Die gedachtenkronkels op redacties tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:14 schreef GGMM het volgende:
Oh god het is toevallig een joodse winkel dus is Frits uitgenodigd
Dat is al jaren gaande. Het programma is voorspelbaarder dan wanneer Ajax tegen het achtste elftal van AFC speelt.quote:
Hadden ze Raoul Heertje maar een keer gevraagd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die gedachtenkronkels op redacties tegenwoordig
Wat is een verlichting?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat een nieuw soort verlichting?
*gebeurtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:18 schreef Sunri5e het volgende:
Frits voetbalt tegen Moslims en er gebeurd nooit wat!
In de Wereld van Matthijs wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:16 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, die kerel met zijn coolcatoverhemd vindt dat we nu juist allemaal dichter bij elkaar zijn gekomen in vergelijking met 10 jaar terug. Wat heb je dan boter op je hoofd
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef BlackLining het volgende:
Ach, dit zijn laatste stuiptrekkingen van de Gutmenscherij. Iedereen weet inmiddels wel dat moslims slecht nieuws zijn. Nog niet iedereen durft het toe te geven, maar je hoort de wanhoop in de linkse stemmetjes
ik ben aardig rechts, je praat poepquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:20 schreef BlackLining het volgende:
Ach, dit zijn laatste stuiptrekkingen van de Gutmenscherij. Iedereen weet inmiddels wel dat moslims slecht nieuws zijn. Nog niet iedereen durft het toe te geven, maar je hoort de wanhoop in de linkse stemmetjes
Goeie treffende vergelijking.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Prem gaat als een mager varken schreeuwen als die mening tegen hem is
hypocriet
Beetje meer respect voor Frits, zijn moeder heeft de holocaust overleefd. Waarschijnlijk door andere joden aan te geven bij de Duitsers maar daar lullen we niet over.quote:
Zou hij eens wat minder moeten doen, op tv verschijnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:23 schreef Caland het volgende:
Oh dus Paul de Leeuw presenteert een programma over eten. Je verwacht het niet.
Taarten van Abel is wel enorm goedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef luxerobots het volgende:
De Taarten van Abel maar dan met ADHD.
Alsof dat niet vaker gebeurt in dwdd, dingen promoten. En wat is er hypocriet aan? Ik zie de link niet tussen die twee. Eigenlijk is die er ook niet echt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Thezeurminator het volgende:
ben ik de enige die Paul de Leeuw een ongeloofelije hypocriete lul vind. Eerst gaat die sip praten over hoe erg de terreur in Parijs is. En vervolgens loopt die schaamteloos zijn eigen programma te promoten. Vind deze heel uitzending sowieso raar.
Ja, want Abel meent wat hij zegt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Taarten van Abel is wel enorm goed
Waarom? Gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Thezeurminator het volgende:
ben ik de enige die Paul de Leeuw een ongeloofelije hypocriete lul vind. Eerst gaat die sip praten over hoe erg de terreur in Parijs is. En vervolgens loopt die schaamteloos zijn eigen programma te promoten. Vind deze heel uitzending sowieso raar.
Ik vind Paul de Leeuw een ongelooflijke lul, maar niet vanwege de vreemde drogredenen die jij hier aandraagt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik vind het ook heel bevreemdend, maar ik kan niet inschatten hoe de gemoedstoestand van anderen is. Misschien staat hun hoofd hier wel naar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik vind Paul de Leeuw ook een egocentrische lul.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Thezeurminator het volgende:
Daar is hij gewoon voor uitgenodigd, waarschijnlijk al weken geleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef Thezeurminator het volgende:
Ja want die heeft geen 3 miljoen euro decor nodig om het kijkbaar te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Taarten van Abel is wel enorm goed
Alsook Belgische Slimstequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:32 schreef tralalala het volgende:
JAAA AMERIKAANSE SCHIJTHUMOR IK HEB JE ZO GEMIST
Eens. Ken niet veel van, maar van wat ik ken is wel leuk.quote:
Jammer dat de zanger niet kan zingen.quote:
Liveperformance is ook een beetje hetzelfde altijd, maar het klinkt altijd primaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jammer dat de zanger niet kan zingen.
Je hoeft het niet te onderbouwen. Iedereen snapt het wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:43 schreef GGMM het volgende:
Trailer gemist, verdomme.
Nu kan ik het niet onderbouwd afkraken.
Pijnlijk. Als dit ingezonden wordt als "grappig".quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:44 schreef DeeBee het volgende:
Haha, die stilte na dit 'grappige' stuk.
Zonde van de belastingcenten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:45 schreef Craptacular het volgende:
Ach zo zitten ze iig niet in de WW.
humor dat zich afspeelt in de ruimte is alles behalve origineelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:46 schreef Jivis het volgende:
Ben wel benieuwd. Het is tenminste origineel.
Ik denk 1,5quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Sked het volgende:
Zijn brie is gestolen, laten we er een halve episode aan wijden.
Sketches ofzo jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
als een kort filmpje zou het misschien wel werken, maar een hele uitzending van 30 minuten lijkt me te lang
Neem dit terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Caland het volgende:
Dit is bijna net zo humorloos als de lama's, dus GGMM zal er wel fan van worden.
Wat zie jij eruit!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Stickertje het volgende:
als een kort filmpje zou het misschien wel werken, maar een hele uitzending van 30 minuten lijkt me te lang
heeft jeroen van koningsbrugge zoiets niet gedaan in draadstaal?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef Uccie het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit al gezien heb, maar dan wel grappig.
Dan kan wel, en in engelse sitcoms.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heeft jeroen van koningsbrugge zoiets niet gedaan in draadstaal?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef richolio het volgende:
DraadstaalLama's
![]()
Tegenwoordig is er niet meer zoiets
Red Dwarf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef Pandaplint het volgende:
Een matige the Office kopie in een startrek jasje.
Ik vind deze post beangstigendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef richolio het volgende:
DraadstaalLama's
![]()
hij is wel leuk, maar verandering dit dat.quote:
Vorig jaar was er nog sluipschutters, maar weet niet of daar nog een seizoen van komtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef richolio het volgende:
DraadstaalLama's
![]()
Volgens mij vond ik dat niet zo leukquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:50 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Vorig jaar was er nog sluipschutters, maar weet niet of daar nog een seizoen van komt
Nieuw Dier was beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik dat niet zo leuk
stel je voor als hij porky pig had gezegdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
Donald Duck is profeet Mohammed. Dit vinden de moslims niet leuk
twitter:Guuzbourg twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 19:12:13Dwdd praat over Mohammed B en toont: http://t.co/j0l1tn3E9k reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees inderdaad dat die kosher-supermarkt niet een willekeurig doelwit was.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Aanval Charlie Hebdo: de nabeschouwing
De rust lijkt enigszins teruggekeerd na de krankzinnige gebeurtenissen in Frankrijk. Een aanval, twee gijzelingen en een record aantal Fransen dat deelnam aan de demonstratie Mars voor de republiek. Tijd voor een voorzichtige analyse. Waarom radicaliseren zoveel jonge moslims? Is misschien latent racisme een oorzaak?
Verder kijken we naar de gevolgen van wederom een gewelddadige aanslag door moslimextremisten. Is er überhaupt nog hoop voor de multiculturele samenleving? Aan tafel: Felix Rottenberg, Jeroen Smit en Fidan Ekiz.
Serena is helemaal geen vrouw.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:08 schreef TLC het volgende:
Youp heeft groot gelijk, het is toch werkelijk waar ook een gospe om Ireen Wust boven Serena Williams te verkiezen als beste sportvrouw ter wereld![]()
![]()
![]()
Erben liet Wust en Kramer zien en zei dat het succes aan die jongens te danken is.quote:
Okquote:Op maandag 12 januari 2015 19:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Erben liet Wust en Kramer zien en zei dat het succes aan die jongens te danken is.
Fidan heeft wederom het meest zinnige van de avond te melden.quote:
Nu komt Felix. Daar ga je al.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Fidan heeft wederom het meest zinnige van de avond te melden.
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:16 schreef YazooW het volgende:
Met een hoofddoek op beginnen over vrijheid. Flikker toch op joh.
Dat hele d66 heeft enkel nog zijn bestaan te danken aan wildersquote:
Ik Felixquote:Op maandag 12 januari 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Die intonatie van Felix, ik krijg de neiging om puppies de nek om te draaien.
Denk aan Simba, Mani, beheers je.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Die intonatie van Felix, ik krijg de neiging om puppies de nek om te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |