abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2015 @ 13:01:06 #151
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148602116
quote:
Wanneer die mensen alleen voor de vermoorde moslim agent verschijnen is het hellend vlak toch ook dat je je kan afvragen of een moslim agent überhaupt iemand kan beschermen die de profeet heeft beledigd/getekend of weet dat die mensen dat weer gaan doen. Ze maken dan die man van hero tot zero lijkt me.
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

hier gaat het al mis, dat zit je er zelf bij te verzinnen
Dat is wat we op de beelden zien. Ze staan daar met bordjes "Je suis Ahmed" en ze geven expliciet aan dat respect opbrengen voor Charlie Hebdo niet aan de orde is. Die hebben immers de profeet beledigd.
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:03:27 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148602182
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:01 schreef akveor het volgende:

[..]

Wanneer die mensen alleen voor de vermoorde moslim agent verschijnen is het hellend vlak toch ook dat je je kan afvragen of een moslim agent überhaupt iemand kan beschermen die de profeet heeft beledigd/getekend of weet dat die mensen dat weer gaan doen. Ze maken dan die man van hero tot zero lijkt me.
waarom zou je je dat afvragen?

dit is een man binnen de eigen gemeenschap die er bewust voor heeft gekozen de Franse rechtstaat, de Franse normen en waarden te verdedigen die is afgeknald als een dolle hond

waarom mag je daar niet bij stil staan

wat is deze onzin?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_148602249
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

gevallen soldaten mag je sowieso al niet meer eren, doen gewoon hun werk toch?
blablabla

Dat ligt er natuurlijk maar net aan waardoor ze omgekomen zijn. Als jij jezelf laat lenen voor een oorlog waar we niks te zoeken hebben zoals afghanistan en je word daar voor je flikker geschoten.. tja, eigen schuld.
blablablablablablablablablablablablablabla
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:06:43 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148602270
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:05 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Dat ligt er natuurlijk maar net aan waardoor ze omgekomen zijn. Als jij jezelf laat lenen voor een oorlog waar we niks te zoeken hebben zoals afghanistan en je word daar voor je flikker geschoten.. tja, eigen schuld.
niemand gaat in dienst voor een specifieke oorlog
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:07:38 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148602310
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat is wat we op de beelden zien. Ze staan daar met bordjes "Je suis Ahmed" en ze geven expliciet aan dat respect opbrengen voor Charlie Hebdo niet aan de orde is. Die hebben immers de profeet beledigd.
die beelden heb ik dan niet gezien, dat zijn dan waardeloze kutten

daar had je wat specifieker over moeten zijn
pi_148602325
quote:
Nee, maar het leidt wel af van de moord op vrije meningsuiting.
"Je suis Ahmed" klinkt dan ook meer als "Je kan zelfs als moslim niet meer veilig over straat met die jihadisten".
Racist
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:08:55 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148602350
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Toga het volgende:

[..]

Nee, maar het leidt wel af van de moord op vrije meningsuiting.
"Je suis Ahmed" klinkt dan ook meer als "Je kan zelfs als moslim niet meer veilig over straat met die jihadisten".
denk hier alstjeblieft nog ff over na _O- _O-
pi_148602435
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

die beelden heb ik dan niet gezien, dat zijn dan waardeloze kutten

daar had je wat specifieker over moeten zijn
Zie deze link: http://nos.nl/video/2012362-je-suis-achmed.html
pi_148602472
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

niemand gaat in dienst voor een specifieke oorlog
Als je nu in dienst gaat of bent weet je dat je naar dit soort kansloze missies word uitgezonden, en dat alleen maar om wat geld te verdienen... doe je dat toch is dat prima, maar dan moet je niet verwachten dat mensen je een held vinden als je afgeknalt word :')
Eerder een halve crimineel
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_148602479
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind het walgelijk dat die moslima's alleen respect kunnen en willen opbrengen voor een mede-moslim, waarbij het ook nog eens puur toeval is dat de omgekomen agent een moslim is. Voor hetzelfde geldt had op die plek een andere agent gestaan.

Ik vind het bovendien walgelijk dat ze een demonstratie tegen het ombrengen van mensen vanwege het uiten van hun mening misbruiken om aandacht te vragen voor iets dat een toevalligheid is, namelijk dat die agent moslim is.

En ik vind het zo mogelijk nog walgelijker dat ze het nadrukkelijk vertikken om steun te betuigen aan de redactie van Charlie Hebdo, want tja... die hebben immers de profeet beledigd, dus dan heb je het ook wel verdiend om door terroristen te worden afgeslacht.

En hoewel ze het recht hebben om zich zo te gedragen en zo hypocriet te zijn, moet toch worden opgemerkt dat zulke mensen zichzelf nadrukkelijk buiten onze samenleving plaatsen.
Dit. De aanval was gericht op de redactie van Charlie Hebdo. De andere slachtoffers, de politieagenten en de klusjesman, waren 'collateral.' Voor hetzelfde geld was die politieagent een niet-moslim geweest.
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:16:02 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148602595
quote:
ah ok dus toch verzonnen

toch top dat je het linkje gaf, mijn dank
pi_148602620
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind het walgelijk dat die moslima's alleen respect kunnen en willen opbrengen voor een mede-moslim
Bron?

Het is eerder walgelijk dat jij moslims geen rouw gunt.
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:17:21 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148602637
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:12 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Als je nu in dienst gaat of bent weet je dat je naar dit soort kansloze missies word uitgezonden, en dat alleen maar om wat geld te verdienen... doe je dat toch is dat prima, maar dan moet je niet verwachten dat mensen je een held vinden als je afgeknalt word :')
Eerder een halve crimineel
ik ga deze afkappen want hier gaan we niet uitkomen en pogingen in die richting gaan te ver offtopic

jij je mening
pi_148602657
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:12 schreef Penguinz het volgende:
Dit. De aanval was gericht op de redactie van Charlie Hebdo. De andere slachtoffers, de politieagenten en de klusjesman, waren 'collateral.' Voor hetzelfde geld was die politieagent een niet-moslim geweest.
Een redacteur van Charlie Hebdo was ook moslim.

quote:
Moustapha Ourrad

Moustapha Ourrad, van oorsprong Algerijns, was eindredacteur van het blad. Op zijn twintigste kwam hij naar Frankrijk. Zijn ouders overleden vroeg. Hij was een autodidact, die veel indruk maakte op zijn omgeving met zijn kennis over cultuur en filosofie. Met name over Nietzsche wist hij veel. Voordat hij bij Charlie Habdo aan de slag ging, deed hij eindredactiewerk voor onder meer een uitgeverij en verschillende kranten.

Zijn vrienden zeggen tegenover Le Monde dat ze kapot zijn van het verlies van hun vriend en dat hij zeer geliefd was.
  maandag 12 januari 2015 @ 13:18:01 #166
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148602664
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom zou je je dat afvragen?

dit is een man binnen de eigen gemeenschap die er bewust voor heeft gekozen de Franse rechtstaat, de Franse normen en waarden te verdedigen die is afgeknald als een dolle hond

waarom mag je daar niet bij stil staan

wat is deze onzin?
Het was beter geweest een verbindende kreet te gebruiken dan Je Suis Charlie als dat sowieso al de bedoeling was. Het ging uiteindelijk om mensen die vermoord zijn. Volgende keer toch maar een reclamebureautje inhuren.
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:18:13 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148602670
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:12 schreef Penguinz het volgende:

[..]

en dus moeten die anoniem blijven?

hoe moet ik dit zien?
pi_148602687
Als we het alleen over de redactie mogen prima. Je suis Moustapha dan.

quote:
Moustapha Ourrad

Moustapha Ourrad, van oorsprong Algerijns, was eindredacteur van het blad. Op zijn twintigste kwam hij naar Frankrijk. Zijn ouders overleden vroeg. Hij was een autodidact, die veel indruk maakte op zijn omgeving met zijn kennis over cultuur en filosofie. Met name over Nietzsche wist hij veel. Voordat hij bij Charlie Habdo aan de slag ging, deed hij eindredactiewerk voor onder meer een uitgeverij en verschillende kranten.

Zijn vrienden zeggen tegenover Le Monde dat ze kapot zijn van het verlies van hun vriend en dat hij zeer geliefd was.
pi_148602691
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:16 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Bron?

Het is eerder walgelijk dat jij moslims geen rouw gunt.
Doe me een lol en verwar rouw niet met zelfmedelijden. :')
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:19:16 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148602699
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:18 schreef akveor het volgende:

[..]

Het was beter geweest een verbindende kreet te gebruiken dan Je Suis Charlie als dat sowieso al de bedoeling was. Het ging uiteindelijk om mensen die vermoord zijn. Volgende keer toch maar een reclamebureautje inhuren.
beter voor wie?
voor wat?

het is geen wk voetbla, mensen proberen deze onzin gewoon een plekje te geven

je suis willie
pi_148602747
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Doe me een lol en verwar rouw niet met zelfmedelijden. :')
Zelfmedelijden ja.

Er wordt een agent, Ahmed Merabat, die op zijn laatste momenten om genade smeekt, kloedbloedig afgeschoten door terroristen. En jij vindt dat hij geen aandacht moet krijgen, vanwege je afkeer voor moslims.

Terwijl die man zijn leven gaf voor de veiligheid van Frankrijk en de redactie van Charlie Hebdo.

Erg respectvol naar de familie en kinderen van die man ook wel. Nu ben je ook heel plotseling niet meer in afkomst geïnteresseerd.
pi_148602768
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:17 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

[..]

Ah... lees anders even wat z'n oom zoal te zeggen heeft:
NWS / Aanslagen in Frankrijk #87

MennoLN twitterde op maandag 12-01-2015 om 09:40:37 Meziane Ourrad in @volkskrant: Ze beginnen met 'n gebedsruimte en uiteindelijke nemen ze je hele land. http://t.co/F3uRXicByC reageer retweet
pi_148602789
Walgelijk dat een held die zijn leven geeft voor de veiligheid van anderen zoveel aandacht krijgt, aldus Elf. Enige reden: hij heet Ahmed.
pi_148602834
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ah... lees anders even wat z'n oom zoal te zeggen heeft:
NWS / Aanslagen in Frankrijk #87

MennoLN twitterde op maandag 12-01-2015 om 09:40:37 Meziane Ourrad in @volkskrant: Ze beginnen met 'n gebedsruimte en uiteindelijke nemen ze je hele land. http://t.co/F3uRXicByC reageer retweet
Zijn oom heeft kritiek op de radicale politieke islam inderdaad. Tevens is hij zijn oom niet.

Tevens is het walgelijk hoe jij moslims wilt uitsluiten van het rouwproces. Tevens zijn er 5 mensen in de Joodse supermarkt door een moslim gered.

Jij wilt altijd afkomst en religie benoemen, doe dat dan consequent.
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:23:48 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148602854
allemaal rouwen zoals de meerderheid en/of twitter zegt dat we moeten rouwen

elfkoreaanse praktijken dit
pi_148602934
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:20 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Zelfmedelijden ja.

Er wordt een agent, Ahmed Merabat, die op zijn laatste momenten om genade smeekt, kloedbloedig afgeschoten door terroristen. En jij vindt dat hij geen aandacht moet krijgen, vanwege je afkeer voor moslims.

Terwijl die man zijn leven gaf voor de veiligheid van Frankrijk en de redactie van Charlie Hebdo.

Erg respectvol naar de familie en kinderen van die man ook wel. Nu ben je ook heel plotseling niet meer in afkomst geïnteresseerd.
*diepe, diepe zucht*

Ik heb nergens geschreven dat die man geen aandacht mag krijgen. Het ging mij om de selectieve verontwaardiging van de moslima's in dit filmpje: http://nos.nl/video/2012362-je-suis-achmed.html
(en die dames zijn bepaald niet de enige die zo denken)

Ze staan er wél voor Ahmed, want tja... dat is nu eenmaal een moslim. Ahmed, ongeacht wat voor een held hij is, is een toevallig slachtoffer. Hij was geen doelwit, in tegenstelling tot de redactieleden van Charlie Hebdo. Hij was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Op zijn plek had net zo goed een andere agent kunnen staan.

Mijn reactie heeft niks te maken met afkeer van moslims. Des te meer met walging over de selectieve verontwaardiging en het gebrek aan respect voor het recht van vrije meningsuiting dat erin doorsijpelt. Dat die redactieleden werden afgeslacht was immers te begrijpen, want ze hebben de profeet beledigd. Daar hoef je niet tegen de protesteren.
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:26:53 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148602952
enige waar ik het mee eens ben is dat deze man en Franck Brinsolaro niet op hetzelfde niveau gezet moeten worden als de rest van de slachtoffers

deze mannen horen op een voetstuk
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:28:42 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148603010
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

*diepe, diepe zucht*

Ik heb nergens geschreven dat die man geen aandacht mag krijgen. Het ging mij om de selectieve verontwaardiging van de moslima's in dit filmpje: http://nos.nl/video/2012362-je-suis-achmed.html
deze dames zeggen niets verkeerd

ze zijn daar omdat ze wat er is gebeurt niet tof vinden en kozen voor je suis ahmed omdat ze charly hebdo niet tof vonden

de rest zit je er echt bij te verzinnen
pi_148603032
quote:

[..]

*diepe, diepe zucht*

Ze staan er wél voor Ahmed, want tja... dat is nu eenmaal een moslim. Ahmed, ongeacht wat voor een held hij is, is een toevallig slachtoffer. Hij was geen doelwit, in tegenstelling tot de redactieleden van Charlie Hebdo. Hij was op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Op zijn plek had net zo goed een andere agent kunnen staan.

Mijn reactie heeft niks te maken met afkeer van moslims. Des te meer met walging over de selectieve verontwaardiging en het gebrek aan respect voor het recht van vrije meningsuiting dat erin doorsijpelt. Dat die redactieleden werden afgeslacht was immers te begrijpen, want ze hebben de profeet beledigd. Daar hoef je niet tegen de protesteren.
Je verzint er dus weer een hoop onzin bij. :)
pi_148603042
quote:
9s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Walgelijk dat een held die zijn leven geeft voor de veiligheid van anderen zoveel aandacht krijgt, aldus Elf. Enige reden: hij heet Ahmed.
Dit is een onjuiste bewering.

quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:23 schreef sp3c het volgende:
allemaal rouwen zoals de meerderheid en/of twitter zegt dat we moeten rouwen

elfkoreaanse praktijken dit
Je snapt er weer eens niks van.

[ Bericht 22% gewijzigd door Specularium op 12-01-2015 15:40:05 ]
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:30:36 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148603084
nee jij snapt er weer niets van
pi_148603148
quote:
15s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dit is een onjuiste bewering.

[..]

Dit is een reactie op een onjuiste bewering. En als losstaand statement is het ook grote onzin. Ik verzet me tegen religieus extremisme. Dat doe ik consequent en jarenlang.

[..]

Je snapt er weer eens niks van.
Ach kom nou, je gunt ze geen rouw en begint meteen als een huis-tuin-en-keuken-psycholoog te reppen over zelfmedelijden. Zelfmedelijden is altijd een onderdeel van rouw. En zoals de waard is gevalletje dit.

Het is juist heel erg normaal en begrijpelijk om de Achmeds, de Moustapha's én die moslim in de Joodse supermarkt die 5 mensen heeft gered te noemen. Zowel voor de moslims die dan zien dat ze niet enkel idioten als 'voorbeeld' hebben als voor de rest om te zien wat er ook daadwerkelijk is gebeurd.

Jij wil altijd afkomst en religie consequent noemen. Nu plots niet meer. Dat is gewoon heel erg verdacht.
pi_148603210
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:17 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

[..]

Hij was geen Moslim, hij was Atheist.
pi_148603236
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Penguinz het volgende:

[..]

Hij was geen Moslim, hij was Atheist.
Heb je daar een bron voor?
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:40:22 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148603410
het is echt een verzonnen verhaal hoor

ik heb het nu 2 keer gezien en niemand zegt dat het ok is omdat ze de profeet hebben beledigd of zoiets matigs, ze zegt enkel dat ze voor Ahmed kozen omdat ze hebdo niet tof vonden en ze struikelt over zichzelf om maar te kunnen melden dat ze de aanval echt echt echt helemaal niet lachen vond

misschien moet ze dr speeches wat beter voorbereiden en wat makeup op dr gezicht doen maar verder is er echt niets mis mee hoor
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:40:51 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148603420
slaat echt nergens op

je suis ahmed
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:47:39 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148603628
hier is echt niets mis mee

je suis Ahmed & Franck en fuck de moslims, fuck de joden, de protestanten, de katholieken, de bhoedisten, de jihadisten, de paus, wilders, charlie, rutte, abouthaleb en de kerk en de moskee en de veganisten, de trekkies, de internethelden met hun vies hard geworden hand op hun lul en de harde kernen van de FC's over de hele wereld, de hipsters, de stoners, de homo's en al de negers in de ghetto waar deze bazen hun leven voor gegeven hebben

en fuck de voetbla

rust in vrede koene helden _O_
pi_148603799
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:34 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Heb je daar een bron voor?
Ik kan me niet herinneren waar ik het las. Dit is zijn neef in de Volkskrant vandaag: https://mobile.twitter.co(...)554980765698/photo/1
pi_148603807
quote:
Ahmed, ongeacht wat voor een held hij is, is een toevallig slachtoffer. Hij was geen doelwit
Nee dat is onjuist want agenten waren duidelijk ook een doelwit.
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 13:57:04 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148603959
zijn er trouwens geen beelden van die gasten die gingen feesten in Chora (afghanitan)

das een stuk bruikbaarder dan deze twee dames gok ik
pi_148604076
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ze zijn doelwit want ze staan de echte doelwit in de weg. Net als je eerst de luchtafweer uitschakelt voordat je het echte doelwit bombardeert.
Racist
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 14:02:42 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148604160
nou en?

maakt dat het offer meer of minder waard?
pi_148604170
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:00 schreef Toga het volgende:

[..]

Ze zijn doelwit want ze staan de echte doelwit in de weg. Net als je eerst de luchtafweer uitschakelt voordat je het echte doelwit bombardeert.
Daarom liep die dader speciaal nog naar die agent om die agent te doden ook al was hij al uitgeschakeld? Die andere agente stond ook niemand in de weg.
pi_148604332
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 13:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Misschien waren agenten (in algemene zin) een doelwit, om zodoende het échte doelwit, namelijk de reactie van Charlie Hebdo, te kunnen treffen. De agent Ahmed is niettemin een toevallig slachtoffer. Op zijn plek had op dat moment ook een andere agent kunnen staan.

Verder wordt er iets heel bijzonders van gemaakt dat die man zich inzette om de vrijheid van Fransen te verdedigen. Dat is heel normaal dat de politie dat doet. Dat is waar we politie voor hebben.

En dat betekent verder niet dat de man zich niet heldhaftig heeft gedragen en dat -ie van mij niet geroemd mag worden om z'n handelen. Dat is prima. Maar roem hem omdat hij zijn werk als agent deed, niet omdat hij toevallig moslim is, want dat is totaal niet relevant.
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 14:08:44 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148604372
deze man was toevallig in de buurt en reageerde op een oproep dat er met automatische wapens geschoten werd bij charlie hebdo en ging er met getrokken pistool (:') ) op af terwijl niemand het he kwalijk had genomen als hij had gewacht op gign en dergelijke

dan ben je gewoon een held
pi_148604373
quote:
15s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:07 schreef Elfletterig het volgende:
De agent Ahmed is niettemin een toevallig slachtoffer.
Het was zijn keuze agent te worden dus was hij geen willekeurig slachtoffer.
pi_148604397
quote:

[..]

Misschien waren agenten (in algemene zin) een doelwit, om zodoende het échte doelwit, namelijk de reactie van Charlie Hebdo, te kunnen treffen. De agent Ahmed is niettemin een toevallig slachtoffer. Op zijn plek had op dat moment ook een andere agent kunnen staan.

Verder wordt er iets heel bijzonders van gemaakt dat die man zich inzette om de vrijheid van Fransen te verdedigen. Dat is heel normaal dat de politie dat doet. Dat is waar we politie voor hebben.

En dat betekent verder niet dat de man zich niet heldhaftig heeft gedragen en dat -ie van mij niet geroemd mag worden om z'n handelen. Dat is prima. Maar roem hem omdat hij zijn werk als agent deed, niet omdat hij toevallig moslim is, want dat is totaal niet relevant.
Hij heet gewoon Achmed. Kan hij ook niks aan doen verder.

Als je 'Je suis Achmed' zegt, benadruk je niet dat hij moslim is, maar noem je zijn naam.
  Moderator maandag 12 januari 2015 @ 14:09:28 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148604399
quote:

[..]

doe het eerst maar eens ...
pi_148604413
Is gewoon normaal man, hij is gewoon agent, hij moet niet zeiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')