Patat bestaat welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is het verboden om feiten te ontkennen?
In dat geval: patat bestaat niet!
Ontbijtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De grote vraag is nu... Wat is er morgenochtend om 09.00 wat er zo belangrijk is?
Morgenochtend 09.00?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
Maar, wanneer zal de volgende aanslag / moslimgekkie slachtofers maken omwille van zn geloof?
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 21:35:47Bomalarm in groot aantal bioscopen #Parijs-centrum. Evacuatie begonnen. #charliehebdo reageer retweet
IS beloofde vandaag nogquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
Maar, wanneer zal de volgende aanslag / moslimgekkie slachtofers maken omwille van zn geloof?
Zoals ik al eerder aangaf, dat doen ze meestens elke dag wel 1 of meerdere keren. Hier een link.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
Dit soort onzin blijft nog wel even doorgaan, ben ik bang.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 21:35:47Bomalarm in groot aantal bioscopen #Parijs-centrum. Evacuatie begonnen. #charliehebdo reageer retweet
Welke site hebben jullie het over?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
De site ligt eruit, dus de klok werkt niet meer
Het zou me niets verbazen. De media zit er nu op en dat is juist wat ze nodig hebben om angst te zaaien: mediaandacht.quote:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)orgen-om-9-uur.dhtmlquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welke site hebben jullie het over?
ik ontbijt al eerder anders donder ik van mijn fietsquote:
Hoeveel uur tijdsverschl is er mogelijk? Kan een aanslag voor ons morgenochtend 9.00u elders in de werled nog vandaag zijn? Dus 10 januari?quote:
Jep. Waarschijnlijk een hoop voor de "lol" (alle kosten op verhalen) en een hoop om angst te zaaien en die het eens waren met de daders (oppakken alle kosten verhalen en aanklagen).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dit soort onzin blijft nog wel even doorgaan, ben ik bang.
het is puur onrust stoken m.i. de angst zit er al weer in dus das makkelijk scorenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. De media zit er nu op en dat is juist wat ze nodig hebben om angst te zaaien: mediaandacht.
Ja, maar niet in Europa...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoeveel uur tijdsverschl is er mogelijk? Kan een aanslag morgenochtend 9.00u elders in de werled nog vandaag zijn?
USA werd ook genoemd, dus kan iddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoeveel uur tijdsverschl is er mogelijk? Kan een aanslag voor ons morgenochtend 9.00u elders in de werled nog vandaag zijn? Dus 10 januari?
Maar als er nog een paar aanslagen gebeuren, dan breekt de pleuris echt uit in Europa..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
het is puur onrust stoken m.i. de angst zit er al weer in dus das makkelijk scoren
Obladi oblada.. life goes on..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie gaat er nu dan ook voor de lol naar de bios in Parijs
Even serieus, ik zou er ook van uitgaan dat de melding vals alarm is en me er niet druk om maken maar je weet gewoon dat dit kan gebeuren nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |