Het is stiekem een fallus symboolquote:
Nee de jota groep die daar optrad ..quote:Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een berg in Spanje waar een lam op het vuur lag?
Stond Youp een half jaar later bij Ron Brandstichter in de show? Kan het me niet voorstellen...
Kan je achterop zitten.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zijn er meer dan dat jij je nu bedenkt
kant aan mijn broekquote:Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de jota groep die daar optrad ..
Zoiets
[ afbeelding ]
Nee Youp die neukte die studente alleen maar ...
De Jota groep? VIP's?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de jota groep die daar optrad ..
Zoiets
[ afbeelding ]
Nee Youp die neukte die studente alleen maar ...
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kant aan mijn broekdat is toch ook een liedje?
Als dat de verhoudingen zijn kletsen die ballen zo je benen onder je lijf weg.quote:
Ah! zie je wel!quote:
Ja die mog er zijn.quote:
Jij als kunst kenner moet er toch ook een piemel in zien, met kanten hoedquote:
mwa........ een béétje... maar ik zie meer die kontquote:Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij als kunst kenner moet er toch ook een piemel in zien, met kanten hoed
Beetje wat danquote:Op zondag 11 mei 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa........ een béétje... maar ik zie meer die kont
Ja en 2 ballen ... dat wat Sas er in zietquote:Op zondag 11 mei 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa........ een béétje... maar ik zie meer die kont
Die zag het gelijk goedquote:Op zondag 11 mei 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en 2 ballen ... dat wat Sas er in ziet
Ik haal ook maar net de 20.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval moet ik me maar af gaan melden op FOK!
Waanzin dat grote piemel gedoe. Ik zou er niet aan moeten denken.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Juist niet, dan ben je bijzonderquote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je wel een tijdje achteraan gelopen voordat je die goed op de camera had PP toch ..
Ik werk zelfs aan het internet ...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:34 schreef Soury het volgende:
Je kan ook geen scheet meer laten of je staat op internet
Echt welquote:Op zondag 11 mei 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Waren onze shirtjes nog beschaafd bij toch?
De juiste zoekwoorden op google doet wonderen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je wel een tijdje achteraan gelopen voordat je die goed op de camera had PP toch ..
Fijn maar dat bedoel ik nietquote:
Ja jaquote:Op zondag 11 mei 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De juiste zoekwoorden op google doet wonderen.
Googel maar eens op nice ass en dan de afbeelding...quote:
Nu heb je sjoef weg gejaagd.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Googel maar eens op nice ass en dan de afbeelding...
Dan zien we je over een uurtje wel weer verschijnen
Het is ook een man met issuesquote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mannen houden gewoon van mooi ronde vrouwenbillen, zo'n mislukt exemplaar met baard veranderd daar niets aan.
Je beschrijft mijn vent nuquote:Op zondag 11 mei 2014 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vegetarische mannen die nooit achter de BBQ staan en fietsen zijn allemaal homo's.
Ja ik heb er 2 naast me zitten ....quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een Griek, dat zegt al genoeg.
ow. jah, dat zijn ook allemaal Homo's, da's waarquote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een Griek, dat zegt al genoeg.
Het op zijn Grieks doen, waar staat dat voor?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ow. jah, dat zijn ook allemaal Homo's, da's waar
In de bipsquote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het op zijn Grieks doen, waar staat dat voor?
Geen kinderen krijgen PPquote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het op zijn Grieks doen, waar staat dat voor?
Pfoe dat zal wel een opluchting zijn dan.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waarschijnlijk mag ik deze week een andere plek ...
Wat wil je er over horen dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Griekse vrouwen hoor je eigenlijk weinig over.
Dus geen homo's... zie je, ze bestáánquote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah de ene heeft zn Griekse vriendin hier.. De andere vrouw en kind nog ergens in Athene
Die schijnen een snor te hebben ... Degenen op mn werk hebben die nietquote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Griekse vrouwen hoor je eigenlijk weinig over.
De mannen dan weer welquote:Op maandag 12 mei 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die schijnen een snor te hebben ... Degenen op mn werk hebben die niet
Nanaquote:Op maandag 12 mei 2014 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na Vicky Leandros zijn er maar weinig vrouwen die bekend zijn uit Giekenland.
da's geen Homoquote:
De enige keer dat ik in Griekenland was zat ik naast een mooie Griekse met een erg poezelige bovenlip op mijn vlucht van Heraklion naar Athene.. 1987 of zoquote:Op maandag 12 mei 2014 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na Vicky Leandros zijn er maar weinig vrouwen die bekend zijn uit Giekenland.
Ja dat weet ik maar je schreef Homo met baard... en het is geen Homo, wél een Griekquote:
Denk niet dat weinig mensen het willen weten ... Geboren op Kreta toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef FANN het volgende:
Hij heet eigenlijk Georgios Kyriacos Panagiotou
Nope... Londenquote:Op maandag 12 mei 2014 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet dat weinig mensen het willen weten ... Geboren op Kreta toch?
Moet jij morgen weer het ontbijt voor je mannetje klaarmaken?quote:
Leuk vermaak.quote:
Misschien ....quote:Op maandag 12 mei 2014 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet jij morgen weer het ontbijt voor je mannetje klaarmaken?
Oh Hosanna on my kneesquote:
Kalinichta Fann... Hoe goed is je Griekse taalkennis eigenlijk ...quote:Op maandag 12 mei 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
Deze is écht mooi....
My way, op zijn Grieks...
en nu ga ik slapenkalinichta
slechtquote:Op maandag 12 mei 2014 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kalinichta Fann... Hoe goed is je Griekse taalkennis eigenlijk ...
Dus eigenlijk komt je Griek hier uit de polder ?quote:Op maandag 12 mei 2014 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
slecht![]()
veel te slecht na zoveel jaarik heb weleens een cursus gevolgd maar als je er 3 weken
per jaar zit vergeet je het weer en mijn schoonouders spraken gewoon nederlands, mijn
schoonmoeder was trouwens een Nederlandse ik was nog effe op YT
quote:Op maandag 12 mei 2014 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk komt je Griek hier uit de polder ?
Okquote:Op maandag 12 mei 2014 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]Nee, de eerste jaren heeft hij bij zijn Oma gewoond in Greece
en daarna terug naar zijn
ouders in Amsterdam, hij spreekt héél goed Grieks
Internationaal begin je er alleen zo weinig mee.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]Nee, de eerste jaren heeft hij bij zijn Oma gewoond in Greece
en daarna terug naar zijn
ouders in Amsterdam, hij spreekt héél goed Grieks
Truste Chuf...quote:Op maandag 12 mei 2014 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
OkSlaap lekker Fann .. Ik kruip er ook zo in
Ik zit ook nog steeds op YTquote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Lady Gaga is vanaf deze kant nog wel ok.
[ afbeelding ]
Poging 1.quote:Op maandag 12 mei 2014 02:06 schreef FANN het volgende:
[..]
probeer het eens... ik denk wel dat jij het wint
Ja, zo lukt het je welquote:
quote:
Toen was ik ook in Griekenland.quote:Op maandag 12 mei 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
De enige keer dat ik in Griekenland was zat ik naast een mooie Griekse met een erg poezelige bovenlip op mijn vlucht van Heraklion naar Athene.. 1987 of zo
Lok Leipzig is dit seizoen gedegradeerd uit de vierde (!!) divisie. Gaan nu dus terug naar de amateurs.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was ik ook in Griekenland.
Vanwege de Europa Cup finale van Ajax tegen Lokomotiv Leipzig..
Ow, bizar!quote:Op maandag 12 mei 2014 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lok Leipzig is dit seizoen gedegradeerd uit de vierde (!!) divisie. Gaan nu dus terug naar de amateurs.
Een hoop van die clubs uit de voormalige DDR zijn heel ver weggezakt, terwijl ze destijds behoorlijke ploegen hadden en Europeese successen boekten. Carl Zeiss Jena, Magdeburg, Zwickau etc. .... allemaal Regionallliga (divisie 4) tegenwoordig.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, bizar!
Destijds was het nog DDR, dus zwaar gesponsord...
Wat zeg je nou?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik zo niet zo of bedoelde je mij?
Bij Dynamo Dresden (gisteren gedegradeerd naar de derde divisiequote:Op maandag 12 mei 2014 12:58 schreef MadMaster het volgende:
Ben in 1991 nog in Erfurt geweest met Ajax, spelen nu ook 3e Liga, zie ik net...
Verschrikkelijke stad en wedstrijd was dat, in alle opzichten.
Erfurt leek wel een neo-nazi bolwerk, ik heb tijdens de wedstrijd niks andere gehoord dan 'Deutschland den Deutschen, Ausländer raus!'.
Veel knokpartijen rondom de wedstrijd en bij de return in Düsseldorf (Ajax speelde daar thuis wegens het staafincident in 1989) was het niet veel beter.
Ik geloof niet dat we veel missen aan het Oost Duitse bolwerk...
Over Nina gesproken:quote:Op maandag 12 mei 2014 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij Dynamo Dresden (gisteren gedegradeerd naar de derde divisie) is het ook van dat laken en pak. De enige Oost-Duitse club die ik echt sympathiek vindt is Union Berlin, waar NIna Hagen nog wel eens live het clublied ten gehore brengt voor aanvang van de wedstrijd.
Naar Amsterdam of ook nog naar andere steden?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over Nina gesproken:
Ze komt binnenkort naar NL en ik ga haar missen, omdat ik dan niet in NL ben...
Ik ben op mijn werk en zat met volle mond te typenquote:Op maandag 12 mei 2014 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werkt je Chromebook niet of...?
Het was niet persoonlijk bedoeld in ieder geval...
Amstelveen (P60), Haarlem (Patronaat) en Hengelo.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Naar Amsterdam of ook nog naar andere steden?
Als ze nog in haar reli-preiode zit, dan is mijn behoefte om te gaan ook niet zo groot trouwens.
En afbeeldingen zijn daar kennelijk geblocked...quote:Op maandag 12 mei 2014 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk en zat met volle mond te typen
Ik denk dat ik dan maar even over ga slaan.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amstelveen (P60), Haarlem (Patronaat) en Hengelo.
Ik ben al aan het kijken of er nog meer locaties zijn...
http://www.ticketmaster.nl/artist/nina-hagen-tickets/4795
Niet dus, helaas...
Alleen voor NaturTräne zou ik al gaan, de rest neem ik op de koop toe...quote:Op maandag 12 mei 2014 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan maar even over ga slaan.
De vraag is of ze nu nog steeds dat nummer zingt tijdens haar optredens.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen voor NaturTräne zou ik al gaan, de rest neem ik op de koop toe...
Wil je opslag?quote:Op maandag 12 mei 2014 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk en zat met volle mond te typen
Ga jij dat regelen? Dan wil ik er ook wel wat bij..quote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je opslag?Dat kan je ook gewoon vragen hoor...
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je opslag?Dat kan je ook gewoon vragen hoor...
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga jij dat regelen? Dan wil ik er ook wel wat bij..
quote:
Beelden?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:32 schreef FANN het volgende:
Ik heb net een mijn hele verzameling beelden verkocht aan een Belg![]()
was een goeie deal![]()
Hij nam álles in één keer en kwam het halen ook, dus scheelt een zooi inpakwerk en gezeik
ah............quote:
Eerst mijn droger leeg halen, en dat is écht ;echt ;echt waarquote:Op maandag 12 mei 2014 17:41 schreef MadMaster het volgende:
Geen YT, maar absoluut het bekijken/luisteren waard.
Volume op max!!
Dank voor de waarschuwing ... Als de kleren maar droog zijn en weer netjes in de kast liggen ..quote:Op maandag 12 mei 2014 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geklikt, best een teringherrie eigenlijk
Neh.. ze hangen aan een rekkie.. ik doe de droger altijd maar op een half uur, duurt zekerquote:Op maandag 12 mei 2014 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing ... Als de kleren maar droog zijn en weer netjes in de kast liggen ..
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geklikt, best een teringherrie eigenlijk
Gewoon ophangen zonder in de droger te gooien. Strijkt zichzelf wel als het in de kast ligt.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.. ze hangen aan een rekkie.. ik doe de droger altijd maar op een half uur, duurt zeker
2 uur als je alles kurkdroog wilt hebbenen dan is het veel meer gekreukeld
Tip van Oma
Alles gaat hier in de droger en dan kan het daarna zo opgevouwen de kast in...quote:Op maandag 12 mei 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.. ze hangen aan een rekkie.. ik doe de droger altijd maar op een half uur, duurt zeker
2 uur als je alles kurkdroog wilt hebbenen dan is het veel meer gekreukeld
Tip van Oma
ik strijk ook nooit vandaar dat half uurtje, maar het scheelt ook stof enzo...quote:Op maandag 12 mei 2014 18:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon ophangen zonder in de droger te gooien. Strijkt zichzelf wel als het in de kast ligt.
Een droger vind ik echt 1 van de meest overbodige huishoudelijke apparaten.
Dat zeg ik: Barbarin!quote:Op maandag 12 mei 2014 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ik hield het toch zéker 5 seconde vol
Barbarin!quote:Op maandag 12 mei 2014 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik strijk ook nooit vandaar dat half uurtje, maar het scheelt ook stof enzo...
Mijn moeder ookquote:
Strijk jij wel dan?quote:
Nee, strijken is niet nodig na de droger...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Strijk jij wel dan?
Ik denk dat ik dat wel het rottigste klusje vind van alles, en vriezer ontdooien en dat soort shit,'dat zijn ook
kutklussen
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, strijken is niet nodig na de droger...
We zijn wmb ook doorgeschoten in onze apparaten fetisj.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn moeder ookdie wilde geen wasmachine, ze dacht dat het dan niet schoon zou worden,
ze kookte alles op in een grote luierpan![]()
Als je een leuk truitje had kon je het beter zelf effe op de hand wassen anders was het 4 maten kleiner
We moeten al die ruimtes toch ergens mee vullen...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zijn wmb ook doorgeschoten in onze apparaten fetisj.
Een luie-kut generatie zijn we geworden.
ja jaquote:Op maandag 12 mei 2014 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zijn wmb ook doorgeschoten in onze apparaten fetisj.
Een luie-kut generatie zijn we geworden.
Stop jij die vibrator maar lekker in je reet dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We moeten al die ruimtes toch ergens mee vullen...
dat doet vast auwquote:Op maandag 12 mei 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stop jij die vibrator maar lekker in je reet dan.
Wasmachine wel ja, maar geen vaatwasser, droger of vriezer....vind het echt een grote verspilling.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ja jamaar een wasmachine heb jij toch ook wel hoop ik
of was je op de hand?
Vaatwasser heb ik ook niet hoor, vriezer wel, is wel héél handig moet ik zeggenquote:Op maandag 12 mei 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wasmachine wel ja, maar geen vaatwasser, droger of vriezer....vind het echt een grote verspilling.
Jij klinkt wel alsof je geschikt bent voor Utopia, back to basic enzo...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wasmachine wel ja, maar geen vaatwasser, droger of vriezer....vind het echt een grote verspilling.
Ik zie bij mensen om me heen hoe dat gaat. Na X-maanden ruimen ze dat ding een keer uit en flikkeren ze de helft weg. (Van die fijne aanbidingen die je toch echt niet mag laten lopen en dan meteen 10 kilo gehakt inslaan ofzoquote:Op maandag 12 mei 2014 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Vaatwasser heb ik ook niet hoor, vriezer wel, is wel héél handig moet ik zeggen
Ah... die van mij zit vol brood, bevroren fruit, en ingevroren maaltijden enzo...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie bij mensen om me heen hoe dat gaat. Na X-maanden ruimen ze dat ding een keer uit en flikkeren ze de helft weg. (Van die fijne aanbidingen die je toch echt niet mag laten lopen en dan meteen 10 kilo gehakt inslaan ofzo)
Sowieso zou ik niet weten wat ik er in zou moeten doen. Eet bijna altijd dagvers en ijsblokjes gebruik ik niet.
Meh....daar zitten ze toch met 10 mensen ofzo?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij klinkt wel alsof je geschikt bent voor Utopia, back to basic enzo...
Geen flauw idee met hoeveel mensen ze daar zitten, maar is ook niks voor mij, somsquote:Op maandag 12 mei 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meh....daar zitten ze toch met 10 mensen ofzo?
Da's niets voor mij. Ik heb veel ruimte en heel weinig mensen om me heen nodig.
Andere levensstijl FANN. Ik ga om de dag naar de bakker, m'n fuit koop ik 2 keer in de week en ik kook gewoon elke dag.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... die van mij zit vol brood, bevroren fruit, en ingevroren maaltijden enzo...
Als ik een grote pan Bami maak, maak ik meteen ook zoveel dat het voor 2x is, kan er
1 bak in de vriezer, zo heb je dan een heleboel verschillende zelfgemaakte kant en klaarmaaltijden.
Is verdomd handig hoor, hoef je tenminste niet iedere dag te koken, of als je geen zin hebt of tijd,
altijd eten is huis..
ja, dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 12 mei 2014 19:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Andere levensstijl FANN. Ik ga om de dag naar de bakker, m'n fuit koop ik 2 keer in de week en ik kook gewoon elke dag.
Ik heb nog zo'n schattig bakkertje waar mensen nog op de pof kunnen kopen.quote:
Ik zit te trillen van schrik nu...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mevrouw MadMaster moet beter op haar spullen passen en het niet zomaar achter laten op jouw stoel.quote:
Ik heb niet echt een goeie bakker in de buurt, dan moet ik bij de supermarkt halen en dat broodquote:Op maandag 12 mei 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n schattig bakkertje waar mensen nog op de pof kunnen kopen.
Het principe is niets voor mij, maar het is wel enorm leuk om te zien dat het er nog is. Wordt er een groot boek gepakt, opgeschreven wat men verschuldigd is en aan het einde van de week komt men afrekenen. Jaren 70 gevoel.
Ik ben blij dat ik 1 keer in de week naar de bakker kan, waar je wel van te voren moet bestellen (wordt ook in een groot boek geschreven), anders heb je niks. Ook dat is Amsterdam tegenwoordig...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n schattig bakkertje waar mensen nog op de pof kunnen kopen.
Het principe is niets voor mij, maar het is wel enorm leuk om te zien dat het er nog is. Wordt er een groot boek gepakt, opgeschreven wat men verschuldigd is en aan het einde van de week komt men afrekenen. Jaren 70 gevoel.
Voor welke gelegenheden strijk jij?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:24 schreef chufi het volgende:
Jemig het gaat weer hard... Ik heb geen werkende droger meer... Dus ik hang het op en de volgende dag is het al droog, en strijken ho maar ... Alleen voor speciale gelegenheden misschien..
Ik vond de eieren bij de spinazie vanavond ook al zo taai...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mevrouw MadMaster moet beter op haar spullen passen en het niet zomaar achter laten op jouw stoel.
gadverquote:Op maandag 12 mei 2014 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond de eieren bij de spinazie vanavond ook al zo taai...
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goeie bakker in de buurt, dan moet ik bij de supermarkt halen en dat brood
is helemaal niet lekkerik wil ook wel zo'n bakker...
Dat de kleine zelfstandige een uitstervend ras is, dat weet ik, maar dat jullie zelfs geen bakker (of met heel veel moeite) hebben daar kijk ik toch echt wel van op.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik 1 keer in de week naar de bakker kan, waar je wel van te voren moet bestellen (wordt ook in een groot boek geschreven), anders heb je niks. Ook dat is Amsterdam tegenwoordig...
Er zijn wel bakkers, maar niet h;e;el direct in de burt, dus daarom haal ik voor de hele week en dan moet het toch écht in de vriezer... snap je?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Dat de kleine zelfstandige een uitstervend ras is, dat weet ik, maar dat jullie zelfs geen bakker (of met heel veel moeite) hebben daar kijk ik toch echt wel van op.
Nou woon ik toch niet in een wereldstad, maar binnen een straal van pakweg een kilometer van mijn huis zitten er zeker 3-4.
De dichtstbijzijnde warme bakker zit hier 4 kilometer verderop.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Dat de kleine zelfstandige een uitstervend ras is, dat weet ik, maar dat jullie zelfs geen bakker (of met heel veel moeite) hebben daar kijk ik toch echt wel van op.
Nou woon ik toch niet in een wereldstad, maar binnen een straal van pakweg een kilometer van mijn huis zitten er zeker 3-4.
huh? welke viool?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de kutviool weer eens moet worden gespeeld...
Kan jij viool spelen dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat maar ik speel geen instrumenten meer ...
Say what?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het maakt mij verder niet uit hoe anderen leven FANN....al heb je 5 vriezers staan....als jij daar gelukkig van wordt, dan moet je het vooral doen. Mijn bakker (en ook de groenteboer btw) zitten op loopafstand van mijn huis, dus dat maakt het wel makkelijker.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn wel bakkers, maar niet h;e;el direct in de burt, dus daarom haal ik voor de hele week en dan moet het toch écht in de vriezer... snap je?
We hebben de tijdquote:Op maandag 12 mei 2014 19:38 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb nog wel een heel grappig verhaal gehoord van mijn vader die ruzie had in de supermarkt van het weekend, maar dat is me nu even teveel typewerk.
Dat was wel een inkoppertje hèquote:Op maandag 12 mei 2014 19:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Had jij ook een vibrator in je reet gestopt?![]()
oe...... doktertje spelen...quote:Op maandag 12 mei 2014 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was wel een inkoppertje hè![]()
Donald had vorige week 2 bultjes karen weg halen, 1 wondje met 3 hechtingen en 1 met 4 hechtingen, ik vond het leuk!
Mijn vader is bejaard en wat doen bejaarden in de supermarkt? Juist....koffie drinken.quote:
Het zat op een plek waar hijzelf niet bij konquote:Op maandag 12 mei 2014 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook meestal zelf dat soort dingen...
Het verschil tussen een eerlijke man en een zure achterdochtige caissièrequote:Op maandag 12 mei 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn vader is bejaard en wat doen bejaarden in de supermarkt? Juist....koffie drinken.![]()
Had ie toch ook wel zin wat lekkers bij de koffie, dus een saucijsje gehaald en die er bij opgegeten.
Komt hij bij de kassa en legt het lege zakje neer waar dat saucijsje inzat om af te rekenen.
Daar was de cassiëre niet blij mee....dat kan niet meneer....u kunt niet binnen iets opeten en later betalen. Mijn vader van....huh? waarom niet?Stel dat u geen geld hebt om te betalen of dat de pin het niet doet, dan zijn wij ons geld kwijt!
Ja zegt m'n vader....als ik niet zou willen betalen, dan had ik dat zakje hier dus niet neergelegd.![]()
(De korte versie)
Wat een zeikwijfquote:Op maandag 12 mei 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn vader is bejaard en wat doen bejaarden in de supermarkt? Juist....koffie drinken.![]()
Had ie toch ook wel zin wat lekkers bij de koffie, dus een saucijsje gehaald en die er bij opgegeten.
Komt hij bij de kassa en legt het lege zakje neer waar dat saucijsje inzat om af te rekenen.
Daar was de cassiëre niet blij mee....dat kan niet meneer....u kunt niet binnen iets opeten en later betalen. Mijn vader van....huh? waarom niet?Stel dat u geen geld hebt om te betalen of dat de pin het niet doet, dan zijn wij ons geld kwijt!
Ja zegt m'n vader....als ik niet zou willen betalen, dan had ik dat zakje hier dus niet neergelegd.![]()
(De korte versie)
Ach....zo'n cassiëre kan er ook niets aan doen denk ik dan maar....die heeft ook haar instructies gekregen om dat te moeten zeggen. Net zoals ze om legitimaties moeten vragen.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verschil tussen een eerlijke man en een zure achterdochtige caissière
en demente schoonmoeder en schizofrene 'zwager'quote:Op maandag 12 mei 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op jij met je aap en je mailman ...
Ik hoop maar dat je huis groot genoeg is ..quote:Op maandag 12 mei 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
en demente schoonmoeder en schizofrene 'zwager'
*geldbomen gaat planten*quote:Op maandag 12 mei 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je huis groot genoeg is ..
Nee !! Het is hier en het blijft hier een nette boel....quote:Op maandag 12 mei 2014 21:10 schreef Joezi het volgende:
mag ik in dit topic mijn behaarde bilnaad posten voor de dames?
Ja....maar dan wel met een vibrator in die bilnaad.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:10 schreef Joezi het volgende:
Nou, graag!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:10 schreef Joezi het volgende:
Ik zit ondertussen Spoorloos te kijken, ik geloof dat die vrouw op zoek is naar een vent van vroegerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |