Het is stiekem een fallus symboolquote:
Nee de jota groep die daar optrad ..quote:Op zondag 11 mei 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een berg in Spanje waar een lam op het vuur lag?
Stond Youp een half jaar later bij Ron Brandstichter in de show? Kan het me niet voorstellen...
Kan je achterop zitten.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zijn er meer dan dat jij je nu bedenkt
kant aan mijn broekquote:Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de jota groep die daar optrad ..
Zoiets
[ afbeelding ]
Nee Youp die neukte die studente alleen maar ...
De Jota groep? VIP's?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de jota groep die daar optrad ..
Zoiets
[ afbeelding ]
Nee Youp die neukte die studente alleen maar ...
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
kant aan mijn broekdat is toch ook een liedje?
Als dat de verhoudingen zijn kletsen die ballen zo je benen onder je lijf weg.quote:
Ah! zie je wel!quote:
Ja die mog er zijn.quote:
Jij als kunst kenner moet er toch ook een piemel in zien, met kanten hoedquote:
mwa........ een béétje... maar ik zie meer die kontquote:Op zondag 11 mei 2014 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij als kunst kenner moet er toch ook een piemel in zien, met kanten hoed
Beetje wat danquote:Op zondag 11 mei 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa........ een béétje... maar ik zie meer die kont
Ja en 2 ballen ... dat wat Sas er in zietquote:Op zondag 11 mei 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa........ een béétje... maar ik zie meer die kont
Die zag het gelijk goedquote:Op zondag 11 mei 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en 2 ballen ... dat wat Sas er in ziet
Ik haal ook maar net de 20.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval moet ik me maar af gaan melden op FOK!
Waanzin dat grote piemel gedoe. Ik zou er niet aan moeten denken.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Juist niet, dan ben je bijzonderquote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je wel een tijdje achteraan gelopen voordat je die goed op de camera had PP toch ..
Ik werk zelfs aan het internet ...quote:Op zondag 11 mei 2014 23:34 schreef Soury het volgende:
Je kan ook geen scheet meer laten of je staat op internet
Echt welquote:Op zondag 11 mei 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Waren onze shirtjes nog beschaafd bij toch?
De juiste zoekwoorden op google doet wonderen.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je wel een tijdje achteraan gelopen voordat je die goed op de camera had PP toch ..
Fijn maar dat bedoel ik nietquote:
Ja jaquote:Op zondag 11 mei 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De juiste zoekwoorden op google doet wonderen.
Googel maar eens op nice ass en dan de afbeelding...quote:
Nu heb je sjoef weg gejaagd.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Googel maar eens op nice ass en dan de afbeelding...
Dan zien we je over een uurtje wel weer verschijnen
Het is ook een man met issuesquote:Op zondag 11 mei 2014 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mannen houden gewoon van mooi ronde vrouwenbillen, zo'n mislukt exemplaar met baard veranderd daar niets aan.
Je beschrijft mijn vent nuquote:Op zondag 11 mei 2014 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vegetarische mannen die nooit achter de BBQ staan en fietsen zijn allemaal homo's.
Ja ik heb er 2 naast me zitten ....quote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een Griek, dat zegt al genoeg.
ow. jah, dat zijn ook allemaal Homo's, da's waarquote:Op zondag 11 mei 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een Griek, dat zegt al genoeg.
Het op zijn Grieks doen, waar staat dat voor?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ow. jah, dat zijn ook allemaal Homo's, da's waar
In de bipsquote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het op zijn Grieks doen, waar staat dat voor?
Geen kinderen krijgen PPquote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het op zijn Grieks doen, waar staat dat voor?
Pfoe dat zal wel een opluchting zijn dan.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waarschijnlijk mag ik deze week een andere plek ...
Wat wil je er over horen dan?quote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Griekse vrouwen hoor je eigenlijk weinig over.
Dus geen homo's... zie je, ze bestáánquote:Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah de ene heeft zn Griekse vriendin hier.. De andere vrouw en kind nog ergens in Athene
Die schijnen een snor te hebben ... Degenen op mn werk hebben die nietquote:Op zondag 11 mei 2014 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Griekse vrouwen hoor je eigenlijk weinig over.
De mannen dan weer welquote:Op maandag 12 mei 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die schijnen een snor te hebben ... Degenen op mn werk hebben die niet
Nanaquote:Op maandag 12 mei 2014 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na Vicky Leandros zijn er maar weinig vrouwen die bekend zijn uit Giekenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |