ik snap het nietquote:Op zondag 11 januari 2015 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Van de Marokkaanse forum:
[ afbeelding ]
Hoe was het ook al weer, enige overeenkomst met bekende en/of gelijknamige personen is puur toeval?
mijn vermoeden is dat Piet met de TT op een gekke ezel doelt...quote:Op zondag 11 januari 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat MM op het woord "aluhoedje" doelt.....
Ik ben zo lief voor je geweest om even de bron van "het is altijd mijn schuld" op te zoeken en gevonden.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:30 schreef sacha het volgende:
mijn vermoeden is dat Piet met de TT op een gekke ezel doelt...
Denk het ook ...quote:Op zondag 11 januari 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik snap hem wel![]()
daar staat Karima en wij hebben een Karina...
toch?
Moet wel... de aluhoedjes kan ook maar dat is niet alleen op Fok zo denk ik datquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Is het vliegtuig al vertrokken FANN?
dat is aardigquote:Op zondag 11 januari 2015 11:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben zo lief voor je geweest om even de bron van "het is altijd mijn schuld" op te zoeken en gevonden.
Mocht je nog plannen voor een topic hebben, dan kan ik je zo een stuk of 10 zaken aanleveren die jouw schuld zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:
De muziek vind ik nog steeds wel aardig, maar de stem van die zangeres.
Heb er nooit aan kunnen wennen en krijg er nog steeds kromme tenen van.
is MM dyslectisch dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik snap hem wel![]()
toch?
neu denk het niet, ik las trouwens eerst ook Karina, maar hij heeft er onder gezetquote:
Verplichtingen voelen op een forum?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:21 schreef sacha het volgende:
dat is aardig![]()
maar ik ga dat niet doen want dan voel ik mij verplicht dat bij te houden en daar ben ik te lui voor
Ja, in welk topic lezen we dat ook alweer waar de naam aluhoedje ook geregeld voorbij komt....quote:Op zondag 11 januari 2015 12:24 schreef FANN het volgende:
Hoe was het ook al weer, enige overeenkomst met bekende en/of gelijknamige personen is puur toeval?
Fann onze FlyLadyquote:Op zondag 11 januari 2015 12:18 schreef FANN het volgende:
Vandaag ga ik beginnen met mijn schoonmaakplan![]()
Na de koffie dan...
In jouw dag samenvatting?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, in welk topic lezen we dat ook alweer waar de naam aluhoedje ook geregeld voorbij komt....
ja meneerquote:Op zondag 11 januari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verplichtingen voelen op een forum?![]()
Daarnaast ongetwijfeld genoeg users die te pas en te onpas het zullen gaan uppen als er weer eens goede (of minder goede....) reden voorbij komt. Iets wel of niet leuk vinden om nu te doen is de afweging.
Ik mag hopen dat ze niets tijdens de optocht in Parijs doen .......quote:Op zondag 11 januari 2015 12:51 schreef Armageddon het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)s-met-charlie-hebdo/
Of in Amsterdam met Sail...quote:Op zondag 11 januari 2015 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze niets tijdens de optocht in Parijs doen .......
Drenthe is onbelangrijkquote:Op zondag 11 januari 2015 13:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of in Drenthe tijdens de huifkar-route langs alle hunebedden....
of één of andere veerboot naar één of ander eilandquote:Op zondag 11 januari 2015 13:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of in Drenthe tijdens de huifkar-route langs alle hunebedden....
Da's te weinig mensen, met Sail hebben ze pas écht een klapperquote:Op zondag 11 januari 2015 13:09 schreef sacha het volgende:
[..]
of één of andere veerboot naar één of ander eiland
1200 in één keer is best een goede scorequote:Op zondag 11 januari 2015 13:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's te weinig mensen, met Sail hebben ze pas écht een klapper
Die zijn ook een keer bij mij naar mn buurman komen vragen .....quote:Op zondag 11 januari 2015 13:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Of in Amsterdam met Sail...
5 jaar geleden werd de buurt hier ook al uitgekamd en kwamen er twee recercheurs aan mijn
deur met vragen over mijn buren, mijn buren aan de andere kant van mijn muur zeg maar,
maar die ken ik niet, is een andere ingang, rare vragen stelde ze en daarna zeggen dat ik me
geen zorgen moest maken
Dat is toevallig!quote:Op zondag 11 januari 2015 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn ook een keer bij mij naar mn buurman komen vragen .....
Gaan er zoveel op de boot?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:11 schreef sacha het volgende:
[..]
1200 in één keer is best een goede score
Ook niet slechtquote:Op zondag 11 januari 2015 13:11 schreef sacha het volgende:
[..]
1200 in één keer is best een goede score
als ze kunnen lezen, begrijpend lezen, zo slim zijn ze nietquote:Op zondag 11 januari 2015 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook niet slechtmisschien lezen ze mee
Ze kunnen in elk geval ''plaatjes kijken'' weten ze nu in Frankrijkquote:Op zondag 11 januari 2015 13:15 schreef sacha het volgende:
[..]
als ze kunnen lezen, begrijpend lezen, zo slim zijn ze niet
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kunnen in elk geval ''plaatjes kijken'' weten ze nu in Frankrijk
Wij hebben PP, die draait zequote:Op zondag 11 januari 2015 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kunnen in elk geval ''plaatjes kijken'' weten ze nu in Frankrijk
Graag gedaan banaanquote:Op zondag 11 januari 2015 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben oprecht ontroerd na deze post van jou...
quote:Op zondag 11 januari 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik snap hem wel![]()
toch?
Nee...quote:
Ik ga er hier altijd vanuit dat ik onjuist begrepen word, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Zo, alle onjuiste aanname's weer rechtgetrokken.
Je hebt er hier bijna een dagtaak aan...
Even nietquote:
Neuken ?quote:
Ha ha ha. Hugt.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe eerst die knuffel maar, dan zien we daarna wel verder.
Sven Kramer europees kampioen voor de nummer twee, Koen Verweij.quote:
What's new?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sven Kramer europees kampioen voor de nummer twee, Koen Verweij.
Ze moeten ergens een grens trekken, je hebt gewoon te hard gereden en niet maar 4 km, maar minstens 9, omdat er ook nog eens 5 km correctie af is gegaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Soms moet je onze nationale helden in het blauw even laten weten waarvoor ze ook al weer die functie hebben...
[ afbeelding ]
4 Kilometer te hard op de A2, net buiten het stuk waar je 's avonds 130km per uur mag.
Tijdens ons tripje vorige week naar Sittard, 's avonds om 22.22 uur en geen hond op de weg.
Wat zou ik zo'n triest figuur (of z'n baas die 'm naar die plek stuurt) graag eens willen spreken.
Zucht...
Prima, als ik ergens bewust te hard rijdt heb je helemaal gelijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moeten ergens een grens trekken, je hebt gewoon te hard gereden en niet maar 4 km, maar minstens 9, omdat er ook nog eens 5 km correctie af is gegaan.
Bedankt voor de tip. Ik heb het gelezen. Eindelijk eens iets anders dan telkens dat negatievequote:Op zondag 11 januari 2015 16:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
R&P / Waarom hebben veel mensen een hekel aan transgenders?
Ik heb meegelezen. Erg positief vond ik het allemaal niet. Hoog KLB-gehalte.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:08 schreef AdoraBelle het volgende:
Bedankt voor de tip. Ik heb het gelezen. Eindelijk eens iets anders dan telkens dat negatieve.
Nee, maar ik vond wel dat bepaalde mensen goede punten hadden. Helaas kwam er een heel zooitje users uit KLB de boel verstieren. Op het einde ging het wel helemaal mis.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb meegelezen. Erg positief vond ik het allemaal niet. Hoog KLB-gehalte.
Het WK van vorig jaar. Toen werd Verweij wereldkampioen.quote:
Dat soort dingen vraag ik me zelden af. Wat andere mensen doen interesseert me sowieso erg weinig.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:13 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze nou zo tegen me doen.
Laat ik het zo zeggen: Misschien zou je jezelf iets minder centraal moeten stellen?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze nou zo tegen me doen.
Eigenlijk is er niks meer aan met dat schaatsen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het WK van vorig jaar. Toen werd Verweij wereldkampioen.
Was ik maar zoals jij. Dat ik me niet druk maakte over dat soort dingen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort dingen vraag ik me zelden af. Wat andere mensen doen interesseert me sowieso erg weinig.
Centraal stellen? Het was een normale vraag. Je moet er niet dingen achter gaan zoeken.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Misschien zou je jezelf iets minder centraal moeten stellen?
Je oproep tot een knuffel hier heb ik bewust genegeerd.
Ik kan daar namelijk niet zo goed tegen...
Wil je me even knuffelen?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:25 schreef MadMaster het volgende:
Je oproep tot een knuffel hier heb ik bewust genegeerd.
Dat doe ik wel, omdat het een optelsom is met voorgaande posts in het verleden...quote:Op zondag 11 januari 2015 17:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Centraal stellen? Het was een normale vraag. Je moet er niet dingen achter gaan zoeken.
Dat is dan jouw conclusie. Ik zie niet hoe ik hiermee mezelf centraal stel.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, omdat het een optelsom is met voorgaande posts in het verleden...
Inderdaad mijn conclusie, mijn mening, mijn ervaring.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is dan jouw conclusie. Ik zie niet hoe ik hiermee mezelf centraal stel.
En ik begrijp ook niet waarom je het nodig vindt om mij hierop aan te vallen.
Gezellig hoor...quote:Op zondag 11 januari 2015 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad mijn conclusie, mijn mening, mijn ervaring.
De reden dat ik die geef is omdat je zelf aangeeft dat je niet begrijpt waarom mensen op een bepaalde manier op je reageren.
In dat topic staan er ook best wat soortgelijke hints, denk ik...
Of je het er mee eens bent of niet, dat mag je zelf bepalen, maar ik bepaal wat mijn mening is en wat ik hier post. Heeft niets met wel of niet gezellig te maken, volgens mij reageer ik vrij rustig en onderbouwd.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gezellig hoor...
Ik vind dat je een dergelijke mening voortaan wel voor je mag houden. Ik ben het er dan ook alles behalve mee eens.
Klaar nu.
Hij valt je toch niet aan, jij vraagt om redenen, MM geeft je die.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is dan jouw conclusie. Ik zie niet hoe ik hiermee mezelf centraal stel.
En ik begrijp ook niet waarom je het nodig vindt om mij hierop aan te vallen.
Dat mag jij vinden. Er is natuurlijk niemand die dat ook echt gaat doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:38 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vind dat je een dergelijke mening voortaan wel voor je mag houden.
Doei. Veel plezier in KLB.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Prima.
Ik vond dit altijd een gezellige SC. Maar als er blijkbaar zo gedacht wordt over mij, dan hoeft het van mij niet meer.
Doei!
Ik heb daar al genoeg gezeik over me heen gekregen, en dan begint het hier gewoon doodleuk weer. Daar bedank ik voor.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Er is natuurlijk niemand die dat ook echt gaat doen.
[..]
Doei. Veel plezier in KLB.
Zo'n reactie kan dus echt niet he.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Een vrouw die op haar pikkie getrapt is, is nooit grappig...
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je ongesteld bent.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Prima.
Ik vond dit altijd een gezellige SC. Maar als er blijkbaar zo gedacht wordt over mij, dan hoeft het van mij niet meer.
Doei!
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:44 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Een vrouw die op haar pikkie getrapt is, is nooit grappig...
Dramaqueen. Je vraagt om een uitleg. Je krijgt er 1 en als je die niet bevalt, dan moet iemand z'n mond houden? Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb daar al genoeg gezeik over me heen gekregen, en dan begint het hier gewoon doodleuk weer. Daar bedank ik voor.
Er begint helemaal niets, jij vraagt om redenen waarom mensen naar doen en er worden suggesties gedaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb daar al genoeg gezeik over me heen gekregen, en dan begint het hier gewoon doodleuk weer. Daar bedank ik voor.
Sjoef heb ik kennelijk ook al beledigd met een term die ik niet eens zelf bedacht heb, maar vanmorgen wel elders tegenkwam...quote:Op zondag 11 januari 2015 17:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Jij jaagt gewoon alle vrouwen hier weg MM.
Die kan prima, zeker na jouw dramatische aftocht hier.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo'n reactie kan dus echt niet he.
Een tijdje terug wou Deisyy beginnen met een soort van "Lieve Lita voor 40-plussers"....dit lijkt me een ideaal moment. Overigens vind ik het wel verdacht dat jij op dat soort fora komt, dus ik heb een TR bij de AIVD gemacht.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:55 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef heb ik kennelijk ook al beledigd met een term die ik niet eens zelf bedacht heb, maar vanmorgen wel elders tegenkwam...
Ik heb een brede maatschappelijke interesse en was even benieuwd wat daar geschreven werd.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een tijdje terug wou Deisyy beginnen met een soort van "Lieve Lita voor 40-plussers"....dit lijkt me een ideaal moment. Overigens vind ik het wel verdacht dat jij op dat soort fora komt, dus ik heb een TR bij de AIVD gemacht.
Weinig galant allemaal.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjoef heb ik kennelijk ook al beledigd met een term die ik niet eens zelf bedacht heb, maar vanmorgen wel elders tegenkwam...
Kijk even terug vanaf post 24 in dit topic, dan begrijp je het wel...quote:Op zondag 11 januari 2015 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Waar in godesnaam gaat dit allemaal over, aluhoedje, AIVD en zelfs chufi weggejaagd?
Ik had al zo'n vermoeden dat het met die post van jou te maken had, maar dan nog snap ik het niet, Chufi's naam wordt helemaal niet genoemd.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk even terug vanaf post 24 in dit topic, dan begrijp je het wel...
Ik heb wel wat anders te kijkenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:56 schreef Kingstown het volgende:
Ik ga samen met chufi even naar het pijltjesgooien kijken.
Er staat 'aluhoedje' in die tekst op het Marokko forum, that's all.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het met die post van jou te maken had, maar dan nog snap ik het niet, Chufi's naam wordt helemaal niet genoemd.
Gespijkerde latjes langs de muur?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Mijn plinten staan in ieder geval in de grondverf, klaar om afgelakt te worden. Ik ben daar best trots op, want ik heb dat nooit eerder gedaan
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat 'aluhoedje' in die tekst op het Marokko forum, that's all.
Vond het grappig om dat elders ook te lezen, heb er nog een uitsluitsel bij gezet a la de samenvattingen, maar vanaf dat moment ben ik dyslectisch, snappen mensen het niet meer, mag ik geen mening meer geven, heeft Sacha gelijk, ben ik niet galant en is Sjoef met terugwerkende kracht alsnog beledigd om het aluhoedje.
Open alsjeblieft dat 'Lieve Lita'- of 'Vertel het Mona'-topic in 40+.
Het wordt hier te ingewikkeld met al die frustraties, problemen, aanname's, veronderstellingen, gedachten, irritaties, zijpaden, aandachtrekkerij en zo...
*trots kijkt*quote:Op zondag 11 januari 2015 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Mijn plinten staan in ieder geval in de grondverf, klaar om afgelakt te worden. Ik ben daar best trots op, want ik heb dat nooit eerder gedaan
Ik kan mijn eigen ellende net handelen, laat staan die van een ander erbijquote:Op zondag 11 januari 2015 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat 'aluhoedje' in die tekst op het Marokko forum, that's all.
Vond het grappig om dat elders ook te lezen, heb er nog een uitsluitsel bij gezet a la de samenvattingen, maar vanaf dat moment ben ik dyslectisch, snappen mensen het niet meer, mag ik geen mening meer geven, heeft Sacha gelijk, ben ik niet galant en is Sjoef met terugwerkende kracht alsnog beledigd om het aluhoedje.
Open alsjeblieft dat 'Lieve Lita'- of 'Vertel het Mona'-topic in 40+.
Het wordt hier te ingewikkeld met al die frustraties, problemen, aanname's, veronderstellingen, gedachten, irritaties, zijpaden, aandachtrekkerij en zo...
Latjesquote:Op zondag 11 januari 2015 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gespijkerde latjes langs de muur?
Of heb je kalknagels?
O ja, jij had ook een plintenprojectje laatstquote:
dan kom ik morgen wel terugquote:Op zondag 11 januari 2015 19:36 schreef chufi het volgende:
Veel leuker kunnen we het niet maken vandaag
Dat zijn forse plinten, bijna plankbreedte.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
LatjesIk heb plinten van 12 cm hoog, die zaten geschroefd en nu wilden we ze geplakt, dus heb ik de gaatjes dicht geplamuurd en het boeltje mooi gegrond. Dingen die mijn man normaal gesproken altijd doet, maar deze keer zijn de plinten mijn projectje.
eg welquote:
Aap isquote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef sacha het volgende:
[..]
eg wel![]()
lekker shoppen in de sale van Wehkamp & Zalando, Aap staat te douchen en af en toe wat roeptoeteren hiero
Ik wil dat topic wel openen, maar ik heb mijn Lita- en Mona diploma niet en ben eigenlijk ook niet van plan het gaan halen...quote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen ellende net handelen, laat staan die van een ander erbij
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, jij had ook een plintenprojectje laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
gewoon ach en wee roepen of goh wat vervelendquote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dat topic wel openen, maar ik heb mijn Lita- en Mona diploma niet en ben eigenlijk ook niet van plan het gaan halen...
ben jij straks Opa Pannenkoek!quote:Op zondag 11 januari 2015 19:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
De pannenkoeken van opa gingen er goed in.
Nee, als de Mona of Lita van fok! moet je wel inhoudelijk advies kunnen geven.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon ach en wee roepen of goh wat vervelend
Ik vind dat chic staan van die hoge plintenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn forse plinten, bijna plankbreedte.
Met van die kabelgoten er door? Die wil ik ook nog eens, lijkt me wel handig.
Dat worden dus geen vegaburgers later.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met appel vond ie niks, hij had liever met spek.
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:46 schreef sacha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel afmaken hč
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Mmm, lekker pannekoeken met spek en stroopquote:Op zondag 11 januari 2015 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met appel vond ie niks, hij had liever met spek.
Nice, beetje middeleeuws.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat chic staan van die hoge plintenEn ja, er kunnen inderdaad kabels achterlangs, het zijn mdf plinten met aan de achterkant een uitsparing voor kabels, er loopt geen kabeltje bij mij over de plint, vloer of plafond.
Middeleeuws, rightquote:Op zondag 11 januari 2015 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice, beetje middeleeuws.
De kabels lopen hier deels onder het laminaat door, deels in de ruimtes langs de randen van het laminaat, maar dat gaat er binnenkort toch uit.
Meteen maar eens goed doen...
uhuh, weer een verplichting erbijquote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, als de Mona of Lita van fok! moet je wel inhoudelijk advies kunnen geven.
Dat gezegd hebbende, is het niks voor jou?
Jij bent sensitief, ben mild in je uitspraken, staat altijd voor een ander klaar en als het niet helemaal het juiste antwoord is, het is toch al jouw schuld.
alleen de metalen overgangsplinten moeten nog maar ik wacht op de Eneco vanwege snoeren voor onze Toonquote:
Wij hebben plakplintjes, die zie je niet eens.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Middeleeuws, right![]()
Kijk eens wat verder dan je eigen plintje.
Alsof ik me laat beledigen vanwege mijn plintenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben plakplintjes, die zie je niet eens.
Nooit in een oud kasteel of zo geweest waar ze ook van die hoge planken als plinten langs de muur hebben lopen? Daar moest ik aan denken...
Als je je beledigd voelt om mijn uitspraak over de middeleeuwse plinten moet je het wel even melden, hoor...
Je zou niet de eerste wezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof ik me laat beledigen vanwege mijn plinten
Ik was meer benieuwd naar die relatie tussen jouw plinten en die in kastelen, maar dat ontwijk je...quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof ik me laat beledigen vanwege mijn plinten
In mijn vorig leven ben ik kasteelvrouwe geweest, daar zal mijn liefde voor hoge plinten vandaan komen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was meer benieuwd naar die relatie tussen jouw plinten en die in kastelen, maar dat ontwijk je...
Ik had inderdaad meer donkere houten planken in gedachte, geen idee waarom.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn vorig leven ben ik kasteelvrouwe geweest, daar zal mijn liefde voor hoge plinten vandaan komen.
Maar ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van mijn plinten, het zijn helemaal geen hoge planken, maar meer zoiets.
[ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:
Ik heb het helemaal niet over beits gehadquote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had inderdaad meer donkere houten planken in gedachte, geen idee waarom.
Ik associeer beits vaak met donker, dat zal het zijn...
Maarre... Leuke schoenen.
Dank je.quote:
Mooie leeftijd, gefeliciteerd!quote:
Mijn oma is 95.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Mooie leeftijd, gefeliciteerd!
Nee mijn vader zijn moeder is overleden toen was ik 5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Maandag is wasdag bij jullie?quote:
O nee, grondverf en aflakken.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over beits gehadMaar mijn plinten worden inderdaad wit.
Dank je
Voor jou?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O nee, grondverf en aflakken.
Het was een zwaar weekend kennelijk...
Je mag best je hart even luchten hoor als dat helpt...quote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden...
O nee, niet zwaar op die manier.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Je mag best je hart even luchten hoor als dat helpt...
ah... nou ja ik had het vandaag ook druk, maar wel lekker druk, goed resultaat enzo..quote:Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O nee, niet zwaar op die manier.
Gewoon, druk en zo...
Zeker nu Zorba weer weg is. Het waaide tenminste niet zo hard vandaag...quote:Op zondag 11 januari 2015 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... nou ja ik had het vandaag ook druk, maar wel lekker druk, goed resultaat enzo..
was ook wel hoog nodig, beetje verwaarloosd de laatste tijd, maar maakt niet uit, ik heb tenslotte
de tijd
Zorba zit weer op zijn Acropolis, die is goed aangekomen gelukkigquote:Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker nu Zorba weer weg is. Het waaide tenminste niet zo hard vandaag...
Vriezer ontdooien is toch geen werk?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
Keuken zie ik wel een beetje tegenop, vooral ijskast schoonmaken, dat is nog niet
eens zo erg, maar vriezer ontdooien en schoonmaken heb ik een pokkehekel aan
maar moet ook hoognodig weer gebeuren
Ja wachten kan ik nooit, ik zet er altijd bakjes kokend water in en desnoods hak ik dat ijs eruit,quote:Op zondag 11 januari 2015 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vriezer ontdooien is toch geen werk?
Leegten, stekker er uit, bakje er onder, leeg laten lopen, sopje er door en weer aanzetten.
Het merendeel is wachten...
Ik zou dat als mod nooit goed vindenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedankt. Ik moest idd even huilen toen ik weer een nieuw muziektopic zag.
En het probleem waar je je bevroren spullen moet laten.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja wachten kan ik nooit, ik zet er altijd bakjes kokend water in en desnoods hak ik dat ijs eruit,
wachten heb ik geen geduld voor... Is trouwens geen klein vrieskastje, dat ding is groter dan ik
Ja precies... daarom kan je er geen uren over doenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het probleem waar je je bevroren spullen moet laten.
Op papier heb ik vanavond de laatste 2 items van mijn inboedel verkocht. Eetkamertafel, dressoir en kapstok zijn verkocht en betaald, maar worden over 3 weken opgehaald, gisteren zijn de eetkamerstoelen en het tv-meubel opgehaald en vanavond heb ik een afspraak gemaakt voor de salontafel en de grote spiegel op te laten halen.quote:
Nice!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op papier heb ik vanavond de laatste 2 items van mijn inboedel verkocht. Eetkamertafel, dressoir en kapstok zijn verkocht en betaald, maar worden over 3 weken opgehaald, gisteren zijn de eetkamerstoelen en het tv-meubel opgehaald en vanavond heb ik een afspraak gemaakt voor de salontafel en de grote spiegel op te laten halen.
Tegenwoordig heb ik 2 vriezers, één in de keuken, want Amerikaanse dubbeldeurs en één op zolder, die meestal gevuld is met brood. Maar het is wel makkelijk met vriezer ontdooien.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja precies... daarom kan je er geen uren over doen![]()
maar dat los ik morgen wel op... nu geen puf mee hoor...
Alleen mijn bank mag blijven, de rest wordt vervangen. Lekker nog wat centen voor gevangen en we hoeven er niet mee te gaan zeulen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nice!![]()
Dus je hebt zo'n beetje álles nieuwlekker toch, beetje verandering enzo...
Ik heb Sas grvraagd maar hij heeft geen sappig verhaal voor jequote:
Ik heb helaas geen zolderquote:Op zondag 11 januari 2015 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik 2 vriezers, één in de keuken, want Amerikaanse dubbeldeurs en één op zolder, die meestal gevuld is met brood. Maar het is wel makkelijk met vriezer ontdooien.
Voorheen vrat ik hem zover mogelijk leeg en ging dan ook bezig met pannetjes heet water en bikken.
Heb je wel genoeg ruimte in je koelkast dan. Kan je hem dan niet beter eerst een beetje leger eten?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen zolderik zou, als ik deze ooit zou willen vervangen hem in het berghok
kunnen zetten, maar dan moet ik drie trappen af om een broodje te halen, kan ik net zo
goed naar de super lopenal heeft die geen lekker brood trouwens, maar voor nood is
afbakbroodjes altijd wel lekker ...
Vriezer zit best nog vol... iedere keer als we van plan waren hem leeg te eten, namen we
tķch weer zooi mee als we boodschappen gingen doen, maar komt wel goed... ik ben er
best snel in geworden, ik prop alles in de ijskast, en dat zo snel mogelijk de vriezer schoonmaken
en dan alles weer terug, gaat wel lukken...
Jij ook niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb Sas grvraagd maar hij heeft geen sappig verhaal voor je
Als ik heb niet meer kan verkopen, zet ik het op MP ''gratis afhalen'' scheel weer dat jequote:Op zondag 11 januari 2015 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen mijn bank mag blijven, de rest wordt vervangen. Lekker nog wat centen voor gevangen en we hoeven er niet mee te gaan zeulen.
Mja... gaat wel lukken, zie ik morgen welquote:Op zondag 11 januari 2015 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg ruimte in je koelkast dan. Kan je hem dan niet beter eerst een beetje leger eten?
Op je balkon hoef je je zooi niet te gooien, want het wordt morgen 10 graden.
niets sappigs ben moe van dagje school en wil niet naar huis gaanquote:
Hier zit de vriezer vooral vol met fruit uit de tuin, ik moey er anders wel herl erg tegrnaan eten als alles rijp is en nu heb ik nog lekker vers fruit het hele jaar door. ontdooien doe ik het liefdt als het buiten vriest.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen zolderik zou, als ik deze ooit zou willen vervangen hem in het berghok
kunnen zetten, maar dan moet ik drie trappen af om een broodje te halen, kan ik net zo
goed naar de super lopenal heeft die geen lekker brood trouwens, maar voor nood is
afbakbroodjes altijd wel lekker ...
Vriezer zit best nog vol... iedere keer als we van plan waren hem leeg te eten, namen we
tķch weer zooi mee als we boodschappen gingen doen, maar komt wel goed... ik ben er
best snel in geworden, ik prop alles in de ijskast, en dat zo snel mogelijk de vriezer schoonmaken
en dan alles weer terug, gaat wel lukken...
Hoezo wil je niet naar huis gaan? Je wil bij Saskwast blijven bedoel je?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
niets sappigs ben moe van dagje school en wil niet naar huis gaan
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo wil je niet naar huis gaan? Je wil bij Saskwast blijven bedoel je?
Mijn ervaring zijn eigenlijk alleen maar goed. lekker makkelijk, je hoeft zelf niet te sjouwenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Verkopen jullie veel via Marktplaats?
Ik heb het niet zo op die manier van spullen kwijtraken, geen zin in vreemden over de vloer en zo.
Hoe zijn jullie ervaringen?
ah........ wat liefquote:
Je moet nu nog naar huis? Kan je niet beter nog een nachtje blijven en morgenochtend naar huis?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef drakin het volgende:
[..]
niets sappigs ben moe van dagje school en wil niet naar huis gaan
Ik ben eigenlijk best benieuw naar jou...quote:Op zondag 11 januari 2015 22:12 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb geen vriezer, maar dat wisten jullie al.
En chufi heeft een mooie finale gemist.
Normaal had ik er nooit erg in om iets op Markplaats te zetten, maar ik ben vorig jaar begonnen met de studieboeken van mijn dochter, daar ben ik er wel een paar van kwijt geraakt, maar de meeste boeken moesten opgestuurd worden.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het niet zo op die manier van spullen kwijtraken, geen zin in vreemden over de vloer en zo.
dat is dus wat ik nu doe. Heb ik wel vaker, maar vooral na een dag opleiding.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet nu nog naar huis? Kan je niet beter nog een nachtje blijven en morgenochtend naar huis?
Loopt 2 x per dag hard en doet niet aan pinnen en internetbankieren.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best benieuw naar jou...
Wel een werkster, geen vriezer en je hebt nog meer vreemde gewoontes maar die ben ik vergeten
Bij mij komen ze niet verder dan de berging beneden.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Ben je naar de zondagsschool geweest vandaag?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
dat is dus wat ik nu doe. Heb ik wel vaker, maar vooral na een dag opleiding.
Afdingen als ze er zijn doe ik niet aan... afgesproken prijs, meestal per mail of ze kunnen weerquote:Op zondag 11 januari 2015 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal had ik er nooit erg in om iets op Markplaats te zetten, maar ik ben vorig jaar begonnen met de studieboeken van mijn dochter, daar ben ik er wel een paar van kwijt geraakt, maar de meeste boeken moesten opgestuurd worden.
Nu met mijn meubels gaat het prima, de mensen die reageerden kochten het ook meteen, dus ik heb geen kijkers gehad die niet kochten. Allemaal nette mensen, die de prijs betaalden die ze op Marktplaats geboden hadden, dus niet nog eens af gingen dingen.
o ja!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Loopt 2 x per dag hard en doet niet aan pinnen en internetbankieren.
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
Ik ben eigenlijk best benieuw naar jou...
Wel een werkster, geen vriezer en je hebt nog meer vreemde gewoontes maar die ben ik vergeten
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
Ik zie bij mensen om me heen hoe dat gaat. Na X-maanden ruimen ze dat ding een keer uit en flikkeren ze de helft weg. (Van die fijne aanbidingen die je toch echt niet mag laten lopen en dan meteen 10 kilo gehakt inslaan ofzo)
Sowieso zou ik niet weten wat ik er in zou moeten doen. Eet bijna altijd dagvers en ijsblokjes gebruik ik niet.
Plus wat Deisyy zegt. En ik heb een OP van Soury gezien die ik ga melden bij Karina.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
Ik ga om de dag naar de bakker, m'n fuit koop ik 2 keer in de week en ik kook gewoon elke dag.
ja maar volgende week weer normaal op zaterdag.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je naar de zondagsschool geweest vandaag?
Mogen billen ook niet danquote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Plus wat Deisyy zegt. En ik heb een OP van Soury gezien die ik ga melden bij Karina.
MM is het met me eens.![]()
klik
Bestaan die dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn volgende vriezer wordt er een die je niet hoeft te ontdooien, dat lijkt me ideaal.
In het VBL topic van Karina zelf zag ik deze, die wel mag blijkbaarquote:Op zondag 11 januari 2015 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Plus wat Deisyy zegt. En ik heb een OP van Soury gezien die ik ga melden bij Karina.
MM is het met me eens.![]()
klik
Tering, daar krijg ik een minderwaardigheids complex vanquote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
In het VBL topic van Karina zelf zag ik deze, die wel mag blijkbaar
Tarado postte hier vroeger ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
Ik heb er mijn hoop op gevestigd, want nu ontdooi ik gewoon niet omdat het bijna niet te doen is.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
Misschien is het wel net zo nep als een ''zelfreinigende'' oven
Hoezo niet te doen?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb er mijn hoop op gevestigd, want nu ontdooi ik gewoon niet omdat het bijna niet te doen is.
3 worpen.... Kijk Barca ATMquote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tarado postte hier vroeger ook.![]()
Heb je helemaal niets gezien van de dartsfinale?
Die mogen wel, want die zijn nepquote:Op zondag 11 januari 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen al de inhoud er uit halen is zo'n aanslag op mijn lijf, dan ben ik wel weer klaar qua klusje voor die dag. En dan de volgende dag schoonmaken en de dag daarna weer inrichten, dat is niet heel erg handig, dan ontdooien mijn spullen.quote:
Ah.. ja huishouden is niet meer zo'n makkie als vroeger, heb ik ook wel last van hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alleen al de inhoud er uit halen is zo'n aanslag op mijn lijf, dan ben ik wel weer klaar qua klusje voor die dag. En dan de volgende dag schoonmaken en de dag daarna weer inrichten, dat is niet heel erg handig, dan ontdooien mijn spullen.
Meten met 2 maten, 75C en 80C.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die kunstzinnige foto's van MM waren ook nep....
Nee, dat werkt niet, buiten trekt het vocht aan. Dus binnenkort een mooie Amerikaanse koelkast met no frost vriesgedeelte.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. ja huishouden is niet meer zo'n makkie als vroeger, heb ik ook wel last van hoor![]()
maar ik verdeel het over een paar dagen, alleen tja de vriezer gaat niet, of je moet wachten
tot het vriest dan kan je het buiten zetten, dan kan het misschien wel?
Oké nieuwe koelkast dus, ik wil wel van je horen of het écht werkt oke?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet, buiten trekt het vocht aan. Dus binnenkort een mooie Amerikaanse koelkast met no frost vriesgedeelte.
Ik verdeel het huishouden idd ook in kleine stukjes.
Die doorsta ik met gemakquote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de good old "potlood test"?
Die kost per uur meer dan dat ik zelf verdienquote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Kingstown het volgende:
En waarom nemen jullie niet gewoon een huishoudster? Ben je van al dat gezeik af.
Ik heb geen berging beneden...quote:Op zondag 11 januari 2015 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij mij komen ze niet verder dan de berging beneden.
Dat deden mijn zussen ook altijdquote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de good old "potlood test"?
no frost werktquote:Op zondag 11 januari 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké nieuwe koelkast dus, ik wil wel van je horen of het écht werkt
Ik zal het tietenlied van Kinderrren voorrr Kinderrren maar niet posten...quote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat deden mijn zussen ook altijdstond ik dan bij als 12 jarige met die erwtjes,
ik had nergens last vanmaar er zat ook nog weinig
![]()
Hoewel die borstjes er ook gewoon ineens ''waren'' zo voelde het, op een ochtend
werd je wakker en toen dacht ik ''verrek''leek wel in één nacht gegroeid, maar zal wel niet
zo zijn geweest, misschien viel het me toen pas op
ken ik niet dus doe maarquote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal het tietenlied van Kinderrren voorrr Kinderrren maar niet posten...
Ik moet ineens aan het Tietenlied denkenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat deden mijn zussen ook altijdstond ik dan bij als 12 jarige met die erwtjes,
ik had nergens last vanmaar er zat ook nog weinig
![]()
Hoewel die borstjes er ook gewoon ineens ''waren'' zo voelde het, op een ochtend
werd je wakker en toen dacht ik ''verrek''leek wel in één nacht gegroeid, maar zal wel niet
zo zijn geweest, misschien viel het me toen pas op
GMTAquote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal het tietenlied van Kinderrren voorrr Kinderrren maar niet posten...
zegt MM ook al! Ken ik niet! dus posten die hapquote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan het Tietenlied denken
Ik vergat de youtube te plakkenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
zegt MM ook al! Ken ik niet! dus posten die hap
Hij staat er allangquote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
ik wacht wel effeik voel een wegtrekker aan komen, maar een paar minuten hou ik
nog wel vol
Tot straks dan ?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg nou watik slaap al half, effe luisteren en dan ga ik even een dutje doen
Jezus, dat is herkenbaarquote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan het Tietenlied denken
Als je geen tieten hebt, is het niet raarrrrr dat je dit lied niet kent...quote:Op zondag 11 januari 2015 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
zegt MM ook al! Ken ik niet! dus posten die hap
Ja doe maarquote:Op zondag 11 januari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga aan de wijn, kan ik jullie ook wat inschenken?
Prima, maar geen wijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga aan de wijn, kan ik jullie ook wat inschenken?
gintonic is bitterquote:Op zondag 11 januari 2015 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zet de fles wel op de bar, zelfbediening. Gin tonic heb ik nog nooit gedronken, maar dat lust ik vast wel. Zolang het geen zoet mixdrankje of bier is lust ik vrij veel.
Om lekker lang te slapen ?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word alleen wel heel slaperig van alcohol, maar dat is vanavond juist de bedoeling
In elk geval weer eens voor middernacht gaan slapen. Wil er morgen ook wel een beetje fris en fruitig uitzien bij de diploma-uitreiking.quote:
Dan moet je goede gin en tonic nemen, eventueel met een stukje komkommer of limoen.quote:
eindelijk een diploma voor het werk dat ik al jaren ongediplomeerd doe, medewerker maatschappelijke zorgquote:
Krijg je dan ook opslag?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eindelijk een diploma voor het werk dat ik al jaren ongediplomeerd doe, medewerker maatschappelijke zorg
Alle euros extra tellenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, maar da's echt gerommel in de marge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |