SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Bestorming Dammartin
I´m back.
Als er wat gaat gebeuren, is het nuquote:Op zondag 11 januari 2015 15:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iedereen wacht stiekem op die aanslag.
Ja, dus?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef Travel. het volgende:
Stoet der vrijheid: 2000 agenten, scherpschutters
Ga je daarvoor 3 uur lang zitten kijken? In de hoop dat er wat gebeurd..?quote:
Putin is ook zo'n kabouter.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
1 m 65, schat ik, zo groot als een leerling uit groep 8.
ik kijk nietquote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je daarvoor 3 uur lang zitten kijken? In de hoop dat er wat gebeurd..?
Bij mij staat het gewoon op... kijk met een schuin oog en verder lekker languit aan het internetten.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit bericht al een aanslag op de Nederlandse taal.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb voetbal opstaan.. godzijdank nog iets boeiends op tvquote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij mij staat het gewoon op... kijk met een schuin oog en verder lekker languit aan het internetten.
Net als de rest van de Franse politici. En het waren communisten dus onafhankelijk waren ze niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onjuist. Ze wilde wel, maar was niet welkom.
Daarnaast is ze ongeveer 9 maanden geleden nog naar de rechter geweest omdat ze ernstig beledigd was door een cartoon in Charlie Hebo. Geen verrassing, want nationalisten houden alleen van afbeeldingen die anderen beledigt. Als het hunzelf overkomt, dan worden ze boos en woedend.
Hij komt uit Den Haag h.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind dit bericht al een aanslag op de Nederlandse taal.
Gewoon tv ned 2?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:18 schreef Flow3r het volgende:
Welke stream kijken jullie?
[ afbeelding ]
Rutte heeft kadetjes meegekregen van zijn moeder, en twee rollen drop.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt wel wat op het opstellen voor een foto tijdens een schoolreisje.
Nee, Lavrov minister van BuZa.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ligt het nu aan mij, maar ik vind het vrij chaotisch allemaal, met die zenuwachtige politieagenten. Ik mis overigens Poetin, die zou er toch ook bij zijn?
Ik mis 'm niet hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ligt het nu aan mij, maar ik vind het vrij chaotisch allemaal, met die zenuwachtige politieagenten. Ik mis overigens Poetin, die zou er toch ook bij zijn?
Nee, Lavrov is er wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Of een wie is de mol foto....quote:Op zondag 11 januari 2015 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt wel wat op het opstellen voor een foto tijdens een schoolreisje.
Een meneer uit Mali dusquote:
Hij word als laatste gekozen bij het schoolreisje?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:24 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wat een chaos, wat is er nu aan de hand? hollande heeft het niet onder controle lijkt het.
Wanneer is die demo?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:22 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen de eerstvolgende pegida-demo gaan bezoeken.
Als levend schild voor de echte wereldleiders.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:25 schreef empa1010 het volgende:
Mark staat wel in een soort van verdomhoekje
idd allemaal jankenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:25 schreef Travel. het volgende:
Stop met zwaaien Merkel, het is niet de Disneyparade
Zou een kogelvrij vestje niet voor wat warmte zorgen?quote:
"Dag, proleten, dg!'quote:Op zondag 11 januari 2015 15:25 schreef Travel. het volgende:
Zijn altijd maandag. De tegendemonstratie zal ook wel groter worden.quote:
Statement hoor.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit ziet er echt fucking triest uit.Die leiders op een kluitje aan 't waggelen.
En dan elke vijf meter stoppen zodat ze allemaal weer in een rij lopen.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die wil straks nog naar die koshere deli, want daar gaat alles in de 35% korting.
Met vastberaden tred aan het waggelen idd.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit ziet er echt fucking triest uit.Die leiders op een kluitje aan 't waggelen.
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:25 schreef Travel. het volgende:
Komen de selfies straks ook natuurlijk...quote:Op zondag 11 januari 2015 15:31 schreef tralalala het volgende:
Oh god, 90% loopt met een mobiel in de hand.
Ja, zodra de West-Duitsers hun Holocaust schuld hebben afgeschud.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn altijd maandag. De tegendemonstratie zal ook wel groter worden.
Turkije met stip op 1.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een helden die leiders. Samen verantwoordelijk voor honderden journalisten in de gevangenis maar nu lekker lopen in een mars voor vrijheid van meningsuiting.
Turkije heeft de grootste persvrijheid hoor, aldus Erdoganquote:Op zondag 11 januari 2015 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen de journalisten in Turkije dit nu zien in de gevangenis btw?
O, ja dat is ook weer waar.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Turkije heeft de grootste persvrijheid hoor, aldus Erdogan
Ik word ook een beetje misselijk maar dat heeft meer met de huichelarij en de hypocrisie te maken van vele regeringsleiders die vandaag pretentieus meelopen en morgen het tegenovergestelde doen van wat ze hier wensen uit te dragen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:32 schreef Kaleddi het volgende:
Word wel een beetje misselijk van het camera werk
Yep, precies dit gevoel heb ik ook. Ik vind dit geen goed signaal.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:34 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje misselijk maar dat heeft meer met de huichelarij en de hypocrisie te maken van vele regeringsleiders die vandaag pretentieus meelopen en morgen het tegenovergestelde doen van wat ze hier wensen uit te dragen.
Zeker. Het enige wat ze doen is naar boven kijken en bloednerveus zijn. Het ziet er niet daadkrachtig uit ofzo.quote:
en terechtquote:Op zondag 11 januari 2015 15:36 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
hollande is bijzonder zenuwachtig!!
IED bedoel je, AED heb je daarna nodigquote:Op zondag 11 januari 2015 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou er gezocht zijn naar verstopte AED's?
Je blaast zo een boel wereldleiders weg.
Dat is de legerneger.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie is die neger met legerpak daar achteraan?
Oh. hahaahaquote:Op zondag 11 januari 2015 15:38 schreef SureD1 het volgende:
[..]
IED bedoel je, AED heb je daarna nodig
Er is ook nog een tweede legerneger. Waarom trek je een legerpak aan voor dit wandelen?quote:
Is Erdogan dan nu in Parijs?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:36 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Yep, precies dit gevoel heb ik ook. Ik vind dit geen goed signaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |