Wat een waardeloos artikel.quote:
quote:Dr. Paul Craig Roberts was staatssecretaris van Financiën
quote:President Reagan appointed Dr. Roberts Assistant Secretary of the Treasury for Economic
quote:Co-uitgever van de zakenkrant ‘Wall Street Journal’.
Gevolgd door een resem aan boude uitspraken waarvoor géén enkel bewijs is.quote:Dr. Roberts was associate editor and columnist for The Wall Street Journal
Dit.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon een cut om het geschikt te maken voor televisie.
Dat is een transformatiequote:Op maandag 12 januari 2015 10:33 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Wat een waardeloos artikel.
Een paar 'subtiele' veranderingen om Paul Craig Roberts te kunnen bewerkstelligen als betrouwbare bron;
[..]
[..]
[..]
[..]
Gevolgd door een resem aan boude uitspraken waarvoor géén enkel bewijs is.
Tenslotte nog:
[ afbeelding ]
Dr. Paul Craig Roberts, voormalig Witte Huis[ afbeelding ]
Dat is ook zo, maar er wordt gedaan alsof het een aanslag is op de Joden. Terwijl de oorspronkelijke aanslag op Charlie Hebdo/vrijheid van meningsuiting is. Zo zijn er ook mannen slachtoffer geweest. Of zelfs vrouwen! Zelfs politieagenten! Anti-politieisme kaart trekken mensen!quote:Op zondag 11 januari 2015 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn toch vier Joodse slachtoffers te betreuren? Dat noem ik niet de slachtofferkaart trekken maar de keiharde werkelijkheid bij deze gijzeling?
Mwoah, het gaat daar specifiek om de vier Joodse slachtoffers.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:43 schreef DuTank het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)dariteitsbijeenkomst
Dit vind ik bijvoorbeeld tekenend voor hoe de aanslag wordt aangegrepen om maar weer eens te benadrukken hoe zielig wij Joden moeten vinden.
Dit inderdaad, die 4 joods slachtoffers waren geen toeval maar een bewust doelwit net zoals die redactie. Als die terrorist nou in het wilde weg was gaan rondmaaien en toevallig 4 joden had neergeknald was het geen antisemitisme, maar nu was het een zeer bewuste actie bij een joodse supermarkt.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn toch vier Joodse slachtoffers te betreuren? Dat noem ik niet de slachtofferkaart trekken maar de keiharde werkelijkheid bij deze gijzeling?
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:37 schreef Nia het volgende:
Er is nog een video van afstand gemaakt, die aardig lang begint voor de aanval bij de ingang. Een bom? gaat af tussen twee auto's op 0.13 seconden in de video.De terrorist kan hierdoor wakker worden geschud dat er buiten iets aan de hand is en mogelijk iets uitspoken met de gijzelaars? Het verrassingselement lijkt me dan toch weg?
Ik vroeg naar of jij me bewijs kon leveren. Het is kennelijk zo overweldigend dat je in 2 minuten wat links hebt kunnen vinden waarmee ik mijn bewijs heb.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dit was de CIA. Bewijzen zijn er zat te vinden, gewoon even googlen. Kijk ook maar eens naar martijn vrijland... deze zaak stinkt aan alle kanten
-edit-> BNW / Vaccinatie-topic #6quote:Op maandag 12 januari 2015 01:03 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Maar goed ook Press TV is echt waardeloos.
Begrijp ook niet dat er mensen zijn die Paul Craig Roberts serieus kunnen nemen met z'n vaccinaties veroorzaken autisme en ebola is een biologisch wapen ontwikkelt door de VS/
Klopt maar deze flashbangs ( denk ik) gingen ook nog eens ver voor de roll luik actie af.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]![]()
het verrassingselement was weg ja, maar dat was doordat dat rolluik zo tergend langzaam omhoog ging...
Ik ben het ermee eens dat de Joodse supermarkt bewust is uitgekozen, maar dit was voor mijn gevoel meer een actie om die broers te redden ofzo. Bij 9/11 is er ook een "vliegtuig" in het Pentagon gevlogen. De Joodse gemeenschap doet nu net of het Pentagon (de Joodse supermarkt) het hoofddoel was van de aanslagen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit inderdaad, die 4 joods slachtoffers waren geen toeval maar een bewust doelwit net zoals die redactie. Als die terrorist nou in het wilde weg was gaan rondmaaien en toevallig 4 joden had neergeknald was het geen antisemitisme, maar nu was het een zeer bewuste actie bij een joodse supermarkt.
Okee, er is natuurlijk een hele kleine kans dat die domme terrorist niet wist dat het om een joodse supermarkt ging maar lukraak een supermarkt is binnen gelopen, dan is het ook geen antisemitisme, maar die kans lijkt me nihil.
Nee, dat doet de Joodse gemeenschap niet. Bovendien is het logischer dat de Joodse gemeenschap zich meer kan identificeren met de Joodse kant van dit verhaal: anti-semitisme is met name onder Moslimgemeenschappen aan het stijgen in Europa. Dat heeft met name met Israël te maken, maar daar heeft een Europese Jood weinig mee van doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat de Joodse supermarkt bewust is uitgekozen, maar dit was voor mijn gevoel meer een actie om die broers te redden ofzo. Bij 9/11 is er ook een "vliegtuig" in het Pentagon gevlogen. De Joodse gemeenschap doet nu net of het Pentagon (de Joodse supermarkt) het hoofddoel was van de aanslagen.
volgens mij besloten ze actie te ondernemen omdat de twee broers inmiddels waren gedood.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt maar deze flashbangs ( denk ik) gingen ook nog eens ver voor de roll luik actie af.
Leeroy had de hoorn naast de haak liggen en ging bidden de GIGN besloot toen actie te ondernemen..
Mja niet echt een verassing meer inderdaad.
Ik heb het meer over de overdreven betrokkenheid van vooraanstaande politici bij het leed van de Joden bij deze aanslag.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, dat doet de Joodse gemeenschap niet. Bovendien is het logischer dat de Joodse gemeenschap zich meer kan identificeren met de Joodse kant van dit verhaal: anti-semitisme is met name onder Moslimgemeenschappen aan het stijgen in Europa. Dat heeft met name met Israël te maken, maar daar heeft een Europese Jood weinig mee van doen.
Update 20:15quote:Op maandag 12 januari 2015 11:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
volgens mij besloten ze actie te ondernemen omdat de twee broers inmiddels waren gedood.
Overdreven, ja?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de overdreven betrokkenheid van vooraanstaande politici bij het leed van de Joden bij deze aanslag.
Het is niet alsof de Joden in Europa het niet moeilijker gaan hebben: er zijn al meerdere aanslagen op hun community gepleegd, antisemitisme neemt toe en ze krijgen vaak bedreigingen. Deze aanslag was ook weer een gerichte aanslag op hen. Waarom zouden politici daar niet bij stil mogen staan?quote:Op maandag 12 januari 2015 11:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de overdreven betrokkenheid van vooraanstaande politici bij het leed van de Joden bij deze aanslag.
Dat. Overigens ben je niet per se schuldig aan de bezetting van de West Bank als je in Israël woont hoor. Er zijn genoeg Israëliërs die daar tegen zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het niet overdreven. Ik heb juist wel respect voor Europese joden die hier wonen en niet meewerken aan de perverse bezetting van de West Bank. Dan mag best de regeringsleider van Frankrijk naar hun herdenking komen.
Enige nuance is wel op z'n plaats vind ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is niet alsof de Joden in Europa het niet moeilijker gaan hebben: er zijn al meerdere aanslagen op hun community gepleegd, antisemitisme neemt toe en ze krijgen vaak bedreigingen. Deze aanslag was ook weer een gerichte aanslag op hen. Waarom zouden politici daar niet bij stil mogen staan?
Het zou vreemder zijn als ze er niet bij stil zouden staan.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is niet alsof de Joden in Europa het niet moeilijker gaan hebben: er zijn al meerdere aanslagen op hun community gepleegd, antisemitisme neemt toe en ze krijgen vaak bedreigingen. Deze aanslag was ook weer een gerichte aanslag op hen. Waarom zouden politici daar niet bij stil mogen staan?
Ik vind dat ook een opvallend detail. Zeker die flashes. Wat is het nut?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:37 schreef Nia het volgende:
Er is nog een video van afstand gemaakt, die aardig lang begint voor de aanval bij de ingang. Een bom? gaat af tussen twee auto's op 0.13 seconden in de video.De terrorist kan hierdoor wakker worden geschud dat er buiten iets aan de hand is en mogelijk iets uitspoken met de gijzelaars? Het verrassingselement lijkt me dan toch weg?
Het is natuurlijk super onverwachtsquote:Op maandag 12 januari 2015 12:40 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een opvallend detail. Zeker die flashes. Wat is het nut?
Het gebeurt tussen de agenten niet binnen.
Op deze eerste foto zie je ook een straal waardoor het lijkt alsof het van boven af komt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kan je moorden nuanceren?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Enige nuance is wel op z'n plaats vind ik.
Is die straal niet gewoon een gevolg van het licht in de camera? Vergelijkbaar met een foto maken op een zonnige dag van de zon.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:40 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een opvallend detail. Zeker die flashes. Wat is het nut?
Het gebeurt tussen de agenten niet binnen.
Op deze eerste foto zie je ook een straal waardoor het lijkt alsof het van boven af komt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nja, vind ik niet. Je kan het hebbem over achterliggende oorzaken, verbanden zien eventueel, wie hebben ergens belang bij, etc. Maar een politie-inval analyseren zonder enige kennis van zaken (gebeurde overigens ook bij Sydney) komt toch wat simpel op mij over. Alsof die Fransen maar wat aanklootten.quote:
wat denk je, dat die swat teams niet onderdeel zijn van het dambord? dat die achter de bureaus de plannen bedenken? die hebben gwn een micro in hun oortje en krijgen hun naam te horen als ze een deur moeten opblazen, die gaan echt niks analyseren hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 13:11 schreef kalinhos het volgende:
Overigens. Die SWAT-teams daar hebben jaren training, etc. Gaan wij even, zonder enige kennis van zaken en de materie aldaar, vanuit onze huiskamer analyseren wat er vreemd is of niet vreemd is?
Zou kunnen maar daar lijkt het niet op.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:10 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is die straal niet gewoon een gevolg van het licht in de camera? Vergelijkbaar met een foto maken op een zonnige dag van de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |