Idd. Word er wel een beetje bang van eigenlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekend wel, wat het betekent nog niet
Omdat het een feit is?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eindelijk een ISIS-fan in het topic.
Dan zou het vallen onder het generieke discriminatieverbod en de afweging van rechters. Het is niet expliciet verboden bij wet, zoals wel in Duitsland.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:53 schreef BloedendeVagina het volgende:
Oeh, de holocaustontkenning. Beladen onderwerp. Heeft me een keer een ban opgeleverd omdat ik niet wist dat het verboden was. Best raar, want ik ben er niet bijgeweest dus moet maar klakkeloos de boeken geloven en dat alles wat er over geschreven is voor waar aannemen. Niet echt bepaald een vrije meningsuiting als het opgelegd wordt dat je enkel de mening mag hebben dat de holocaust er geweest is.Het is alleen geen mening. Documenten, beelden en getuigen bewijzen namelijk dat deze heeft bestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ontkennen is dus het ontkennen van de waarheid.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Uiteindelijk word je ervoor bestraft.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan zou het vallen onder het generieke discriminatieverbod en de afweging van rechters. Het is niet expliciet verboden bij wet, zoals wel in Duitsland.
ik denk toch iets internet gerelateerd, iets met sites die uit de lucht gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekend wel, wat het betekent nog niet
Zo vroeg al je bed uitkomen op een zondag om een aanslag te plegen, moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:20 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
We zien het morgen wel. Zou men niets verbazen als er weer een aanslag ergens gepleegd zal worden. Genoeg zieke geesten op de wereld
En terecht omdat je in feite in oorlog bent met de Koerdenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, ik kan nu ook wat gaan zeggen over de laffe houding van de Turken, maar daar gaat dit topic niet over.
ik denk dat het "onrust" stoken is (hoop ik) de schrik zit er in dus iedereen neemt elk signaal nu serieus.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)ngNavigationItemId=1
Dit al bekend?
Gewoon wat eerder naar je werk gaan. En anders: ramen en deuren dicht en de zolder op met je computerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Idd. Word er wel een beetje bang van eigenlijk
Het is de vraag of je 'de waarheid' via het strafrecht moet verdedigen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is alleen geen mening. Documenten, beelden en getuigen bewijzen namelijk dat deze heeft bestaan.
Het ontkennen is dus het ontkennen van de waarheid.
Nee, omdat je een van die weinige moslimextremisten bent die hier nog rondhangen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:20 schreef Deadre het volgende:
[..]
Omdat het een feit is?knul ga knikkeren
Dus ontkenning van de holocaust is niet strafbaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel, maar in indirecte zin. Het wordt dan op discriminatie gegooid. Als je de holocaust ontkent, dan tref je joden als specifieke groep. Dat is dan de gedachte.
negen uur ´s ochtends volgens mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:21 schreef D. het volgende:
De site met aftelklok ligt eruit.
Hoe laat liep de teller af?
Heeft de Hoge Raad er ooit wat over gezegd?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Uiteindelijk word je ervoor bestraft.
Ja, dat is het wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus ontkenning van de holocaust is niet strafbaar.
Moet morgen toevallig 9 uur beginnenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:22 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Gewoon wat eerder naar je werk gaan. En anders: ramen en deuren dicht en de zolder op met je computer
Maar dit is wel bullshit natuurlijk. Dat mannetje aan de linkerkant bestaat niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
Deze vind ik wel leuk btw:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:21 schreef D. het volgende:
De site met aftelklok ligt eruit.
Hoe laat liep de teller af?
quote:'Zwaarbewapende' Franse grappenmakers opgepakt
Frankrijk verkeert nog in de hoogste staat van paraatheid en is gespitst op verdachte figuren. Dat merkten zes grappenmakers zaterdag op een berg in het grensgebied met Zwitserland.
Voorbijgangers zagen zaterdagochtend de zes met bivakmutsen op en met wapens op een berghelling en alarmeerden de politie.
Een patrouille en een helikopter werden er razendsnel op uitgestuurd voor onderzoek. Het zestal werd kort daarna opgepakt en naar het bureau overgebracht. Daar bleek het om een grap en nepwapens te gaan. De mannen wilden een humoristisch filmpje voor YouTube opnemen.
Tegen de politie verklaarden ze ''in het licht van de toestand in Frankrijk niet nagedacht te hebben over de consequenties van hun daden''. De grappenmakers mochten volgens de Franse zender RTL korte tijd later het bureau verlaten.
nu.nl
en wat is de waarheid? Ik geloof dat het bestaat. Maar er kan ook chromelijk overdreven zijn in aantallen doden bijvoorbeeld.. Dingen kunnen in scene gezet zijn. Enz.. Die mening zou iemand mogen hebben. Maar dat mag dus kennelijk niet. Raar wel.. Wat overigens niet wil zeggen dat ik zo denk natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is alleen geen mening. Documenten, beelden en getuigen bewijzen namelijk dat deze heeft bestaan.
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:24 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
morgen 9 uur geloof ik. mis het weer want fietsen
Moet toch ook kunnen dunkt me? Als je jezelf als zodanig voor lul wilt zetten dan zou ik zeggen: ga je gang. Nu blijven al die figuren onzichtbaar: moet je daar zo blij mee zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |