Dat klopt. Het verhaal dat ze uit de voordeur van de supermarkt kon ontglippen was ook te bizar voor woorden. En ik weet hoe graag de Fransen lunchen en zo. Maar toch.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zat ze vorige week schijnbaar al, is niet bij de gijzeling geweest gisteren.
http://news.yahoo.com/par(...)lings-175022383.html;_ylt=AwrBJSC5g7FUJ1wARwrQtDMD
Er zijn nog maar weinig politici doodgeschoten door booslims. Om de een of andere reden vinden deze helden het dapperder om random ongewapende/beschermde mensen op straat aan te vallen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nachtmerrie voor de veiligheidsdiensten.
Helaas een grotere succesratioquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er zijn nog maar weinig politici doodgeschoten door booslims. Om de een of andere reden vinden deze helden het dapperder om random ongewapende/beschermde mensen op straat aan te vallen.
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 22:16:35BREAKING: shots heard at Gare du Nord #Paris reageer retweet
Vastquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:19 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 22:16:35BREAKING: shots heard at Gare du Nord #Paris reageer retweet
Wat het punt alleen maar onderstreept dat dat plaatje onzin is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar. Moslims hielden er toch niet van dat het westen zich met hun zaken bemoeide, zie Irak etc.
En niks met dictators mag ik dan toch hopen zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet in mijn naam
Ik wil niks te maken hebben met die terroristen
En terechtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:19 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Alleen maar omdat burgers gedwongen zijn zichzelf niet te mogen beschermen.
In je eentje ben je kansloos. Om bij Charlie naar binnen te komen hebben ze ook een agent doodgeschoten. Zelfs al had daar 's werelds beste supercommando gestaan, dan had hij nog verloren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:19 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Alleen maar omdat burgers gedwongen zijn zichzelf niet te mogen beschermen.
Jij vind het terecht dat mensen zichzelf niet mogen beschermen als de overheid weigert in te grijpen? Jij gunt ongewapende mensen de dood, liever dan hen de middelen te geven dat noodlot af te wenden?quote:
Ja nou, ik ben pro-Assad, of je het leuk vindt of nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je ziet wat voor hellegat Zwitserland is inderdaad.
Verzin lekker watquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:22 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Jij vind het terecht dat mensen zichzelf niet mogen beschermen als de overheid weigert in te grijpen? Jij gunt ongewapende mensen de dood, liever dan hen de middelen te geven dat noodlot af te wenden?
Flikker toch op, man. Wat een lariekoek.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In je eentje ben je kansloos. Om bij Charlie naar binnen te komen hebben ze ook een agent doodgeschoten. Zelfs al had daar 's werelds beste supercommando gestaan, dan had hij nog verloren.
In je eentje niet. Als er meerdere bewapende burgers met enige ballen in hun broek waren geweest had het misschien anders afgelopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In je eentje ben je kansloos. Om bij Charlie naar binnen te komen hebben ze ook een agent doodgeschoten. Zelfs al had daar 's werelds beste supercommando gestaan, dan had hij nog verloren.
Ik zie dat je niet meer op me hebt gereageerd. Mag ik dit een overwinning noemen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:22 schreef BloedendeVagina het volgende:
Mag ik het vreemd vinden dat er nog geen rellen zijn in de banlieu's eigenlijk? Had ik wel verwacht, nu de politie deze schatjes heeft doodgeschoten.
Niemand wil een beschermer hebben die een machinegeweer op iedere langslopende persoon richt helaas.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Flikker toch op, man. Wat een lariekoek.
[ afbeelding ]
Ho, ho: NWS / Aanslagen in Frankrijk #78quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef VromeBroeder het volgende:
hij zei net dat ie zou sluiten na mijn post :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |