Wel een hartnekkige danquote:Op zondag 11 januari 2015 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is een fabel. Caf zorgt er voor dat je vaker moet zeiken.
Niet gewogen, maar zo een standaard stukje van, wat zal het zijn, 3 cm bij 1 cm bij 1 cm.....quote:Op zondag 11 januari 2015 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]baklava
puur suiker. Hoeveel was je stukje?
Volgens mij is bij vrouwen het advies nooit onder de 1300 te komenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog. Met een (geschat) Bmr van 1850, is 1383 Kcal dan ok?
Ik ben al ruim een week aan het kwakkelen alweer. Kindjes ook ziekjes, vrouw gisteren ook al....quote:Op maandag 12 januari 2015 09:37 schreef sandertjuh het volgende:
Ik denk dat ik ziek begin te worden.
Voelde het gisteravond al een beetje toen ik in bed lagSlecht geslapen, veel gezweet en raar gedroomd. Nu voel ik me futloos en slapjes.
Dit zijn voor mij altijd dé voortekenen dat ik ziek ga worden
Zou het door dit rare weer komen? Hoor wel meer mensen die ziek zijn. Als je nou zo ziek bent dat je niet uit bed kunt komen kan je het tenminste goed uitzieken.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben al ruim een week aan het kwakkelen alweer. Kindjes ook ziekjes, vrouw gisteren ook al....
Beterschap!
Op school van de kids had de juf het er over dat het heerste in ieder geval. En schijnt hartnekkig te zijn ook, sommige kindjes zijn ruim een week thuis al....quote:Op maandag 12 januari 2015 09:42 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zou het door dit rare weer komen? Hoor wel meer mensen die ziek zijn. Als je nou zo ziek bent dat je niet uit bed kunt komen kan je het tenminste goed uitzieken.
Met kwakkelen ga ik toch vaak wel gewoon werken enz wat er voor zorgt dat je er weken mee loopt![]()
Jij ook beterschap!
Als je dagelijks 500 kcal tekort hebt, duurt het 18 dagen tot je 1kg aan vet hebt verbrand dus zal je ongeveer 300 gram per week verliezen. Maar meer dan 500 kcal onder onderhoud zou ik zeker niet doen in het begin, slow and steady wins the race!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:41 schreef sanger het volgende:
Nu begin ik dus te twijfelen of ik mijn BMR berekening wel juist geinterpreteerd heb...
Ik kom zelf op ongeveer 2.000. Ik ben er vanuit gegaan dat dat zonder enige activiteit is. Ik heb een kantoorbaan en doe naast sporten weinig echt inspannende activiteiten.
Wat is dan mijn onderhoud? Ik ben uitgegaan van 2.300 ongeveer. Met mijn dagelijkse lijstjes probeer ik op 1.800 uit te komen, en dus 500 onder onderhoud te zitten. Ik wil hiermee min ca. 0.5 kg per week afvallen.
Doe ik het nu op de juiste manier of???
Koop een goeie weegschaal?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef sanger het volgende:
En vanmorgen weer gewogen... Misschien ook eens tijd voor een verse weegschaal denk ik....
Ik stap uit bed en weeg me; 93,4
Ik doe mijn dagelijkse ochtendritueel, plassen, douchen, scheren etc. Alleen al door het legen van de blaas verwacht je lichter te zijn toch? Stap op de weegschaal; 94,4![]()
Ik stap er 5 minuten later weer op; 93,6
Ehhh......
Ik heb ik totaal 5 keer gewogen, de hoogte en laagste waarde weggelaten en van de rest het gemiddelde genomen (statistisch verantwoord zeg maar). Gemiddeld kom ik dan op 93,5 => 0,9 minder dan vorige week
Enne, lijstje voor vandaag:"
O: 300 ml yoghurt met 1 banaan + kapje volkorenbrood (50 gram ipv 35) met 22 gram jam.
T: appeltje (kleintje)
L: 4 sesamgranen, twee met kipfilet 15 gram per snee brood / twee met runderrookvlees 12,5 gram per snee
T: kiwitje (als hij niet verplettert is in mijn tas net)
D: AGV, heb trek in gekookte aardappelen met broccoli ofzo. En filetlapje ofzo.
T: heb nog Topvit kwark staan (perzik/vanille) ca. 250 ml. Had minder kcal en vetten dan de magere variant overigens....
Dit is serieus echt hemels.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:07 schreef Qwea het volgende:
Oooh, goddelijk... spiegel ei maken, je brood om de dooier weg eten... dan het laatste hapje met hele dooierFucks. En dat op maandag ochtend
Staat je weegschaal wel recht?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef sanger het volgende:
En vanmorgen weer gewogen... Misschien ook eens tijd voor een verse weegschaal denk ik....
Ik stap uit bed en weeg me; 93,4
Ik doe mijn dagelijkse ochtendritueel, plassen, douchen, scheren etc. Alleen al door het legen van de blaas verwacht je lichter te zijn toch? Stap op de weegschaal; 94,4![]()
Ik stap er 5 minuten later weer op; 93,6
Ehhh......
Ik heb ik totaal 5 keer gewogen, de hoogte en laagste waarde weggelaten en van de rest het gemiddelde genomen (statistisch verantwoord zeg maar). Gemiddeld kom ik dan op 93,5 => 0,9 minder dan vorige week
Enne, lijstje voor vandaag:"
O: 300 ml yoghurt met 1 banaan + kapje volkorenbrood (50 gram ipv 35) met 22 gram jam.
T: appeltje (kleintje)
L: 4 sesamgranen, twee met kipfilet 15 gram per snee brood / twee met runderrookvlees 12,5 gram per snee
T: kiwitje (als hij niet verplettert is in mijn tas net)
D: AGV, heb trek in gekookte aardappelen met broccoli ofzo. En filetlapje ofzo.
T: heb nog Topvit kwark staan (perzik/vanille) ca. 250 ml. Had minder kcal en vetten dan de magere variant overigens....
Ja!! Dat die dooier dan zo in je mond stuk gaatquote:
Of het 100% waterpas is durf ik niet te zeggen, maar zet hem op 1 tegel in de badkamer. Niet op tapijt ofzo.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!! Dat die dooier dan zo in je mond stuk gaat
Ja, misschien toch maar vervangenquote:
Volgens myfitnesspal zou ik dan ca. 0,5 kg per week moeten wegwerken. Ik wil alleen inderdaad niet veel lager gaan zittenquote:Op maandag 12 januari 2015 09:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je dagelijks 500 kcal tekort hebt, duurt het 18 dagen tot je 1kg aan vet hebt verbrand dus zal je ongeveer 300 gram per week verliezen. Maar meer dan 500 kcal onder onderhoud zou ik zeker niet doen in het begin, slow and steady wins the race!
je ziet het vanzelf toch? Probeer er eens 2 maanden aan vast te houden..quote:Op maandag 12 januari 2015 10:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens myfitnesspal zou ik dan ca. 0,5 kg per week moeten wegwerken. Ik wil alleen inderdaad niet veel lager gaan zitten
Nieuwe kost geen reet. Vervang eersr ff de batterij btwquote:
4 weken zou he het al moeten zien.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
je ziet het vanzelf toch? Probeer er eens 2 maanden aan vast te houden..
Hmmja maar als je na 4 weken nog niets ziet hoeft dat nog niet per se aan het eetschema te liggen..quote:
Q, ik kwam dit tegen: http://www.chiropraktijkrijswijk.nl/idxa-total-bodyscan/quote:
Ja, maar probleem was dat ik voorheen niets zag gebeurenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
je ziet het vanzelf toch? Probeer er eens 2 maanden aan vast te houden..
Ga wel effe pielenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nieuwe kost geen reet. Vervang eersr ff de batterij btw
FF stouwen dan, kom op je hebt de kcal nodig voor het herstelquote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef sandertjuh het volgende:
Krijg zelfs geen hap door m'n keelZielig ben ik he?
Eensquote:Op maandag 12 januari 2015 10:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmmja maar als je na 4 weken nog niets ziet hoeft dat nog niet per se aan het eetschema te liggen..
Even kijken...quote:Op maandag 12 januari 2015 10:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q, ik kwam dit tegen: http://www.chiropraktijkrijswijk.nl/idxa-total-bodyscan/
Is een body scan met een of andere apparaat die precies per lichaamsdeel het vetpercentage kan meten. Kost iets van ¤35 per keer, bijv. hier http://www.lifechiropractie.nl/idxa/idxa-tarieven/
Iets voor jou?
*aait*quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef sandertjuh het volgende:
Krijg zelfs geen hap door m'n keelZielig ben ik he?
Thee met honing!quote:Op maandag 12 januari 2015 14:18 schreef sandertjuh het volgende:
Bij gebrek aan keelsnoepjes, dropjes enzovoorts heb ik maar een blikje cola gepakt. Werkt goddelijk en verzachtend voor je keel.. ook al is het maar een uurtje
http://forum.dutchbodybui(...)x20.html#post8930012quote:Op maandag 12 januari 2015 16:18 schreef sandertjuh het volgende:
Als ik zo thuis ben neem ik een heerlijke heet badje! Om vervolgens lekker m'n bedje in te duiken. Hopelijk ben ik dan morgen weer helemaal het mannetje
Honingquote:Op maandag 12 januari 2015 14:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Thee met honing!
Ik heb net 2 boterhammen weg moeten gooien want de ham was zuur, bah. Gelukkig had ik goed ontbeten en heb ik nu niet enorme honger.
Tonijn, pijnboompitjes en wat kappertjes erin.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Honing
Zure ham
Iemand overigens nog tips voor een lekkere salade? Ik heb donderdag een etentje en ik maak Tiramisu en evt een salade. Maar ik ben niet van de salades... nooit gemaakt
Kappersquote:Op maandag 12 januari 2015 17:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Tonijn, pijnboompitjes en wat kappertjes erin.
Deze wil ik van de week maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Honing
Zure ham
Iemand overigens nog tips voor een lekkere salade? Ik heb donderdag een etentje en ik maak Tiramisu en evt een salade. Maar ik ben niet van de salades... nooit gemaakt
Lijkt me een erg machtige salade als bijgerecht voor bij de lasgnequote:Op maandag 12 januari 2015 17:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze wil ik van de week maken.
http://pinchofyum.com/moroccan-salad-cilantro-orange-dressing
Ja, daar is ie denk ik ook niet zo geschikt voor, maar ik was dusdanig blij met het vinden van deze salade dat ik m met de hele wereld wil delen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me een erg machtige salade als bijgerecht voor bij de lasgnemaar wel lekker
Daar zou ik echt serieus ongelooflijk kut door voelen! Dan kwam mijn avond niet meer goedquote:Op maandag 12 januari 2015 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een garnalenbisque gekocht van de kleinste soepwinkel. Supersmerig!
Dus ik heb de garnaaltjes opgegeten die ik er als garnering bij had gekocht. En een pistolet
Ja, ik vond het ook echt kut. En normaal betekend dat dan ook dat de avond niet meer goed komt. Tot nu toe wel. Scheelde ook dat ik een dik uur van huis was.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar zou ik echt serieus ongelooflijk kut door voelen! Dan kwam mijn avond niet meer goed
Salade.. jeetje altijd zoveel keuze.
Iig : ijsbergsla, rauwe paprika, augurk, zilverui, rauw ui, komkommer, tomaat...
Nou en dan mag je het zelf verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |