Jij ook!quote:Op maandag 12 januari 2015 08:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoi boefjes schatjesfijne maandag
quote:
Ik ben al aan het werk.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik moet vandaag gewoon werken, maar ik heb me er toch zin inbijna eng
Wat voor soort werk doe je eigkquote:Op maandag 12 januari 2015 08:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben al aan het werk.
En ik heb geen zin, maar beetje aanpoten, dan ben ik er over n uurtje vanaf. Kan ik de volgende klus aanpakken.
Ik geef les. En wat doe jij?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wat voor soort werk doe je eigk?
ik begeleid zorgmijdende mensen met lvb en bijkomende diepgaande problematiekquote:
Lvb? Lollig voelende benen? Liposuctie voor bladeters?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik begeleid zorgmijdende mensen met lvb en bijkomende diepgaande problematiek
quote:Op maandag 12 januari 2015 08:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar mij wel!
bedenk goed, wat je met je laatste oliebol doet
quote:Op maandag 12 januari 2015 08:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lvb? Lollig voelende benen? Liposuctie voor bladeters?
Licht verstandelijke beperkingquote:Op maandag 12 januari 2015 08:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lvb? Lollig voelende benen? Liposuctie voor bladeters?
dat zijn er veel..quote:Op maandag 12 januari 2015 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Licht verstandelijke beperking
patiënt meldt zichquote:Op maandag 12 januari 2015 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oef, dat lijkt me een uitdagende doelgroep, zorgmijders met lvb...quote:Op maandag 12 januari 2015 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de uitdaging is ze te vinden, terwijl ze je aan het mijden zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 08:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oef, dat lijkt me een uitdagende doelgroep, zorgmijders met lvb...
dus heel Nederland zo'n beetjequote:Op maandag 12 januari 2015 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En ze dan te helpen terwijl ze tegenstribbelenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de uitdaging is ze te vinden, terwijl ze je aan het mijden zijn
gewoon vastbinden en waterboarden begreep ik van ldg schijnt prima te helpenquote:Op maandag 12 januari 2015 08:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En ze dan te helpen terwijl ze tegenstribbelen
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:01 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon vastbinden en waterboarden begreep ik van ldg schijnt prima te helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |