ik snap het nietquote:Op zondag 11 januari 2015 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Van de Marokkaanse forum:
[ afbeelding ]
Hoe was het ook al weer, enige overeenkomst met bekende en/of gelijknamige personen is puur toeval?
mijn vermoeden is dat Piet met de TT op een gekke ezel doelt...quote:Op zondag 11 januari 2015 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat MM op het woord "aluhoedje" doelt.....
Ik ben zo lief voor je geweest om even de bron van "het is altijd mijn schuld" op te zoeken en gevonden.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:30 schreef sacha het volgende:
mijn vermoeden is dat Piet met de TT op een gekke ezel doelt...
Denk het ook ...quote:Op zondag 11 januari 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik snap hem wel![]()
daar staat Karima en wij hebben een Karina...
toch?
Moet wel... de aluhoedjes kan ook maar dat is niet alleen op Fok zo denk ik datquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Is het vliegtuig al vertrokken FANN?
dat is aardigquote:Op zondag 11 januari 2015 11:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben zo lief voor je geweest om even de bron van "het is altijd mijn schuld" op te zoeken en gevonden.
Mocht je nog plannen voor een topic hebben, dan kan ik je zo een stuk of 10 zaken aanleveren die jouw schuld zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:
De muziek vind ik nog steeds wel aardig, maar de stem van die zangeres.
Heb er nooit aan kunnen wennen en krijg er nog steeds kromme tenen van.
is MM dyslectisch dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:12 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik snap hem wel![]()
daar staat Karima en wij hebben een Karina...
toch?
neu denk het niet, ik las trouwens eerst ook Karina, maar hij heeft er onder gezetquote:
Verplichtingen voelen op een forum?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:21 schreef sacha het volgende:
dat is aardig![]()
maar ik ga dat niet doen want dan voel ik mij verplicht dat bij te houden en daar ben ik te lui voor
Ja, in welk topic lezen we dat ook alweer waar de naam aluhoedje ook geregeld voorbij komt....quote:Op zondag 11 januari 2015 12:24 schreef FANN het volgende:
Hoe was het ook al weer, enige overeenkomst met bekende en/of gelijknamige personen is puur toeval?
Fann onze FlyLadyquote:Op zondag 11 januari 2015 12:18 schreef FANN het volgende:
Vandaag ga ik beginnen met mijn schoonmaakplan![]()
Na de koffie dan...
In jouw dag samenvatting?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, in welk topic lezen we dat ook alweer waar de naam aluhoedje ook geregeld voorbij komt....
ja meneerquote:Op zondag 11 januari 2015 12:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verplichtingen voelen op een forum?![]()
Daarnaast ongetwijfeld genoeg users die te pas en te onpas het zullen gaan uppen als er weer eens goede (of minder goede....) reden voorbij komt. Iets wel of niet leuk vinden om nu te doen is de afweging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |