedaan om eraan te komen en die moet er nu in een halfjaar af? Ik bedoel, met een flink crash dieet lukt het je vast maar dan zit er gegarandeerd na je huwelijksreis alweer >5kg aan.
0.5kg per week is ongeveer het maximale gewichtsverlies wat de meeste mensen op een gezonde manier kunnen halen, zonder spieren te verbranden, zonder cruciale voedingsstoffen te missen en zonder dat het lichaam in de 'spaarstand' gaat. 1200 kcal lijkt mij ook nooit genoeg om 3 fatsoenlijke maaltijden met nog wat tussendoortjes te eten. Waarom begin je niet bij de basis, geen frisdrank, geen snoep/koek/chips en wat kleinere porties? Zorg dat je een stevig ontbijt binnenkrijgt, 's middags een goede lunch maar niet teveel en zoek voor het avondeten een kleiner bord uit dan je normaal altijd had en spreek met jezelf af dat je alleen dat bord één keer volschept. Dan nog wat kwark/fruit/noten tussendoor en klaar. Zo zal je alles binnenkrijgen wat je nodig hebt en rustig afvallen, zonder te hoeven crashen.
Scheelt mij typenquote:Op maandag 12 januari 2015 07:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Grapje toch hoop ik? Die 35kg heeft er jaren over gedaan om eraan te komen en die moet er nu in een halfjaar af? Ik bedoel, met een flink crash dieet lukt het je vast maar dan zit er gegarandeerd na je huwelijksreis alweer >5kg aan.
0.5kg per week is ongeveer het maximale gewichtsverlies wat de meeste mensen op een gezonde manier kunnen halen, zonder spieren te verbranden, zonder cruciale voedingsstoffen te missen en zonder dat het lichaam in de 'spaarstand' gaat. 1200 kcal lijkt mij ook nooit genoeg om 3 fatsoenlijke maaltijden met nog wat tussendoortjes te eten. Waarom begin je niet bij de basis, geen frisdrank, geen snoep/koek/chips en wat kleinere porties? Zorg dat je een stevig ontbijt binnenkrijgt, 's middags een goede lunch maar niet teveel en zoek voor het avondeten een kleiner bord uit dan je normaal altijd had en spreek met jezelf af dat je alleen dat bord één keer volschept. Dan nog wat kwark/fruit/noten tussendoor en klaar. Zo zal je alles binnenkrijgen wat je nodig hebt en rustig afvallen, zonder te hoeven crashen.
En dat is er ook af gebleven?quote:Op maandag 12 januari 2015 07:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik viel ong 1kg per week af op een gezonde wijze.
En bij wat je zegt, is het zelfs mogelijk om op 1200 kcal per dag te komen. Ook dan kan je nog redelijk wat eten.. Alleen het is idd voor de meeste mensen te weinig.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zaaltraining, verschilt een beetje per trainer of daar ook veel hardlopen bij zit of niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:30 schreef Qwea het volgende:
Ik had een nieuw eetschema gemaakt waar ik vandaag me zou beginnen... Ik stel het nog wel even uit want ik ben best gewend aan mijn huidige![]()
![]()
Vandaag weer hardlopen, tramposa?
Alles kan, maar houd je dat jaren vol? Want dat zal moeten om dat gewicht eraf te houden, als het er op zo'n manier is afgegaan..quote:Op maandag 12 januari 2015 07:31 schreef Nammie het volgende:
[..]
En bij wat je zegt, is het zelfs mogelijk om op 1200 kcal per dag te komen. Ook dan kan je nog redelijk wat eten.. Alleen het is idd voor de meeste mensen te weinig.
Oi. Dat ken ik en dat zuigtquote:Op maandag 12 januari 2015 07:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zaaltraining, verschilt een beetje per trainer of daar ook veel hardlopen bij zit of niet.
Mijn benen doen nog steeds een beetje raar, vannacht ook niet lekker geslapen door 'restless legs'. Geen idee waarom ze zo moeilijk doen.. nouja.
Jazeker! Ik denk dat iedereen zoveel kan afvallen als je van een ongezond eetpatroon naar een gezond eetpatroon stapt. Ik at ook echt alleen maar ongezond, dus ik denk dat het normaal is geweest dat ik zoveel afviel. Alleen op een gegeven moment ging het -1 kilo per 2-3 weken. En ik had officieel 10kg overgewicht, dus geen obese ofzoquote:Op maandag 12 januari 2015 07:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En dat is er ook af gebleven?
Kijk, natuurlijk kan het in het begin wat sneller gaan omdat je ook maaginhoud en vocht verliest, maar een kilo vet verliezen is 9000 kcal méér verbranden dan je inneemt. Om dat in één week te doen betekent meer dan 1000 dagelijks tekort, dat is in mijn ogen niet gezond.
Hmm mwah, die zou het los kunnen masseren maar het is niet dat de spieren vast zitten of zo, ze zijn gewoon slecht hersteld. Gaat wel weer over.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oi. Dat ken ik en dat zuigtfysio een optie? Of werkt dat niet bij je?
Sommige mensen wel denk ik? Je hebt hele kleine mensen bijv, die hebben al minder nodig. Ik ben van plan om het aantal calorieën te verhogen uiteindelijk naar wat ik officieel nodig heb. Jullie niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 07:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Alles kan, maar houd je dat jaren vol? Want dat zal moeten om dat gewicht eraf te houden, als het er op zo'n manier is afgegaan..
Dat is toch vreemd? Heb je in het verleden veel gedieet?quote:Op maandag 12 januari 2015 07:49 schreef Lotusss het volgende:
Ik neem nooit frisdrank, hou niet van zoet of chips en ik eet verder redelijk gezond, meestal rond 1800 Kcal en vrijwel nooit uitschieters van boven de 2300 Kcal (waar ik volgens jou al van zou moeten afvallen).
Verder na een halfjaar sporten geen kut afgevallen, na 2 maanden diëtiste (moest blijven op 1600 Kcal per dag, minimaal helft = groente) kwam ik in 3 weken tijd 3 kg aan.
Bloedwaarden zijn prima.
Vertel eens La_Tramposa, ik ben nu een jaar bezig om "gezond" te leven (muv laatste 2 mnd ivm privé omstandigheden) en ik val niks af,behalve bij een zeer laag calorisch dieet, wat zeer moeilijk vol te houden is in stressvolle tijden.
Ik hoop dat je nu wat meer informatie hebt en ook snapt waarom het zo verdomd frustrerend is dat ik niks kwijtraakt.
Ik snap dat dat frustrerend is, maar ik ben geen dietiste dus ik kan niet inzien wat er nou precies bij jou foutgaat. Wel is het zo dat groenten heel veel vezels bevatten en daardoor vocht vasthouden, het zou kunnen zijn dat je daardoor tijdelijk zwaarder bent geworden. Ik denk dat 3 weken te kort is om daar echt conclusies over te trekken.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:49 schreef Lotusss het volgende:
Ik neem nooit frisdrank, hou niet van zoet of chips en ik eet verder redelijk gezond, meestal rond 1800 Kcal en vrijwel nooit uitschieters van boven de 2300 Kcal (waar ik volgens jou al van zou moeten afvallen).
Verder na een halfjaar sporten geen kut afgevallen, na 2 maanden diëtiste (moest blijven op 1600 Kcal per dag, minimaal helft = groente) kwam ik in 3 weken tijd 3 kg aan.
Bloedwaarden zijn prima.
Vertel eens La_Tramposa, ik ben nu een jaar bezig om "gezond" te leven (muv laatste 2 mnd ivm privé omstandigheden) en ik val niks af,behalve bij een zeer laag calorisch dieet, wat zeer moeilijk vol te houden is in stressvolle tijden.
Ik hoop dat je nu wat meer informatie hebt en ook snapt waarom het zo verdomd frustrerend is dat ik niks kwijtraakt.
Nee dat is op zich nog te doen, maar daarmee val je dus ongeveer 1kg per 18 dagen af in theorie, dus dan moet je niet verwachten dat het veel sneller gaat dan dat. De eerste 3, 4 kg misschien omdat je veel vocht en maaginhoud kwijtraakt, maar dat is geen vetverlies.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Gaat hier snel op z'n vroege maandagochtend![]()
Maar 500 kcal onder BMR gaan zitten is toch niet zo laag? Of zie ik dat nou verkeerd.
Niet bewust. 9 jaar geleden heb ik door stress 3 maanden lang niet kunnen eten. Ben toen 13 kg afgevallen in die 3 mnd. Daarna nooit gedieet, wel gezonder gaan eten (zeker toen ik op mijzelf ging wonen!).quote:Op maandag 12 januari 2015 07:53 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat is toch vreemd? Heb je in het verleden veel gedieet?
Meestal is het 200 ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2015 07:50 schreef CrunchySelf het volgende:
Gaat hier snel op z'n vroege maandagochtend![]()
Maar 500 kcal onder BMR gaan zitten is toch niet zo laag? Of zie ik dat nou verkeerd.
Sowieso is 3kg aankomen in 3 weken op 1600kcal onmogelijkquote:Op maandag 12 januari 2015 07:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik snap dat dat frustrerend is, maar ik ben geen dietiste dus ik kan niet inzien wat er nou precies bij jou foutgaat. Wel is het zo dat groenten heel veel vezels bevatten en daardoor vocht vasthouden, het zou kunnen zijn dat je daardoor tijdelijk zwaarder bent geworden. Ik denk dat 3 weken te kort is om daar echt conclusies over te trekken.
Lijstjes gaan goed he?quote:Op maandag 12 januari 2015 07:52 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje:
- O: 2 volkoren, 1 met kipfilet, 1 met jam;
- T: banaan, handje nootjes;
- L: 4 volkoren, 2 met grilworst, 2 met kaas;
- T: 2 mandarijnen, handje nootjes of kwark. Voor het laatste moet ik naar de winkel.
- D: AGV;
- S: 40min cardio + KT;
- T: Whey Shake.
Zij vond het iig heel raar en kon niet uitleggen waarom dat was. Bovendien kon ik gewoon helemaal niks goed doen. Als ik een keer gewone kaas nam ipv slankie (maar wel binnen de 1600 bleef incl helft groente!) dan werd me zo'n ontzettend schuldgevoel aangepraat. En zij was zo'n typetje dat altijd maatje 34 is geweest...quote:Op maandag 12 januari 2015 08:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sowieso is 3kg aankomen in 3 weken op 1600kcal onmogelijkZal wel vocht oid geweest zijn.
D :quote:Op maandag 12 januari 2015 08:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Hier:
O: gekookt ei, spinazie-paksoi-appel-smoothie, magere yoghurt met kersen en havermout
T: banaan en mandarijn
L: 4 boterhammen, met ham en huttenkase
T: doosje rozijntjes en appel
D: linzen-pasta-worstjes stoofpot (die nog steeds niet op is, mijn vriend had zaterdag een hele zak pasta erdoorheen gegooid)
S: zaaltraining +- 90 minuten
Mja het was verse pasta dus anders moest het weg. Wel een lekker gerecht hoor, dus ik vind het niet zo erg om het 3 dagen achter elkaar te eten. En havermout is echt mijn grote liefde! Huttenkase vind ik soms heel lekker en soms heel viesquote:Op maandag 12 januari 2015 08:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
D :Waarom een hele zak?
![]()
Ik heb respect voor jullie met jullie pure havermoutOoh en ook huttenkase... ik krijg het niet weg
![]()
Je smoothie klinkt overigens wel fucking awesome.
Lol. Slechte dietiste. Wat ben ik dan blij met de mijne. Ook maatje 34 maar ook triatleetquote:Op maandag 12 januari 2015 08:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zij vond het iig heel raar en kon niet uitleggen waarom dat was. Bovendien kon ik O gewoon helemaal niks goed doen. Als ik een keer gewone kaas nam ipv slankie (maar wel binnen de 1600 bleef incl helft groente!) dan werd me zo'n ontzettend schuldgevoel aangepraat. En zij was zo'n typetje dat altijd maatje 34 is geweest...
Geen goede ervaring iig. Erg demotiverend.
Ooh maar het was ook geen veroordeling hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 08:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja het was verse pasta dus anders moest het weg. Wel een lekker gerecht hoor, dus ik vind het niet zo erg om het 3 dagen achter elkaar te eten. En havermout is echt mijn grote liefde! Huttenkase vind ik soms heel lekker en soms heel vies
Ok, dat is niet raar. Had altijd in mijn hoofd 0,5kg per week is gezondquote:Op maandag 12 januari 2015 08:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee dat is op zich nog te doen, maar daarmee val je dus ongeveer 1kg per 18 dagen af in theorie, dus dan moet je niet verwachten dat het veel sneller gaat dan dat. De eerste 3, 4 kg misschien omdat je veel vocht en maaginhoud kwijtraakt, maar dat is geen vetverlies.
Duidelijk.quote:
Spiegeleiquote:Op maandag 12 januari 2015 08:07 schreef Qwea het volgende:
Oooh, goddelijk... spiegel ei maken, je brood om de dooier weg eten... dan het laatste hapje met hele dooierFucks. En dat op maandag ochtend
Jaquote:
Paksoi ken ik niet, gegoogled. Ziet eruit als gewoon sla, is dat het ook?quote:
Nee totaal niet, smaakt meer als kool of zo. Lekker door oosterse wokgerechten of zo!quote:Op maandag 12 januari 2015 08:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Paksoi ken ik niet, gegoogled. Ziet eruit als gewoon sla, is dat het ook?
Tijd voor macro'squote:Op maandag 12 januari 2015 08:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok, dat is niet raar. Had altijd in mijn hoofd 0,5kg per week is gezond.
[..]
Duidelijk.
[..]
Spiegelei, dat moet ik weer eens maken
[..]
JaDoordeweeks perfect, geen zin in andere dingen. In het weekend eet ik geen T, maar iets kcal rijkere lunch en D. Ook kunnen er volgens mij wel wat meer eiwitten in, dat moet ik nog eens uitrekenen.
[..]
Paksoi ken ik niet, gegoogled. Ziet eruit als gewoon sla, is dat het ook?
Wel een hartnekkige danquote:Op zondag 11 januari 2015 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is een fabel. Caf zorgt er voor dat je vaker moet zeiken.
Niet gewogen, maar zo een standaard stukje van, wat zal het zijn, 3 cm bij 1 cm bij 1 cm.....quote:Op zondag 11 januari 2015 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]baklava
puur suiker. Hoeveel was je stukje?
Volgens mij is bij vrouwen het advies nooit onder de 1300 te komenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een week aan het kwakkelen alweer. Kindjes ook ziekjes, vrouw gisteren ook al....quote:Op maandag 12 januari 2015 09:37 schreef sandertjuh het volgende:
Ik denk dat ik ziek begin te worden.
Voelde het gisteravond al een beetje toen ik in bed lagSlecht geslapen, veel gezweet en raar gedroomd. Nu voel ik me futloos en slapjes.
Dit zijn voor mij altijd dé voortekenen dat ik ziek ga worden
Zou het door dit rare weer komen? Hoor wel meer mensen die ziek zijn. Als je nou zo ziek bent dat je niet uit bed kunt komen kan je het tenminste goed uitzieken.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een week aan het kwakkelen alweer. Kindjes ook ziekjes, vrouw gisteren ook al....
Beterschap!
Op school van de kids had de juf het er over dat het heerste in ieder geval. En schijnt hartnekkig te zijn ook, sommige kindjes zijn ruim een week thuis al....quote:Op maandag 12 januari 2015 09:42 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zou het door dit rare weer komen? Hoor wel meer mensen die ziek zijn. Als je nou zo ziek bent dat je niet uit bed kunt komen kan je het tenminste goed uitzieken.
Met kwakkelen ga ik toch vaak wel gewoon werken enz wat er voor zorgt dat je er weken mee loopt![]()
Jij ook beterschap!
Als je dagelijks 500 kcal tekort hebt, duurt het 18 dagen tot je 1kg aan vet hebt verbrand dus zal je ongeveer 300 gram per week verliezen. Maar meer dan 500 kcal onder onderhoud zou ik zeker niet doen in het begin, slow and steady wins the race!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:41 schreef sanger het volgende:
Nu begin ik dus te twijfelen of ik mijn BMR berekening wel juist geinterpreteerd heb...
Ik kom zelf op ongeveer 2.000. Ik ben er vanuit gegaan dat dat zonder enige activiteit is. Ik heb een kantoorbaan en doe naast sporten weinig echt inspannende activiteiten.
Wat is dan mijn onderhoud? Ik ben uitgegaan van 2.300 ongeveer. Met mijn dagelijkse lijstjes probeer ik op 1.800 uit te komen, en dus 500 onder onderhoud te zitten. Ik wil hiermee min ca. 0.5 kg per week afvallen.
Doe ik het nu op de juiste manier of???
Koop een goeie weegschaal?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef sanger het volgende:
En vanmorgen weer gewogen... Misschien ook eens tijd voor een verse weegschaal denk ik....
Ik stap uit bed en weeg me; 93,4
Ik doe mijn dagelijkse ochtendritueel, plassen, douchen, scheren etc. Alleen al door het legen van de blaas verwacht je lichter te zijn toch? Stap op de weegschaal; 94,4![]()
Ik stap er 5 minuten later weer op; 93,6
Ehhh......
Ik heb ik totaal 5 keer gewogen, de hoogte en laagste waarde weggelaten en van de rest het gemiddelde genomen (statistisch verantwoord zeg maar). Gemiddeld kom ik dan op 93,5 => 0,9 minder dan vorige week
Enne, lijstje voor vandaag:"
O: 300 ml yoghurt met 1 banaan + kapje volkorenbrood (50 gram ipv 35) met 22 gram jam.
T: appeltje (kleintje)
L: 4 sesamgranen, twee met kipfilet 15 gram per snee brood / twee met runderrookvlees 12,5 gram per snee
T: kiwitje (als hij niet verplettert is in mijn tas net)
D: AGV, heb trek in gekookte aardappelen met broccoli ofzo. En filetlapje ofzo.
T: heb nog Topvit kwark staan (perzik/vanille) ca. 250 ml. Had minder kcal en vetten dan de magere variant overigens....
Dit is serieus echt hemels.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:07 schreef Qwea het volgende:
Oooh, goddelijk... spiegel ei maken, je brood om de dooier weg eten... dan het laatste hapje met hele dooierFucks. En dat op maandag ochtend
Staat je weegschaal wel recht?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef sanger het volgende:
En vanmorgen weer gewogen... Misschien ook eens tijd voor een verse weegschaal denk ik....
Ik stap uit bed en weeg me; 93,4
Ik doe mijn dagelijkse ochtendritueel, plassen, douchen, scheren etc. Alleen al door het legen van de blaas verwacht je lichter te zijn toch? Stap op de weegschaal; 94,4![]()
Ik stap er 5 minuten later weer op; 93,6
Ehhh......
Ik heb ik totaal 5 keer gewogen, de hoogte en laagste waarde weggelaten en van de rest het gemiddelde genomen (statistisch verantwoord zeg maar). Gemiddeld kom ik dan op 93,5 => 0,9 minder dan vorige week
Enne, lijstje voor vandaag:"
O: 300 ml yoghurt met 1 banaan + kapje volkorenbrood (50 gram ipv 35) met 22 gram jam.
T: appeltje (kleintje)
L: 4 sesamgranen, twee met kipfilet 15 gram per snee brood / twee met runderrookvlees 12,5 gram per snee
T: kiwitje (als hij niet verplettert is in mijn tas net)
D: AGV, heb trek in gekookte aardappelen met broccoli ofzo. En filetlapje ofzo.
T: heb nog Topvit kwark staan (perzik/vanille) ca. 250 ml. Had minder kcal en vetten dan de magere variant overigens....
Ja!! Dat die dooier dan zo in je mond stuk gaatquote:
Of het 100% waterpas is durf ik niet te zeggen, maar zet hem op 1 tegel in de badkamer. Niet op tapijt ofzo.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!! Dat die dooier dan zo in je mond stuk gaat
Ja, misschien toch maar vervangenquote:
Volgens myfitnesspal zou ik dan ca. 0,5 kg per week moeten wegwerken. Ik wil alleen inderdaad niet veel lager gaan zittenquote:Op maandag 12 januari 2015 09:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je dagelijks 500 kcal tekort hebt, duurt het 18 dagen tot je 1kg aan vet hebt verbrand dus zal je ongeveer 300 gram per week verliezen. Maar meer dan 500 kcal onder onderhoud zou ik zeker niet doen in het begin, slow and steady wins the race!
je ziet het vanzelf toch? Probeer er eens 2 maanden aan vast te houden..quote:Op maandag 12 januari 2015 10:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens myfitnesspal zou ik dan ca. 0,5 kg per week moeten wegwerken. Ik wil alleen inderdaad niet veel lager gaan zitten
Nieuwe kost geen reet. Vervang eersr ff de batterij btwquote:
4 weken zou he het al moeten zien.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
je ziet het vanzelf toch? Probeer er eens 2 maanden aan vast te houden..
Hmmja maar als je na 4 weken nog niets ziet hoeft dat nog niet per se aan het eetschema te liggen..quote:
Q, ik kwam dit tegen: http://www.chiropraktijkrijswijk.nl/idxa-total-bodyscan/quote:
Ja, maar probleem was dat ik voorheen niets zag gebeurenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
je ziet het vanzelf toch? Probeer er eens 2 maanden aan vast te houden..
Ga wel effe pielenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nieuwe kost geen reet. Vervang eersr ff de batterij btw
FF stouwen dan, kom op je hebt de kcal nodig voor het herstelquote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef sandertjuh het volgende:
Krijg zelfs geen hap door m'n keelZielig ben ik he?
Eensquote:Op maandag 12 januari 2015 10:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmmja maar als je na 4 weken nog niets ziet hoeft dat nog niet per se aan het eetschema te liggen..
Even kijken...quote:Op maandag 12 januari 2015 10:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q, ik kwam dit tegen: http://www.chiropraktijkrijswijk.nl/idxa-total-bodyscan/
Is een body scan met een of andere apparaat die precies per lichaamsdeel het vetpercentage kan meten. Kost iets van ¤35 per keer, bijv. hier http://www.lifechiropractie.nl/idxa/idxa-tarieven/
Iets voor jou?
*aait*quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef sandertjuh het volgende:
Krijg zelfs geen hap door m'n keelZielig ben ik he?
Thee met honing!quote:Op maandag 12 januari 2015 14:18 schreef sandertjuh het volgende:
Bij gebrek aan keelsnoepjes, dropjes enzovoorts heb ik maar een blikje cola gepakt. Werkt goddelijk en verzachtend voor je keel.. ook al is het maar een uurtje
http://forum.dutchbodybui(...)x20.html#post8930012quote:Op maandag 12 januari 2015 16:18 schreef sandertjuh het volgende:
Als ik zo thuis ben neem ik een heerlijke heet badje! Om vervolgens lekker m'n bedje in te duiken. Hopelijk ben ik dan morgen weer helemaal het mannetje
Honingquote:Op maandag 12 januari 2015 14:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Thee met honing!
Ik heb net 2 boterhammen weg moeten gooien want de ham was zuur, bah. Gelukkig had ik goed ontbeten en heb ik nu niet enorme honger.
Tonijn, pijnboompitjes en wat kappertjes erin.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Honing
Zure ham
Iemand overigens nog tips voor een lekkere salade? Ik heb donderdag een etentje en ik maak Tiramisu en evt een salade. Maar ik ben niet van de salades... nooit gemaakt
Kappersquote:Op maandag 12 januari 2015 17:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Tonijn, pijnboompitjes en wat kappertjes erin.
Deze wil ik van de week maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Honing
Zure ham
Iemand overigens nog tips voor een lekkere salade? Ik heb donderdag een etentje en ik maak Tiramisu en evt een salade. Maar ik ben niet van de salades... nooit gemaakt
Lijkt me een erg machtige salade als bijgerecht voor bij de lasgnequote:Op maandag 12 januari 2015 17:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze wil ik van de week maken.
http://pinchofyum.com/moroccan-salad-cilantro-orange-dressing
Ja, daar is ie denk ik ook niet zo geschikt voor, maar ik was dusdanig blij met het vinden van deze salade dat ik m met de hele wereld wil delen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me een erg machtige salade als bijgerecht voor bij de lasgnemaar wel lekker
Daar zou ik echt serieus ongelooflijk kut door voelen! Dan kwam mijn avond niet meer goedquote:Op maandag 12 januari 2015 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een garnalenbisque gekocht van de kleinste soepwinkel. Supersmerig!
Dus ik heb de garnaaltjes opgegeten die ik er als garnering bij had gekocht. En een pistolet
Ja, ik vond het ook echt kut. En normaal betekend dat dan ook dat de avond niet meer goed komt. Tot nu toe wel. Scheelde ook dat ik een dik uur van huis was.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar zou ik echt serieus ongelooflijk kut door voelen! Dan kwam mijn avond niet meer goed
Salade.. jeetje altijd zoveel keuze.
Iig : ijsbergsla, rauwe paprika, augurk, zilverui, rauw ui, komkommer, tomaat...
Nou en dan mag je het zelf verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |