hmm beide ken ik nietquote:Op zondag 11 januari 2015 21:00 schreef Lixue het volgende:
[..]
Neeeee ik bedoel dat hier nog steeds dezelfde mensen zijn sinds de vorige keer dat ik hier was
Ik sta overigens beter bekend als Osuchi, of uh, ik had er nog een paar andere maar die weet ik niet meer haha.
quote:
dikke kale limburger..... der zit een heel nest dus denk het welquote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef Lixue het volgende:
Komen uhhh, dinges en dinges hier nog, ik weet alleen hun volle voor en achter namen dus laat ik dat maar niet doen
Die dikke kale limburger en uhhh die Italiaan, fubar of zo
Fubar is hier al heel lang niet meer geweestquote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef Lixue het volgende:
Komen uhhh, dinges en dinges hier nog, ik weet alleen hun volle voor en achter namen dus laat ik dat maar niet doen
Die dikke kale limburger en uhhh die Italiaan, fubar of zo
aftakeling al begonnen?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:08 schreef Lixue het volgende:
OH JA! Dearest, Jhali en Osuchi waren mijn vorige accounts. Mijn hersenen
heb jij toen geen ban gekregen met Dearest?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:08 schreef Lixue het volgende:
OH JA! Dearest, Jhali en Osuchi waren mijn vorige accounts. Mijn hersenen
Al zeker een jaar niet meer denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fubar is hier al heel lang niet meer geweest
Omdat ik elke keer stop met fok om mijn leven te beteren, en dan begin ik weer en dan vergeet ik op welke email mijn vorige account was etcquote:Op zondag 11 januari 2015 21:10 schreef crv het volgende:
[..]
aftakeling al begonnen?
waarom heb je zoveel accounts ?
Ja, maar ook weer opgeheven.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij toen geen ban gekregen met Dearest?
ik geloof het ookquote:
dus je hebt nu al 4 keer je leven tevergeefs geprobeerd te beteren ?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:13 schreef Lixue het volgende:
Omdat ik elke keer stop met fok om mijn leven te beteren, en dan begin ik weer en dan vergeet ik op welke email mijn vorige account was etc
maar wie jij bedoelt met een dikke kale limburger zou ik niet weten.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:14 schreef Lixue het volgende:
[..]
Nou, hij leeft nog hoor haha
Ik spreek hem af en toe nog op wapp
Knipperlichtrelatie met FOK! vanaf m'n 14equote:Op zondag 11 januari 2015 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
dus je hebt nu al 4 keer je leven tevergeefs geprobeerd te beteren ?
Ik weet dat ie Ron heetquote:Op zondag 11 januari 2015 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar wie jij bedoelt met een dikke kale limburger zou ik niet weten.
zegt me echt nietsquote:
quote:
quote:
ik heb een HJB open getrokkenquote:
quote:
gianniquote:
die is nog iedere week hierquote:
maar jij was hier dus al eerder met een andere nickquote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Lixue het volgende:
[..]
oooooh hij leerde me black angus eten. hahaha
haha zo veelquote:Op zondag 11 januari 2015 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar jij was hier dus al eerder met een andere nick
ummm nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef Lixue het volgende:
[..]
haha zo veel
jij komt ook uit twente toch?
oh want ik herinner me een foto van jou met klompen of zoquote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummm nee.
Komen er hier wel uit die streek maar not me
nogalquote:
al langquote:
Crack? Cocaine? Crankrijk?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan dat die c in zijn gebruikersnaam voor stond?
Compact, toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar dacht jij dan dat die c in zijn gebruikersnaam voor stond?
nope not mequote:Op zondag 11 januari 2015 22:00 schreef Lixue het volgende:
[..]
oh want ik herinner me een foto van jou met klompen of zo
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Crack? Cocaine? Crankrijk?
Anders mag je niet fokken toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |