Police & Thieves van Junior Murvin dan.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:25 schreef cafca het volgende:
Wat mij betreft heeft bartrid het punt wel verdiend met the Clash. Tellen we die in dit topic mee?
Punt is in feite gehaald in het vorige topic.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Waarom zie ik dit topic niet in mijn AT staan?
[..]
Waarom niet?
Ja, maar daar is dat punt niet meer toe te voegen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Punt is in feite gehaald in het vorige topic.
Stand topic 1316 (met nog één punt uit het vorige topic):quote:
Verrek, had ik niet gezien....quote:Op zondag 11 januari 2015 16:46 schreef MadMaster het volgende:
Staat onderin de afbeelding: Ronnie van z'n Ronnies.
Stel maar een andere vraag...
Niet door the Clash gedaan bij mijn weten.quote:
quote:is a 1959 12-bar blues song by Vince Taylor, and was originally released as a B-side.
[..]
Based on The Renegades' version, Swedish band Hep Stars did their arrangement which in April 1965 took the number one slot in Sweden's singles' list and radiolist.[2] Another Swedish band, Shamrocks, recorded the song at the same time. Their version was a hit in France, reaching number one on the radio list as well as being successful in Germany and Japan.[3] In The Netherlands it was released as a single by De Maskers under the original title, as they had already recorded an instrumental called
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef belsen het volgende:
Brandnew cadillac en Dracula is geen cover.
Origineel is van Junior Murvin zoals Belsen hierboven aangafquote:Op zondag 11 januari 2015 15:25 schreef cafca het volgende:
Wat mij betreft heeft bartrid het punt wel verdiend met the Clash. Tellen we die in dit topic mee?
quote:
Ik ken hem eigenlijk ook voornamelijk van The Clash.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:38 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Origineel is van Junior Murvin zoals Belsen hierboven aangaf
Origineel van Dracula komt uit 1958, "Dinner with Drac"quote:Op zondag 11 januari 2015 19:27 schreef belsen het volgende:
Brandnew cadillac en Dracula is geen cover.
Well slap my balls and call me pussy...quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
even een sidestep, dit soort vragen kan je verwachten bij de Bossche popquiz volgend jaar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is te doen.
Moet toegeven dat ik bij vraag 7 even goed moest luisteren en dat stukje heb ik 2 keer gekeken/geluisterd...
quote:There's a room where the light won't find you
Holding hands while the walls come tumbling down
quote:
Geen idee.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Wij zijn van ver gekomen om jullie te bekoren
wat van wie?quote:I'm standing alone on the cliffs of the world.
No one ever tends to me.
Sitting alone, covered in rays.
Some things are so my mind can breath
Waiting is hard
Fucking takes so long
Draped in sun - hands in sand
Earth acid cleanses me, cleanses me clean
But the world, it never comes
Juist jaquote:
quote:You're released but your custody calls
And I wanna be free
Van wie is dit nummer?quote:I want a dog...a chihuahua
sorryquote:Op maandag 12 januari 2015 18:48 schreef bartrid het volgende:
Mezelf het punt voor Kyuss maar gegeven..
quote:
Wat van wie?quote:flies up to the skies
In a few moments you've reached planet Mars
Venus has come to aside
No-one can tell if it's day or night
You feel your head spinning 'round
Your spaceship is making a terrible sound
You're ten million lightyears from home
, from now on you're all on your own
Niet die van de Byrds...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:15 schreef cafca het volgende:
Mr. Spaceman van the Byrds?
Persoonlijk had ik van het laatste woord in de eerst regel "stars" gemaakt, trouwens. Dat rijmt beter.
Lokquote voor Belsen:quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:46 schreef Blogman het volgende:
MuziekTrivia lijkt ook geen nieuw deel geopend te hebben? Kan iemand dat regelen?
Ah, geen wonder dat ik ook niks zagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lokquote voor Belsen:
Kan je dit topic in de reeks hangen?
Cafca en ik hadden het afgelopen al niet in onze AT staan en Blogman kwam vanorgen tot dezelfde conclusie...
[..]
Was bij mij net zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lokquote voor Belsen:
Cafca en ik hadden het afgelopen al niet in onze AT staan en Blogman kwam vanorgen tot dezelfde conclusie...
[..]
Je hebt natuurlijk ook een knop volg topic....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:19 schreef Blogman het volgende:
Even een post, zodat hij bij mij weer verschijnt.
Die kon ik zo gauw niet vinden. Nog niet trouwens.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:18 schreef pipster het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook een knop volg topic....
Rechts onder, naast `nieuw topic' ? Ik heb een stop volgen knop daar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:36 schreef Blogman het volgende:
[..]
Die kon ik zo gauw niet vinden. Nog niet trouwens.
Gevonden, thanks!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
Rechts onder, naast `nieuw topic' ? Ik heb een stop volgen knop daar.
Die knop staat ook rechtsboven, maar ik denk dat belsen iets te veel (of juist te weinig) van z'n rechten gebruik gemaakt heeft...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
Rechts onder, naast `nieuw topic' ? Ik heb een stop volgen knop daar.
Niet de Killers.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:20 schreef pipster het volgende:
The Killers hadden ook een (Mr.) Spaceman.
inderdaad, daar staat ie ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die knop staat ook rechtsboven, maar ik denk dat belsen iets te veel (of juist te weinig) van z'n rechten gebruik gemaakt heeft...
En Sgt Prepper en Prep2Fight iddquote:
Hij hangt in de reeks, maar er was wel een probleem met automatisch opnieuw openen, omdat de eindstand ook nog open was. Volgens mij moet je het komende deel wel gewoon kunnen openen. Er hangen namelijk wel meer 'open' topics in deze reeks.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lokquote voor Belsen:
[..]
quote:
Als een rapper in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt hij dan geluid?quote:
Stand Topic 1316:quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:23 schreef Mark het volgende:
George Baker
George O Dowd
George Michael
George McCrae
George Ezra
Iets van Sinead O'Conner?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:17 schreef Mark het volgende:
Opmerkelijk genoeg is er een duidelijke overeenkomst geweest tussen de gezochte artieste en Britney. Al zal Britney er misschien liever niet aan terug denken, was volgens mij geen fijne periode in haar leven.
quote:
Stand Topic 1316:quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef methodmich het volgende:
Gokje op The Emperor's New Clothes dan, aangezien het Troy zeker niet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
die was een paar jaar later ook vooralquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:33 schreef belsen het volgende:
Nee, Belle Stars. Dat van Prince is Sing 'O the times.
The Prodigy, lang geleden...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:48 schreef bartrid het volgende:
Nieuwe dan maar? Wie dit?
[ afbeelding ]
Stand Topic 1316:quote:
Dat is goed.quote:
Nee, hoewel hij best wel veel overeenkomsten heeft met de gezochte persoon, vooral in z'n beginperiode.quote:
quote:Et quand il arrivait
La foule s'ecriait
Arriva,![]()
Croqueur d'amour, l'oeil de velours comme une caresse
![]()
Toujours vainqueur, parfois sans coeur
Mais jamais sans tendresse
Partout, c'etait la fete quand il chantait
Zaza, luna caprese o sole mio
Ritsiebie, ritsieba, ritsieboe...quote:Op zondag 18 januari 2015 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wij zijn de slijpers van Parijs
quote:Op maandag 19 januari 2015 10:22 schreef WeezerButler het volgende:
Frank Duval
tering, dat ik dat gelijk weet![]()
Jij kent er ook zeker éénquote:Op maandag 19 januari 2015 15:11 schreef Mark het volgende:
Ik geen, maar die labels zeggen me vaak dan ook niks
Ja, da's die ene die ik ook weetquote:Op maandag 19 januari 2015 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet er twee, waarvan Mark er zeker 1 zou moeten weten...
quote:
Helemaal juistquote:Op maandag 19 januari 2015 20:18 schreef WeezerButler het volgende:
Juan Atkins
Derrick May
Kevin Saunderson
Welk nummer van wie?quote:When are you gonna come down
When are you going to land
I should have stayed on the farm
I should have listened to my old man
Nog een stukje dan maar.quote:You know you can't hold me forever
I didn't sign up with you
I'm not a present for your friends to open
This boy's too young to be singing the blues
Wat van wie?quote:Hello Nigeria! That's my Motherland
Coming to Sweden now causin' a hysteria
Takes a long time to travel the globe, so why be shy?
Why be humble? I just came straight out the jungle
You can't compete with me 'cause you know I got the rhythm
Die meneer, eventueel nog een zangeres en dan een andere titel.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:35 schreef pipster het volgende:
Ik gok iets van mijnheer Alban, Sing Hallelujah.
Nope, vervolgvraag. Net niet weggegeven.quote:
Thanks, Weezer!quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:21 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Stand Topic 1316:
WeezerButler 7
Madmaster 6
bartrid 4
cafca 6
Mark 2
belsen 2
n00biedoobiedoo 2
Casiotone 2
Bosbeetle 1
Methodmich 1
pipster 2
Homdeck 1
Burnett 1
Blogman 1
Helaas, vervolgvraag op het andere deel van de titelquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:34 schreef methodmich het volgende:
Ken ze helaas niet, cafca. Had gehoopt op Toto als vervolgvraag, maar helaas.
quote:
Wat van wie?quote:There's a story the gypsies know is true
That when your love wears
She (He) belongs to you.
An old love story that's known to very few,
But if you wear those
Love will come to you.
Stand Topic 1316:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:38 schreef cafca het volgende:
Ik kon niet op de titel komen toen ik het plaatje zag, maar even teruglezen helpt
To the Hilt van the Golden Earring
Wat van wie?quote:I took for granted, all the times
That I thought would last, some how
Stand Topic 1316:quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:17 schreef MadMaster het volgende:
Richard Marx - Right Here Waiting For You
Niet Willy...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:18 schreef cafca het volgende:
Vooruit, ik doe een poging:
Jim, Sue, Johnny, Rosita en...... Willy
Nee, geen dames meer.quote:
Eigenlijk Johny, maar dat verschil hoor je toch niet...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:35 schreef cafca het volgende:
Doe ik nog een laatste gok op John, anders mag iemand anders hem inkoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |