Gewoon tv ned 2?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:18 schreef Flow3r het volgende:
Welke stream kijken jullie?
[ afbeelding ]
Rutte heeft kadetjes meegekregen van zijn moeder, en twee rollen drop.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt wel wat op het opstellen voor een foto tijdens een schoolreisje.
Nee, Lavrov minister van BuZa.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ligt het nu aan mij, maar ik vind het vrij chaotisch allemaal, met die zenuwachtige politieagenten. Ik mis overigens Poetin, die zou er toch ook bij zijn?
Ik mis 'm niet hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ligt het nu aan mij, maar ik vind het vrij chaotisch allemaal, met die zenuwachtige politieagenten. Ik mis overigens Poetin, die zou er toch ook bij zijn?
Nee, Lavrov is er wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Of een wie is de mol foto....quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt wel wat op het opstellen voor een foto tijdens een schoolreisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |