SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Bestorming Dammartin
I´m back.
Als er wat gaat gebeuren, is het nuquote:Op zondag 11 januari 2015 15:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iedereen wacht stiekem op die aanslag.
Ja, dus?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef Travel. het volgende:
Stoet der vrijheid: 2000 agenten, scherpschutters
Ga je daarvoor 3 uur lang zitten kijken? In de hoop dat er wat gebeurd..?quote:
Putin is ook zo'n kabouter.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 m 65, schat ik, zo groot als een leerling uit groep 8.
ik kijk nietquote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je daarvoor 3 uur lang zitten kijken? In de hoop dat er wat gebeurd..?
Bij mij staat het gewoon op... kijk met een schuin oog en verder lekker languit aan het internetten.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit bericht al een aanslag op de Nederlandse taal.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb voetbal opstaan.. godzijdank nog iets boeiends op tvquote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij mij staat het gewoon op... kijk met een schuin oog en verder lekker languit aan het internetten.
Net als de rest van de Franse politici. En het waren communisten dus onafhankelijk waren ze niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onjuist. Ze wilde wel, maar was niet welkom.
Daarnaast is ze ongeveer 9 maanden geleden nog naar de rechter geweest omdat ze ernstig beledigd was door een cartoon in Charlie Hebo. Geen verrassing, want nationalisten houden alleen van afbeeldingen die anderen beledigt. Als het hunzelf overkomt, dan worden ze boos en woedend.
Hij komt uit Den Haag h.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind dit bericht al een aanslag op de Nederlandse taal.
Gewoon tv ned 2?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:18 schreef Flow3r het volgende:
Welke stream kijken jullie?
[ afbeelding ]
Rutte heeft kadetjes meegekregen van zijn moeder, en twee rollen drop.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt wel wat op het opstellen voor een foto tijdens een schoolreisje.
Nee, Lavrov minister van BuZa.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ligt het nu aan mij, maar ik vind het vrij chaotisch allemaal, met die zenuwachtige politieagenten. Ik mis overigens Poetin, die zou er toch ook bij zijn?
Ik mis 'm niet hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ligt het nu aan mij, maar ik vind het vrij chaotisch allemaal, met die zenuwachtige politieagenten. Ik mis overigens Poetin, die zou er toch ook bij zijn?
Nee, Lavrov is er wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Of een wie is de mol foto....quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt wel wat op het opstellen voor een foto tijdens een schoolreisje.
Een meneer uit Mali dusquote:
Hij word als laatste gekozen bij het schoolreisje?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:24 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wat een chaos, wat is er nu aan de hand? hollande heeft het niet onder controle lijkt het.
Wanneer is die demo?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:22 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen de eerstvolgende pegida-demo gaan bezoeken.
Als levend schild voor de echte wereldleiders.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:25 schreef empa1010 het volgende:
Mark staat wel in een soort van verdomhoekje
idd allemaal jankenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:25 schreef Travel. het volgende:
Stop met zwaaien Merkel, het is niet de Disneyparade
Zou een kogelvrij vestje niet voor wat warmte zorgen?quote:
"Dag, proleten, dg!'quote:Op zondag 11 januari 2015 15:25 schreef Travel. het volgende:
Zijn altijd maandag. De tegendemonstratie zal ook wel groter worden.quote:
Statement hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit ziet er echt fucking triest uit.Die leiders op een kluitje aan 't waggelen.
En dan elke vijf meter stoppen zodat ze allemaal weer in een rij lopen.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die wil straks nog naar die koshere deli, want daar gaat alles in de 35% korting.
Met vastberaden tred aan het waggelen idd.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit ziet er echt fucking triest uit.Die leiders op een kluitje aan 't waggelen.
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:25 schreef Travel. het volgende:
Komen de selfies straks ook natuurlijk...quote:Op zondag 11 januari 2015 15:31 schreef tralalala het volgende:
Oh god, 90% loopt met een mobiel in de hand.
Ja, zodra de West-Duitsers hun Holocaust schuld hebben afgeschud.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn altijd maandag. De tegendemonstratie zal ook wel groter worden.
Turkije met stip op 1.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een helden die leiders. Samen verantwoordelijk voor honderden journalisten in de gevangenis maar nu lekker lopen in een mars voor vrijheid van meningsuiting.
Turkije heeft de grootste persvrijheid hoor, aldus Erdoganquote:Op zondag 11 januari 2015 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen de journalisten in Turkije dit nu zien in de gevangenis btw?
O, ja dat is ook weer waar.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Turkije heeft de grootste persvrijheid hoor, aldus Erdogan
Ik word ook een beetje misselijk maar dat heeft meer met de huichelarij en de hypocrisie te maken van vele regeringsleiders die vandaag pretentieus meelopen en morgen het tegenovergestelde doen van wat ze hier wensen uit te dragen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:32 schreef Kaleddi het volgende:
Word wel een beetje misselijk van het camera werk
Yep, precies dit gevoel heb ik ook. Ik vind dit geen goed signaal.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:34 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje misselijk maar dat heeft meer met de huichelarij en de hypocrisie te maken van vele regeringsleiders die vandaag pretentieus meelopen en morgen het tegenovergestelde doen van wat ze hier wensen uit te dragen.
Zeker. Het enige wat ze doen is naar boven kijken en bloednerveus zijn. Het ziet er niet daadkrachtig uit ofzo.quote:
en terechtquote:Op zondag 11 januari 2015 15:36 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
hollande is bijzonder zenuwachtig!!
IED bedoel je, AED heb je daarna nodigquote:Op zondag 11 januari 2015 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou er gezocht zijn naar verstopte AED's?
Je blaast zo een boel wereldleiders weg.
Dat is de legerneger.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie is die neger met legerpak daar achteraan?
Oh. hahaahaquote:Op zondag 11 januari 2015 15:38 schreef SureD1 het volgende:
[..]
IED bedoel je, AED heb je daarna nodig
Er is ook nog een tweede legerneger. Waarom trek je een legerpak aan voor dit wandelen?quote:
Is Erdogan dan nu in Parijs?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:36 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Yep, precies dit gevoel heb ik ook. Ik vind dit geen goed signaal.
Wie is die chick?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wie is die chick?Koninklijke familie van Jordani, dacht ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wie is die chick?Volgens mij Rania, Koningin van JordaniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BNW mattie, BNW.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:40 schreef Bredemug het volgende:
''According to McClatchy (A US newspaper), Kouachi and Merah had connections with French intelligence''
''Paris shooting investigator commits suicide''
en dan is er nog die man die ontslagen werd bij dat satirische persbureau omdat die prenten maakten tegen joden. Daar gaat je ''free speech''.
tijdlijn:
So who were these guys?
It turns out Cherif, a petty criminal until he turned radical jihadist, was on a global watch list, and had been on the U.S.'s no-fly list "for years". Take a look at this timeline (unsourced entries are culled from this article):
2005: Cherif is arrested for trying to fly to Syria in order to join the Iraqi insurgency. (He would tell a French documentary team that he was radicalized by a 'firebrand Muslim preacher', Farid Benyettou.)
2005: According to French Justice Minister Christiane Taubira, one of the brothers was in Yemen.
2008: Cherif is convicted on terrorism charges for sending recruits to the Iraqi insurgency during the period of 2004-2006. In the trial, it is revealed that he has received combat training with Kalashnikovs. He's sentenced to three years, but only serves half of that.
2009: Le Parisien reports that French authorities begin surveillance on the brothers.
2010: Cherif is investigated for involvement in a plot to free an Islamic militant from prison, but is released without charges.
2011: Said is trained by Al-Qaeda in Yemen, according to Reuter's 'sources'. This prompts French authorities to "step up" surveillance on the brothers, during which they turn up with "nothing suspicious".
2014: Surveillance on the brothers is stopped in July.
2014: A source "close to French security services" tells CNN that Cherif travels to Syria, presumably to fight alongside anti-Assad forces, and returns to France in August. It's uncertain when he arrived in Syria (before or after surveillance ended?).
Deze hele zaak stinkt nog erger dan 9/11.
Deze past wel mooi hier:
[ afbeelding ]
Instinctief terreinwinst aan het boeken.quote:
[..]
Wie is die chick?Gewoon 1 van de minnaressen van HollandeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wie is die chick?De vrouw van hollande dacht ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wel een andere ministerquote:Op zondag 11 januari 2015 15:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is Erdogan dan nu in Parijs?
Dat zou echt helemaal belachelijk zijn.
Iedereen lijkt doodsbang te zijn, alleen Koningin Rania en Donald Tusk kijken nog een beetje vastberaden.quote:
Jammer van die wenkbrauwen. En puntige knien.quote:
belangrijkste, zoals jij het noemt, hotemetotenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:42 schreef Ireth het volgende:
Is er ergens een lijstje van wie er allemaal meelopen qua hotemetoten??
Klopt La Grande Terreur, van Robbespierre.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:40 schreef Bredemug het volgende:
''According to McClatchy (A US newspaper), Kouachi and Merah had connections with French intelligence''
en dan is er nog die man die ontslagen werd bij dat satirische persbureau omdat die prenten maakten tegen joden. Daar gaat je ''free speech''.
tijdlijn:
So who were these guys?
It turns out Cherif, a petty criminal until he turned radical jihadist, was on a global watch list, and had been on the U.S.'s no-fly list "for years". Take a look at this timeline (unsourced entries are culled from this article):
2005: Cherif is arrested for trying to fly to Syria in order to join the Iraqi insurgency. (He would tell a French documentary team that he was radicalized by a 'firebrand Muslim preacher', Farid Benyettou.)
2005: According to French Justice Minister Christiane Taubira, one of the brothers was in Yemen.
2008: Cherif is convicted on terrorism charges for sending recruits to the Iraqi insurgency during the period of 2004-2006. In the trial, it is revealed that he has received combat training with Kalashnikovs. He's sentenced to three years, but only serves half of that.
2009: Le Parisien reports that French authorities begin surveillance on the brothers.
2010: Cherif is investigated for involvement in a plot to free an Islamic militant from prison, but is released without charges.
2011: Said is trained by Al-Qaeda in Yemen, according to Reuter's 'sources'. This prompts French authorities to "step up" surveillance on the brothers, during which they turn up with "nothing suspicious".
2014: A source "close to French security services" tells CNN that Cherif travels to Syria, presumably to fight alongside anti-Assad forces, and returns to France in August. It's uncertain when he arrived in Syria (before or after surveillance ended?).
Deze past wel mooi hier:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:42 schreef Ireth het volgende:
Is er ergens een lijstje van wie er allemaal meelopen qua hotemetoten??
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:02 schreef Nibb-it het volgende:
De lijst van morgen deelnemende hoogwaardigheidsbekleders, volgens le Monde:
Le roi de Jordanie Abdallah II et son pouse la reine Rania,
la chancelire allemande Angela Merkel,
le premier ministre britannique David Cameron,
le prsident du conseil italien Matteo Renzi,
le prsident du gouvernement espagnol Mariano Rajoy,
le prsident de la Commission europenne Jean-Claude Juncker,
le prsident du Parlement europen,
Martin Schulz et le prsident du Conseil europen Donald Tusk.
Seront aussi prsents les chefs de gouvernement danois Helle Thorning-Schmidt,
belge Charles Michel,
nerlandais Mark Rutt,
grec Antonis Samaras,
portugais Pedro Passos Coelho,
tchque Bohuslav Sobotka,
hongrois Viktor Orban,
letton Laimdota Straujuma,
bulgare Boko Borisov,
croate Zoran Milanovic,
ainsi que le prsident roumain,
Klaus Iohannis.
Hors UE,
seront prsents notamment le prsident ukrainien Petro Porochenko,
le premier ministre turc Ahmet Davutoglu,
le ministre russe des affaires trangres Sergue Lavrov,
la prsidente de la Confdration suisse Simonetta Sommaruga,
le premier ministre albanais Edi Rama,
le ministre bosniaque des affaires trangres Zlatko Lagumdzija,
la prsidente kosovare Atifete Jahjaga,
la prsidente du parlement serbe Maja Gojkovic.
L'Afrique sera reprsente par huit chefs d'Etat dont les prsidents malien Ibrahim Boubacar Keta, gabonais Ali Bongo, nigrien Mahamadou Issoufou, bninois Thomas Boni Yayi ainsi que par le premier ministre tunisien Mehdi Jomaa.
Le ministre des affaires trangres des Emirats arabes unis,
cheikh Abdallah ben Zayed Al-Nahyane,
le premier ministre isralien Benjamin Netanyahou et le chef de la diplomatie Avigdor Lieberman reprsenteront leurs pays.
L'Amrique du Nord sera prsente avec le ministre amricain de la justice Eric Holder et le ministre canadien de la scurit publique Steven Blaney
We vinden onze politieke leiders toch altijd slecht en corrupt?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo naef. Geweldig idee. We zetten gewoon alle politieke leiders bij elkaar en laten we ze als een wandelende schietschijf daar rondlopen.![]()
Als lammetjes gaan we naar de slachtbank.
Jij was daar?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:43 schreef Prego het volgende:
Ik heb net een uur meegelopen in Lyon. Allemachtig wat een hoeveelheid mensen![]()
Goede sfeer, bijna alle rangen en standen zijn aanwezig. Jammer genoeg geen hoofddoeken en mannen met baarden in jurken gezien, maar goed dat wil niet zeggen dat ze er niet waren![]()
Nu thee en tv.
Ja. Slecht ditquote:Op zondag 11 januari 2015 15:42 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Iedereen lijkt doodsbang te zijn, alleen Koningin Rania en Donald Tusk kijken nog een beetje vastberaden.
Info die je ook op BNW mag posten PLZ.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:40 schreef Bredemug het volgende:
tijdlijn:
So who were these guys?
Deze past wel mooi hier:
[ afbeelding ]
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
We vinden onze politieke leiders toch altijd slecht en corrupt?
Dan zou IS ons juist een dienst doen door ze weg te ruimen.
Hij kreeg zijn handje wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:45 schreef Travel. het volgende:
Rutte werd naar voren geduwd voor een handje maar keeg het niet
Er zitten er genoeg in Lyon, volgens mij.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:43 schreef Prego het volgende:
Ik heb net een uur meegelopen in Lyon. Allemachtig wat een hoeveelheid mensen![]()
Goede sfeer, bijna alle rangen en standen zijn aanwezig. Jammer genoeg geen hoofddoeken en mannen met baarden in jurken gezien, maar goed dat wil niet zeggen dat ze er niet waren![]()
Nu thee en tv.
Ze hadden er een fanfare voor moet gooien. Dan was het tenminste nog wat.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een teringoptocht.En die Hollande beetje kusjes ontvangen, bah.
ja nogal, vandaar mijn teleurstellingquote:Op zondag 11 januari 2015 15:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zitten er genoeg in Lyon, volgens mij.
Dat vinden de moslims niet goed.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze hadden er een fanfare voor moet gooien. Dan was het tenminste nog wat.
Ze leken anders heel bang.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:48 schreef MouzurX het volgende:
Aan de andere kant laat dit wel zien: we zijn niet bang, kom maar op met je terroristen.
De kloof wordt groter en groter....quote:Op zondag 11 januari 2015 15:48 schreef Prego het volgende:
[..]
ja nogal, vandaar mijn teleurstelling
okquote:Op zondag 11 januari 2015 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal komt nu gelijk met Saushempten
Chelsea 49
Man City 47
Man United 37
Southampton 36
Arsenal 36
Tottenham 34
WHU 33
Liverpool 32
Viel me op de beelden ook op. Ze moeten zich juist nu laten zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:48 schreef Prego het volgende:
[..]
ja nogal, vandaar mijn teleurstelling
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Rania is best geefbaar.
[ afbeelding ]
Ik zou 'r niet meer vanaf komen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar dat Maxima niet wilde dus.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
aan de andere kant heb ik gelopen met een algerijnse familie. Pa, ma en 3 spruiten die meeliepen want ze zijn tegen haat en geweld.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De kloof wordt groter en groter....
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:52 schreef Prego het volgende:
[..]
aan de andere kant heb ik gelopen met een algerijnse familie. Pa, ma en 3 spruiten die meeliepen want ze zijn tegen haat en geweld.
Schijnt dus wel dat ze haar onderdanen opeet. Weet dus waar je aan begint.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:53 schreef b4kl4p het volgende:
Die koningin is echt lekker.
Meer stille tochten!
Ik ben een leek wat dit soort dingen betreft hoor, maar is dat bijzonder voor Algerijnen?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:52 schreef Prego het volgende:
[..]
aan de andere kant heb ik gelopen met een algerijnse familie. Pa, ma en 3 spruiten die meeliepen want ze zijn tegen haat en geweld.
Ja, de meesten zijn voor haat en geweld.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben een leek wat dit soort dingen betreft hoor, maar is dat bijzonder voor Algerijnen?
De damschreeuwer zit in NL, dus zal wel goedkomen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef Goldenrush het volgende:
Gaat het wel goed daar? Ziet er een beetje krap uit
Ah, ok. Vandaar dat ie het zegt.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, de meesten zijn voor haat en geweld.
Misschien zijn die ook doodgeschoten door boze hypermoslims.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:57 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe kan het dat al die Franse chicks zo grauw zijn?
Dat zijn mensen met een mobiele biertap op hun rug.quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 15:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
44...
En dan hebben wij maxima...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook net welke foto's je kiestquote:Op zondag 11 januari 2015 15:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
44...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar kan ik zo'n woestijnroos aanschaffen?quote:
Maxima is ook een prachtige vrouw.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:56 schreef Patrice_Consigny het volgende:
44...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat dus. Vooral die Merkelquote:Op zondag 11 januari 2015 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb 'm afgezet. Zoveel hypocrisie gewoon. Er lopen daar mensen die niks hebben met de vrijheid van meningsuiting. Leiders die...nja, never mind, laat maar lopen. Zucht.
Ah, dankje!quote:Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Berbervlag, dat zullen neem ik aan wel Algerijnen zijn die daar mee rondlopen.
Maxima valt echt wel mee, als ik tien seconden over straat loop zie ik er minstens twee die er beter uit zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maxima is ook een prachtige vrouw.
Eenheid van niet-moslims zo te zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:06 schreef Strani het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal niet de indruk dat deze mars over vrijheid van meningsuiting gaat maar over eenheid. Met andere worden: De kalmte bewaren en elkaar niet gaan beschuldigen van van alles.
Niet dat de mars daardoor minder bestaansrecht heeft.
Er is niks schijnheilig aan. Natuurlijk is het ook een uitje maar die mensen zullen waarschijnlijk wel achter de reden van de mars staan.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:05 schreef VromeBroeder het volgende:
Het is voor al die mensen in die mars ook gewoon een uitje. Een belevenis. Schijnheilige mensen. Het ziet er overigens wel gaaf uit..
Voor haar leeftijd. Echt wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:05 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Maxima valt echt wel mee, als ik tien seconden over straat loop zie ik er minstens twee die er beter uit zien.
Moah, ik heb ook wel moslims gezien. Maar helaas is het wel zo dat als er nationale gebeurtenissen zijn, moslims vaak minder van zich laten horen. Toch minder betrokkenheid.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Eenheid van niet-moslims zo te zien.
Dit ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:06 schreef Strani het volgende:
Ik heb eigenlijk ook helemaal niet de indruk dat deze mars over vrijheid van meningsuiting gaat maar over eenheid. Met andere worden: De kalmte bewaren en elkaar niet gaan beschuldigen van van alles.
Niet dat de mars daardoor minder bestaansrecht heeft.
Cartoon Network heeft een aanvraag lopen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:07 schreef akveor het volgende: Ik vraag me momenteel voornamelijk af in welk programma Rutte morgen z'n harde plasser komt tonen.
Maxima heeft een blofkop, geen elegantie.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor haar leeftijd. Echt wel.
Zie hier de succesvolle werking van MSM-propaganda.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is niks schijnheilig aan. Natuurlijk is het ook een uitje maar die mensen zullen waarschijnlijk wel achter de reden van de mars staan.
Socialisme.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:57 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe kan het dat al die Franse chicks zo grauw zijn?
Tussen Gare de Lyon en Gare de l'est als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:08 schreef Roland010 het volgende:
Is dat dat plein als je vanaf Gare Du Lyon naar Bastille loopt?
Mijn ervaring met dit soort demonstraties is dat er eigenlijk best veel ruimte is tussen mensen. Het ziet er heel volgepakt uit omdat je op de beelden alleen de gezichten ziet.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:09 schreef just me het volgende:
Ik snap alleen niet dat er mensen zijn die hun kleine kinderen meenemen in dat gedrang
Een op de 100 misschien. Ik zou durven zeggen 'geen betrokkenheid' ipv 'minder'.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:08 schreef Strani het volgende:
Moah, ik heb ook wel moslims gezien. Maar helaas is het wel zo dat als er nationale gebeurtenissen zijn, moslims vaak minder van zich laten horen. Toch minder betrokkenheid.
Nee, dat snap ik ook nooit.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:09 schreef just me het volgende:
Ik snap alleen niet dat er mensen zijn die hun kleine kinderen meenemen in dat gedrang
Zit jij nou mij te huillachen? Echt?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie hier de succesvolle werking van MSM-propaganda.
En ook nog even een andere visie gewoon ontkennen.
Geen idee wat een blofkop is.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maxima heeft een blofkop, geen elegantie.
[ afbeelding ]
Ah, thx. Dan kan ik me er een beetje een voorstelling bij maken waar het is.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tussen Gare de Lyon en Gare de l'est als ik het me goed herinner.
dit. Ik heb een hekel aan grote massa's mensen maar bij dit doort dingen is er ruimte genoegquote:Op zondag 11 januari 2015 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn ervaring met dit soort demonstraties is dat er eigenlijk best veel ruimte is tussen mensen. Het ziet er heel volgepakt uit omdat je op de beelden alleen de gezichten ziet.
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:10 schreef Specularium het volgende:
Goeie muts, als dat geen statement is.
op welke leeftijd gaan ze dat dan snappen? Het is geen Sinterklaasintocht.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:10 schreef LelijKnap het volgende:
Ik denk dat het wel goed is voor kinderen om zoiets mee te maken.
Op mijn 4e zat ik bij papa op zijn nek tegen de kernwapens.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:10 schreef LelijKnap het volgende:
en jij begreep dat op je 4e jaar ?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op mijn 4e zat ik bij papa op zijn nek tegen de kernwapens.
Als ik dat hoofd zie vraag ik me elke keer af hoe het mogelijk is dat een dochter van moordenaar Zorreguieta het tot koningin heeft kunnen schoppen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maxima heeft een blofkop, geen elegantie.
[ afbeelding ]
Oudere kinderen ja, de echt jonge kinderen niet. Vind ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:10 schreef LelijKnap het volgende:
Het is wel Parijs h, die kinderen zijn wel gewend aan een beetje drukte.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oudere kinderen ja, de echt jonge kinderen niet. Vind ik.
Is dat nodig dan? Je begrijpt eerder ook niet dat je niet zomaar overal kan gaan zitten schijten. Komt later toch ook meestal goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |