Morgenochtend 09.00?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
Maar, wanneer zal de volgende aanslag / moslimgekkie slachtofers maken omwille van zn geloof?
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 21:35:47Bomalarm in groot aantal bioscopen #Parijs-centrum. Evacuatie begonnen. #charliehebdo reageer retweet
IS beloofde vandaag nogquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
Maar, wanneer zal de volgende aanslag / moslimgekkie slachtofers maken omwille van zn geloof?
Zoals ik al eerder aangaf, dat doen ze meestens elke dag wel 1 of meerdere keren. Hier een link.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
Dit soort onzin blijft nog wel even doorgaan, ben ik bang.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 21:35:47Bomalarm in groot aantal bioscopen #Parijs-centrum. Evacuatie begonnen. #charliehebdo reageer retweet
Welke site hebben jullie het over?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
De site ligt eruit, dus de klok werkt niet meer
Het zou me niets verbazen. De media zit er nu op en dat is juist wat ze nodig hebben om angst te zaaien: mediaandacht.quote:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)orgen-om-9-uur.dhtmlquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welke site hebben jullie het over?
ik ontbijt al eerder anders donder ik van mijn fietsquote:
Hoeveel uur tijdsverschl is er mogelijk? Kan een aanslag voor ons morgenochtend 9.00u elders in de werled nog vandaag zijn? Dus 10 januari?quote:
Jep. Waarschijnlijk een hoop voor de "lol" (alle kosten op verhalen) en een hoop om angst te zaaien en die het eens waren met de daders (oppakken alle kosten verhalen en aanklagen).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dit soort onzin blijft nog wel even doorgaan, ben ik bang.
het is puur onrust stoken m.i. de angst zit er al weer in dus das makkelijk scorenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. De media zit er nu op en dat is juist wat ze nodig hebben om angst te zaaien: mediaandacht.
Ja, maar niet in Europa...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoeveel uur tijdsverschl is er mogelijk? Kan een aanslag morgenochtend 9.00u elders in de werled nog vandaag zijn?
USA werd ook genoemd, dus kan iddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoeveel uur tijdsverschl is er mogelijk? Kan een aanslag voor ons morgenochtend 9.00u elders in de werled nog vandaag zijn? Dus 10 januari?
Maar als er nog een paar aanslagen gebeuren, dan breekt de pleuris echt uit in Europa..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
het is puur onrust stoken m.i. de angst zit er al weer in dus das makkelijk scoren
Obladi oblada.. life goes on..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie gaat er nu dan ook voor de lol naar de bios in Parijs
Even serieus, ik zou er ook van uitgaan dat de melding vals alarm is en me er niet druk om maken maar je weet gewoon dat dit kan gebeuren nu.
Je moet thuis blijven en rouwen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie gaat er nu dan ook voor de lol naar de bios in Parijs
Even serieus, ik zou er ook van uitgaan dat de melding vals alarm is en me er niet druk om maken maar je weet gewoon dat dit kan gebeuren nu.
En waarop baseer je dat? Voorlopig gebeurt er nog vrij weinig, ondanks dat er al meer dan 10 jaar aanslagen gepleegd worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Maar als er nog een paar aanslagen gebeuren, dan breekt de pleuris echt uit in Europa..
Ja deh... maar wetende dat je een bioscoop uitgestuurd gaat wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:42 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Obladi oblada.. life goes on..
Parijs heeft haar portie wel gehad nuquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja deh... maar wetende dat je een bioscoop uitgestuurd gaat wordenen de film gewoon niet meer af kan zien, lijkt mij toch zwaar ruk
Hetzelfde als dat je vannacht uitgaat in Parijs, wetende dat je deze shit weer kan krijgen en het in 1 klap over is
Ik neem aan dat je ook weet dat dit kan gebeuren als je in Urk naar een bioscoop gaat? Als ze daar een hebben dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik zou er ook van uitgaan dat de melding vals alarm is en me er niet druk om maken maar je weet gewoon dat dit kan gebeuren nu.
Neen, dat zeg ik niet.quote:
Gevoel..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:42 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En waarop baseer je dat? Voorlopig gebeurt er nog vrij weinig, ondanks dat er al meer dan 10 jaar aanslagen gepleegd worden.
Owja, www.opcharliehebdo.com ik weet het weer. Thanks. Offline nu. Misschien een server aan het verhuizen weer. Of de grap is afgelopen. Wie zal het zeggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)orgen-om-9-uur.dhtml
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef krullendoos het volgende:
Misschien iets te ver met doordenken, en hoop dat dit een geintje is met de klok
Maar morgen 11 januari morgen negen uur een nieuwe 9\11
Zoek het gewoon op in het woordenboek.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:31 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Een wat? Probeer je nu indruk te maken met dure woordjes?
Nee, ik ging ergens op in. Over de vrijheids van meningsuiting. Wat heel toevallig ook de reden is van het vele kwaad in de wereld omdat mensen dat niet respecteren.
dat 2e sowiesoquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aanslag op paus misschien? Of is mijn fantasie nu op hol geslagen
01-2015 = 1+2+1+5 = 9quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef krullendoos het volgende:
Misschien iets te ver met doordenken, en hoop dat dit een geintje is met de klok
En de 15 van 2015 dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef krullendoos het volgende:
http://lapauseinfo.fr/le-(...)-charlie-hebdo-8123/quote:Les Renseignements libanais ont alerté les autorités françaises de l’imminence d’un attentat très grave, d’après le quotidien libanais As-Safir dans son édition de vendredi.
Selon les services de renseignement libanais, « des préparatifs sont en cours pour une nouvelle opération terroriste sur le sol français, qui pourrait être plus violente que celle contre Charlie Hebdo ».
Le quotidien d’informations libanais indique également que les services de renseignements libanais et syriens avaient mis en garde, durant les derniers mois, les autorités européennes contre le risque d’attentats spectaculaires sur le territoire français.
Lekker angst zaaien. Ik ben benieuwd hoe veel vrijheidsbeperkende maatregelen hier weer uit zullen volgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef meth1745 het volgende:
Libanese veiligheidsdiensten waarschuwen Fransen voor een op handen zijnde aanslag...
[..]
http://lapauseinfo.fr/le-(...)-charlie-hebdo-8123/
Hoeveel heb jij er al voor je kiezen gehad?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Lekker angst zaaien. Ik ben benieuwd hoe veel vrijheidsbeperkende maatregelen hier weer uit zullen volgen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:42 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Obladi oblada.. life goes on..
Door moslims? Neuh.. beide geloven vinden pedofilie en kindermisbruik prima.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aanslag op paus misschien? Of is mijn fantasie nu op hol geslagen
Wat staat er nou? Mijn Frans is gewoon belabberdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef meth1745 het volgende:
Libanese veiligheidsdiensten waarschuwen Fransen voor een op handen zijnde aanslag...
[..]
http://lapauseinfo.fr/le-(...)-charlie-hebdo-8123/
Nee, zijn ze geen christengekkie of moslimgekkies? Fijn om te weten!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:47 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Zoek het gewoon op in het woordenboek.
De topic is geen klachtenrubriek over dit forum.
De moderators komen jou niet vermoorden om je mening.
NWS / Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:51 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al voor je kiezen gehad?
Het aantaal zelfmoordterroristen natuurlijk.quote:
De laatste drie hebben een straf van 60 dagen gekregen. Van daarvoor weet ik niet meer zoveel, meer dan een aantal weekeinden geleden en dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:51 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al voor je kiezen gehad?
Mensen laten zich echt gek maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Owja, www.opcharliehebdo.com ik weet het weer. Thanks. Offline nu. Misschien een server aan het verhuizen weer. Of de grap is afgelopen. Wie zal het zeggen.
Ik niet. We zien het wel. Als we niet blind worden dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mensen laten zich echt gek maken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Morendo het volgende:
Wie kan trouwens meer vertellen over de melding dat Al Qaida twee vliegtuigen heeft gekaapt op Heathrow?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |