Patat bestaat welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is het verboden om feiten te ontkennen?
In dat geval: patat bestaat niet!
Ontbijtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De grote vraag is nu... Wat is er morgenochtend om 09.00 wat er zo belangrijk is?
Morgenochtend 09.00?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
Maar, wanneer zal de volgende aanslag / moslimgekkie slachtofers maken omwille van zn geloof?
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 21:35:47Bomalarm in groot aantal bioscopen #Parijs-centrum. Evacuatie begonnen. #charliehebdo reageer retweet
IS beloofde vandaag nogquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
Maar, wanneer zal de volgende aanslag / moslimgekkie slachtofers maken omwille van zn geloof?
Zoals ik al eerder aangaf, dat doen ze meestens elke dag wel 1 of meerdere keren. Hier een link.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
Dit soort onzin blijft nog wel even doorgaan, ben ik bang.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 21:35:47Bomalarm in groot aantal bioscopen #Parijs-centrum. Evacuatie begonnen. #charliehebdo reageer retweet
Welke site hebben jullie het over?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
De site ligt eruit, dus de klok werkt niet meer
Het zou me niets verbazen. De media zit er nu op en dat is juist wat ze nodig hebben om angst te zaaien: mediaandacht.quote:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)orgen-om-9-uur.dhtmlquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welke site hebben jullie het over?
ik ontbijt al eerder anders donder ik van mijn fietsquote:
Hoeveel uur tijdsverschl is er mogelijk? Kan een aanslag voor ons morgenochtend 9.00u elders in de werled nog vandaag zijn? Dus 10 januari?quote:
Jep. Waarschijnlijk een hoop voor de "lol" (alle kosten op verhalen) en een hoop om angst te zaaien en die het eens waren met de daders (oppakken alle kosten verhalen en aanklagen).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dit soort onzin blijft nog wel even doorgaan, ben ik bang.
het is puur onrust stoken m.i. de angst zit er al weer in dus das makkelijk scorenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. De media zit er nu op en dat is juist wat ze nodig hebben om angst te zaaien: mediaandacht.
Ja, maar niet in Europa...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoeveel uur tijdsverschl is er mogelijk? Kan een aanslag morgenochtend 9.00u elders in de werled nog vandaag zijn?
USA werd ook genoemd, dus kan iddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoeveel uur tijdsverschl is er mogelijk? Kan een aanslag voor ons morgenochtend 9.00u elders in de werled nog vandaag zijn? Dus 10 januari?
Maar als er nog een paar aanslagen gebeuren, dan breekt de pleuris echt uit in Europa..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
het is puur onrust stoken m.i. de angst zit er al weer in dus das makkelijk scoren
Obladi oblada.. life goes on..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie gaat er nu dan ook voor de lol naar de bios in Parijs
Even serieus, ik zou er ook van uitgaan dat de melding vals alarm is en me er niet druk om maken maar je weet gewoon dat dit kan gebeuren nu.
Je moet thuis blijven en rouwen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie gaat er nu dan ook voor de lol naar de bios in Parijs
Even serieus, ik zou er ook van uitgaan dat de melding vals alarm is en me er niet druk om maken maar je weet gewoon dat dit kan gebeuren nu.
En waarop baseer je dat? Voorlopig gebeurt er nog vrij weinig, ondanks dat er al meer dan 10 jaar aanslagen gepleegd worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Maar als er nog een paar aanslagen gebeuren, dan breekt de pleuris echt uit in Europa..
Ja deh... maar wetende dat je een bioscoop uitgestuurd gaat wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:42 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Obladi oblada.. life goes on..
Parijs heeft haar portie wel gehad nuquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja deh... maar wetende dat je een bioscoop uitgestuurd gaat wordenen de film gewoon niet meer af kan zien, lijkt mij toch zwaar ruk
Hetzelfde als dat je vannacht uitgaat in Parijs, wetende dat je deze shit weer kan krijgen en het in 1 klap over is
Ik neem aan dat je ook weet dat dit kan gebeuren als je in Urk naar een bioscoop gaat? Als ze daar een hebben dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik zou er ook van uitgaan dat de melding vals alarm is en me er niet druk om maken maar je weet gewoon dat dit kan gebeuren nu.
Neen, dat zeg ik niet.quote:
Gevoel..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:42 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En waarop baseer je dat? Voorlopig gebeurt er nog vrij weinig, ondanks dat er al meer dan 10 jaar aanslagen gepleegd worden.
Owja, www.opcharliehebdo.com ik weet het weer. Thanks. Offline nu. Misschien een server aan het verhuizen weer. Of de grap is afgelopen. Wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)orgen-om-9-uur.dhtml
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef krullendoos het volgende:
Misschien iets te ver met doordenken, en hoop dat dit een geintje is met de klok
Maar morgen 11 januari morgen negen uur een nieuwe 9\11
Zoek het gewoon op in het woordenboek.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:31 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Een wat? Probeer je nu indruk te maken met dure woordjes?
Nee, ik ging ergens op in. Over de vrijheids van meningsuiting. Wat heel toevallig ook de reden is van het vele kwaad in de wereld omdat mensen dat niet respecteren.
dat 2e sowiesoquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aanslag op paus misschien? Of is mijn fantasie nu op hol geslagen
01-2015 = 1+2+1+5 = 9quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef krullendoos het volgende:
Misschien iets te ver met doordenken, en hoop dat dit een geintje is met de klok
En de 15 van 2015 dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef krullendoos het volgende:
http://lapauseinfo.fr/le-(...)-charlie-hebdo-8123/quote:Les Renseignements libanais ont alerté les autorités françaises de l’imminence d’un attentat très grave, d’après le quotidien libanais As-Safir dans son édition de vendredi.
Selon les services de renseignement libanais, « des préparatifs sont en cours pour une nouvelle opération terroriste sur le sol français, qui pourrait être plus violente que celle contre Charlie Hebdo ».
Le quotidien d’informations libanais indique également que les services de renseignements libanais et syriens avaient mis en garde, durant les derniers mois, les autorités européennes contre le risque d’attentats spectaculaires sur le territoire français.
Lekker angst zaaien. Ik ben benieuwd hoe veel vrijheidsbeperkende maatregelen hier weer uit zullen volgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef meth1745 het volgende:
Libanese veiligheidsdiensten waarschuwen Fransen voor een op handen zijnde aanslag...
[..]
http://lapauseinfo.fr/le-(...)-charlie-hebdo-8123/
Hoeveel heb jij er al voor je kiezen gehad?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Lekker angst zaaien. Ik ben benieuwd hoe veel vrijheidsbeperkende maatregelen hier weer uit zullen volgen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:42 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Obladi oblada.. life goes on..
Door moslims? Neuh.. beide geloven vinden pedofilie en kindermisbruik prima.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aanslag op paus misschien? Of is mijn fantasie nu op hol geslagen
Wat staat er nou? Mijn Frans is gewoon belabberdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef meth1745 het volgende:
Libanese veiligheidsdiensten waarschuwen Fransen voor een op handen zijnde aanslag...
[..]
http://lapauseinfo.fr/le-(...)-charlie-hebdo-8123/
Nee, zijn ze geen christengekkie of moslimgekkies? Fijn om te weten!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:47 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Zoek het gewoon op in het woordenboek.
De topic is geen klachtenrubriek over dit forum.
De moderators komen jou niet vermoorden om je mening.
NWS / Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:51 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al voor je kiezen gehad?
Het aantaal zelfmoordterroristen natuurlijk.quote:
De laatste drie hebben een straf van 60 dagen gekregen. Van daarvoor weet ik niet meer zoveel, meer dan een aantal weekeinden geleden en dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:51 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al voor je kiezen gehad?
Mensen laten zich echt gek maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Owja, www.opcharliehebdo.com ik weet het weer. Thanks. Offline nu. Misschien een server aan het verhuizen weer. Of de grap is afgelopen. Wie zal het zeggen.
Ik niet. We zien het wel. Als we niet blind worden dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mensen laten zich echt gek maken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Morendo het volgende:
Wie kan trouwens meer vertellen over de melding dat Al Qaida twee vliegtuigen heeft gekaapt op Heathrow?
quote:
Klopt.. Vergeet voor de gein morgen maar eens een tas op het treinstation neer.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mensen laten zich echt gek maken.
Melding van wie?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Morendo het volgende:
Wie kan trouwens meer vertellen over de melding dat Al Qaida twee vliegtuigen heeft gekaapt op Heathrow?
Heeft wel gelijk natuurlijk.quote:
Wat er afgelopen week gebeurd is stelt feitelijk geen zak voor. Vraag de gemiddelde bewoner van Syrië/Irak/Jemen/Nigeria maar eens.quote:
Tsja, ik ben pro-Assadquote:
Nou ja, het is wat kort door de bocht, maar het klopt wel ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft wel gelijk natuurlijk.
Echt wélquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:57 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Het syrische regime is geen haar beter dan al-qaida.
Om maar even een nieuwe joke te beginnenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Morendo het volgende:
Niet veel, "voorbereidingen voor een zware aanslag in Frankrijk", mogelijk erger dan de aanslag op Charlie hebdo. en dat Syrische en Libanese inlichtingendiensten hun Westerse collega's de voorbije maanden gewaarschuwd hebben voor spectaculaire terreuraanslagen in Frankrijk....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat staat er nou? Mijn Frans is gewoon belabberd
Ben ik ook benieuwd naar en verder wat betreft die bommeldingen zal vast vals alarm zijn en zal nog veel vaker voorkomen de komende dagen denk ik.quote:
Helemaal niet. De Syrische oppositie bestaat voornamelijk uit vredelievende mensen die het homohuwelijk ingevoerd willen zien worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik ben pro-Assad
Alternatief is enger @
Ze doen aan systematische uithongering en marteling van burgers. Om maar eens wat te noemen.quote:
Nou... Beter is een beetje een ongelukkige term. Minder extreem verderfelijk dekt de lading beter.quote:
Jullie weten echt niet waar jullie het over hebben. Alleen maar omdat je minder op het nieuws hoort over het syrische regime betekent niet dat ze beter zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... Beter is een beetje een ongelukkige term. Minder extreem verderfelijk dekt de lading beter.
Hé, ik ben echt geen Assad-aanbidder hoor. Verre van zelfs.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:59 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Jullie weten echt niet waar jullie het over hebben. Alleen maar omdat je minder op het nieuws hoort over het syrische regime betekent niet dat ze beter zijn.
Dan nog. Assad doet wel ergere shit dan al qaidaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hé, ik ben echt geen Assad-aanbidder hoor. Verre van zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Helemaal niet. De Syrische oppositie bestaat voornamelijk uit vredelievende mensen die het homohuwelijk ingevoerd willen zien worden.
Ja? Lijkt me niet, maar vertel verder.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:01 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Dan nog. Assad doet wel ergere shit dan al qaida
Als al die moslim brigades de helikopters hadden om vatbommen op woonwijken te gooien, dan hadden ze het ook gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:01 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:02 schreef Nibb-it het volgende:
De lijst van morgen deelnemende hoogwaardigheidsbekleders, volgens le Monde:Wel een nachtmerrie om dat te moeten beveiligen trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja,en IS en Jabat zijn liever tochquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:59 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Ze doen aan systematische uithongering en marteling van burgers. Om maar eens wat te noemen.
Beter dusquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... Beter is een beetje een ongelukkige term. Minder extreem verderfelijk dekt de lading beter.
Laten we eens beginnen met elkaar te respecteren, ongeacht de religie..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:02 schreef Geralt het volgende:
Nouja we kunnen er heel lang over discussiëren en alles, maar de conclusie gaat gewoon zijn dat de wereld an sich helemaal geen fijne plek is.
Het is een grote teringbende. De wereld staat in brand. Oorlogen, verkrachtingen, honger, martelingen, haat, aanslagen noem het allemaal maar op.
Maargoed, zolang we elk jaar 2x op vakantie kunnen en een grotere tv en auto dan de buurman hebben is het wel prima allemaal.
Schande eigenlijk. De Mens zou er beter aan doen om te kijken hoe we in harmonie met elkaar kunnen leven zonder al dat gezeik. En als ons dat niet gaat lukken in de toekomst dan gaat dát onze ondergang nog worden. Ik geloof in niks, maar daar ben ik dan heilig van overtuigd.
Er was in het begin nog het Vrije Syrische Leger of zoiets, maar dat schijnt vrijwel gedecimeerd te zijn. Die Syrische opstand is een islamistische revolutie geworden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:02 schreef beantherio het volgende:
Zijn er nog wel gematigde partijen in Syrië? Het enige wat je hoort is IS, Al-Qaida en Assad. Je zou daar maar wonen zeg.
Nopequote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:01 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Een beetje leesbaarder gemaaktquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:02 schreef Nibb-it het volgende:
De lijst van morgen deelnemende hoogwaardigheidsbekleders, volgens le Monde:
Le roi de Jordanie Abdallah II et son épouse la reine Rania,
la chancelière allemande Angela Merkel,
le premier ministre britannique David Cameron,
le président du conseil italien Matteo Renzi,
le président du gouvernement espagnol Mariano Rajoy,
le président de la Commission européenne Jean-Claude Juncker,
le président du Parlement européen,
Martin Schulz et le président du Conseil européen Donald Tusk.
Seront aussi présents les chefs de gouvernement danois Helle Thorning-Schmidt,
belge Charles Michel,
néerlandais Mark Rutt,
grec Antonis Samaras,
portugais Pedro Passos Coelho,
tchèque Bohuslav Sobotka,
hongrois Viktor Orban,
letton Laimdota Straujuma,
bulgare Boïko Borisov,
croate Zoran Milanovic,
ainsi que le président roumain,
Klaus Iohannis.
Hors UE,
seront présents notamment le président ukrainien Petro Porochenko,
le premier ministre turc Ahmet Davutoglu,
le ministre russe des affaires étrangères Sergueï Lavrov,
la présidente de la Confédération suisse Simonetta Sommaruga,
le premier ministre albanais Edi Rama,
le ministre bosniaque des affaires étrangères Zlatko Lagumdzija,
la présidente kosovare Atifete Jahjaga,
la présidente du parlement serbe Maja Gojkovic.
L'Afrique sera représentée par huit chefs d'Etat dont les présidents malien Ibrahim Boubacar Keïta, gabonais Ali Bongo, nigérien Mahamadou Issoufou, béninois Thomas Boni Yayi ainsi que par le premier ministre tunisien Mehdi Jomaa.
Le ministre des affaires étrangères des Emirats arabes unis,
cheikh Abdallah ben Zayed Al-Nahyane,
le premier ministre israélien Benjamin Netanyahou et le chef de la diplomatie Avigdor Lieberman représenteront leurs pays.
L'Amérique du Nord sera présente avec le ministre américain de la justice Eric Holder et le ministre canadien de la sécurité publique Steven Blaney
Wow..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:02 schreef Geralt het volgende:
Nouja we kunnen er heel lang over discussiëren en alles, maar de conclusie gaat gewoon zijn dat de wereld an sich helemaal geen fijne plek is.
Het is een grote teringbende. De wereld staat in brand. Oorlogen, verkrachtingen, honger, martelingen, haat, aanslagen noem het allemaal maar op.
Maargoed, zolang we elk jaar 2x op vakantie kunnen en een grotere tv en auto dan de buurman hebben is het wel prima allemaal.
Schande eigenlijk. De Mens zou er beter aan doen om te kijken hoe we in harmonie met elkaar kunnen leven zonder al dat gezeik. En als ons dat niet gaat lukken in de toekomst dan gaat dát onze ondergang nog worden. Ik geloof in niks, maar daar ben ik dan heilig van overtuigd.
Neequote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:02 schreef beantherio het volgende:
Zijn er nog wel gematigde partijen in Syrië? Het enige wat je hoort is IS, Al-Qaida en Assad. Je zou daar maar wonen zeg.
quote:
Nee hoezo?quote:
FSA. Niet gedecimeerd, maar gewoon ook tuigquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er was in het begin nog het Vrije Syrische Leger of zoiets, maar dat schijnt vrijwel gedecimeerd te zijn. Die Syrische opstand is een islamistische revolutie geworden.
Ja. Al Qaida snijdt mensen hun hoofd af omdat ze journalist zijn. Moeten we dat soort kwaadaardigheden nou echt gaan vergelijken op de gruwelijkheidsschaal?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:05 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Ze hongeren en martelen mensen systematisch zoals ik al zei. Ik heb videos gezien.
Nou ja, ik heb echt liever Assad dan IS hoor.. Syrië was een mooi en vrij land voor bijna iedereenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, zoals lepra beter is dan ebola.
Ik heb me er al bij neergelegd dat ik waarschijnlijk de eerst komende 10 jaar Damascus niet zal zienquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb echt liever Assad dan IS hoor.. Syrië was een mooi en vrij land voor bijna iedereen
Nou ja in het grootste deel van de wereld is het gewoon vrij rustig en hoor je geen wapengekletter.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:02 schreef Geralt het volgende:
Ik weet echt waar ik het over heb man geloof me maar. Zoek eens op wat Assad nou allemaal doet.quote:
Maar wat is nou waarheid?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:04 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks over mohammed te vertellen, ik weet alles. Ik ben niet gelovig allereerst. Ten tweede vind ik die moorden niet prachtig.
Jij moet gewoon geen bullshit vertellen over geloof. Als je nou de waarheid vertelde had ik er geen problemen mee. Jij hebt echt niks beters te doen he? Sneu mannetje
Ik ben mezelf. En mezelf respecteert geloof. Ik kan er slecht tegen als mensen leugens vertellen over geloof. Zo ben ik gewoon. Leer er mee leven.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:09 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Maar wat is nou waarheid?
Je wilt de waarheid over jezelf niet eens onder ogen komen. Je noemt je VromeBroeder, maar bent niet gelovig? Toch weet je alles over Mohammed. Spingt meteen in de bres als er negatief over de Islam wordt gepraat en jankt dan als ware ie een moslim. Wat ben je nou eigenlijk? Jezelf, of dan toch een troll?
Zoek jij eens op wat IS, Jabat en anderen doen+-quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:09 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Ik weet echt waar ik het over heb man geloof me maar. Zoek eens op wat Assad nou allemaal doet.
JM Le Pen tweette ook met "je ne suis pas charlie"...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:06 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
VromeBroeder.. is een beetje een islamgekkie geloof ik. Volgens mij heeft ie het niet zo op met mensen die zijn profeet niet aanhangen en dus niet zijn broeder zijn.
Kijk naar zn avatar. Die gast verheerlijkt deze daden dus echt volgens mijEng bekrompen mannetje. Brrrrrrrrrrr
We hadden het toch over al-qaida lieverd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoek jij eens op wat IS, Jabat en anderen doen+-
JA HALLO HOEZO DENK JE DAT IK ZIEK BEN?!?!?!?!?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoek jij eens op wat IS, Jabat en anderen doen+-
Vanwaar dan je avatar 'Je ne suis pas Charlie' ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:08 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Beetje vreemd om te reageren op mij en dan iemand anders te quoten. Ik zei net dat ik ongelovig ben en de daden niet goedkeur. Jij bent echt een troll 100%
Kom op zeg, als het Westen gewoon meteen het Vrije Syrische Leger had gesteund, was radicalisme wellicht ook voorkomen........................quote:
Ja, de lulquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:11 schreef meth1745 het volgende:
[..]
JM Le Pen tweette ook met "je ne suis pas charlie"...
Nope we hadden over Assad - Restquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:11 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
We hadden het toch over al-qaida lieverd.
Die spoort idd niet.quote:
Je ziet een beetje scheelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
JA HALLO HOEZO DENK JE DAT IK ZIEK BEN?!?!?!?!?
Over Syrie gesproken. Er gingen geruchten dat die vriendin van die neger van die supermarkt in Syrie zou zitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:13 schreef Frutsel het volgende:
Er is een reeks over Syrie... daar kunnen jullie terecht.
Laat het hier aub weer over Frankrijk gaan
Zeggen dat een geloof kindermisbruik en pedofilie goedkeurt noem jij lichte kritiek...? En als kotsen betekent leugens verspreiden dan kots je maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:12 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Vanwaar dan je avatar 'Je ne suis pas Charlie' ?
Nee, ik troll niet. Ik kots echt op religiegekkies die daar te duidelijk mee te koop lopen en niet tegen de lichtste vorm van kritiek kunnen.
Daar zat ze vorige week schijnbaar al, is niet bij de gijzeling geweest gisteren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Over Syrie gesproken. Er gingen geruchten dat die vriendin van die neger van die supermarkt in Syrie zou zitten.
Hoe is zoiets mogelijk? Waarom werd vliegverkeer niet stilgelegd of op zn minst foto's die kant op.
Zo lust ik er nog wel een paar. Moslims hielden er toch niet van dat het westen zich met hun zaken bemoeide, zie Irak etc.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kom op zeg, als het Westen gewoon meteen het Vrije Syrische Leger had gesteund, was radicalisme wellicht ook voorkomen........................
Niet in mijn naamquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kom op zeg, als het Westen gewoon meteen het Vrije Syrische Leger had gesteund, was radicalisme wellicht ook voorkomen........................
Dat klopt. Het verhaal dat ze uit de voordeur van de supermarkt kon ontglippen was ook te bizar voor woorden. En ik weet hoe graag de Fransen lunchen en zo. Maar toch.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zat ze vorige week schijnbaar al, is niet bij de gijzeling geweest gisteren.
http://news.yahoo.com/par(...)lings-175022383.html;_ylt=AwrBJSC5g7FUJ1wARwrQtDMD
Er zijn nog maar weinig politici doodgeschoten door booslims. Om de een of andere reden vinden deze helden het dapperder om random ongewapende/beschermde mensen op straat aan te vallen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nachtmerrie voor de veiligheidsdiensten.
Helaas een grotere succesratioquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er zijn nog maar weinig politici doodgeschoten door booslims. Om de een of andere reden vinden deze helden het dapperder om random ongewapende/beschermde mensen op straat aan te vallen.
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 22:16:35BREAKING: shots heard at Gare du Nord #Paris reageer retweet
Vastquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 22:16:35BREAKING: shots heard at Gare du Nord #Paris reageer retweet
Wat het punt alleen maar onderstreept dat dat plaatje onzin is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar. Moslims hielden er toch niet van dat het westen zich met hun zaken bemoeide, zie Irak etc.
En niks met dictators mag ik dan toch hopen zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet in mijn naam
Ik wil niks te maken hebben met die terroristen
En terechtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:19 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Alleen maar omdat burgers gedwongen zijn zichzelf niet te mogen beschermen.
In je eentje ben je kansloos. Om bij Charlie naar binnen te komen hebben ze ook een agent doodgeschoten. Zelfs al had daar 's werelds beste supercommando gestaan, dan had hij nog verloren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:19 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Alleen maar omdat burgers gedwongen zijn zichzelf niet te mogen beschermen.
Jij vind het terecht dat mensen zichzelf niet mogen beschermen als de overheid weigert in te grijpen? Jij gunt ongewapende mensen de dood, liever dan hen de middelen te geven dat noodlot af te wenden?quote:
Ja nou, ik ben pro-Assad, of je het leuk vindt of nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je ziet wat voor hellegat Zwitserland is inderdaad.
Verzin lekker watquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:22 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Jij vind het terecht dat mensen zichzelf niet mogen beschermen als de overheid weigert in te grijpen? Jij gunt ongewapende mensen de dood, liever dan hen de middelen te geven dat noodlot af te wenden?
Flikker toch op, man. Wat een lariekoek.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In je eentje ben je kansloos. Om bij Charlie naar binnen te komen hebben ze ook een agent doodgeschoten. Zelfs al had daar 's werelds beste supercommando gestaan, dan had hij nog verloren.
In je eentje niet. Als er meerdere bewapende burgers met enige ballen in hun broek waren geweest had het misschien anders afgelopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In je eentje ben je kansloos. Om bij Charlie naar binnen te komen hebben ze ook een agent doodgeschoten. Zelfs al had daar 's werelds beste supercommando gestaan, dan had hij nog verloren.
Ik zie dat je niet meer op me hebt gereageerd. Mag ik dit een overwinning noemen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:22 schreef BloedendeVagina het volgende:
Mag ik het vreemd vinden dat er nog geen rellen zijn in de banlieu's eigenlijk? Had ik wel verwacht, nu de politie deze schatjes heeft doodgeschoten.
Niemand wil een beschermer hebben die een machinegeweer op iedere langslopende persoon richt helaas.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Flikker toch op, man. Wat een lariekoek.
[ afbeelding ]
Ho, ho: NWS / Aanslagen in Frankrijk #78quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef VromeBroeder het volgende:
hij zei net dat ie zou sluiten na mijn post :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |