Van wie is dit nummer?quote:I want a dog...a chihuahua
sorryquote:Op maandag 12 januari 2015 18:48 schreef bartrid het volgende:
Mezelf het punt voor Kyuss maar gegeven..
quote:
Wat van wie?quote:flies up to the skies
In a few moments you've reached planet Mars
Venus has come to aside
No-one can tell if it's day or night
You feel your head spinning 'round
Your spaceship is making a terrible sound
You're ten million lightyears from home
, from now on you're all on your own
Niet die van de Byrds...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:15 schreef cafca het volgende:
Mr. Spaceman van the Byrds?
Persoonlijk had ik van het laatste woord in de eerst regel "stars" gemaakt, trouwens. Dat rijmt beter.
Lokquote voor Belsen:quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:46 schreef Blogman het volgende:
MuziekTrivia lijkt ook geen nieuw deel geopend te hebben? Kan iemand dat regelen?
Ah, geen wonder dat ik ook niks zagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lokquote voor Belsen:
Kan je dit topic in de reeks hangen?
Cafca en ik hadden het afgelopen al niet in onze AT staan en Blogman kwam vanorgen tot dezelfde conclusie...
[..]
Was bij mij net zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lokquote voor Belsen:
Cafca en ik hadden het afgelopen al niet in onze AT staan en Blogman kwam vanorgen tot dezelfde conclusie...
[..]
Je hebt natuurlijk ook een knop volg topic....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:19 schreef Blogman het volgende:
Even een post, zodat hij bij mij weer verschijnt.
Die kon ik zo gauw niet vinden. Nog niet trouwens.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:18 schreef pipster het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook een knop volg topic....
Rechts onder, naast `nieuw topic' ? Ik heb een stop volgen knop daar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:36 schreef Blogman het volgende:
[..]
Die kon ik zo gauw niet vinden. Nog niet trouwens.
Gevonden, thanks!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
Rechts onder, naast `nieuw topic' ? Ik heb een stop volgen knop daar.
Die knop staat ook rechtsboven, maar ik denk dat belsen iets te veel (of juist te weinig) van z'n rechten gebruik gemaakt heeft...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
Rechts onder, naast `nieuw topic' ? Ik heb een stop volgen knop daar.
Niet de Killers.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:20 schreef pipster het volgende:
The Killers hadden ook een (Mr.) Spaceman.
inderdaad, daar staat ie ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die knop staat ook rechtsboven, maar ik denk dat belsen iets te veel (of juist te weinig) van z'n rechten gebruik gemaakt heeft...
En Sgt Prepper en Prep2Fight iddquote:
Hij hangt in de reeks, maar er was wel een probleem met automatisch opnieuw openen, omdat de eindstand ook nog open was. Volgens mij moet je het komende deel wel gewoon kunnen openen. Er hangen namelijk wel meer 'open' topics in deze reeks.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lokquote voor Belsen:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |