hmm beide ken ik nietquote:Op zondag 11 januari 2015 21:00 schreef Lixue het volgende:
[..]
Neeeee ik bedoel dat hier nog steeds dezelfde mensen zijn sinds de vorige keer dat ik hier was
Ik sta overigens beter bekend als Osuchi, of uh, ik had er nog een paar andere maar die weet ik niet meer haha.
quote:
dikke kale limburger..... der zit een heel nest dus denk het welquote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef Lixue het volgende:
Komen uhhh, dinges en dinges hier nog, ik weet alleen hun volle voor en achter namen dus laat ik dat maar niet doen
Die dikke kale limburger en uhhh die Italiaan, fubar of zo
Fubar is hier al heel lang niet meer geweestquote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef Lixue het volgende:
Komen uhhh, dinges en dinges hier nog, ik weet alleen hun volle voor en achter namen dus laat ik dat maar niet doen
aftakeling al begonnen?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:08 schreef Lixue het volgende:
OH JA! Dearest, Jhali en Osuchi waren mijn vorige accounts. Mijn hersenen
heb jij toen geen ban gekregen met Dearest?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:08 schreef Lixue het volgende:
OH JA! Dearest, Jhali en Osuchi waren mijn vorige accounts. Mijn hersenen
Al zeker een jaar niet meer denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fubar is hier al heel lang niet meer geweest
Omdat ik elke keer stop met fok om mijn leven te beteren, en dan begin ik weer en dan vergeet ik op welke email mijn vorige account was etcquote:Op zondag 11 januari 2015 21:10 schreef crv het volgende:
[..]
aftakeling al begonnen?
waarom heb je zoveel accounts ?
Ja, maar ook weer opgeheven.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij toen geen ban gekregen met Dearest?
ik geloof het ookquote:
dus je hebt nu al 4 keer je leven tevergeefs geprobeerd te beteren ?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:13 schreef Lixue het volgende:
Omdat ik elke keer stop met fok om mijn leven te beteren, en dan begin ik weer en dan vergeet ik op welke email mijn vorige account was etc
maar wie jij bedoelt met een dikke kale limburger zou ik niet weten.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:14 schreef Lixue het volgende:
[..]
Nou, hij leeft nog hoor haha
Ik spreek hem af en toe nog op wapp
Knipperlichtrelatie met FOK! vanaf m'n 14equote:Op zondag 11 januari 2015 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
dus je hebt nu al 4 keer je leven tevergeefs geprobeerd te beteren ?
Ik weet dat ie Ron heetquote:Op zondag 11 januari 2015 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar wie jij bedoelt met een dikke kale limburger zou ik niet weten.
zegt me echt nietsquote:
quote:
quote:
ik heb een HJB open getrokkenquote:
quote:
gianniquote:
die is nog iedere week hierquote:
maar jij was hier dus al eerder met een andere nickquote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Lixue het volgende:
[..]
oooooh hij leerde me black angus eten. hahaha
haha zo veelquote:Op zondag 11 januari 2015 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar jij was hier dus al eerder met een andere nick
ummm nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Lixue het volgende:
[..]
haha zo veel
jij komt ook uit twente toch?
oh want ik herinner me een foto van jou met klompen of zoquote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummm nee.
Komen er hier wel uit die streek maar not me
nogalquote:
al langquote:
Crack? Cocaine? Crankrijk?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan dat die c in zijn gebruikersnaam voor stond?
Compact, toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan dat die c in zijn gebruikersnaam voor stond?
nope not mequote:Op zondag 11 januari 2015 22:00 schreef Lixue het volgende:
[..]
oh want ik herinner me een foto van jou met klompen of zo
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Crack? Cocaine? Crankrijk?
Anders mag je niet fokken toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:06 schreef crv het volgende:
[..]jammer
Dat is wel lekker als ontbijt natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Jij bent de psycholoog hier, jij moet er wel uit kunnen komen..quote:
Zie hem af en toe nog wel hier toch.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als ontbijt natuurlijk
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie hem af en toe nog wel hier toch.
In tegenstelling tot Suikertaartje en Barretje die zijn echt weg
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:10 schreef Lixue het volgende:
[..]
nja dit is dus een preview van hoe goed mijn hersenen zijn
Trevland is ook al weer enige tijd pleitossquote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie hem af en toe nog wel hier toch.
In tegenstelling tot Suikertaartje en Barretje die zijn echt weg
Druk met zijn vriending?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Trevland is ook al weer enige tijd pleitoss
paar maanden terug was ie er toch een tijdje weer? Kan me herinneren dat ie het zelf een keer zeiquote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet niet of het uit is tussen Trev en zijn vriendin. Puur een vermoeden omdat zowel als bij hem de relatiestatus in het fobo is veranderd. Dat is puur dus speculatie, meer niet
Dat dit kan in Nederland?quote:
Dit is grappig welquote:
Regel dat eens danquote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb afstandsbedieningen niet in m'n hand nu
You losequote:
Iedere doordeweekse avond Flodder en Over de Kookquote:
quote:
me 2quote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk Andere Tijden sport.
En hullo allen
i wishquote:Op zondag 11 januari 2015 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent de psycholoog hier, jij moet er wel uit kunnen komen..
Ik smeer wel een boterhammetjequote:Op zondag 11 januari 2015 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Een cocktail met sardines en douche gel? Lijkt me echt heerlijk
Niet nog?quote:
Dat klinkt te bekend helaasquote:
Mijn wekker morgenochtend niet helaasquote:
Helemaal irritant ja. Dan het hier maar even gezellig houdenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil wel slapen maar het lukt niet. Dan blijf ik nog maar even hier rondhangen.
Ik ken het probleemquote:Op zondag 11 januari 2015 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn wekker morgenochtend niet helaas
Trainenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:10 schreef Muck het volgende:
Ik ga morgen een dagje naar mijn moeder toe en daarna trainen
Af en toequote:Op zondag 11 januari 2015 23:11 schreef kwiwi het volgende:
Post OA hier eigenlijk nog wel eens of is die ook al een tijd verdwenen?
Lekker relaxte dag dusquote:Op zondag 11 januari 2015 23:10 schreef Muck het volgende:
Ik ga morgen een dagje naar mijn moeder toe en daarna trainen
kwiwi ook een oude bekende hier?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:11 schreef kwiwi het volgende:
Post OA hier eigenlijk nog wel eens of is die ook al een tijd verdwenen?
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier niet geloof ik, maar zag OA z'n plaatje in de OP
En erg lekker om me af te reagerenquote:
ahhhh nu snappikkutquote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom Muck in meer topics tegen dus weet niet of ik hier nou al eens mee had gepost of niet
Oh jee..quote:
Popcorn staat klaarquote:
Het haaktopic sowiesoquote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh jee..
Waar is kwiwi een oldbie dan waar ik ook kom/kwam?
Dat sowiesoquote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom Muck in meer topics tegen dus weet niet of ik hier nou al eens mee had gepost of niet
http://forum.fok.nl/user/profile/199256quote:Op zondag 11 januari 2015 23:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh jee..
Waar is kwiwi een oldbie dan waar ik ook kom/kwam?
O jaquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat sowieso
Was het niet gier in de tijd dat b huhu nog meepostte?
Kwuwu
gier b huhuquote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat sowieso
Was het niet gier in de tijd dat b huhu nog meepostte?
Kwuwu
En mijn eigen postcode onthouden, ho maarquote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O jaDat zou wel eens kunnen trouwens!
Ah, pottenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, ONZ
ONZ / HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:31 schreef kwiwi het volgende:
Mijn kindjeHelaas ben ik kwuwu's vader ooit uit het oog verloren
Natuurlijk, kwiwiwiwiwi en ik zijn samen donkerblauw geweestquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk, kwiwiwiwiwi en ik zijn samen donkerblauw geweest
t gaat. Gister was zwaar, vandaag rustig aan gedaan met Takkie en Mamatakkiequote:
Good timesquote:Op zondag 11 januari 2015 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk, kwiwiwiwiwi en ik zijn samen donkerblauw geweest
quote:
damn, zware tijdenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
t gaat. Gister was zwaar, vandaag rustig aan gedaan met Takkie en Mamatakkie.
yep, TOTAAL geen zin en motivatie vandaagquote:
quote:
quote:
Poesquote:
iemand die jij hebt verjaagd.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:38 schreef Koen66 het volgende:
wie was die Lixue nu net die hier rondhing
quote:
Waar -> hier in de KSC!quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef Lixue het volgende:
daar weet ik niks meer vanquote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Lixue het volgende:
[..]
oooooh hij leerde me black angus eten. hahaha
ze had mij ook op foto's gezien dus dr geheugen is niet zo best I guessquote:
is het weer zoverquote:
Koenan de verschrikkelijke ?quote:
quote:
quote:
zodra ze geheel zijn afgekoeld zijn ze al niet meer te etenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:27 schreef Buurpoes het volgende:
Heren
Zou een oliebol van vrijdag nog enigzins te eten zijn?
geef aan MPG die proeft hem met liefde ff voor.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:27 schreef Buurpoes het volgende:
Heren
beetje opwarmen en dan is die weer prima binnen te houdenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:27 schreef Buurpoes het volgende:
Heren
ldgquote:
Ik heb er nog maar 1.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
geef aan MPG die proeft hem met liefde ff voor.
quote:Op maandag 12 januari 2015 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra ze geheel zijn afgekoeld zijn ze al niet meer te eten
quote:Op maandag 12 januari 2015 08:28 schreef crv het volgende:
[..]
beetje opwarmen en dan is die weer prima binnen te houden
mijn vader bakte er vroeger zoveel dat ie ze in de vriezer deed, soms met pasen zaten we nog aan de oliebollen
quote:Op maandag 12 januari 2015 08:28 schreef crv het volgende:
[..]
beetje opwarmen en dan is die weer prima binnen te houden
mijn vader bakte er vroeger zoveel dat ie ze in de vriezer deed, soms met pasen zaten we nog aan de oliebollen
Jij ook!quote:Op maandag 12 januari 2015 08:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoi boefjes schatjesfijne maandag
quote:
Ik ben al aan het werk.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik moet vandaag gewoon werken, maar ik heb me er toch zin inbijna eng
Wat voor soort werk doe je eigkquote:Op maandag 12 januari 2015 08:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben al aan het werk.
En ik heb geen zin, maar beetje aanpoten, dan ben ik er over n uurtje vanaf. Kan ik de volgende klus aanpakken.
Ik geef les. En wat doe jij?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wat voor soort werk doe je eigk?
ik begeleid zorgmijdende mensen met lvb en bijkomende diepgaande problematiekquote:
Lvb? Lollig voelende benen? Liposuctie voor bladeters?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik begeleid zorgmijdende mensen met lvb en bijkomende diepgaande problematiek
quote:Op maandag 12 januari 2015 08:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar mij wel!
bedenk goed, wat je met je laatste oliebol doet
quote:Op maandag 12 januari 2015 08:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lvb? Lollig voelende benen? Liposuctie voor bladeters?
Licht verstandelijke beperkingquote:Op maandag 12 januari 2015 08:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lvb? Lollig voelende benen? Liposuctie voor bladeters?
dat zijn er veel..quote:Op maandag 12 januari 2015 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Licht verstandelijke beperking
patiënt meldt zichquote:Op maandag 12 januari 2015 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oef, dat lijkt me een uitdagende doelgroep, zorgmijders met lvb...quote:Op maandag 12 januari 2015 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de uitdaging is ze te vinden, terwijl ze je aan het mijden zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 08:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oef, dat lijkt me een uitdagende doelgroep, zorgmijders met lvb...
dus heel Nederland zo'n beetjequote:Op maandag 12 januari 2015 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En ze dan te helpen terwijl ze tegenstribbelenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de uitdaging is ze te vinden, terwijl ze je aan het mijden zijn
gewoon vastbinden en waterboarden begreep ik van ldg schijnt prima te helpenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En ze dan te helpen terwijl ze tegenstribbelen
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:01 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon vastbinden en waterboarden begreep ik van ldg schijnt prima te helpen
In welk vak? of in het geval van basisschool welke klas??quote:
en bij de hardnekkige gevallen sturen we Koen er op afquote:
Of we laten ze in Frankrijk wonenquote:Op maandag 12 januari 2015 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
en bij de hardnekkige gevallen sturen we Koen er op af
Nee dat gaat te verquote:
Ik zou graag willen hoorquote:
boner in de tandartsstoel?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:02 schreef DaMart het volgende:
Dan lig je dus in de tandartsstoel en terwijl de tandarts met haar boezem tegen je hoofd gedrukt staat, vraagt ze haar assistente of die even kan afzuigen... dan is het hebben van een dirty mind niet heel handig![]()
![]()
.
Nee, maar ik moest moeite doen om me niet te verslikken, terwijl er een tandartsboor in mijn mond zatquote:
klinkt een beetje als de bar waar ik zaterdag was, alleen daar moest dan wel wat geld tussen je lippen houdenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:02 schreef DaMart het volgende:
Dan lig je dus in de tandartsstoel en terwijl de tandarts met haar boezem tegen je hoofd gedrukt staat, vraagt ze haar assistente of die even kan afzuigen... dan is het hebben van een dirty mind niet heel handig![]()
![]()
.
Is dat zo'n bar waar Toek niet naar binnen durft?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt een beetje als de bar waar ik zaterdag was, alleen daar moest dan wel wat geld tussen je lippen houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo'n bar waar Toek niet naar binnen durft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo'n bar waar Toek niet naar binnen durft?uhm, dat weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was ook de eerste keer dat ik in zo'n bar was, maar ja, voor een vrijgezellenfeestje is het wel leuk
dit jaar bedoel je toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, dat weet ik niet
was ook de eerste keer dat ik in zo'n bar was, maar ja, voor een vrijgezellenfeestje is het wel leuk
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
en bij de hardnekkige gevallen sturen we Koen er op af
ja, maar geen black angus. die heb ik zelf nog nooit opquote:
fhalalaquote:
Leugens! Ik ging naar een Japans restaurant en jij was van oh kijk of ze ook black angus beef hebben :'Dquote:Op maandag 12 januari 2015 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar geen black angus. die heb ik zelf nog nooit op(behalve de black angus burger van de burger king
[..]
fhalala
dan nog herinner ik het mij nietquote:Op maandag 12 januari 2015 10:55 schreef Lixue het volgende:
[..]
Leugens! Ik ging naar een Japans restaurant en jij was van oh kijk of ze ook black angus beef hebben :'D
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:02 schreef DaMart het volgende:
![]()
.
mogguhquote:
geen idee, maar goedemorgenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:58 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen. Of had ik dat al gezegd? Weet het niet meer
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:55 schreef Lixue het volgende:
[..]
Leugens! Ik ging naar een Japans restaurant en jij was van oh kijk of ze ook black angus beef hebben :'D
in ieder geval gisterquote:Op maandag 12 januari 2015 10:58 schreef kwiwi het volgende:
sOliebolquote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:00 schreef Fha het volgende:
Zwaaierts![]()
Is maandag al bijna op? Ik heb geen zin
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:00 schreef Fha het volgende:
Zwaaierts![]()
Is maandag al bijna op? Ik heb geen zin
quote:
waar?quote:
Ja die is gewoon knettergek inderdaadquote:
Die van ons springt gewoon bovenop je en zoekt een dusdanig plekje dat je wel je bed uitgaat op gegeven momentquote:Op maandag 12 januari 2015 11:02 schreef Lixue het volgende:
Ik werd om half 9 door m'n moeder uit bed gesleurd terwijl ik tot 3 uur vannacht zooi op Netflix heb liggen kijken. Wat een brute daad, mag toch helemaal niet![]()
Toen maar met de hond naast me op de bank nog 2 uur verder geslapen. Word ik godtering door die hond wakkergesnurkt. Nou ja.
Lui nestquote:Op maandag 12 januari 2015 11:02 schreef Lixue het volgende:
Ik werd om half 9 door m'n moeder uit bed gesleurd terwijl ik tot 3 uur vannacht zooi op Netflix heb liggen kijken. Wat een brute daad, mag toch helemaal niet![]()
Toen maar met de hond naast me op de bank nog 2 uur verder geslapen. Word ik godtering door die hond wakkergesnurkt. Nou ja.
Ik had vandaag best wel willen werken, ik verveel me hierquote:
Kom maar, doen we ruilenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik had vandaag best wel willen werken, ik verveel me hier![]()
Wat. Jullie moeder?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:05 schreef crv het volgende:
[..]
Die van ons springt gewoon bovenop je en zoekt een dusdanig plekje dat je wel je bed uitgaat op gegeven moment
Ik heb een poosje vrij wegens omstandigheden ok, het magquote:
quote:
Jup, maar ik zit hier ook op de 18e dus dat overleef ik bestquote:
Aaaahww een hond met een mensennaamquote:
Ik zag een paar jaar geleden een item op tv met een jongedame met een Chiwafwaf met de naam Pareltjequote:Op maandag 12 januari 2015 11:15 schreef Lixue het volgende:
[..]
Aaaahww een hond met een mensennaamDat vind ik zo cute hahaha
Joey kan nog wel maar is toch om te gillen als een hond Mathilde heet of zo!!
Dat is dan weer verdrietig, maaar is echt lachen als een hond een vet oudhollandse naam heeft of gewoon Kees of Jan heet of zoquote:Op maandag 12 januari 2015 11:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag een paar jaar geleden een item op tv met een jongedame met een Chiwafwaf met de naam Pareltje![]()
![]()
die keffers zijn altijd klachtwaardig, maar ja, die hebben dan ook wel meestal klachtwaardige eigenaarsquote:Op maandag 12 januari 2015 11:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag een paar jaar geleden een item op tv met een jongedame met een Chiwafwaf met de naam Pareltje![]()
![]()
ZKH is ooit gedumpt bij het asiel, geen chip/geen briefje nada. toen hebben ze hem "Papillon" genoemdquote:Op maandag 12 januari 2015 11:15 schreef Lixue het volgende:
[..]
Ik ken iemand van wie de hond Kees heet, sterker nog diegene post ook hier op FOK!. En o ja het is een teefjequote:Op maandag 12 januari 2015 11:21 schreef Lixue het volgende:
[..]
Dat is dan weer verdrietig, maaar is echt lachen als een hond een vet oudhollandse naam heeft of gewoon Kees of Jan heet of zoGeweldig
Zag een keer een chiauwawa die brutus heettequote:Op maandag 12 januari 2015 11:22 schreef crv het volgende:
[..]
ZKH is ooit gedumpt bij het asiel, geen chip/geen briefje nada. toen hebben ze hem "Papillon" genoemd![]()
Ik ben ook niet van de menselijke namen, maar namen als "brutus" e.d. vind ik ook niks.
Belangrijk is dat de naam kort en krachtig is. En Joey vonden wij dan wel passend. beet je stoere naam en hij is ook stoer en een versierder
Papillonquote:Op maandag 12 januari 2015 11:22 schreef crv het volgende:
[..]
ZKH is ooit gedumpt bij het asiel, geen chip/geen briefje nada. toen hebben ze hem "Papillon" genoemd![]()
Ik ben ook niet van de menselijke namen, maar namen als "brutus" e.d. vind ik ook niks.
Belangrijk is dat de naam kort en krachtig is. En Joey vonden wij dan wel passend. beet je stoere naam en hij is ook stoer en een versierder
Het is chihuahuaquote:Op maandag 12 januari 2015 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag een keer een chiauwawa die brutus heette
Awe. Some.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken iemand van wie de hond Kees heet, sterker nog diegene post ook hier op FOK!. En o ja het is een teefje
Vrienden van ons hadden een russische dwerghamster die noemde ze "Rambo"quote:Op maandag 12 januari 2015 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zag een keer een chiauwawa die brutus heette
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
Vrienden van ons hadden een russische dwerghamster die noemde ze "Rambo"
Iedereen vroeg zich af waarom, tot ze der vinger in het kooitje deden
Nee jij wel?quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:25 schreef Lixue het volgende:
[..]
PapillonHuilen geblazen man
Jaaa is het die hond in je avatar? Hij is soort van hond George Clooney, grijs maar nog steeds een knapperd
Idd, rat, zou me rotschamen om zoiets uit te latenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:26 schreef Lixue het volgende:
[..]
Het is chihuahuaEn dat vind ik dan wel weer leuk, als je weet dat je zo'n rathond hebt om hem dan super groot te laten klinken
bij de schietbaan waar we zaterdag waren liep iets rond dat leek op een kruising tussen een doberman en een tekkel.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:30 schreef crv het volgende:
[..]Yep das Joey. idd een soort Clooney echt alle vrouwtjes in het dorp zijn gek op hem en hij speelt af en toe "hard to get" de arrogant kwast
![]()
Het is een "Roteb"-terrier waar in ieder geval een behhorlijk deel tekkel in zit en das te merken ook
teefje - Kees -> dat verwijst vast naar Flodderquote:Op maandag 12 januari 2015 11:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken iemand van wie de hond Kees heet, sterker nog diegene post ook hier op FOK!. En o ja het is een teefje
kwiwiwieiequote:Op maandag 12 januari 2015 10:58 schreef kwiwi het volgende:
Die van mijn heten Harry en Benquote:Op maandag 12 januari 2015 11:15 schreef Lixue het volgende:
[..]
Awh hij is leeeuk haha. Ik zie hem en mijn hond wel samenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:30 schreef crv het volgende:
[..]Yep das Joey. idd een soort Clooney echt alle vrouwtjes in het dorp zijn gek op hem en hij speelt af en toe "hard to get" de arrogant kwast
![]()
Het is een "Roteb"-terrier waar in ieder geval een behhorlijk deel tekkel in zit en das te merken ook
Volgens mij wel ja. Een andere hond van haar heet ook Sjon(nie)quote:Op maandag 12 januari 2015 11:31 schreef crv het volgende:
[..]
teefje - Kees -> dat verwijst vast naar Flodder
Oh my god dat is echt geweldigquote:Op maandag 12 januari 2015 11:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Die van mijn heten Harry en Ben
wij vragen ons nog steeds af wat er verder bij Joey in de "mix" zit.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de schietbaan waar we zaterdag waren liep iets rond dat leek op een kruising tussen een doberman en een tekkel.
zag er niet uit
EXCUSE YOU, wij gaan misschien een kruising tussen een chi en een dwergkees nemen en die zijn super leuk hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Idd, rat, zou me rotschamen om zoiets uit te laten
staan in mijn fobo.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:33 schreef Lixue het volgende:
[..]
Oh my god dat is echt geweldigMag ik foto zien?
das wel duidelijk danquote:Op maandag 12 januari 2015 11:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Een andere hond van haar heet ook Sjon(nie)
joeyquote:Op maandag 12 januari 2015 11:34 schreef crv het volgende:
[..]
wij vragen ons nog steeds af wat er verder bij Joey in de "mix" zit.
Vorige Hond was precies als Joey maar kwam uit Duitsland oostelijk van het Zwarte Woud.
Daar kenden we de moeder ( Tekkel) maar de vader niet. We vermoeden iets van een labrador of Golden retriever
Het moet een grote hond zijn geweest want meneer is zo'n 18 Kilo en beresterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |