Dat deed ik, hiervoor al. Het kabinet zegt dat het niet strafbaar is. Maar jij vind van wel dus, dus is het zo?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel.
Ik heb verder geen zin in welles/nietes-gedoe. Je gaat maar googelen.
Doe het vooral dan inderdaad openbaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Moet toch ook kunnen dunkt me? Als je jezelf als zodanig voor lul wilt zetten dan zou ik zeggen: ga je gang. Nu blijven al die figuren onzichtbaar: moet je daar zo blij mee zijn?
Sorry.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:27 schreef D. het volgende:
Is er geen holocaust-topic waar de zinloze discussie verder gevoerd kan worden?
tuurlijk, goed voor de postcountquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Mocht er iets zijn dan verschijnen er vast weer overdreven veel berichten over op FP en forum
Volgens mij heeft dit helemaal niets met dit topic te maken. Wat ben je, een querulant of zo?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:25 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
en wat is de waarheid? Ik geloof dat het bestaat. Maar er kan ook chromelijk overdreven zijn in aantallen doden bijvoorbeeld.. Dingen kunnen in scene gezet zijn. Enz.. Die mening zou iemand mogen hebben. Maar dat mag dus kennelijk niet. Raar wel.. Wat overigens niet wil zeggen dat ik zo denk natuurlijk.
Waarom is een discussie rondom de vrijheid van meningsuiting - in dit geval rondom de holocaust- zinloos?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:27 schreef D. het volgende:
Is er geen holocaust-topic waar de zinloze discussie verder gevoerd kan worden?
124 kilometer per uur rijden binnen de bebouwde kom is ook strafbaar terwijl dat niet specifiek in de wet staat. Maar nogmaals: ga maar googelen. Ik heb niet zoveel zin om tegen blinde koppigheid in te gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat deed ik, hiervoor al. Het kabinet zegt dat het niet strafbaar is. Maar jij vind van wel dus, dus is het zo?
Omdat dit topic niet over de holocaust gaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Waarom is een discussie rondom de vrijheid van meningsuiting - in dit geval rondom de holocaust- zinloos?
Omdat de holocaust een feit is, en meningen er niet toe doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Waarom is een discussie rondom de vrijheid van meningsuiting - in dit geval rondom de holocaust- zinloos?
Een wat? Probeer je nu indruk te maken met dure woordjes?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:29 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit helemaal niets met dit topic te maken. Wat ben je, een querulant of zo?
De site ligt eruit, dus de klok werkt niet meerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De grote vraag is nu... Wat is er morgenochtend om 09.00 wat er zo belangrijk is?
Dus de hele vrijheid van meningsuiting slaat helemaal nergens opquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat de holocaust een feit is, en meningen er niet toe doen.
Niks. Ongetwijfeld gewoon een troll.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De grote vraag is nu... Wat is er morgenochtend om 09.00 wat er zo belangrijk is?
Jouw koffie zeker.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Problem solved!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
De site ligt eruit, dus de klok werkt niet meer
Gewoon afwachtenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
De site ligt eruit, dus de klok werkt niet meer
Is het verboden om feiten te ontkennen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat de holocaust een feit is, en meningen er niet toe doen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:33 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Dus de hele vrijheid van meningsuiting slaat helemaal nergens opWant meningen doen er niet toe. Enkel feiten..
Patat bestaat wel, maar alleen om de glorieuze positie van Friet te kunnen benadrukkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Is het verboden om feiten te ontkennen?
In dat geval: patat bestaat niet!
Het is dan ook friet!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Patatten dan weer wel en daar kun je mooie friet van bakken!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |